Nooit gedacht dat een tapijt zo mooi zou zijn

Tijdens bezoek in Maastricht zomaar bij Koreman binnengestapt. Zocht nog kleed voor in mijn nieuwe huis. Nooit aan handgeknoopte tapijten gedacht. Leek me oubollig, maar niets is minder waar. Prachtige patronen en kleuren. En geweldige service en advies van Raymond. Dus nu ligt het mooiste tapijt uit de zaak bij mij in de woonkamer. Wel jammer voor alle andere klanten...

goede vriendelijke service, goed verzorgd product

heel goed, fijne chauffeur ook

Geweldige communicatie en service - mooie aankoop

De Koreman ervaring was voortreffelijk. Een prachtige kast gekocht uit de webshop. Goede afspraken gemaakt over verpakken en leveren die volledig werden nagekomen. Er was ook prima, beleefde communicatie. Een voorbeeld voor heel veel bedrijven. Dank voor alles.

Prettige ontvangst. Snelle levering van mooie kast

Via Koreman website gezocht naar dressoir. Foto's en omschrijving producten helder weergegeven. Tijdens stadsbezoek Maastricht bij Koreman zonder afspraak binnen gelopen. Prettige ontvangst. Mooi dressoir gekocht wat binnen 1 week afgeleverd werd. Meubel was super goed verpakt. Bijzonder tevreden!

Vriendelijke enthousiaste mensen.

Fijn contact. Vriendelijke mensen.

Fijn contact, prima service

2 kastjes online gekocht, goed telefonisch contact m.b.t. de levering. Blij met de mooie kastjes.

Prachtige sidetable.

Erg mooi Levering zeer netjes en goed verpakt

Goede service en uitleg. Zeer deskundig

Super!!

Prachtig tapijt gekocht bij Koreman. Super vriendelijk geholpen! Werd dezelfde dag al bezorgd! Zoek je een mooi tapijt dan is Koreman een echte aanrader.

Het cijfer zegt het al: Uitstekend.

De periode van de bestelling tot de levering geschiedde op een vlotte, vriendelijke en aangename wijze.

Deskundig, vriendelijk, duidelijk.

Enorme sortering, klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit

We hebben een bijzonder wandkleed bij Koreman gekocht.

Zoals de totaal score al aangeeft was het uitstekend

Na het uitzoeken van ons meubelstuk ging de communicatie en afwikkeling helemaal naar wens. Wij zijn dan ook heel blij met onze aanwinst. Het Chinese Dressoir kwam doordat het met zorg was ingepakt ongeschonden bij ons adres aan. Bedankt voor de goede service.

Kast in het echt nog mooier dan op de site

Super goeie service! Bedankt.....blijf gezond

Vakkundig en vriendelijk geholpen

We kwamen voor een Chinees dressoir. Dat hebben we ook gekocht. Gedurende het gesprek werden we attent gemaakt op een kleed dat perfect bij ons interieur past. Bij het brengen van het dressoir werd het kleed meegenomen om het te laten zien in ons huis. Perfect! Vriendelijke en vakkundige mensen. Klasse

Alles liep op rolletjes !

Kleuren van het tapijt stemmen overeen met de foto, correcte inlichtingen en een heel vlotte levering.

Uitstekend, van bestellen tot aflevering.

Ondanks zijn vrije dag, nam de heer Koreman alle tijd om mij van dienst te zijn. Een zakelijk benadering gehad van dhr. Koreman jr. en kennis gemaakt met een zeer vriendelijke, openhartige en gedreven bezorger. Kortom: een uitstekende ervaring.

Top service en hele mooie spullen.

Vanaf het begin na bestellen goed contact over de levering. Geweldig mooie spullen te koop staan. We zijn heel blij met onze mooie nieuwe dressoirkast.

Prettig en professioneel

We hadden een kastje uit India besteld bij Koreman. Goede communicatie m.b..t. de levering. Alles keurig verzorgd. Het transportbedrijf leverde ook goed werk. De chauffeur belde enige tijd voor de levering om te informeren dat hij er aan kwam. Hat kastje was zoals op de foto's op de website, dus een tevreden klant.

Prachtige kast

Vriendelijke levering van de kast.

Top geregeld allemaal

Op zondag online een kast besteld en vrijdag stond deze al bij ons in huis. In het echt is de kast nog mooier dan op de foto.

Heel goed. chauffeur erg dienstbaar. Goed adres

Fantastisch!!

Service zoals het bedoeld is en prachtig mooie spullen!

Onze ervaring met Koreman is bijzonder goed. Vanaf het eerste moment in de winkel in Maaastricht waar wij uiterst vriendelijk te woord zijn gestaan tot en met het keuzemoment van ons prachtige handgeknoopte tapijt in onze eigen woonkamer. In één woord geweldig!