Slecht heb betaald en sturen niks op

17augustus 2023 besteld 5 mails gestuurd krijg geen antwoord

goed verzorgd en volgens afspraak

als boven

slecht koop niet meer

niet de afspraak nakomen

Beste Gerrit, U heeft op 8 augustus om 20.44 uur bij ons 2 contourblokken van BGS besteld en deze zijn volgens de track en trace informatie van vervoerder GLS op 11 augustus bij u bezorgd. Graag zouden wij van u vernemen welke afspraak wij niet zijn nagekomen. Hopelijk kunnen wij van uw informatie ons voordeel doen. Bij voorbaat dank, Namens Gereedschapland.nl Clenn Dissel

Spam!

De verzendkosten was duurder als het product zelf.. Het product was prima! (Wel jammer dat jullie meerdere malen midden in de nacht een beoordelings email blijven sturen) Dus bij deze heb ik hem ingevuld... In het vervolg bestel/koop ik wel ergens anders Groetjes!

Beste Wesley, Op zondag 6 augustus heeft u om 19.35 uur bij ons een 38 mm krachtdop besteld ter waarde van euro 13,50. De verzendkosten zijn euro 6,95. De dop is op 8 augustus bij u bezorgd. Wij verzenden alles via vervoerder GLS met verzekerd vervoer waarvoor een handtekening nodig is en dit zijn de minimale kosten die wij doorberekenen. Wij nodigen via de officiële beoordelingswebsite van Kiyoh onze klanten na een bestelling uit hun mening te geven over onze dienstverlening. Hiervoor worden door Kiyoh maximaal 2 mailberichten verzonden. Een 2e - alleen als u op het eerste bericht niet gereageerd heeft. Wij hebben geen invloed op het tijdstip dat Kiyoh deze berichten verzend. Als u dit als Spam ervaart dan onze verontschuldigingen hiervoor. Namens Gereedschapland.nl Clenn Dissel

Duidelijk snel en goed

Goed en snelle levering

Alles naar behoren. Ben tevreden over mijn aankoop.

snel en goed

Zeer snelle levering, top.

Zeer snelle levering, top.

Geweldig.

Geweldig en snelle levering. En mooi verpakt.

Prima, zoals altijd.

Snelle levering van een op zich best schaars artikel. Goeie prijs, duidelijke website. Dank!

GOED!!

Conform bestelling keurig op tijd en prima verpakt geleverd.

Naar verwachting en snel geleverd

Naar verwachting en snel geleverd

Deskundige, professionele en nauwgezette adviezen met prima produkten.

Goede persoonlijke voorlichting door de heer Dissel, zeer deskundig en hulpvaardig. Een gebruiksaanwijzing over een oudere krik werd direct opgestuurd. Een aanrader qua gereedschap, als enige zijn de Ctek druppelladers er overigens wel duur.

het artikel wordt goed verzonden

alleen de telefoonische commicatie is een groot stuk minder, dat vind ik een nadeel, dat stukje mag verbeterdt worden. voor het algemeen is het goed.

Goed product voor mooie prijs en snel geleverd.

Inderdaad snel, betrouwbaar en voordelig. Ga er zeker nog wel een keer iets bestellen!

topbedrijf

Makkelijk bestellen en wordt goed verwerkt

Helemaal goed

Product dat ik incidenteel ga gebruiken voor een meer dan schappelijke prijs gekocht.

Goedkoop

Het is goedkoop maar goed gereedschap en een snelle levering

Product was echt slecht

Bestellen ging makkelijk en bezorging snel en prima. Ik had het setje nodig om een beschadigde moer los te draaien. Bij de eerste poging brak de inzetdop doormidden. Weg €12,95 excl bezorgkosten… Moet eerlijk zeggen dat ik er geen klacht van heb gemaakt. Wellicht was het netjes opgelost…

Beste Annemarie, Jammer dat u dit niet bij ons gemeld heeft en wel een negatieve beoordeling geeft. Als dit had gewoon even had gemeld dan hadden we een kans gehad dit probleempje op te lossen. Het set dat u ontvangen heeft is van het merk Laser Tools. Dit is een gerenommeerd merk en wij hebben daar zelden problemen mee, Vanzelfsprekend heeft u garantie op een product. Het bedrag dat u hier noemt komt ook niet overeen met het aankoopbedrag. Dat zullen we ter compensatie alsnog aan u terugbetalen. Namens Tool Com BV Clenn Ik had een negatieve review geschreven omdat het bestelde gereedschap direct kapot ging. Jullie hebben gereageerd op mijn review en helemaal gelijk. Dit wilde ik graag toevoegen aan/ onder mijn review, maar dit kan niet omdat je maar 1 review kunt geven. Kunnen jullie dit wel toevoegen: “ Ik had een negatieve review geschreven omdat een stukje gereedschap bij eerste gebruik onbruikbaar/ kapot ging. Ik heb aangegeven bestellen en snelheid heel fijn te vinden, maar het bestelde artikel echt slecht. Heb er wel bij gezegd dat ik geen klacht heb ingediend en dat het wellicht goed was opgelost. Als reactie ontving ik dat ik beter wel een melding had kunnen doen, zodat ze het probleemjeugd hadden kunnen oplossen. Hier hebben ze natuurlijk helemaal gelijk in!! Uit coulantie lossen ze het alsnog op. Dit is natuurlijk helemaal super! Tnx!” Ik hoop het, maar sowieso bedankt voor jullie reactie en dus prima service! Met vriendelijke groet, Annemarie Theunissen- Habets

Goed product

Product voldoet tegen een goede prijs.

Zwaar teleurgesteld in deze firma

Ik heb op maandag 3 April een poelietrekker besteld . Meteen betaald via ideal. De zelfde dag bericht dat het was verzonden . Op 4 April bericht van GLS bericht dat mijn pakket die dag geleverd zou worden . Zie ik op 5 April dat het geleverd zou zijn. Contact met Gereedschapland opgenomen dat het product NIET aan mij is afgeleverd. Dan krijg ik van Gereedschapland een uitdraai van GLS dat het afgeleverd is !! Daarmee is voor Gereedschapland de kous af... Ik heb op 6 April nog gevraagd om een voorstel voor het oplossen van dit geschil. Nooit meer een reactie gehad . Geld weg en geen poelietrekker .. Totaal geen service voor hun klanten

Geachte heer Thijsse, Heel vervelend dat u zo teleurgesteld bent. En dat spijt ons ten zeerste. Tot tweemaal toe hebben wij geïnformeerd bij GLS omtrent de aflevering van uw pakket. En ook tweemaal toe hebben wij van hen vernomen dat het pakket beslist is afgeleverd, zelfs met toelichting dat de bezorger het zeker weet. Ook de GPS geeft aan dat hij op uw adres en nummer 9 is geweest. Na een derde contact met GLS hebben wij vrijdag vernomen dat men extra onderzoek gaat doen. GLS heeft ons verzocht pakbon en factuur van de goederen aan te leveren. Dit hebben we afgelopen vrijdag gedaan. Wij verzenden vele pakketten per dag, via GLS en via DHL. Het gebeurt helaas heel regelmatig dat er pakketten niet aankomen, bij beide vervoerders. En om allerlei redenen. Daarom verzenden wij ook alles met vervoer waarvoor een handtekening nodig is bij aflevering. De bezorgcode (of handtekening) wordt helaas toch niet door alle bezorgers gebruikt. Wij gunnen altijd onze klanten het voordeel van de twijfel. Als het gaat om een bestelling van geringe waarde zorgen we voor een vervangende zending. Maar het moge duidelijk zijn dat wij dit niet bij iedere zending kunnen doen. We zijn hierbij ook afhankelijk van de snelheid en voortvarendheid van de vervoerders en bezorgers. Meestal is een pakket weer vlot terecht, is het geen onwil maar gewoon een menselijke fout of slordigheid waardoor iets niet aankomt. Blijft het pakket zoek dan volgt onderzoek en onderzoek kost nu eenmaal tijd, en vraagt van eenieder meer geduld. Track en trace info: https://www.gls-info.nl/Tracking?parcelNo=00H27PGM&zipcode=8226SB&lang=NL Het onderzoek loopt tot op heden nog en er is geen uitslag bekend. Onze ervaring is dat dit langer gaat duren daarom hebben wij het aankoopbedrag vandaag aan u terugbetaald. Nogmaals excuses voor het ongemak. Tool Com bv Clenn Dissel Ik heb het volle begrip dat u teleurgesteld bent . U geeft het pakket mee met ( in dit geval GLS ) in de veronderstelling dat het netjes bij de geadresseerde wordt afgeleverd. U werkt zelfs met een bezorgcode om te voorkomen dat het pakket bij buren of anderen wordt afgegeven. Als het pakket dan niet aan de geadresseerde wordt afgegeven, werkt de chauffeur niet volgens de regels . Hopende dat dit voorval een reden is voor de bezorger om zijn taak serieus te nemen en te beseffen dat hij door het niet volgen van de regels schade toebrengt aan uw firma. Ik dank u voor het terugbetalen van het aankoopbedrag . Met vriendelijke groet . C.Thijsse ------------------------------------------------------------------------------------- Geachte heer Thijsse, Hartelijk dank voor uw bericht en begrip in deze. Het had beter geweest en minder ergernis opgeleverd als wij beter met u gecommuniceerd hadden. Al met al vervelend dat dit zo verlopen is. Hopelijk een goed leermoment bij ons intern. Met vriendelijke groet, Clenn Dissel -------------------------------------------------------------------------------------

goede product specificatie

snelle levering, verwachte product ontvangen

Vlot bezorgd tegen een heel schappelijke prijs.

Bij Gereedschapland gevonden wat ik in de gewone winkels niet vond (Brico, Gamma, Hubo e.d.). Werd de volgende werkdag reeds geleverd. Het betrof linksdraaiende boren en vijsverwijderaars om een afgebroken vijs te verwijderen (wat wel niet gelukt is).

Nette prijzen en snelle sevice, ruim aanbod

Over Gereedschapland.nl

De webwinkels Gereedschapland.nl en Gereedschap.Online zijn een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies