Heerijke verse hapjes

Makkelijk bestellen, afspraak leveren op tijd

Prima hapjes

Lekker en makkelijk. Goede communicatie.

Lekkere en diverse hapjes

Verschillende schalen besteld. Hapjes smaakten goed en zagen er mooi uit! Goed voor elkaar dus.

Goed verzorgde catering

Voor een taining hebben we de broodjes en warme saucijzenbroodjes besteld. De bezorging was op de afgesproken tijd, saucijzenbroodjes goed op temperatuure en de belegde broodjes gevarieerd en vers. We hebben meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van Hapjesgigant en zijn hier zeer tevreden over.

top service en lekker!

Bestellen gaat eenvoudig via de website. Maar er is ook persoonlijk contact indien nodig. Denken met je mee en hebben goede service. Bezorgen altijd op tijd en het eten is lekker

Altijd een goede service en lekkere hapjes

De jongens leveren elke keer weer goede service en het eten dat ze leveren is goed van smaak.

kwaliteit en variatie

Zeer goede reacties van mijn gasten gekregen. Veel variatie van de hapjes van visschaal. Gewoon top. Zal in de toekomst zeker weer bij hun de catering bestellen. Levering verzorgd gedaan. We hadden de hapjes de volgende dag nodig, maar zag en smaakte nog zeer goed. Chapo , aanrader dus.

Goed, alleen jammer dat de papiertjes onder de hapjes gauw viezig zijn van het vocht uit de hapjes

Zie boven

`Super!!

Top kwaliteit!!! Een aantal schalen met heerlijke luxe hapjes/tapas besteld met kerst. Alles werd bezorgd in een grote koelbox die wij mochten gebruiken. Iedereen heeft van de hapjes genoten. Een absolute aanrader. Bij volgende feestjes weten wij jullie te vinden!!

Heerlijke hapjes

Hapjes besteld voor mijn verjaardag. Keurig geleverd in koelbox. Hapjes zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Je krijgt echt iets bijzonders.

Genoten van een kwalitatief uitstekend stamppot buffet. Op tijd geleverd en de volgende ochtend zijn de materialen conform afspraak weer opgehaald. Aanrader!

Goede kwaliteit met de beste service

Aardige meneer die ons uitstekend heeft voorzien van catering en service. Volgende keren gaan wij weer naar de HapjesGigant!

Gigantisch lekker!!

1ste kerstdag 100 luxe hapjes gegeten van de Hapjesgigant. Het werd in een koelbox bezorgd die we mochten gebruiken. Iedereen was vol lof. Absoluut voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor alles.

lekkere hapjes. Heel tevreden.

Vaker besteld bij Hapjesgigant. Iedere keer heel tevreden.

Prima service, ziet er geweldig uit en is groot succes.

De hapjes zijn stik voor stuk erg lekker. Kan ik iedereen aanbevelen.

Verzorgd en lekker

Keurig verzorgde hapjes, net even wat anders om te presenteren. Bezorging op schalen in een praktische koelbox , makkelijk te bewaren tot moment van gebruik. Goede ervaring!

Het biologische buffet was heerlijk en zag er prachtig uit. Aardige mensen ook.

Heerlijke hapjes

Heerlijke hapjes. Keurig verzorgd. Je krijgt echt iets bijzonders. Op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Erg lekker, mooi opgemaakt, op tijd geleverd!

Erg tevreden, de hapjes zagen er mooi uit, smaakten goed, waren van goede kwaliteit en het werd keurig geleverd.

Broodjes vers en prima, wraps erg lekker. Beleg van Turks brood simpel en had diverser gemogen.

Overheerlijk!

Erg goed verzorgd en bovenal lekkere hapjes

Exact op afgesproken tijdstip werden de hapjes in een koelbox bezorgd. De schaal met koude hapjes was leuk opgemaakt en de warme hapjes konden we door de meegeleverde warmhouder goed op temperatuur houden. Iedereen heeft gesmuld! Kortom het was top!

Super tevreden

Volgens afspraak alles op tijd bezorgd

Héérlijk eten met super service!

We waren wat laat met bestellen, maar er werd volop meegedacht over de nog mogelijke opties. Afstemming van levering en dieetwensen was super en het eten? Het regende complimentjes rond de buffettafel en daar omheen. Dat zegt genoeg denk ik ;-)!

Redelijk goed.

De kwaliteit was goed, de grootte van de hapjes viel wat tegen. Wij hadden de schaal van 54 euro.

Telfordstraat 13 8013RL Zwolle