Na besteld zeer snel in huis.

Na dat ik spullen bij gereedschapland had besteld werden deze zeer snel correct bij mij thuis afgeleverd. Hartelijk dank hier voor .

Graag weer

Tot een volgende keer

Waar voor je geld

Makelijk bestellen Wat je afspreekt komt ook zo

Snelle levering, goed product

Ik had een 22mm dopsleutel nodig voor een lambdasonde te demonteren/monteren, ik bestelde de dopsleutel en het werd snel geleverd, pasvorm is uitsteken. Prijs was ook helemaal geweldig.

goed en prettig

Veel goede keuzes en kwaliteit en zeker snelle levering.

Prachtig product.

Product van hoge kwaliteit en supersnel geleverd.

Snelle bezorging en op tijd .

Breedassortiment

KUT!!!

Superslechte website!! Onmogelijk om wijzigingen aan te brengen in accountgegevens.

Geachte heer van Geffen, Hartelijk dank voor uw positieve kritiek. Daar kunnen we wat mee.

Snelle levering, producten zoals omschreven

Snelle levering, producten zoals omschreven

goed en snel

Grote keus en snelle levering!

Snel en accuraat!

Zoals boven is geschreven.

Verzending van het bedrijf 5 sterren. Maar de levering via GLS is dramatisch. 2 dagen achtereen thuis gebleven omdat GLS de koerier langs zou komen. Maar pas de vierde dag geleverd. Daarom 4 sterren

gezien , besteld en gekregen

snelle levering had nog nooit iets besteld prima site

niks mis mee ! gewoon zoals men mag verwachten

Besteld, betaald, zèèr vlot geleverd.

Drama!

Op 4 januari meerdere dingen besteld. Nog geen telefoontje gehad voor als een item niet voorradig zou zijn. Ook geen mailtje, niets! En nog steeds niets ontvangen!! Bezint eer ge begint.

Inderdaad een drama. Twee keer telefonisch contact gehad. Een bedrag terugbetaald ter waarde van € 2,60 door uw annulering en een product niet kunnen leveren door importproblemen vanuit Engeland. Uiteindelijk het gehele bedrag terugbetaald en inderdaad hierin heeft u gelijk: het heeft veel te lang geduurd!

Zeer nette klanten service, bereid om mee te denken en te helpen, top

Het is goed gereedschap

Ik ben er zeer tevreden mee mooie gereedschap

goed produkt,prima prijs

Mooie garagekrik gekocht. Snel geleverd. Mooi apparaat!

Zonder gedoe snel geleverd

Prima, zou zo weer iets bestellen

Uiteindelijk goed opgelost

Mijn klacht werd aanvankelijk niet beantwoord. Uiteindelijk is alles toch nog naar tevredenheid opgelost.

Beste Marcel, Hopelijk is alles nu goed opgelost en heb je de nieuwe kist op het juiste adres ontvangen. Het heeft langer geduurd als het zou moeten en de bedoeling was, maar zoals je hebt begrepen zeker geen onwil geweest. Groet en dank voor je medewerking om de klacht alsnog te verhelpen. Clenn

Goed!

Keurig ontvangen in goede verpakking. Het product doet waarvoor het is gekocht!

Goed geregeld

Top snelle levering prima!

Gewoon ok! Goed bedrijf.

Zeer uitgebreide keuze aan gereedschap

Afspraken correct en snel nagekomen.

Prima ervaring, nets op aan te merken.

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Zeewolde • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in autogereedschap en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies