Pluspunten

Snelle service. super

Pluspunten

Super goede snelle service... Zeker een aanrader !!

Geen !!!

Pluspunten

Service

Geen

Pluspunten

Annemarie, Super bedankt dat je me iedere keer zo wil helpen en veel complimenten voor de goede service. Eigenlijk zouden jullie nog veel meer reclame moeten maken voor dat horloge. Er zijn maar weinig mensen die het kennen en ik vind het echt een uitkomst. Mijn dochter kreeg het horloge voor haar 10e verjaardag, omdat ik haar te jong vond voor een mobieltje en aan de andere kant haar toch graag wilde bereiken. Ze heeft een zeer ernstige vorm van ADHD en is daardoor heel snel afgeleid en super impulsief. Het horloge heeft het mede mogelijk gemaakt dat ze nu in haar eentje even een boodschap voor mij gaat doen bij de supermarkt. Als ze er even niet uitkomt of ze is vergeten waarvoor ze ging (:-) of ik vind haar toch wel erg lang onderweg (meestal omdat ze dan onderweg iets interessants is tegengekomen en compleet vergeet waarvoor ze onderweg was), bellen we even met elkaar en dan komt het toch nog goed. Super goed voor haar zelfstandigheid en een hele geruststelling voor mij! Dus nogmaals heel erg bedankt voor alle goede zorgen.

Een fijner pennetje voor de super kleine lettertjes...

Pluspunten

Duidelijke site en een snelle levering

Pluspunten

Fantastisch stukje micro-technologie ! Ik heb het mij aangeschaft special voor de sos mogelijkheid . Als ik ergens gevallen ben en mijzelf niet meer kan helpen kan ik nu gemakkelijk alarm doorgeven. (ben 72 j . en heb z.v Parkinson) Bovendien ben ik nu altijd bereikbaar, ook als ik mijn mobieltje vergeten ben; Zo zijn kinderen = oude mensen.

Een groter bandje voor volwassenen. Een fijner swap-pennetje voor de heel kleine lettertjes. Alleen : het is jammer dat de voicemail moet uitgeschakeld worden bij de sos-contacten .

Pluspunten

Mijn zoon is enorm enthousiast over het horloge. De functies zijn overweldigend. Misschien zelfs teveel. Alles werkt ook prima en simpel. Geluid is boven verwachting scherp. De beller is ook goed te verstaan. Het horloge is ook lekker robuust. Muziek functie word hier veel gebruikt. Spelletje schijnt ook vet te zijn. Verder is dit een uitkomst ipv een gsm die steeds kwijt of leeg is. Dus echt een aanrader!

Enige minpuntje zal zijn dat het toetsenbord wel erg klein is.

Pluspunten

De Hallofo voor mijn zoon is een geweldige aanschaf! Mijn kind kan ik nu bereiken wanneer het nodig is, en hij mij. Hij hoort hem altijd. Werkt echt veel beter dan een mobieltje. Bovendien ziet het er stoer uit.

Pluspunten

Super, Hallofo bandje was afgebroken. Ik was bezig om een retour formulier te printen, door een printerstoring ging dat niet goed. Ondanks deze tegenvaller kreeg ik de volgende ochtend toch een e-mail waarin stond "wat vervelend, we sturen vandaag nog een nieuwe". De volgende dag ook ontvangen. Goede service, ook bedankt namens mijn zoon.

Pluspunten

Mijn zoon heeft sinds een tijdje de Hallofo cactus rebel. Nou ik kan alleen maar positief zijn. Wat een geweldig ding! Hij luistert graag muziek, boven verwachting goed geluid! Niks krakerig maar glashelder. Net als de beller die versta je erg goed. Het menu is erg overzichtelijk en makkelijk te bedienen. Swipen gaat smooth. Spelletje schijnt ook erg leuk te zijn. Heel handig dat ik hem snel kan bereiken en hij ons! Al met al een goede aankoop

Pluspunten

Superbedrijf,je wordt netjes beantwoord,komen afspraken na,en het belangrijkste je wordt nog echt als klant is koning behandeld en je bent geen nummer, Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen ,super toppie , Groeten Anja van Harselaar

Geen ,ga zo door !!!!

Pluspunten

De hallofo gebruiken we nu al een paar maanden en we zijn super tevreden. Niet alleen altijd je kind goed bereikbaar , maar ook zeer aan te bevelen bij kinderen die meerder keren per dag medicatie moeten innemen. Door het (tril)signaal, wordt een dosis niet vergeten. Echt top! Ook de service van het bedrijf is zeer goed, dus dit horloge is een echte aanrader.

De opslagcapaciteit voor foto's is wat beperkt en dat vindt mijn zoon jammer

Pluspunten

stoer horloge, ook voor meiden! eenvoudig in gebruik, leuk dat je er ok muziek op kunt zetten. Batterij gaat klang mee.

het witte horloge bandje verkleurd helaas snel waardoor het er vies uit ziet. het pennetje is binnen no time weg.

Pluspunten

heel fijn niet makkelijk kwijt te raken . egt heel goed heel erg bedankt .

het stokje gaat er met heel veel moeite er uit dus ja daar heb ik wel last van . Maar verder geen vermoeiende dingen

Pluspunten

Voor mijn zoontje de Hallofo gekocht en kreeg hem met geen mogelijkheid open om de sim kaart te plaatsen. Een mail gestuurd en kreeg in het weekend meteen antwoord. Kind blij en mama blij. Dank jullie wel voor de super service.

Pluspunten

Mijn dochter is er super blij mee. Ze mag nu alleen (eerder) van de BSO. Ik was geen voorstander van een mobiel, door leuke apps is zij niet van de telefoon af te slaan. Daar heb je met de Hallofo geen last van en ze is wel bereikbaar. Zij blij en ik blij.

Mag wat dunner....soms lastig met aan- en uittrekken van een jas. Meer kleurtjes.

Pluspunten

Altijd bereikbaar zonder verlies altijd je stereo bij je dus je voelt je niet alleen Je eigen walkmen met radio news een memo riser taken invoering voor belangrijke info voor de gebruiker en een conectie met de computer een muis die kan meehelpen de hallofo om verder te. Gaan met opname opdrachten die je zelf opgeslagen heb zo dat je kan uitbreiden om een creatieve filpje in elkaar puzzeld tot een geheel met behulp van de hallofo mode en pc en nog meer dingen enz voort en het blijft gewoon lekker hangdig en simpel en als je de besste geheugen kaart heb kan je de hele netwerk invoegen van bij voorbeeld de hele bibiotheek van a tot z opslaan maar een waarshuwing als je op formateren druk en je zegt ja dan Ben je alles kwijt en enzevoort de professor heeft iets goods gemaakt en ik denk dat het tijd is om de kinderen te verwennen met een hallofo©

De kleuren verandering bijvoorbeeld Een wite een zwarte of wit en zwart gemix of een oranjanje een groene of blauw of rood of paars maar een hele mooi met alles kleuren van De regenboog een speciale en de rest pharalelisatie

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed idee, een telefoon om de pols van je kind. En je maakt er nog de blits mee ook.

Ik zou het super vinden als de volgende versie meer echte smartphone functionaliteiten heeft.

Pluspunten

De Hallofo is makkelijk te bedienen door mijn dochter. Ze kan soms wat "slordig" met haar spullen omgaan en daarom is de Hallofo echt een uitkomst voor ons. Ze doet hem om en kan lekker gaan spelen. Een "los" mobieltje waren we vast al kwijt geweest... We hebben al vaak de vraag gekregen waar we de Hallofo gekocht hebben.

De microfoon van de Hallofo is niet heel erg goed. Mijn dochter moet hard praten om verstaanbaar te zijn.

Pluspunten

De veiligste telefoon voor bezorgde moeders en verstrooide pubers. Je hoeft hem nooit af te doen.

1. Kleiner maken 2. Find my iphone erin bouwen. 3 waterproof maken

Pluspunten

Het concept is fantastisch. Mijn kleine kan de telefoon niet kwijtraken. Hoort hem altijd. Verder is het horloge goed bestand tegen het gebruik door een kind.

De batterij zou wat langer mee mogen gaan. Misschien nog een keer een waterdicht model?

Pluspunten

geen internet+++++ punt!, Hij zit om de pols dus moeilijk te verliezen. Stootvast door rubberen rand, echt heel stevig! Geen spelletjes+++++punt.

Ook nog GPS zodat je kunt zien waar je kind is, dit is het enige wat ik toch wel mis!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Stoer, mijn zoon noemt het cool! Draagt hem ook graag, wordt daarom minder snel vergeten. (Mobieltje was hij of vergeten of kwijt!)

batterijduur

Pluspunten

Horloge en telefoon in een

Scherm. Pixels kleuren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

handen vrij ,altijd te bereiken,

toetsscherm erg klein

38 Korianderlaan Amstelveen 1187EE

Über Rebel Cactus

Rebel Cactus kidssmartwatches - Laat je kind de wereld ontdekken en altijd bereikbaar zijn. Voor veel fun en veiligheid! * Simkaart erin en bellen maar. Altijd bereikbaar! * Weet altijd waar je kind is met GPS, Geofencing, SOS * Stappenteller, Muziek * Spatwaterdicht & kidsproof * Leerzame & slimme spelletjes * Voicechanger (klink als een Alien of Robot!) * Verwisselbare horlogebandjes & personaliseer met charms * Camera, Spotify, Whatsapp, Instagram & TikTok * 4G, Bluetooth & Wifi * Connect Rebel Cactus smartwatch met JBL Kids bluetooth headset of JBLPop speaker! Rebel Cactus is officieel dealer van de JBL Kidslijn. Rebel Cactus is te koop via rebelcactus.com, Wehkamp, BCC, bol.com en Toverkast.nl.

Kiyoh Bewertungen