Gave producten en nette service

Fijne website, hele leuke producten en een nette service. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de verzending van maatwerk producten. Alles ook goed en netjes verzonden, aanrader!

• Betrouwbaarheid

Vlot geholpen bij het inrichten van onze dochters hun kamers

Posters en lampenkappen gekocht om onze dochters hun kamer op te smukken. We zijn heel tevreden met het resultaat! Vlot geholpen toen we een vraag hadden en het is snel geleverd. We werden ook op de hoogte gehouden en kregen een voorbeeld toegestuurd van de posters. Die werden aangepast tot ze precies aan onze wensen voldeden!

• Betrouwbaarheid

Mooie kussens en snelle levering

Goede kwaliteit, conform omschrijving

• Betrouwbaarheid

Mijn bestelling, was tijdens het vervoer beschadigd, binnen een week had ik een nieuwe. Topservice

• Betrouwbaarheid

Snel geholpen, heel vriendelijk, prachtige producten.

Snel, zeer vriendelijk geholpen. Prachtig pakketje thuisgekregen met vooraf duidelijke tijdsaanduiding.

• Betrouwbaarheid

Mooie magneten en mooi design, matige kwaliteit

Snelle levering en mooi design! Kinderen zijn er gek op! Alleen jammer dat de opdruk papierachtig is.. hierdoor kunnen ze snel vies worden, zonder dat je ze af kan nemen. Ook laten de magneten al los van de ‘badge’. Gevaarlijk voor kleine kinderen.

• Betrouwbaarheid

Orginele lamp. Snel verzonden, goede communicatie

• Betrouwbaarheid

Superservice en mooie op maat gemaakte producten

Anne en Ingeborg doen echt hun best om mooie producten af te leveren. Ze luisteren naar de wensen van de klant en communiceren ook goed en duidelijk. Je wordt op de hoogte gehouden van het verwerkingsproces. Het uiteindelijke product is ook belangrijk en dat mag er zeker zijn. Ik ben helemaal blij met de canvasjes die voor mij gemaakt zijn.

Leuke vormgeving

Leuke kinderkamer geworden! Op de afdruk van het forexpaneel waren paar kleine schoonheidsfoutjes… dat is jammer maar verder leuke combinatie voor de kinderkamer

• Betrouwbaarheid

Prachtig design aan onze wensen aangepast.

Super tevreden.

• Betrouwbaarheid

Prachtige spullen en top levering!

Niets op aan te merken, zeker aan te bevelen!

Heel mooi!

Ik ben heel blij met mijn aankleedkussenhoes, dekentje en luiermandje. Alles was super snel geleverd (binnen 6 dagen ondanks drukte van de feestdagen) en producten van goede kwaliteit!

vrolijke artikelen

Ben heel enthousiast over mijn gekochte artikelen. Vrolijk, niet kinderachtig, goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit producten

Leuke kussens en posters voor nieuwe kamer van mijn zoontje, we gaan de lamp ook bestellen.

Super ontwerpen voor geboortekaartjes

Anne en Ingeborg hebben ook voor ons 2e kindje het geboortekaartje gemaakt. Alles was mogelijk, er zijn meerdere opties gemaakt om zo tot een goede keuze te komen, geweldig. En dat alles lekker snel en vriendelijk!

• Betrouwbaarheid

Snelle verzending en producten zien er top uit!

Je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Verzending is snel en prima geregeld. Producten zien er goed uit, echt geschikt voor kinderen!

Mooie spulletjes

Ik ben blij met de kwaliteit van de spulletjes. Mooie kleuren en design.

• Betrouwbaarheid

Mooie ontwerpen en snelle verzending

Het lastigste was kiezen welke posters we wilden. Bestellen ging soepel en de levering was snel. Goede kwaliteit van materialen!

• Betrouwbaarheid

Superleuke accesoires! Een echte aanrader!

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk, uitstekend, persoonlijk, mooi artikel

zie hierboven

Mooie producten

Prerfect

Fijne communicatie en mooi, degelijk product. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

• Betrouwbaarheid

Perfecte kwaliteit en hele proces van bestelling tot bezorging tot in de puntjes verzorgd!

Heel fijn verzorgd en mooie kwaliteit!

• Betrouwbaarheid

Leuke originele spullen, goede kwaliteit, perfecte webshop.

Al de tweede keer dat ik hier iets bestel, prima webwinkel met mooie spullen. Hanglamp, posters, deurstickers allemaal even leuk en snel geleverd. Dikke tien!

• Betrouwbaarheid

Product als omschreven, mooie kwaliteit en netjes afgewerkt

Goed. Artikel conform afbeeldingen op foto, goede kwaliteit. Goede en vriendelijke service. Er was onverhoopt wat misgegaan bij de bestelling. Dit kan natuurlijk gebeuren, het blijft mensenwerk. Ik ben hier direct van op de hoogte gesteld en meegenomen in het proces. Kortom, tevreden.

Over ANNIdesign

Accessoires voor jouw baby- of kinderkamer & unieke geboortekaarten. Veelal is alles handgemaakt en met liefde ontworpen.