Filters

10

Meer dan uitstekende service

Ik wil echt even wat veren in de kont steken van dit bedrijf. Ik kocht iets dat kapot leek. De hele retour procedure ging zo vlot en prettig, daar zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Geen automatische mails maar persoonlijke informatie en tips en steeds binnen erg korte tijd. Het nieuw toestuurde product was een duurder model zonder dat ik hoefde bij te betalen. Ze hadden het al verstuurd voordat de retour binnen was (super). Toen achteraf bleek dat het product toch niet stuk was: geen onvertogen woord. Kortom: 6 sterren maar ik kan er maar 5 geven. Nog wel één opmerking: dat de klant geen verzendkosten hoeft te betalen voor retour in geval van garantie, zou duidelijk(er) op de site vermeld moeten worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel gemakkelijk om te bestellen, correcte en heel snelle levering

Heel positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Gereedschapland heeft heel veel artikelen en gereedschappen voor redelijke prijzen. Het bestelde is netjes en snel afgeleverd en is ook van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle service en goede kwaliteit

zoals hierboven beschreven

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk en snelle levering

Zeer goede ervaring. Duidelijk bestelproces, goede feedback over voortgang en zeer snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en compleet

precies als beschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Slechte bereikbaarheid per mail en telefoon uitgelegd

Ik had 9 juli spullen besteld en betaald. Daarna had ik nog gevraagd of mijn bestelling wel was doorgekomen. Het was 20 juli en had nog niets gehoord per email. De bestelling had ik ook nog niet ontvangen. Echter werd ik later netjes gebeld door dhr. Dissel met oprechte excuses. Covid19, vakantie-periode en logistieke problemen waren redenen waarom een en ander niet liep. Het fijne telefoongesprek was voor mij een teken van goede service! En de spullen? Ach,.. wat nog niet geleverd was, komt later wel.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Verboon, beste Bas, Inmiddels contact gehad en ter bevestiging van ons telefoongesprek: Als de telefoon overbelast is dan gaat deze op voicemail. En dat gebeurt helaas nog wel eens op het moment. De wandhouders Laser Tools 6942 zijn niet op voorraad. De fabrikant heeft levering toegezegd begin 2e week augustus. We zenden deze zodra bij ons binnen en hiervan ontvangt u een verzendbericht via de mail. De andere producten hebben we vandaag via vervoerder GLS verzonden. Track en Trace gegevens ontvangt u later vandaag via de mail van GLS. Nogmaals excuses voor deze vertraging en het ongemak. Vooral dank voor uw geduld en begrip in deze.

3

Lang wachten op bestelling en niet geïnformeerd worden

Had 1 week na het bestellen, e-mail gestuurd of er soms iets niet op voorraad was en wat de status van mijn bestelling was, hierop reactie gekregen, uiteindelijk gedeeltelijke bestelling gekregen waarbij er blijkbaar nog meer niet op voorraad was.... Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, opnieuw e-mail gestuurd maar nog geen reactie op (3dagen terug 1,5 werkdag), zit nu nog op hun email te wachten maar het is inmiddels alweer meer dan 3 weken geleden dat ik de bestelling plaatste.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima ervaring bestelling kon worden opgehaald

Wordt niet geleverd en gereageerd op mail telefoon. Dit werd veroorzaakt door extreme drukte. Na in gesprek te zijn gekomen een goede oplossing gevonden. Aardige service gerichte medewerkers. Advies gegeven om bij drukte dit in de voicemail te vermelden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Gritters, beste Maarten, Als de telefoon overbelast is dan gaat deze op voicemail. En dat gebeurt helaas nog wel eens op het moment, onze excuses hiervoor. U heeft op zaterdag 3 juli besteld. De betaling met PayPal is niet juist verwerkt en daarom is de order bij ons ook niet verwerkt. U heeft een bericht gezonden dat u het bedrag overgemaakt heeft en dan komt de verwerking hiervan bij ons boekhouding terecht. Dit duurt gewoonweg langer als de verwerking van een betaling via PayPal, Ideal of andere automatische betaling. Door de drukte lukt het op het moment bijna al niet om op deze dag te verzenden en daarom wordt op de website al aangegeven dat we binnen 72 verzenden na ontvangst van de betaling. Het zijn rare tijden, de aanlevering door fabrikanten duurt langer, het transport duurt veel langer als normaal en dat vereist nogal wat aanpassing op het moment en hopelijk wat begrip. Uw bestelling wordt morgen verzonden en normalerwijze de volgende dag aangeleverd. U ontvangt via de vervoerder GLS een track en trace bericht. Hopelijke kunt u zich vinden in deze uitleg en danken wij u voor uw geduld. Namens Tool Com BV Het team van de webshops Gereedschapland.nl en Gereedschap.Online Clenn Dissel

10

Na besteld zeer snel in huis.

Na dat ik spullen bij gereedschapland had besteld werden deze zeer snel correct bij mij thuis afgeleverd. Hartelijk dank hier voor .

  • Aanbevelen? Ja
10

Graag weer

Tot een volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
8

Waar voor je geld

Makelijk bestellen Wat je afspreekt komt ook zo

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goed product

Ik had een 22mm dopsleutel nodig voor een lambdasonde te demonteren/monteren, ik bestelde de dopsleutel en het werd snel geleverd, pasvorm is uitsteken. Prijs was ook helemaal geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed en prettig

Veel goede keuzes en kwaliteit en zeker snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig product.

Product van hoge kwaliteit en supersnel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle bezorging en op tijd .

Breedassortiment

  • Aanbevelen? Ja
1

KUT!!!

Superslechte website!! Onmogelijk om wijzigingen aan te brengen in accountgegevens.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer van Geffen, Hartelijk dank voor uw positieve kritiek. Daar kunnen we wat mee.

10

Snelle levering, producten zoals omschreven

Snelle levering, producten zoals omschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en snel

Grote keus en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en accuraat!

Zoals boven is geschreven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Verzending van het bedrijf 5 sterren. Maar de levering via GLS is dramatisch. 2 dagen achtereen thuis gebleven omdat GLS de koerier langs zou komen. Maar pas de vierde dag geleverd. Daarom 4 sterren

  • Aanbevelen? Ja
8

gezien , besteld en gekregen

snelle levering had nog nooit iets besteld prima site

  • Aanbevelen? Ja
10

niks mis mee ! gewoon zoals men mag verwachten

Besteld, betaald, zèèr vlot geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Drama!

Op 4 januari meerdere dingen besteld. Nog geen telefoontje gehad voor als een item niet voorradig zou zijn. Ook geen mailtje, niets! En nog steeds niets ontvangen!! Bezint eer ge begint.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Inderdaad een drama. Twee keer telefonisch contact gehad. Een bedrag terugbetaald ter waarde van € 2,60 door uw annulering en een product niet kunnen leveren door importproblemen vanuit Engeland. Uiteindelijk het gehele bedrag terugbetaald en inderdaad hierin heeft u gelijk: het heeft veel te lang geduurd!

10

Zeer tevreden

Zeer nette klanten service, bereid om mee te denken en te helpen, top

  • Aanbevelen? Ja

Over Gereedschapland.nl

De webshop Gereedschapland.nl is een onderdeel van Tool Com B.V. Tool Com is leverancier van een breed programma speciaal gereedschap voor werkzaamheden aan de auto, motor en in de industrie. Voordelen: • Snel, betrouwbaar en voordelig • Grote eigen voorraad in Zeewolde • Ruime keuze: Goed, Beter en Best • Specialisatie in autogereedschap en motorfietsgereedschap • 14 dagen zichtperiode voor particulieren • Gratis verzending vanaf € 50,00 • Technische backup en advies

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd