Juiste product snel in huis

Zeer vlotte afhandeling. Enige nadeel: verzendkosten obv pakje/doosje ipv 'een dikke enveloppe' lijken me onnodig hoog.

snel en correct

Snelle en correcte levering, artikel als omschreven

Goed assortiment en goede service

Veel producten zijn goed geprijsd en goede communicatie service in het geval van transport schade

Prima, snelle service

Een van de weinigen met het gezochte artikel in het bestand. Besteld en binnen 3 dagen geleverd. Prima!

Duidelijke website en snelle levering

Blij met de aankoop. Duidelijke website en snelle levering.

Niet bereikbaar

Wat besteld krijg geen antwoord

Geachte heer Veenstra,, Volgens ons is dit naar aanleiding van telefonisch contact naar wens opgelost, en duidelijk wanneer geleverd gaat worden. Groet, namens Gereedschapland.nl Clenn Dissel

Niet al te best

Twee dagen geleden een bestelling gedaan en betaald. Ik heb hier helaas geen bevestiging op gehad (zelfs geen geautomatiseerde email). Daarom even een mail verstuurd met de vraag of mijn bestelling wel binnen was gekomen. Okk daar heb ik helaas geen antwoord op gekregen. Vandaag de hele middag geprobeerd telefonisch in contact te komen met toolcom maar ook dat lukt niet.

Beste Stephan, Via normale mail is er een order bevestiging geweest: Van: Gereedschap.Online <info@toolcom.nl> Verzonden: zondag 12 december 2021 16:25 Aan: Stephan Moerkerken <info@motorcursussen.nl> Onderwerp: Uw Gereedschap.Online | Tool Com BV orderbevestiging Via de webshop is er een order en betaalbevestiging geweest. Orderbevestiging is verstuurd (automatisch) 12 DECEMBER 2021 OM 16:27 Betaalnotificatie is verstuurd (automatisch) 12 DECEMBER 2021 OM 16:27 Factuur is aangemaakt (automatisch) 12 DECEMBER 2021 OM 16:27 Op de websites staat meerdere malen vermeld dat we door drukte en onderbezetting helaas Telefonische bereikbaarheid: Als de telefoon overbelast is door drukte dan gaat deze op voicemail. Probeert u het dan later nogmaals of stuur een emailbericht naar: info@toolcom.nl of info@gereedschap.online. Wij doen ons uiterste best u bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Na verzending van uw bestelling ontvangt u nogmaals een mailbericht vanuit de shop en later de track en trace gegevens via vervoerder GLS. Groet namens Tool Com BV Clenn Dissel

Mooie producten en binnen afzienbare tijd geleverd

Heb onlangs mijn zoveelste bestelling bij dit bedrijf geplaatst. Voor mijn doen ditmaal een grote order want mag mijn nieuwe loods inrichten. Op wat kleine dingen na werd alles vlot geleverd en belangrijk: mooie kwaliteit spullen. Ik ben er blij mee en alweer bezig met het volgende boodschappenlijstje.

Niet bereikbaar.

Ooit hier iets besteld zonder problemen, echter nu wel. Heb het gereedschap besteld een week voordat ik het nodig heb. Echter na 4 dagen nog geen enkel bericht of het al verzonden was o.i d. Dag er op gebeld maar telkens vioce mail te horen. Ook op de mail wordt niet snel gereageerd. Dat iets in backorder staat of niet op voorraad is en daardoor niet/vertraagd leverbaar is vind ik niet heel erg. Maar vervolgens slecht tot niet bereikbaar zijn dat is gewoon not done.

Zeer tevreden top bedrijf

Als er wat mis gaat word er alles aan gedaan het zo goed en snel mogelijk op te lossen ook in deze drukke tijden altijd netjes en snel reactie terug zeer tevreden over de prijs kwaliteit en snelheid

Beste Maikel, Inmiddels hebben we diverse malen via mail en telefoon contact gehad. We hebben wat wederzijdse misverstanden uit de weg weggeholpen wat geleidt heeft tot begrip voor elkaars situatie en een een oplossing naar tevredenheid. Gelukkig hebben we de ruimte gekregen om de fout te herstellen, waarvoor hartelijk dank! Namens Tool Com, Clenn

"Waardeloos

Geef gewoon toe iets niet te hebben in plaats allerlei andere producten te laten zien!!!

Geachte heer Peter Bos, Uw reactie hier is ons niet geheel duidelijk. Wilt u zo vriendelijk zijn dit toe te lichten. Welke andere producten laten wij zien in plaats van welk product ? Heeft u wat bij ons besteld? Heeft u een order referentie? Uw naam en email komen niet voor in ons bestand!!!! Graag vernemen wij van u. Bij voorbaat hartelijk dank. Namens het Gereedschapland Team

Duidelijk, snel en correcte afhandeling

Duidelijk, snel en correcte afhandeling

kan enkel maar positief antwoorden

het bestelde werd perfect geleverd

Goede service en afhandeling

Keurig geregeld en op tijd

Snel geleverd Voldoet aan verwachting Had alleen wel graag naast orderbevestiging, ook een mailtje ontvangen met verwachting wanneer deze geleverd gaat worden.

Vlotte levering

Vlotte levering alles volgens afspraak

Heel goed en snelle bezorging

In één woord top

Goed en goede service

Zoals boven is vermeld.

Geen gehoor bij telefoon

Probeer de heren al een week te bellen ivb een bestelling, geen gehoor aan de telefoon en word gelijk doorgeschakeld naar voicemail. Ik wacht nog 1 week daarna word er aangiften gedaan van oplichting. Edit: Bedrijf geeft pas gehoor bij een slechte revieuw, heeft geen ballen om mij persoonlijk even op te bellen en de situatie uit te leggen , maar wel reageren via dit formulier. Raar verhaal! Ook word er gesuggereerd dat de telefoon de hele dag roodgloeiend staat en daarom de telefoon gelijk naar voicemail gaat, dit is natuurlijk onzin. Wel tijd om op een revieuw te reageren? Misschien je backorders eerst op orde krijgen i.p.v. via deze weg. Suc6 in de toekomst , mijn aanbeveling blijft op een dikke NEE

Geachte heer de Geus, beste Daijiro Uw bestelling is inmiddels verzonden. Via de vervoerder GLS moet u de track & trace gegevens ontvangen. We zullen de mail later vandaag herhalen. De telefoon gaat bij drukte automatisch op voicemail. En dat gebeurt helaas continue op het moment. Ook op onze website(s) kunt u hier en over de langere levertijden informatie vinden. Indien u mail krijgt u zeker antwoord. Wellicht niet direct maar beslist op korte termijn. Echter op reacties zonder verwijzing naar uw bestelnummer of minimaal een artikelnummer kunnen wij helaas niet reageren. Met vriendelijke groet, Clenn Dissel

géén service

Bestelling geplaatst maar nog niks gekregen. Mail verstuurd maar gewoon geen antwoord gekregen. Bellen is niet mogelijk want je krijgt alleen maar een voicemail......kortom...als ik niet binnenkort iets hoor of krijg ben ik geneigd om te zeggen....Waardeloos bedrijf waar je niets bij moet kopen. Ben benieuwd. Ondertussen contact gehad met Clenn Dissel. Uitleg gehad wat er aan de hand is.....drukte , onderbezetting enz....Vervelend voor het bedrijf maar ook voor de klant. Omdat ik niet op het onderdeel kon wachten heb ik mijn geld inmiddels terug gekregen. Hopelijk heeft men de boel snel weer op orde.

Geachte heer De Boer, De telefoon gaat bij drukte automatisch op voicemail. En dat gebeurt helaas continue op het moment. In ieder geval veel meer dan ons lief is. Dit is gelukkig geen kwestie van goed fatsoen maar helaas van de omstandigheden. Extra drukte, veel langere levertijden in onze branche en ook nog eens onderbezetting die niet op korte termijn blijkt op te lossen. Inmiddels hebben wij onze mail aan u van 17 november j.l, herhaald en naar aanleiding van verdere emailwisseling is het product vanwege de lange levertijd gecrediteerd en terugbetaald. Nogmaals excuses voor het ongemak. Clenn Dissel

Geen informatie over levering, geen reactie via mail en telefonisch onbereikbaar

Tot nu toe is mijn eerste ervaring met Gereedschapland negatief: Direct na de bestelling krijg ik netjes een (geatomatiseerde) mail die mijn bestelling bevestigd. Daarna wordt het stil..... Als ik dan na een paar dagen een mail stuur met de vraag of men iets kan zeggen over de leverdatum, krijg ik geen antwoord. Bellen heeft geen zin; ik krijg alleen de voicemail dat men nu niet bereikbaar is en het later opnieuw moet proberen. Jammer....

Inmiddels contact gehad met Jeroen en de gang van zaken doorgenomen. Zoals afgesproken is de bestelling verzonden, door verklaarde omstandigheden later als de bedoeling was maar hopelijk eind goed, al goed...

Prima product.

Mooi volgens afspraak snel geleverd.

Snel goed en kwaliteit

Altijd weer

Duidelijk en een heel goede service

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in autogereedschap en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 25,00 • Technische backup en advies