Top in 24 uur bezorgd

We zijn uiterst blij Met de service We reden iedereen aan

Binnen 4 werkdagen heb ik alles binne gekregen !!

Goede ervaring

Snel en netjes geleverd. Het monteurs ligbed is van een degelijke constructie.

goed bedrijf

Het artikel snel bezorgd. Goede prijs.

onnodig kostbaar en niet duurzaam om hardstalen snijtap in doos te verzenden

een stalen snijtap gewoon in envelop als brievenbuspost worden verzonden. Scheelt weer pakketkosten, onnodige doos en verpakking en een pakketverzending

Had bougiesleutel/dop 13 nodig voor Vespa 4 klepper. Niet te vinden. Maar wel bij Gereedschapland. En binnen 3 dagen geleverd. Top

Excellent

Easy to navigate website, trustworthy payment system and super-fast delivery.

Heel goed en snel verzonden top

zeer tevreden

De geleverde dop-adaptor werd snel geleverd en is van goede kwaliteit.

Gewoon prima

Snelle en correcte levering. Plus goed product.

Prima tool

Bestelling snel geleverd was netjes verpakt en voldoet aan mijn verwachtingen.

Prima product en snel geleverd

Een houder voor mijn dopsleutels besteld; product bevalt prima en werd snel geleverd. Bestellen via de site was makkelijk. Wat wil je nog meer?

Vlekkeloos

Snel en gemakkelijk voor een scherpe prijs

Hier ga ik nooit meer bestellen...

'Bestelling verzonden' werd gemeld, maar een week later nog niets ontvangen. Geen reacties op mails naar diverse mailadressen, telefonisch ook geen contact mogelijk. Uiteindelijk bleek dat de bezorgdiensten het knelpunt vormden. Begrijpelijk, maar had dat dan even actief gemeld...

Geachte heer Sepers, U heeft op 19-7-2022 bij ons besteld het Kraftwerk stifsteutelset art. nr 3605. Dezelfde dag is dit door ons verzonden. Hierover heeft per mail een verzendbericht ontvangen. Zowel 20 als 22 juli. Meerdere malen hebben wij geïnformeerd bij de vervoerder, maar voor elke vervoerder geldt op het moment het hetzelfde probleem en ontvangen we deze mededeling. Attentie: Ook in onze sector is er momenteel een structureel tekort aan personeel. Het kan voorkomen dat een pakket later wordt bezorgd dan waar je op hebt gerekend. Bedankt voor je begrip en geduld! Wij kunnen hoog en laag springen maar dit is een probleem waar wij landelijk mee geconfronteerd worden. Wij verzenden met GLS en DHL en beide kennen deze problemen. Wij kunnen u onze excuses hiervoor aanbieden maar het probleem momenteel niet oplossen. Wij vragen uw geduld en begrip. Met vriendelijke groeten Mit freundlichen Grüßen/ Best Regards/ Cordialement Clenn Dissel

Service van Gereedschapland was uitstekend. Service van bezorgdienst was meer dan bedroevend.

1e ervaring

Zicht een betere bandenspannings-meter. En die was hier aanwezig. Een geweldig handig en precies. Vlotte levering alles ging zeer correct

Vlot verstuurd en prima zo Dankjewel

Snelle levering en goed verpakt.

Geen voorraad status

Jammer dat de site geen voorraadstatus heeft. Zo kom je er na de bestelling pas achter dat sommige delen een levertijd hebben van een dikke 5 weken. Had ik dat van te voren geweten had ik het elders besteld.

Snel met leveren

Met 2 dagen was mijn product al binnen en heb het inmiddels ook al gebruikt het is een goed product enige minpunt geen track en tracé

Mooi spul, snelle levering

Goed gereedschap en snel geleverd! Contact met klantenservice ook prima.

Goed assortiment en snelle levering

Prima webshop, met mooie producten en snelle levering.

zeer snel geleevert

Snelle levering en mooie kwaliteit

Zeer goede kwaliteit gereedschap.

Supersnel geleverd tegen prima prijs!

Supersnel geleverd tegen prima prijs!

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies