Klantgericht en service

Tijdens het bezoek aan de sfeervolle winkel in Maastricht wordt alle tijd genomen om een goede indruk te verkrijgen van wat de klant wenst. Bij de keuze van b.v. een tapijt is het verstandig om vooraf te bepalen wat je zoekt, bepaal de maximale afmetingen, kleurstelling, patronen etc. Het is aan te bevelen om vooraf foto's te maken van het interieur en een schets met de afmetingen van de meubels.

Koreman Tapijten is een bijzonder klantvriendelijk bedrijf.

Afspraken nakomen, met de klant meedenken, deskundig adviseren zit in de genen bij Koreman.

Gewoon goed!

Prettig telefonisch contact,goede omschrijving van het product.Verzending prima,ben blij met het kastje.

uitermate deskundige mensen

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van twee tapijten. Deze vloerkleden moesten passen in de al bestaande inrichting van mijn huis. Een hele klus. Door de goede begeleiding en het meedenken van de heer Koreman, ben ik erin geslaagd twee prachtige tapijten te bemachtigen. Ik ben heel echt blij, dat ik vanuit mijn woonplaats Utrecht helemaal naar Koreman in Maastricht ben gegaan voor de aankoop van mijn tapijten. Een aanrader!

Ruime keus en deskundig advies

De voorkeur items werden meteen uit de opslag gehaald, teneinde een goede keuze te kunnen maken. Levering vond snel plaats.

vakkundig, vriendelijk en geduldig

Goede en vriendelijke service, vooral het aan huis komen laten zien van een aantal tapijten waaruit dan de definitieve keus gemaakt kan worden is top.

Koreman: betrouwbare leverancier van een kwalitatief goed product.

Mooi maatwerk tapijt besteld. Was het wachten waard. Ambachtelijk gemaakt in India en met veel enthousiasme bezorgd vanuit Maastricht in Den Haag. Zeer tevreden met het eindresultaat. Raimond: bedankt!

Helemaal tevreden

Mooi Chinees kastje gezien op de website. Besteld en binnen 3 dagen afgeleverd bij Amsterdam. Afmetingen en foto's klopten exact. Bijzonder vriendelijk te woord gestaan.

Deskundig en bijzonder vriendelijk

Op zoek naar een nieuw tapijt voor de woonkamer, mochten we rustig allerlei stijlen bekijken. We kregen koffie aangeboden en we zochten samen net zo lang door tot we een tapijt hadden gevonden dat qua kleur en uitstraling helemaal bij ons en de verdere inrichting paste.

geweldig

prachtige winkel. prettige bediening. ongelooflijk mooie tapijten en meubels te koop. Heb een mooi tapijt gekocht en ben er zeer tevreden mee.

De verkopers weten precies wat mooi is bij het meubilair en komen dan thuis passen,eerlijke verkopers.Wij zijn dik tevreden.wij zij al sinds 2000 klant

Top ervaring

Leuk en deskundig advies Mooie winkel op leuke locatie Binnen 1 dag de kast bezorgd!!

Goede service, prettig contact

Prettig contact nav bestelling. Kastje werd vlot geleverd. Wel wat discussie met transportbedrijf over het in de flat op etage afleveren (uiteindelijk met eigen karretje en hulp transporteur). Het kastje is in het echt donkerker dan op de foto. Jammer. Maar nog steeds een prachtig kastje. Ben er blij mee.

perfecte service

Koreman kwam langs met meerdere tapijten waar wij uiteindelijk 2 prachtige kleden uit hebben gekozen. Erg blij met de service en het uiteindelijke resultaat. Echt een aanrader!

Pluspunten

Zeer vriendelijke ontvangst, deskundig advies. Niet opdringerig en buitengewoon service-gericht. Een afstand van ruim 200 kilometer overbruggen, was voor Koreman geen probleem om de gekozen tapijten thuis bij ons te demonstreren.

Pluspunten

De volle 5 sterren,maandag avond besteld, kasst op voorraad, dinsdag gebeld en woensdag geleverd door 3 hele aardige medewerkers. Indiase kast is prachtig. De snelheid is top. Bedankt

Pluspunten

Goed advies.

Pluspunten

Ruime keuze. Goederen afgeleverd binnen korte tijd en op afgesproken tijdstip.

Pluspunten

Goede service, zeer vriendelijk personeel.

Pluspunten

Prachtig aanbod, zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan waarbij men heel klantgericht heeft meegedacht met de wijze waarop de bezorging kon plaatsvinden. Goede communicatie en ook de levering was tiptop in orde.

Pluspunten

We bezochten de winkel van Koreman op zoek naar een mooi tapijt. Een enorme collectie ! Vriendelijk en vakkundig begeleid door het personeel kwamen we al snel tot een afspraak. Met maar liefst vijf tapijten kwam een vertegenwoordiger bij ons thuis passen en meten en de keuze was al snel gemaakt. Een aanrader dit bedrijf !

Pluspunten

Uitstekende service, in het kader van mogelijkheden (van levering tot wijze van betaling) alsmede de kwaliteit van de gekochte producten. Kortom, Koreman doet wat hij belooft.

Pluspunten

snelle levering, goede service

Pluspunten

Zeer bevlogen mensen van Koreman in Maastricht! Ze kunnen heel goed inschatten wat jouw wensen zijn en wat past bij jouw interieur! Het oude patchwork kleed is qua kleur gewaagd, maar het enthousiasme van de verkoper haalde ons over de streep. Een geweldig kleed! Goede service!