Vlot, correct en vriendelijk.

top

Vlotte service

Snelle levering en super vriendelijk.

Snelle levering en super vriendelijk.

Snelle levering.

Producten perfect afgeleverd. Keurige verpakking. Grondige info over de leveringen.

Ruime voorraad, snel geleverd!

Ruime voorraden, kwalitatief goede producten, levering gebeurt netjes en snel!

Levering zoals gevraagd

Zeer correcte en vlugge afhandeling

Bestellen en de dag erna alles netjes geleverd

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering!

Goed, snel

Mijn ervaring met uw toiletpapier omschrijven?

misverstand!

We hadden een misverstand mbt het leveringsadres, maar ik ben heel correct verder geholpen.

Correcte en snelle respons

Zeer directe communicatie en efficiënte behandeling van de bestelling en levering.

Uitstekend!

Snel geleverd, perfect verpakt, kwalitatief product! 10 op 10!

Snel en correct

Ik kreeg snel en vlot het gevraagde, met prima kwaliteit.

prima !

Professionele, gedreven medewerkers !

Top service en zeer klantgericht!

Snelle levering van bestelde materialen!

bestelling vlot geleverd

De bestelling is gebracht met dhl. Dozen waren beschadigd en ook van de pakken papier in de doos was de extra bescherming papier beschadigd.

Top winkel.

super service

een top service en contactpersoon! als je vragen hebt word je onmiddellijk geholpen, retours zijn ook geen probleem! ik raad het zeker aan bij andere

Vlotte en correcte leveringen

Steeds

Perfect !

Snelle levering ! Alles correct geleverd !

geen aangenaam contact

Ging langs om een vulpen te kopen. Prijs bij hen: 178€. Online vind ik dezelfde aan 108€. Had beleefd gevraagd of er misschien korting kon gegeven worden. Hierop werd heel verbaasd en uit de hoogte gereageerd. "vaste prijzen bij ons!" was het antwoord. Soit, ik ben nog altijd van het gedacht dat je zo iets (toch niet echt goedkoop) best in een gespecialiseerde winkel kan kopen en niet online dus ik zei dat ik het ging kopen. Toen ik thuis kwam merkte ik dat het géén fijne punt was.... (mss wel mijn fout om dit niet te vragen in de winkel maar als je gaat voor leveren van goede service moet dit op z'n minst gevraagd worden "fijne punt of niet". (op hun website staat duidelijk dat je die vulpen met fijne punt kan kopen). Ook "nul" uitleg hoe je de vulpen het best moet onderhouden. En dit voor een vulpen van 178€..... Conclusie, niet vriendelijk, nors, kortom niet de naam "goede service" waardig wat vroeger in die winke wel het geval was.... toch jammer hé. Vriendelijk en joviaal zijn kost niks en maakt het voor de klant toch veel aangenamer. En dan geen goede service er bovenop.... laatste keer in deze winkel gekocht.

Snel en correct

Ik bestel en binnen de kortste tijd heb ik het juiste product in huis

Tevreden over dienstverlening.

Vlotte leveringen, goede communicatie.

Snelle en stipte levering

Snelle en stipte levering