Wauw! Wat zag het er mooi en lekker uit

Heerlijke hapjes! Gaan we zeker vaker bestellen

Mooie grote hapjes

Keurig op tijd geleverd, mooie grote en lekkere hapjes, geleverd op twee schalen zodat we ze in de koelkast konden doen.

Heerlijk eten en geweldige service

Prettige en duidelijke communicatie, er werd goed meegedacht op basis van onze wensen. Op de dag zelf was alles perfect verzorgd, de gasten en wijzelf hebben genoten dankzij het lekkere eten en de service (bediening en het eten wat vers werd gebracht en netjes klaargezet). Bedankt!

Lekkere hapjes, goede service!

Alles prima verzorgd!

Geweldig eten, goed service en prettig meedenken

Na het contact werd heel goed meegedacht met wat onze wensen waren. Daardoor kregen we een buffet, dat een succes was, zowel in presentatie als in smaak. Onze gasten en wij hebben genoten.

Uitstekende service en mee denkend.

Catering voorond schip laten regelen. Gasten waren zeer tevreden en zo ook de bemanning. Namens het team van de klipper Avondrood tot snel.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten was uitstekend verzorgd. Veel complimenten ontvangen van de gasten over hoe lekker het was. Goede service. Prettig contact met de medewerker.

Betrouwbare, snelle service, hapjes lekker alleen niet volledig duurzaam

Beste hapjesgigant, Dank voor de hapjes. Het zag er prachtig uit, mooi geleverd in de boxen. Ik vond jullie service snel en betrouwbaar en ik had geen enkele zorg over dat het op tijd aankwam en dat het de volgende dag werd opgehaald. Mij werd aangeraden om voor Slagerij Guilik te gaan maar hun schotels zijn vrij ouderwets en met heel veel vlees. Jullie bieden een veel rijker assortiment aan en dat is heel prettig! Ik denk dat het aandeel vegetarisch zelf nog hoger mag in de schalen met diverse hapjes. Ik ben de oprichtster van Good Fish en wij maken de VISwijzer. Wij geven consumenten advies om te kiezen voor duurzame vis. Ik was blij te horen dat jullie géén paling serveren omdat het een bedreigde diersoort is. Ik hoop dat jullie in de toekomst nog een verdere slag maken in het verduurzamen van jullie visassortiment. Wij werken ook met Sligro en in het Eerlijk & Heerlijk assortiment heb je gegarandeerd alleen duurzame vis te pakken. Succes en ga zo door!!

Beste Margreet wij willen u hartelijk danken voor de uitgebreide beoordeling die u ons heeft gegeven.

Altijd weer goed en lekker

elke keer weer is het goed en lekker. De gasten hebben weer genoten.

Zeer goed, goede service, heerlijk warm buffet

Snelle reacties op mails, prettige communicatie, wordt meegedacht. En natuurlijk goed eten. Was ook goed warm en uitgebreid.

Heerijke verse hapjes

Makkelijk bestellen, afspraak leveren op tijd

Prima hapjes

Lekker en makkelijk. Goede communicatie.

Lekkere en diverse hapjes

Verschillende schalen besteld. Hapjes smaakten goed en zagen er mooi uit! Goed voor elkaar dus.

Goed verzorgde catering

Voor een taining hebben we de broodjes en warme saucijzenbroodjes besteld. De bezorging was op de afgesproken tijd, saucijzenbroodjes goed op temperatuure en de belegde broodjes gevarieerd en vers. We hebben meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van Hapjesgigant en zijn hier zeer tevreden over.

top service en lekker!

Bestellen gaat eenvoudig via de website. Maar er is ook persoonlijk contact indien nodig. Denken met je mee en hebben goede service. Bezorgen altijd op tijd en het eten is lekker

Altijd een goede service en lekkere hapjes

De jongens leveren elke keer weer goede service en het eten dat ze leveren is goed van smaak.

kwaliteit en variatie

Zeer goede reacties van mijn gasten gekregen. Veel variatie van de hapjes van visschaal. Gewoon top. Zal in de toekomst zeker weer bij hun de catering bestellen. Levering verzorgd gedaan. We hadden de hapjes de volgende dag nodig, maar zag en smaakte nog zeer goed. Chapo , aanrader dus.

Goed, alleen jammer dat de papiertjes onder de hapjes gauw viezig zijn van het vocht uit de hapjes

Zie boven

`Super!!

Top kwaliteit!!! Een aantal schalen met heerlijke luxe hapjes/tapas besteld met kerst. Alles werd bezorgd in een grote koelbox die wij mochten gebruiken. Iedereen heeft van de hapjes genoten. Een absolute aanrader. Bij volgende feestjes weten wij jullie te vinden!!

Heerlijke hapjes

Hapjes besteld voor mijn verjaardag. Keurig geleverd in koelbox. Hapjes zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Je krijgt echt iets bijzonders.

Genoten van een kwalitatief uitstekend stamppot buffet. Op tijd geleverd en de volgende ochtend zijn de materialen conform afspraak weer opgehaald. Aanrader!

Goede kwaliteit met de beste service

Aardige meneer die ons uitstekend heeft voorzien van catering en service. Volgende keren gaan wij weer naar de HapjesGigant!

Gigantisch lekker!!

1ste kerstdag 100 luxe hapjes gegeten van de Hapjesgigant. Het werd in een koelbox bezorgd die we mochten gebruiken. Iedereen was vol lof. Absoluut voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor alles.

lekkere hapjes. Heel tevreden.

Vaker besteld bij Hapjesgigant. Iedere keer heel tevreden.

Prima service, ziet er geweldig uit en is groot succes.

De hapjes zijn stik voor stuk erg lekker. Kan ik iedereen aanbevelen.