Snelle verzending

Goede snelle service en goede kwaliteit

Snel geleverd prima prijs

Uitgebreid aanbod met scherpe prijzen en snelle levering.

Prima en snelle levering

Product conform ontvangen

Goede spullen, goed geleverd maar niet heel snel

Ik had twee ministeeksleutels nodig, ze kwamen na 4 dagen aan, net op tijd om mijn klus te kunnen doen.

Goede prijs, prettig contact en snelle levering

Een Compac krik gekocht en daar afgehaald. Prijs was laagste van allemaal. Contact over ophalen en bij het aflevering was heel prettig. Levering was ook heel snel. Top!

Goede communicatie en snelle levering

Zoals in titel, ben zeer tevreden.

Prima !

Vanaf orderingang , orderbevestiging tot en met de uitlevering ben ik héél tevreden over "Gereedschap.online" !! Eén opmerking: bij véél on-line shops kun je met VISA betalen , dat geeft voor de koper iets méér financiële zekerheid, dat kan niet bij deze shop!

TOP

Last van hoge luchtvochtigheid, slecht voor de klassieke motoren. Door een vriend bij dit bedrijf uitgekomen. Wat een goede zet. Na een paar dagen stond er al een luchtontvochtiger tussen de motoren te draaien. Eentje die je op de gewenste luchtvochtigheid kunt instellen en dus aanslaat als het nodig is. De luchtvochtigheid stijgt niet meer naar storende waarden. Alleen af en toe de opvangbak legen (kan evt. ook nog op een afvoer aangesloten worden), een TOP-apparaat! En dan te bedenken dat deze machine niet in het standaardassortiment thuis hoort. Dat noem ik nog eens meedenken en service leveren. Bedankt!!

ik had er wat meer van verwacht

de verpakking van de remleiding ontluchtingsset was beschadigd en ik heb de indruk dat er een handleiding uit was. de tang die ik gekocht heb is niet helemaal de kwaliteit die ik verwacht had.

Perfect geregeld en lekker snel. super.

Oke

Bestelling duurt lang voor het er is.

Oke

Het bestelde voldoet aan de verwachtingen

Vrij snelle levering, goede klantenservice, interessante prijzen

Interessante prijzen waardoor ik meteen een bestelling plaatste. Levering was niet de allersnelste. Spijtig van de slordige levering door de koeriersdienst, maar ik heb een gepaste tegemoetkoming verkregen via de klantenservice die snelle reacties gaf. Beter verpakken en beschermen tegen slordige koeriersdienstmedewerkers is de boodschap!

Goede service, nette prijs

De zending was prompt nadat ik de bestelling had gedaan verzonden via GLS maar is niet bij mij aangekomen. Bleek zoekgeraakt bij GLS in Alkmaar. Prima reactie van Gereedschapland.nl; na mijn melding dat de zending was zoekgeraakt bij GLS hebben ze direct de bestelling opnieuw verzonden. Top.

afschuwelijk slecht

veel blablabla. maar niet wat belooft is. transporteur die zogezegd afgeleverd heeft. een en al leugens . laatste keer en nooit meer. nu mijn geld nog proberen terug te krijgen. ben benieuwd.

Geachte heer F.S ( Fons Weymeis) Via de mail heeft u onze emailwisseling met vervoerder GLS ontvangen zodat u kunt zien dat wij geen sprookjes en geen blabla verkopen. Het pakket is verzonden en ook vervoerder GLS vertelt u geen onwaarheden. U geeft ons en GLS gewoon geen kans iets op te lossen en trekt gelijk van leer met zeer ongepaste, kwetsende en vooral onware uitlatingen. Er is inmiddels opdracht geven vandaag het aankoopbedrag via PayPal aan u terug te betalen. Gls is opdracht gegeven het pakket retour te zenden. Als het pakket alsnog aan uw adres bezorgd wordt kunt u het gewoon weigeren. Namens Tool Com BV Clenn Dissel

Goed product, goede prijs en snelle levering.

Goed gereedschap.

Trieste winkel reageert niet op mail en telefonische niet te bereiken

Artikel gekocht maar gegevens op de site van het onderdeel blijkt niet te kloppen. probeer te bellen en mailen maar geen gehoor nooit weer

Geachte heer Petsersen, beste Jeroen Inderdaad zijn wij momenteel niet altijd via de telefoon bereikbaar. Onze excuses hiervoor. Mail beantwoorden we echter altijd. Uw mail betreffende het aangekochte onderdeel hebben wij niet ontvangen. Als compensatie is het aankoopbedrag € 32,75 aan u terugbetaald. ORDERNUMMER GS07577 Vliegwiel vergrendeling voor Ford, SKU: BGS-9819 Namens Tool Com / Gereedschap.Online Clenn D issel

Scherpe prijs en vlotte levering

Scherpe prijzen, goede afhandeling en vlotte levering. Top

Efficiënt!!

Snelle service!!

Ok

Snel en Helemaal top

Zie boven

Zoals beschreven

Zoals beschreven, goed verpakt en verzonden.

Over Gereedschapland.nl

De webwinkels Gereedschapland.nl en Gereedschap.Online zijn een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Soesterberg • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in auto- en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies