Prima, snelle levering

Prachtig meetinstrument. Niet meer afhankelijk van slecht geijkte luchtdrukmeters bij tankstations.

Ruim asortiment

Prima nette service Spullen snel in huis.

snelle en juiste levering

geen commentaar

Bestelling geleverd zoals aangegeven.

Retesnel en razend goed

Ik had "even" een paar amerikaanse sleutels nodig. Vlug besteld bij Gereedschapland en de open ringsleutels waren er binnen een paar dagen, zodat de klus geklaard kon worden. Zo had ik het graag gehad, en zo ging het ook: helemaal zoals het moet!

goede en snelle levering

juiste product snel en voordelig geleverd

Perfekt

Zeer duidelijk allemaal en zeer snelle levering

Super goed

Snelle levering, simpele afhandeling en goede kwaliteit gereedschap welke ik had besteld.

Doen wat ze beloven

Met de bestelde veerspanners losten het probleem in een half uur veilig op

Advertentie bekeken besteld en op tijd geleverd, top

Top snel geleverd

Top snel geleverd enn ziet er goed uit

Verzenden duurt te lang

Verzenden duurt te lang en al je op vrijd bestelt dan heb je op dinsdag.

Prima gereedschap en vlot bezorgd.

Ik vind de verpakking voor een bitje wel erg groot. Gewoon in een envelop met post nl had goedkoper geweest denk.

Tevreden!

Overzichtelijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Snel en efficiënt

Super kwaliteits producten

Snel en goed verpakt afgeleverd

het werkt perfect

Heel snel geleverd.

Niet bezorgd wat besteld was.

Ik bestel een KRA-1047 (Kraftwerkwerkkoffer 1047 met 197 stuks). Er wordt een 1047 geleverd maar een slot van de koffer is kapot. Ik reageer. Men is vriendelijk en snel. Ik krijgen een nieuwe koffer toegestuurd zonder gereedschap maar eentje voor minder stuks gereedschap (voor 158 stuks). Overladen is niet mogelijk. Ik stuur opnieuw een mailtje. Men reageert vriendelijk en snel. Ik krijg ik een compleet nieuwe gevulde koffer van 158 stuks. Niet de koffer die ik besteld had van 197 stuks. Ik vind de geleverde koffer niet terug op de website van gereedschapsland of op internet. Vervelend! Twee eerdere bestellingen verliepen vlekkeloos.

Goed en netjes geleverd

Netjes en goede kwaliteit

Prima product

Tot nu toe tevreden over de krik

Mooi assortiment, goede prijs, vlotte levering.

Meerdere keren iets besteld en vragen gesteld. Erg tevreden met antwoorden en leveringen.

Een verademing in de wirwar van gereedschap sites!

Om te beginnen een heerlijke site om mee te werken. De prijzen zijn heel netjes, geloof mij ik heb veel vergeleken. Nu even afwachten hoe en wanneer mijn bestelling arriveert maar daar heb ik alle vertrouwen in!

alles zoals het hoort

goede ervaring

goede service , snel geleverd

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Zeewolde • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in autogereedschap en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies