Bijzonder lekkere hapjes en goed verzorgd

Prima afgeleverd en de hapjes waren erg lekker

prachtige en heerlijke hapjes

mooie hapjes en ook heerlijk. ze worden bezorgd in een koelbox wat ook erg handig is. ik heb nu 2 x besteld en dat is goed bevallen helaas zaten de geitenkaaslollies er beide keren niet tussen.

Prima kwaliteit / Service !

Voor de tweede keer de hapjes gehad ! Keurig verzorgd en een giede service ! Zeer tevreden !

Goed en lekker

Vriendelijk en meedenkend. De smaak is altijd prima.

Twee schalen met overheerlijke gevarieerde luxe hapjes en keurig op tijd bezorgd!

Helaas hebben wij onszelf vergist in de datum…de hapjes kwamen de dag na ons feestje:( Het werd een spontaan hapjes diner met 4 personen waarbij we alles uitgebreid hebben kunnen proeven. Hierbij onze ervaringen en tips; * Groene asperge met gedroogde Serrano ham(glutenvrij). >heerlijke groene asperge! TIP; de plak serrano ham mag dunner en zachter gegrild. * Wrap gevuld met pesto limoen roomkaas, rucola en vleeswaren. >een overheerlijke bietenwrap. Een van onze favorieten. * Pasteibakje met filet-americain en wasabi sesam. >heerlijk gevuld pastei bakje. Perfecte combi. * Het gevuld eitje feestelijk gegarneerd (glutenvrij).>prachtig opgemaakt gevuld eitje! TIP; de crème mag wat voller/romiger. * Lolly van garnalen heerlijk gemarineerd.>Heerlijk, een favoriet! * Warm gerookte zalm spiesje.>Ook dit was een favoriet van ons. Heerlijk! * Moinkballs Gemarineerde gehaktballetjes met barbecuesaus daarna omregen met buikspek en afgebakken.>Dit was ons minst favoriete hapje. TIP; de barbecue saus achterwege laten, is te overheersend. Houd het bij een zacht/mals gekruid gehakt balletje (evt een uitje erdoor) en het gegrilde spekje erom, is genoeg. * Komkommer gevuld met geitenkaas mousse (glutenvrij).>Heerlijk fris met lekkere geitenkaas vulling en het zoete besje maakte het af! Kortom zeer tevreden en met kleine tips kan het nog beter worden:)

Beste Jeannette, wauw geweldig wat een feedback u heeft met recht de tijd genomen Wij zullen uw opmerkingen meenemen, in het nog meer verbeteren van onze hapjes. Nogmaals hartelijk dank met vriendelijke en culinaire groet het M&M team.

Persoonlijke service en lekkere hapjes

Ik had twee schalen hapjes besteld. Nog even telefonisch contact over gehad en er werd goed meegedacht. Schalen zeggen er goed uit. Wat meer hapjes dan afgesproken: want “dat zag er beter uit”. Top!!

Heerlijke hapjes en ethes op tijd geleverd!

Kreeg tijdens en na mijn verjaardag wel complimenten over de lekkere en goed verzorgde hapjes!

Een betrouwbaar en kwalitatief goed bedrijf.

Onze bestelling werd keurig op tijd geleverd. We hebben de biologische lunch besteld, Deze was gevarieerd, rijkelijk belegd en heel vers.

Lekkere hapjes, goede service

Super lekker, gasten waren onder de indruk van de hapjes en de service is uitstekend.

Heel smakelijk en keurig verzorgd.

Alles was echt volgens afspraak: op tijd, volledig en netjes. En vooral erg smakelijk, wat toch het allerbelangrijkst is. Bovendien ruim voldoende maar niet zo overdadig dat er veel te veel over bleef. Een aanbeveling ook voor anderen.

Uitstekend!

Hapjes werden keurig op tijd geleverd in een themobx. Kwaliteit van de hapjes is super. Aanrader!

Prima service en heerlijke hapjes.

Fijne mensen, hapjes verhoogden de feestvreugde

Het was heerlijk de hapjes

Wij kunnen het een ander aanbevelen.

Wauw! Wat zag het er mooi en lekker uit

Heerlijke hapjes! Gaan we zeker vaker bestellen

Mooie grote hapjes

Keurig op tijd geleverd, mooie grote en lekkere hapjes, geleverd op twee schalen zodat we ze in de koelkast konden doen.

Heerlijk eten en geweldige service

Prettige en duidelijke communicatie, er werd goed meegedacht op basis van onze wensen. Op de dag zelf was alles perfect verzorgd, de gasten en wijzelf hebben genoten dankzij het lekkere eten en de service (bediening en het eten wat vers werd gebracht en netjes klaargezet). Bedankt!

Lekkere hapjes, goede service!

Alles prima verzorgd!

Geweldig eten, goed service en prettig meedenken

Na het contact werd heel goed meegedacht met wat onze wensen waren. Daardoor kregen we een buffet, dat een succes was, zowel in presentatie als in smaak. Onze gasten en wij hebben genoten.

Uitstekende service en mee denkend.

Catering voorond schip laten regelen. Gasten waren zeer tevreden en zo ook de bemanning. Namens het team van de klipper Avondrood tot snel.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten was uitstekend verzorgd. Veel complimenten ontvangen van de gasten over hoe lekker het was. Goede service. Prettig contact met de medewerker.

Betrouwbare, snelle service, hapjes lekker alleen niet volledig duurzaam

Beste hapjesgigant, Dank voor de hapjes. Het zag er prachtig uit, mooi geleverd in de boxen. Ik vond jullie service snel en betrouwbaar en ik had geen enkele zorg over dat het op tijd aankwam en dat het de volgende dag werd opgehaald. Mij werd aangeraden om voor Slagerij Guilik te gaan maar hun schotels zijn vrij ouderwets en met heel veel vlees. Jullie bieden een veel rijker assortiment aan en dat is heel prettig! Ik denk dat het aandeel vegetarisch zelf nog hoger mag in de schalen met diverse hapjes. Ik ben de oprichtster van Good Fish en wij maken de VISwijzer. Wij geven consumenten advies om te kiezen voor duurzame vis. Ik was blij te horen dat jullie géén paling serveren omdat het een bedreigde diersoort is. Ik hoop dat jullie in de toekomst nog een verdere slag maken in het verduurzamen van jullie visassortiment. Wij werken ook met Sligro en in het Eerlijk & Heerlijk assortiment heb je gegarandeerd alleen duurzame vis te pakken. Succes en ga zo door!!

Beste Margreet wij willen u hartelijk danken voor de uitgebreide beoordeling die u ons heeft gegeven.

Altijd weer goed en lekker

elke keer weer is het goed en lekker. De gasten hebben weer genoten.

Zeer goed, goede service, heerlijk warm buffet

Snelle reacties op mails, prettige communicatie, wordt meegedacht. En natuurlijk goed eten. Was ook goed warm en uitgebreid.

Heerijke verse hapjes

Makkelijk bestellen, afspraak leveren op tijd

Prima hapjes

Lekker en makkelijk. Goede communicatie.