netjes binnen gekregen top .dank vr groet peter leeflang

Top.

Goede afhandeling en snelle bezorging van het product.

Groot assortiment, snelle levering

Recent een momentsleutel besteld. De website is overzichtelijk met voldoende productinformatie. Updates m.b.t. de bestelling zijn in orde, breed assortiment en het bestelde product werd snel geleverd. Wat ik nog mis is een PDF-factuur in een van de e-mails en/of de optie hem te downloaden van de website. En een meer specifieke levertijd of voorraadstatus.

Goede service en een snelle levering.

Snelle en duidelijke levering. Product was ook van goede kwaliteit.

Snelle levering ondanks drukte

Een potkrik besteld en ondanks de "coronadrukte", toch nog vrij snel geleverd.

Solide garagekrik voor een scherpe prijs binnen een dag gratis thuisbezorgd

De aankoop beantwoordt volledig aan de verwachtingen en de levering verliep vlekkeloos en snel.

Vlotte levering en goed gereedschap

De levering was vlot (enkele dagen) en de moment sleutel was gekalibreerd met certificaat.

Duidelijk en snel

Goede duidelijke beschrijving en snelle verzending

via Duitsland alsnog een sleutelset geregeld die uiteindelijk uit de set was. Nu heb ik mijn gereedschapwagen compleet.

Slecht

Product werkt niet na behoren. Tap is erg bot en tapt gewoon niet.

Geachte heer Verberkt, beste Stijn, Dit reparatie set van BGS is bij ons zeer regelmatig verkocht en kent tot nu toe geen problemen. Zo te vernemen bent u met het gebruik bekend dus aan verkeerd gebruik zal het dan ook niet liggen. Door aluminium moet toch zeker lukken met deze tap en wij denken eerder aan een exemplarische fout. Daarom zouden wij het set graag retour zien ter beoordeling zodat wij een passende oplossing kunnen bieden zoals bijvoorbeeld gratis een nieuw set of het door uw betaalde bedrag retour. Inmiddels contact gehad met de heer Verberkt en afgesproken zonder kosten een nieuw set te zenden, en om extra gedoe te voorkomen hoeft het andere set niet retour gezonden te worden.

Goede webshop

Goede webshop en correcte levering.

Helemaal top.

👍👍👍

Snel en betrouwbaar

Overzichtelijke website met erg veel keus. Ook top budget gereedschap. Snel geleverd. Aanrader.

Snel geleverd en product zoals verwacht.

Snel geleverd en product zoals verwacht.

3 producten, 1 defect, opgelost

Zoals titel vermeld: 3 producten besteld, 1 was defect, via email een paar keer gegeven, had voor een paar dagen geen reactie. Na een tijd blijkt mijn email was als SPAM ontvangen...volgende keer zou ik ook misschien bellen i.p.v. maar mailen, zeker in drukte periodes. Nieuwe product ontvangen, goed opgelost. G,

Geachte mevrouw Cobelli, beste Gabriele, Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij uw mailbericht met klacht erbij gezocht. Het is namelijk niet onze gewoonte geen mail te beantwoorden. Berichten die wij ontvangen met onduidelijke hyperlinks en video’s komen in de spam. En bij drukte schiet het erbij in om deze te controleren. Excuses hiervoor. Maandag zenden wij u via vervoerder GLS zonder kosten een nieuwe lamp BGS 8491. Hopelijk na ontvangst hiervan alsnog een oplossing naar uw tevredenheid. Het Gereedschapland Team

Zeer goed en snel

Makkelijk bestellen en goede kwaliteit

Snel, accuraat en een scherpe prijs

Goede duidelijke site met veel keuze. Scherpe prijsstelling. Makkelijk bestellen (gegevens invoer) en betalen. Snelle levering Prima ervaring

Topservice

Helaas kwam een gereedschapswagen beschadigd binnen. Supersnelle service, goed en adequaat gereageerd om probleem om te lossen.

Snelle levering maar inhoud was zwaar beschadigt

Ik heb poelie verwijderings-gereedschap gekocht voor een Ducati Monster. De levering was vlot en goed verpakt, echter zat er kapot gereedschap in de doos. Deze was zo zwaar beschadigt dat dit niet tijdens de levering gebeurd had kunnen zijn. Ik heb direct een mail gestuurd maar toen niks meer gehoord. Na deze review geplaatst te hebben is er contact met mij opgenomen. Er bleek wat mis te zijn gegaan met de afhandeling van mijn email. Het is inmiddels allemaal netjes opgelost en ik heb een vervangend exemplaar ontvangen.

Beste Tijmen, U heeft volkomen gelijk met deze beoordeling. Uw bericht over het defect is ontvangen en door een collega gelezen, vervolgens in onze de “to do” map terecht gekomen, maar onbehandeld gebleven. Onze oprechte excuses hiervoor! Inmiddels via mail en telefonisch contact gehad met Tijmen en door ons een voorstel gedaan om tot een goede oplossing te komen. Het defecte deel is nageleverd. Later als het hoort en gelukkig toch naar tevredenheid opgelost.

snel en goed

product mankeerde wat aan. zonder gezeur binnen 3 dagen nieuw product geleverd.

meer dan voortreffelijk.

Goede en zeer snelle levering, en dat in deze Corona tijd, uitstekende service.

Prima levering

Prima levering.

Snel geleverd, goed materiaal

Goed product en snelle verzending.

Positief

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Zeewolde • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in autogereedschap en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies