Prima service en snelle levering

Goed aanbod en hele snelle levering!

snelle levering in deze tijd

Goed op de hoogte gehouden

prima service en snelle levering

De service was prima, snelle levering en ook netjes verpakt. Het product is het juiste wat ik besteld heb.

lamineertoestel aan te raden

Altijd een leuke winkelervaring

Naast een uitgebreid gamma aan uitstekend kantoormateriaal kan je bij Rombouts-Neyrinck ook steeds terecht voor gedegen advies. Elke keer ben ik ook weer verbaasd over de snelle levering.

Product van Goede kwaliteit

Net ontvangen!! Love them

Zeer goede service!

Snelle levering, duidelijke communicatie!

Netjes op tijd geleverd

Het product was netjes op tijd geleverd maar deed niet volledig aan mijn verwachtingen

een fantastische ervaring

alles prima van bestelling tot levering

prima ervaring met voor mij een nieuw bedrijf

Alles snel en correct ontvangen, en dit zelfs in de corona tijden.

Super snelle en verzorgde verzending!!

Goede prijzen, super groot aanbod, heel snelle verzending ook in Coronatijden, niks dan positiefs! Ik ben trouwe klant!

Correct bedrijf

Niet te duur goede kwaliteit vriendeljk en snelle reactie per mail,

snelle service

toppie

Vandaag besteld, morgen geleverd staat in de website. Mijn ervaring is maandag besteld, vrijdag geleverd. Dit was een beetje een teleurstelling. Voor de aanbeveling is er geen keuze Ja, maar ...... dus heb ik neen aangeklikt.

Sneller leveren

Opzich mooi ingepakt maar veel te groot de doos voor wat er in zit ook niet praktisch ook niet milieu vriendelijk. Lever tijd kan sneller

Perfect en op tijd geleverd!

Perfect en op tijd geleverd!

Een aanrader

Volgende dag in huis, prima qualiteit voor een zeer goede prijs! Een aanrader wat mij betreft.

Snel en correct

Snel en correct

Goede kwaliteit en snelle levering !

Goede kwaliteit en snelle levering !

vlotte en correcte levering

zie boven

correcte en snelle service. Zeer tevreden over.

correcte en snelle service. Zeer tevreden over.

Ik heb een pomp besteld voor grote waterbidon

super service! Makkelijk bestellen en snel geleverd. Alles ok enkel de pomp werkt niet zo goed komt maar beetje water uit na veel pompen. Jammer. Had voordien nog geen pomp besteld dus ja misschien werkt dit zo of zou er iets mis zijn?

Alles snel en goed geleverd.

Alles snel en goed geleverd.

Goede prijzen, vriendelijke klantendienst

Uitgebreid aanbod met goede prijzen. Snel verzonden, en een probleem(pje) met de levering werd onmiddelijk door een vriendelijke klantendienst opgevolgd en in orde gebracht. Heel tevreden dus.

Correcte levering in stevig materiaal, goed product en heel bereikbaar!

Top service en goed product. Na bestelling was de bevestigingsmail echter niet (automatisch?) verstuurd. Daardoor was ik eerste dagen even in het ongewisse. Na telefonisch contact is alles heel snel in orde gekropen.