Zeer goede service, correcte prijzen

Snelle en vlotte levering. Goed verpakt. Concurrentiële prijzen.

Vlotte service

Zeer goede service

geen opmerkingen

alles verliep perfekt

Volgende dag reeds geleverd zeer goed

Prima werk, behalve lastigvallen voor beoordeling

Snelle, correcte levering, mooi werk! De herhaalde vraag om een beoordeling te geven, is wel vervelend. Wat kan een mens nu zeggen over de levering van enkele bureaubenodigdheden. Wanneer dit vlot en correct gebeurt, valt er toch verder niets te bespreken? Besef ook dat zo ongeveer ALLE webshops dit doen, en de mailbox er dus mee overspoeld wordt.

korecte levering geen enkel probleem

de leerling software gaf wel enkele problemen de handleiding mocht wel wat meer uitgebreider zijn voor de rest ok

Goede prijs en vlotte levering

Op enkele dagen had ik mijn bestelling in huis. Goede verhpiding prijs-kwaliteit.

rappe levevering

zeer goede service

goeg snel betrouwbaar

tip svp gaarne een whats app bericht met de tekst WE KOMEN BINNEN EEN UUR DE PALLET BRENGEN! DAN BEN IK ER WILLEM

Perfect, tevreden.

Super tevreden, en snel geleverd.

Vlotte service naar gewenste producten

Ik stuitte per ongeluk in mijn zoektocht op deze site. Hier hadden ze eindelijk de producten die ik zocht. Op 24 december heb ik mijn bestelling geplaatst en op 26 december had ik mijn bestelling al binnen. De producten waren net zoals beloofd. Top!

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

correct op alle gebied

De levering en bestelling zijn correct en punctueel. Het is wat je verwacht van je leverancier. snel en juist.

Bestelling OK, spijtig van de hoge verzendkosten.

De levering is fout gelopen. Na een ganse dag gewacht te hebben en een mail naar de klantenservice, kon ik 's avonds, via de trackingslink in jullie email, vaststellen dat het pakket terug in het magazijn van GLS stond. 's Anderdaags werd het pakket wel afgeleverd rond 16u, hetgeen opnieuw een dag wachttijd was. Noteer ook dat de trackingslink via "mijn Account" "bestellingen" niets opleverd dan een popupscherm met de trackingscode. Dus geen gegevens over het verloop van de aflevering!

vlugge respons

Fellowes powershred 450M besteld en de volgende dag was ie reeds geleverd. Een zeer stille machine, groot verschil met mijn vorige papiervernietiger. Er was evenwel iets fout gelopen met de cashback voor het bestelde item. Maar dit werd na een telefoontje correct en nog dezelfde dag in orde gebracht. I

We zijn tevreden over de aangekochte producten

Snelle levering.

Efficiente service

Efficiente service

topservice

duidelijke site - bestelling voor ons kantoor in Luxemburg - de volgende dag al afgeleverd!

Correct en perfect geleverd

De papierwaren zijn snel geleverd, de bijkomende attentie was een leuke verrassing.

alles in orde

mijn pakje kwam snel aan, alles in orde

zeer snel geleverd

snel en juist geleverd

Snelle levering.

Snelle levering, goed verpakt.

keurig verzorgde bestelling

DHL thuis gemist, maar op afhaalpunt afgehaald, was dicht in de buurt