Nog steeds niets ontvangen?

Blijkbaar werd de koffie verzonden? Ik was niet thuis, maar er lag een briefje in de bus. Hier stond niet op vermeld of ze opnieuw langskwam of dat ik de koffie ergens moest oppikken. Na ff zoeken ben ik dan bij een valk center uitgekomen waar niemand Nederlands of zeer gebrekkig sprak. Uiteindelijk heb ik het zelf uitgezocht en de zending naar de post laten komen. Dat was dinsdag. Op de post vinden ze niks en ik heb ook geen bevestiging gekregen?

snelle levertijd

Zeer snel geleverd en alles netjes ingepakt

Ideale zakjes

Ideale verpakking zakjes voor koekjes. Vlugge levering en tracing van het pakje.

• Personeel

Snelle levering en aankoop volgens beschrijving op site .

Prima aankoop , snelle levering (volgens afspraak) gemakkelijke betaling met nadien de nodige documenten .

een eerste geslaagde ervaring

alles is zeer correct verlopen

• Personeel N.v.t.

Prettige samenwerking, en perfecte service.

• Personeel

snelle afhandeling van mijn bestelling

prima service

• Prijs N.v.t.

Snel en in orde

Idem

• Personeel

De goederen werden in 3 verschillende paketten geleverd en dat vond ik een nadeel voor milieu, kosten en mezelf. Mss duidelijk informeren over de voorraad!

Niks op aan te merken.

Ik zocht gouden stickers om de enveloppen van geboortekaartjes mee af te sluiten. Dit kost erg veel op andere websites. Hier heb ik 1000 stuks voor bijna geen geld. En het was bovendien erg mooi, de gouden stickers met de blauwe enveloppen. Ook mooi om bij kerst te gebruiken, eender welk kadootje te versieren of om door de kinderen mee te knutselen.

goed is goed

Geen commentaar nogmaals goed is goed

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij telefonisch contact

Ruim assortiment kantoorartikelen. Heel fijn !

zeer vlotte service

zeer vlotte service en heel behulpzaam!! indien er iets niet direct te vinden is op de website zal mijn contactpersoon er alles aan doen om dit mee op te zoeken en te verwerken. super !!! mijn contacpersoon is Sandra Lauwers

Een goede telefonische begeleiding en service. Rombouts-Neyrinck is aan te raden!

Snel, professioneel, correct

Wanneer we bij jullie papier bestellen, dan komt het onbeschadigd toe.

Steeds bereikbaar en snelle leveringen

Correcte levering

Perfect!

Vlotte bestelling en levering

Uitgebreide keuze

Had niet gedacht dat ik mijn keuze in die Avery labels zou vinden maar niets is minder waar. Ben heel tevreden en de levering verliep erg vlot.

Goeie en snelle levering. Alleen mss beter vermelden in de bevestigingsmail wanneer pakket geleverd zou worden. Zag dit niet direct staan maar was gelukkigthuis op dat moment.

correct en zeer snel

bestelling in 2 keer gekregen binnen de 3 dagen.

De service was weer perfect

Alweer een superservice. De juiste pen, heel snel geleverd, en mooi verpakt in cadeaupapier (hoewel ik vergeten was dat te vragen).

Snelle leveringen

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Een duidelijke website en snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering

Zeer snel bestellen en snel geleverd.

Was op zoek naar een specifieke pen voor mijn zoontje in het eerste leerjaar. Deze hadden zij op voorraad en was makkelijk besteld. Zoals beloofd werd de levering voorzien de dag na de bestelling.