Wisselend resultaat

Zet de magnetron op 700 watt en op 35 minuten. De ene keer gebeurt er vrijwel niets. En een andere keer gaat het goed. Allemaal met hetzelfde glas, bij jullie gekocht. Het gebeurt zelfs als ik 3 dezelfde vormen en kleuren tegelijk erin doe. 1 lukt en de andere 2 doen niets. Maar ik blijf proberen.

Beste mevrouw / meneer, Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Natuurlijk jammer dat het een onvoldoende is. U geeft aan dat de hotpot niet consistent werkt. Nou heb ik zojuist uw bestelling bekeken maar u heeft bij ons geen hotpot gekocht. Dus ik vermoed dat deze onvoldoende eigenlijk niet voor ons bestemd is ? U heeft bij ons wat precuts, lijm, frit en bails gekocht. Wij willen u overigens best helpen met tips voor wat betreft het probleem met de hotpot, ook al komt hij niet bij ons vandaan. Stuur ons even een mail dan helpen we u graag verder

everything went smooth with no problems

Fast reply to the order and i was informed at every stage of the process.

Bestellen was eenvoudig en goed te doen en werd de volgende dag bezorgd,prima!

ik ben tevreden

Het glas was goed ingepakt. De ganse levering was breukvrij ingepakt. Misschien kan je de code van de kleine onderdelen noteren op de verpakkingen ? Maakt het iets handiger om alles terug te vinden. Nu was het een kleine bestelling. Maar bij grotere zou dit een tijdsbesparing kunnen zijn.

Geheel naar verwachting.

Prima, geleverd zoals verwacht

Super snelle levering.

Door de snelle levering kwam het proces niet in gevaar. Tjop!

Duidelijke website. Heel snelle levering en prima verpakt Producten zijn zoals omschreven

Betaalbaar snel geleverd en goed verpakt

Zoals ik hey hierboven beschreven heb

keurig verzorgd.

Mijn eerste ervaring met HotPotShop, het starterspakket, is prima. Alles was keurig verpakt en compleet. Als ik een punt van kritiek mag geven, dan zou dat zijn, dat de hittebestendige handschoenen voor mij veeeeel te groot zijn. ik heb kleine handen en verdrink in de handschoenen. dat lijkt mij niet veilig om mee te werken. Misschien een optie om keuze te laten maken uit large en small. ik moet nu andere handschoenen ergens anders bestellen. Verder heb ik geen kritiek. Met vriendelijke groet, Annemarie Koetze

Alles was naar wens

Bestellen ging goed (grootste hotpot met toebehoren), alleen het betalej was niet gelukt. Heb het overgemaakt zoals aangegeven. Goede prijs. Bestelling was goed te volgen en alles was keurig verpakt. Nu het nog gaan uit proberen.

Zeer snelle bezorging

Mooi en goed verpakt en snel bezorgd

Teleurgesteld

Ik schrok toen ik de het pak van de hotpot opendeed, Hotbox v2 - de complete starterskit inclusief hotpot voor in magnetron € 72,50 het potje was wel enorm klein en koste toch flink wat geld.

Beste Liliane, Wat jammer te lezen dat u teleurgesteld bent in de hotbox startersset. We bieden bij deze hotbox de keuze uit drie maten HotPot: de hotpot standaard (kleinste), de hotpot maxi (medium maat) en de hotpot maxi plus (de grootste maat). U heeft gekozen voor de kleinste. We doen niet geheimzinnig over de maten van de hotpotten, deze staan zowel bij de hotpotten als bij de hotboxen gewoon vermeld. Overigens kan je met de kleinste hotpot bijna alles maken, zoals oorbellen/ringen/hangers etc. alleen uiteraard minder tegelijk dan bij een grotere hotpot, tevens is de kleine hotpot een stuk sneller warm dan z'n grotere broers, vaak kopen mensen die eerder voor een maxi gekozen hebben er later nog een standaard hotpot bij. U mag de hotpot standaard desgewenst ruilen voor een maxi of maxi plus zolang hij niet gebruikt is. stuur ons in dat geval even een mailtje.

Excellent!

Heel blij met het starterspakket. Goede uitleg bij om te beginnen. Ook met mijn vragen kon ik terecht en werden zeer snel opgelost! Super!

goed.

Vlug geleverd en goede prijs.

Alles prima

goede service

Goede service en levering en netjes verpakt

Snelle levering van producten en gezellige workshop

2 weken geleden een mooi startpakket gekocht voor het fusen van glas. Dit was snel binnen en de inhoud van het pakket zag er goed en verzorgd uit. Alles zat er in en het was netjes verpakt. Ik had me ook ingeschreven voor een workshop. Op zich kende ik het al, maar ik had meer verfijning en informatie nodig om er beter mee aan de slag te kunnen. De workshop was gezellig en verhelderend. Dank jullie wel voor de mooie producten en de gezellige en informatieve workshop.

correct verpakt en verzonden

Conform de bestelling correct geleverd

Prima producten

Prijs quality is prima maar prijs kwantiteit wat scheef Producten zijn goed prima zelfs maar duur voor wat je ervoor krijgt.

Snelle service. Goede materialen

Alles ok

Snelle en geweldige service

Geweldig goede service en als je op Messenger iets vraagt krijg je duidelijk antwoord

Prima snel geleverd, prima nazorg

Gekocht snel geleverd. Vraag gesteld snel antwoord. Prima service

Snelle levering over de landsgrens heen ;-)

Na enkele dagen levering al in huis. Ook al ging het om een vrij kleine bestelling.

excellent service

very pleased with my order even tho delivery was slightly longer I didn't mind.

Goed tot zeer goed

Producten zijn nog niet gestest maar zijn goed verpakt. Een beetje problemen gehad met de verzending door dpd. Wel zeer vlugge feedback gehad ivm de levering en een goede opvolging ervan. Dus tevreden.

Over HotPotShop.nl

We verkopen alles omtrent de leuke hobby van glasfusen via de hotpot in de magnetron, denk hierbij aan de hotpot zelf, starterssets en alle verdere benodigdheden om zelf leuke sierraden te kunnen maken van glas.