Goede begeleiding

Goede begeleiding, duidelijke communicatie

• Wat is de reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Prima lessen, weer vol vertrouwen

Prima begeleiding gehad van Mahinder met veel goede tips en een goede rustige opbouw waarbij je stapje voor stapje steeds zelfstandiger rijdt. Na 30 jaar niet gereden te hebben rijd ik na 10 lessen weer vol zelfvertrouwen ook in de drukke stad en op de snelweg.

Met rust en vertrouwen weer de weg op!

Josip voelt goed aan hoe angst en spanning ontstaan en weet je met zijn tips en humor snel op je gemak te stellen! Ik stap weer met vertrouwen in de auto! Nogmaals bedankt Josip!

Perfecte begeleiding en veilig gevoel

Ik heb in een paar lessen mijn zelfvertrouwen terug. De wetenschap dat ik in veilige handen was, deed me goed. Mehdi bleef altijd rustig en had de controle. Ik durf weer de snelweg op.

Na zes jaar rijd ik weer!

De lessen van Mehdi hebben er voor gezorgd dat ik weer met plezier achter het stuur zit! Mehdi past de lessen aan op wat jij wil en nodig hebt. Fijn dat de lessen anderhalfuur duren, waardoor je veel kan rijden. Verder is Mehdi heel flexibel en vindt altijd wel een plekje in zijn agenda om te lessen. De lessen zorgen ervoor dat je na de lessen ook gemotiveerd raakt om te rijden. Hoe meer hoe beter. Ik ben blij!

Mijn zelfvertrouwen is gegroeid!

Na langere tijd niet te hebben gereden, vond ik het spannend om weer achter het stuur te stappen. Azeez heeft samen met mij de belangrijkste punten doorgenomen en mij laten oefenen. Na een paar lessen oefenen, heldere feedback en tips durf ik weer zelf achter het stuur te stappen! Opfrisrijlessen met Azeez kan ik zeker aanraden!

Heel positief!

Mehdi was bij mij de rij-instructeir en ook nog eens hele prettige! Hij was rustig en vooral betrokken bij de daadwerkelijk problemen en angsten. Er werd ruim voldoende tijd genomen voor de intake en ook tijdens de lessen erna, eerder iets uitgelopen dan op tijd klaar geweest, heel positief dus, want er werd niet naar minuten gekeken. Ik merkte al gedurende een les vooruitgang weer. Bedankt! Aan te raden!

Perfect als je net als ik jaren niet hebt gereden en je in een veilige leeromgeving wil zien wat je wilt/kunt opfrissen. Handige tips en een snelle leercurve als je al een rijbewijs hebt. Niets is verplicht, er wordt persoonlijk gekeken naar wat je nodig hebt, en je wordt als je er klaar voor bent ook aangemoedigd om het zelfstandig op te pakken!

Mehdi is m’n held!

Ik was al een lange tijd de snelweg aan het vermijden, Mehdi van opfris rijles en ik hebben eerst een intake gedaan in zijn auto, omdat dat goed ging hebben we daarna in mijn oude bak gereden. Het ging super goed! Ik ben de volgende dag, nog wel met spanning, helemaal naar Breda gereden vanuit Amsterdam op de snelweg. Ik ben Mehdi erg dankbaar! Het voelt zeker dat ik m’n angst heb overwonnen. Tuurlijk blijft het spannend maar ik heb mezelf wel bewezen dat ik het kan. En bevestiging is altijd fijn. Opfrisrijles is een hele fijne zet voor mij geweest en raad het zeker aan als je het doodeng vind op de snelweg!

Weer zelfverzekerd en met plezier de weg op!

Na 7 jaar niet gereden te hebben ga ik eindelijk weer met plezier en zelfvertrouwen de weg op. En dan ook nog eens in het drukke Amsterdam! Josip ging op een fijne manier om met mijn angst om te rijden en al snel was die angst er niet meer. Tijdens de lessen kwam alles aan bod wat ik nodig heb om weer de weg op te gaan. Ik heb zelfs weer zin om te gaan rijden. Bedankt!

In alle rust goed het autorijden kunnen opfrissen.

Met de rust van Josip fijn weer wat kilometers kunnen maken voordat ik weer alleen de weg op ga. Goede aanwijzingen op m'n weggezakte rijstijl.

Autorijden is weer leuk!

Jarenlang heb ik nauwelijks gereden, ik vond dat ik het niet goed genoeg kon en ik heb een man die ons overal heenbrengt, dus waarom zou ik? Tot hij kort geleden ernstig ziek werd. Dat veranderde alles. Bij Mehdi kreeg ik binnen een paar opfrisrijlessen mijn zelfvertrouwen terug. Hij stelt je op je gemak en gelooft in je. Ik vind autorijden nu zelfs leuk!

De drempel in het verkeer overwonnen met behulp van opfrislessen

Een aantal opfrislessen gehad bij Alia. Alia stelt je gerust en geeft je vertrouwen op de weg en heeft een persoonlijke aanpak. Ze geeft je zowel opbouwende als positieve feedback, maar zorgt er ook voor dat je zelf al doende leert. Alles was snel en goed geregeld via opfris-rijles.nl. De lessen waren het juiste duwtje in de rug waardoor ik weer met zelfvertrouwen kan deelnemen aan het verkeer.

Het was precies wat ik zocht, leren om zelfverzekerd rijden.

Het was een goede manier om zelfverzekerder te worden.

Josip is een vriendelijke en een goede rijinstructeur voor mensen als ik.

Ik had minstens 30 jaren niet meer gereden, en had nauwelijks ervaring gedaan op de snelweg. Door zijn lessen durf ik het weer aan om de snelweg weer op te gaan. Theresia

Opfrislessen bij Alia; een enorme aanrader!!

Ik heb opfrislessen gevolgd bij Alia en wat heb ik daar ontzettend veel aan gehad!! Ik durfde al 20 jaar niet te rijden wegens rijangst en mede door haar duidelijke uitleg, geduld maar ook geloof in mij rijd ik nu inmiddels dagelijks in de spits van Utrecht naar Amsterdam. Dat had ik een jaar geleden niet voor mogelijk gehouden! Ik ben absoluut fan van Alia!!

Mijn ervaring met de rij instructeur die ik had was super! De rust, ontspanning en het mij natuurlijk ook scherp hielden op wat er in het verkeer gebeurde. Voor, tijdens en na de les bespreken hoe het gaat, wat wil je leren, wat zijn de aandachtspunten. Dit alles kreeg de instructeur voor elkaar. Van te voren een afspraak verzetten, annuleren was allemaal zo gepiept en gedaan. De nazorg was ook geweldig. Mijn instructeur krijgt een dikke 10!

Zeer goede instructeur gehad! 10+

Goede instructeur Mahinder gehad. Na 45 jaar rijervaring oude gewoontes loslaten en met een frisse nlik weer de we op.

• Wat is de reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Top instructeur en rijschool

Na jaren lang niet te durven rijden op de snelweg heb ik de stap genomen om m’n angst te overwinnen en een aantal rijlessen genomen. Na een goed gesprek met Idris die echt begrijpt wat angst is en wat het met je doet heeft hij mij gekoppeld aan Mehdi en wat een topper is hij, geduldig, inlevingsvermogen, geeft hele goede tips en stelt je op je gemak met een vleugje humor. Ik had nooit gedacht dat ik weer zou rijden op de snelweg maar het is me gelukt mede dankzij deze toppers!

In korte tijd klaargestoomd voor rijden op huwelijksreis

Ik zag er enorm tegenop om na jaren weer in een schakelauto te rijden, omdat ik na mijn rijexamen vooral in een automaat heb gereden (en zelfs dat was een tijdje geleden). Dat ik de enige autobestuurder zou zijn op mijn huwelijksreis was een goede druk om het weer te gaan doen en ik heb hierbij veel gehad aan de tips van mijn rijcoach. Hij heeft me geholpen weer het vertrouwen in mezelf te vinden. Geen trucjes of proberen zo perfect mogelijk proberen te rijden, maar vertrouwen op m'n eigen zintuigen en leren dat ik wel wat 'foutjes' mag maken. Veel onzekerheid zat in m'n hoofd, maar in de praktijk bleek dat ik het rijden snel weer oppikte. Ik heb aangehikt tegen het aanmelden bij OpfrisRijles, maar het is allemaal ontzettend meegevallen!

Erg fijne ervaring, echt een aanrader!

Omdat ik de afgelopen jaren weinig in de auto heb gereden, vond ik het erg spannend om in de auto te stappen. Vooral in drukke steden en bij complexe verkeerssituaties werd ik erg gespannen. Door de opfris rijlessen stap ik nu met veel meer rust en zelfvertrouwen in de auto. Alia was altijd erg geduldig en heeft veel uitleg en tips gegeven die me hebben geholpen. Ook was het altijd mogelijk om aan te geven wat ik graag nog extra wilde oefenen. Hiernaast was het ook altijd erg gezellig en hebben we tijdens de rijlessen leuke gesprekken gehad! :)

Duidelijke uitleg & rustige instructeur

Aaziz was super. Ik heb al een lange tijd niet achter het stuur gezeten en hij hielp mij om meer vertrouwen te krijgen. Hij legt heel duidelijk uit waarom je dingen zou moeten doen waardoor je alles veel beter onthoudt en ook goed kan anticiperen op de weg.

Het is zeker de moeite waard.

Zorgvuldig, betrokken en resultaatgericht! Met enthousiasme en geduld heeft Alia van Opfris-Rijles mij weer letterlijk "de weg" opgeholpen. In 2011 was ik geslaagd voor mijn praktijkexamen. Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik door omstandigheden niet meer gereden. Ik durfde niet meer te rijden. Dankzij de lessen van Alia durf ik weer zelfstandig de weg op. Mede doordat ze extra aandacht heeft besteedt aan modules die ik het meest lastig/eng vond. Denk hierbij aan het in -en uitvoegen op de snelweg en fileparkeren. Ze heeft van mij een zelfverzekerde bestuurder gemaakt. Ik ben tijdens het rijden rustig, raak niet meer in paniek en kijk ver vooruit. Door de vaardigheden die ik heb geleerd, kan ik zeker zeggen dat dit een leerzame ervaring is geweest. Ik had mij veel eerder moeten aanmelden, want ik geniet van mijn vrijheid/zelfstandigheid, omdat ik niet meer afhankelijk ben van het OV.

Geweldige coaching

Ik heb opfrislessen gevolgd bij Mahinder. Echt een topinstructeur! Zijn rust en kalmte stellen je op je gemak. Zijn opbouwende kritiek zorgt ervoor dat je stappen voorwaarts gaat maken en weer vol vertrouwen gaat autorijden! Zoek je een goede en fijne instructeur? Kies voor Mahinder!

Absolute aanrader om een paar Opfris Rijlessen te nemen!

Wat een onzin dacht ik eerst...maar toen ik gevraagd werd om een paar dagen later samen met vrienden naar Portugal en Spanje te rijden vond men het toch wel verstandig om mijn rijervaring weer op huidig peil te brengen door een paar lessen op maatwerk. Dus met behulp van Google diverse rijscholen gebeld en dankzij de snelle reactie van Idris (de enige positieve overigens) om dit te regelen binnen de kortst mogelijke tijd les gekregen van Dries. Complimenten voor de professionele aanpak, het geduld, de rust en empathie van Dries die mij (naast de moderne techniek van zijn Audi waar alles anders, moderner aan is) in twee lessen van twee uur bijbracht om weer veilig, zonder spanning en met vertrouwen en plezier weer de weg op te gaan. Absoluut een must, een paar Opfris Rijlessen nemen na ruim 25 jaar niet in Europa gereden te hebben! Voor een behouden toekomst voor alle weggebruikers, ga zo door! Bedankt, Louis

Over Opfris-Rijles.nl

Wij willen cursisten op een leuke en leerzame manier opleiden en bewust laten worden van een verkeersveilig(er) verkeersgedrag om zo nul verkeersdoden te realiseren. Innovatie, betrouwbaarheid en rijplezier voor het leven staan bij onze formule centraal. Wij onderscheiden ons van andere rijscholen door het leveren van uitsluitend opfris rijlessen, de enige en eerste opfris rijschool van Nederland. Inmiddels rijden er al 4322+ cursisten angstvrij na het volgen van een opfriscursus.