Zeer nette klanten service, bereid om mee te denken en te helpen, top

Het is goed gereedschap

Ik ben er zeer tevreden mee mooie gereedschap

goed produkt,prima prijs

Mooie garagekrik gekocht. Snel geleverd. Mooi apparaat!

Zonder gedoe snel geleverd

Prima, zou zo weer iets bestellen

Uiteindelijk goed opgelost

Mijn klacht werd aanvankelijk niet beantwoord. Uiteindelijk is alles toch nog naar tevredenheid opgelost.

Beste Marcel, Hopelijk is alles nu goed opgelost en heb je de nieuwe kist op het juiste adres ontvangen. Het heeft langer geduurd als het zou moeten en de bedoeling was, maar zoals je hebt begrepen zeker geen onwil geweest. Groet en dank voor je medewerking om de klacht alsnog te verhelpen. Clenn

Goed!

Keurig ontvangen in goede verpakking. Het product doet waarvoor het is gekocht!

Goed geregeld

Top snelle levering prima!

Gewoon ok! Goed bedrijf.

Zeer uitgebreide keuze aan gereedschap

Afspraken correct en snel nagekomen.

Prima ervaring, nets op aan te merken.

Kwaliteit en snelle levering

Goede prijs voor kwaliteit. Ook zeer snel geleverd.

Snel en degelijk geleverd gereedschap en niet duur

Goed, goedkoop gereedschap snel geleverd

Niet nakomen levering

Anderhalve maand terug een aantal onderdelen en wat gereedschap besteld. Het gereedschap was binnen een paar dagen binnen. De onderdelen, dat wat ik echt dringen nodig had, zou op voorraad zijn maar op de afleverbon stond ineens 4 weken leverijd. Nu nogmaals twee weken later, is op mijn eerste herinnering geen reactie gekomen en is de tweede reminder er inmiddels uit. Gereedschapsland gaat slordig met zijn klanten en de door hen reeds betaalde goederen om.

Beste Kasper, Zoals je in de mail hebt kunnen lezen is het product lang niet beschikbaar geweest, maar als het goed is heb je het alsnog ontvangen. De communicatie verdiende zeker geen schoonheidsprijs en hier hebben we ons al voor verontschuldigd. Groet, Het Gereedschapland Team

Prima, snelle levering

Prachtig meetinstrument. Niet meer afhankelijk van slecht geijkte luchtdrukmeters bij tankstations.

Ruim asortiment

Prima nette service Spullen snel in huis.

snelle en juiste levering

geen commentaar

Bestelling geleverd zoals aangegeven.

Retesnel en razend goed

Ik had "even" een paar amerikaanse sleutels nodig. Vlug besteld bij Gereedschapland en de open ringsleutels waren er binnen een paar dagen, zodat de klus geklaard kon worden. Zo had ik het graag gehad, en zo ging het ook: helemaal zoals het moet!

goede en snelle levering

juiste product snel en voordelig geleverd

Perfekt

Zeer duidelijk allemaal en zeer snelle levering

Super goed

Snelle levering, simpele afhandeling en goede kwaliteit gereedschap welke ik had besteld.

Doen wat ze beloven

Met de bestelde veerspanners losten het probleem in een half uur veilig op

Advertentie bekeken besteld en op tijd geleverd, top

Top snel geleverd

Top snel geleverd enn ziet er goed uit

Verzenden duurt te lang

Verzenden duurt te lang en al je op vrijd bestelt dan heb je op dinsdag.

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Zeewolde • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in autogereedschap en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies