Super geregeld

Mooi assortiment van broodjes die prima smaken. Mooi op tijd bezorgd.

Prima verzorgd!

Hapjes divers, vele complimenten van de visite. Volgende keer gewoon weer bestellen.

Verrukkelijke broodjes!!

Precies volgens afspraak werd onze bestelling geleverd. Heerlijk verse broodjes met al even heerlijke en versie ingrediënten, alles geleverd in een koelsysteem. Ook niet onbelangrijk: een zeer aangenaam contact met deze mensen

goede service en lekkere broodjes

Wij bestellen regelmatig onze zakelijke lunches, altijd op tijd, lekkere verse broodjes en veel variatie. Schalen gaan altijd schoon op.

De hapjes waren lekker en werden op tijd bezorgd.

De hapjes waren gevarieerd, zagen er smakelijk uit en waren lekker. Omdat het onze eerste bestelling was stelde ik tevoren een paar vragen per mail. Deze werden snel en duidelijk beantwoord. De bestelling werd tussen de afgesproken tijden bezorgd. Handig ook dat het verdeeld over 2 schalen kon worden besteld, zodat het in de koelkast paste.

Hapjes zagen er top uit en smaakten ook nog héérlijk! Zeker een aanrader!

Voor het eerst besteld bij de Hapjesgigant. Al vanaf het eerste contact een goed gevoel bij deze cateraar. Dachten goed mee aangezien ik eigenlijk veel te laat was met bestellen. Hapjes werden keurig op tijd bezorgd in een thermobox. Prachtige opmaak en ze smaakten ook nog eens héérlijk. Ik weet wel waar ik de volgende keer weer ga bestellen!

Uitmuntend

Stamppotbuffet besteld voor feestje thuis, al het klaargemaakte eten was met veel smaak klaargemaakt, heerlijk! Verzorging materiaal top Stoofpotje voor glutenvrije gasten was heerlijk. We hebben een zeer geslaagd verjaardagsfeestje gehad , mede door de catering van Hapjesgigant

Heerlijk eten en top service

Catering voor 45 mensen thuis. Er was meer dan genoeg. En heerlijke verrassende smaken en perfecte temperatuur. Keurig volgens afspraak zonder gedoe.

Heerlijke vegetarische hapjes die lang goed blijven!

Snel en goed geregeld. Volgende keer bestel ik hier weer.

Heerlijke vegetarische hapjes, nette verpakking en bezorging

Prima kwaliteit feestelijke hapjes. Fijn dat er vegetarische optie is

Heerlijke hapjes!

Vlotte communicatie, heerlijke hapjes en alles volgens afspraak. Aanrader en voor herhaling vatbaar!

top hapjes

top hapjes voor een goede prijs kwaliteit verhouding. service aan huis en zelfs gekoeld.

Zeer goede service en kwaliteit!

Het contact was zeer prettig en wij werden goed geadviseerd. De aflevering en ophalen was perfect volgens afspraak. De hapjes waren absoluut heerlijk en prachtig om te zien. Dikke aanrader, gewoon doen!!!

Goed verzorgd, zeer smakelijk. Goede indruk bij de gasten. Bezorging keurig volgens afspraak. Handige koelbox.

lekkere hapjes waar je goed voor de dag mee komt!

goed adres om je hapjes te bestellen. Ze zien er niet alleen smakelijk uit, ze zijn ook heerlijk! Levering in gekoelde boxen waar het uren lang fris blijft.

Het eten was geweldig lekker! Quote van een van onze gasten.

Alles op tijd gebracht en klaargezet! Prosecco was als welkomstdrankje heel lekker. Wij hadden biologisch warm/koud buffet en na een verrassende keuze uit 3 toetjes. De gerechten en toetjes zagen er heel mooi en verzorgd uit! Alle materialen, bijv. kratten, glaswerk, servies, bestek, warmhoud-, koelboxen zagen keurig en schoon uit.

heel goed

goede levering, nette verpakking, duidelijke site, en vooral heeerlijke hapjes. alles prima

Prima voor elkaar!

Hapjes waren in goede smaak gevallen bij de visite. Alles werd netjes in koelbox geleverd. De maandag weer netjes opgehaald. Hoefde er niet voor thuis te blijven. Kortom goede service!

Rijkelijk belegd en representatieve presentatie

Van mijn collega heb ik begrepen dat de lunch voor een externe netwerkpartner, verzorgd door HapjesGigant, goed is ontvangen en voor herhaling vatbaar is! Fijn dat de broodjes in aparte puntzakjes geleverd worden, waardoor ze makkelijk vast te pakken zijn. Op voorhand een prettige telefonische afstemming gehad.

Netjes en goed verzorgd!

Glutenvrije hapjes netjes apart in schaal!

Goede kwaliteit, persoonlijk, ruim voldoende eten

Hapjes lekker en mooi op tijd bezorgd

Keurig op tijd bezorgd. Hapjes zagen er mooi uit en waren erg lekker

Geweldig.

Heerlijke hapjes,mooie verpakking,zag er prachtig uit.

Prima hapjes en ook erg gevarieerd

goed en ge varieerd.