Ik durf de weg weer op!

Josip helpt je om je zelfvertrouwen weer op te bouwen. Hij helpt je in de auto maar ook de weg weer op. Hij kent de stad als geen ander en leert je in te spelen op de situatie. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel weer met vertrouwen de auto in zou stappen. Dankjewel!

Super fijne instructeur

Na 20 jaar niet gereden te hebben dacht ik dat het wel lang zou duren voordat ik weer de weg op zou durven. Na 10 lesjes met Josip rij ik nu weer helemaal zelfstandig. Ik zou de opfris cursus aan iedereen aanraden, ook als je bepaalde specifieke dingen wil oefenen. Josip is super fijne instructeur die de tijd neemt om alles rustig uit te leggen en hij ziet snel wat je zwakkere punten zijn en wat je al goed doet.

Waren zeer leerzame en opbouwende rijlesuurtjes

Na 30 jaar niet meer gereden te hebben, wilde ik weer gaan autorijden. En ik kreeg Jamal toegewezen als rij-instructeur. Hij was heeeel geduldig en kalm , en dat was voor mij heel prettig om met zo’n rij- instructeur weer aan het verkeer deel te nemen. Alles hebben we op een rustig tempo weer door genomen. Echt een TOP rij- instructeur. Groetjes Patricia.

Ik heb binnen 4 rijlessen mijn zelfvertrouwen in de auto weer teruggevonden

Said was een hele fijne, kalme en duidelijke instructeur. Van hem heb ik in 4 lessen geleerd om mijn zelfvertrouwen terug te krijgen in de auto na 8 jaar niet gereden te hebben. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan!

Na 2 jaar niet rijden heb ik in een paar lessen de vaardigheden én het vertrouwen opgedaan om weer de auto in te stappen. Bedankt Josip!

Josip is een hele goede rijinstructeur. Wanneer je in een bezit bent van een rijbewijs, maakt hij je zelfverzekerder op de weg.

Vertrouwen terug

Josip heeft mij weer vertrouwen gegeven zonder spanning te rijden. Al 20 jaar had ik mijn rijbewijs, maar omdat ik het inparkeren zo spannend vond, heb ik echt weinig gereden, waardoor ik als ik wel reed met veel spanning achter het stuur zat. Ook gaf Josip mij bij tijds het vertrouwen het zetje om verder in onze eigen auto (vooral het inparkeren) te gaan oefenen samen met mijn vriend. Fijn om het goed geleerd te hebben bij Josip en verder het oefenen met mijn vriend te doen!

Duidelijke instructies

Ik heb een aantal lessen gehad bij Jamal, de lessen waren erg goed. Binnen enkele lessen goed leren parkeren. Ook hebben wij geoefend met snelweg op gaan en in en uit voegen. Ik kreeg duidelijke instructies en uitleg, dit was erg fijn.

Dries was een erg prettige leraar

Geduldig en duidelijk uitleggen

Weer zelfverzekerd in de auto!

Met al 10 jaar mijn rijbewijs, maar weinig rij ervaring was ik erg zenuwachtig voor mijn eerste autovakantie. Met een paar rijlessen van Josip voelde ik mij in no time weer op m'n gemak! Josip ziet meteen waar het aan schort en legt daar de focus op. Bovendien is hij goed gezelschap en vliegt de tijd voorbij. In m'n eentje in de auto stappen is niet spannend meer en ik heb een super toffe vakantie gehad met de auto. Nogmaals bedankt Josip! :)

Goed geholpen

Snel geregeld, snel plek en het heeft goed geholpen. De rijleraar kijkt goed naar wat het probleem is en daar gaan we mee aan de slag.

Top precies wat ik nodig had!

Drie lessen gehad en was precies wat ik nodig had. Yosip legt duidelijk uit, is geduldig en ook nog eens gezellig. Was dus top en ik raad het iedereen aan die op zoek ik naar een opfris les!

Aanrader! Niet bang zijn en gewoon DOEN!

Toegankelijke en fijne lessen! Ik had lang al niet meer gereden en al helemaal nooit in een drukke chaotische stad als Amsterdam. Josip is een ‘chille gast’ en voelt heel goed aan wat jij als bestuurder nodig hebt. Thanks! :)

Geholpen van mijn rij-angst af te komen

Goede persoonlijke begeleiding. De instructeur wist altijd precies wat mijn rij-status was en kon daar goede oefeningen bij bedenken. De (standaard) uitleg vond ik soms wat vreemd.

Uitstekend!

Veel goede tips gehad met rustige uitleg, verschillende situaties geoefend en meer aan gehad dan rijles voor mijn rijbewijs! Dank je Dries, ik ga weer gerust de weg op!

Weer vertrouwd achter het stuur!

In 10 jaar tijd dat ik mijn rijbewijs in bezit heb, heb ik ongeveer 5x auto gereden. Hierdoor voelde ik mij onzeker om achter het stuur te zitten. Uiteindelijk besloot ik om een opfriscursus te nemen. Gauw kwam ik bij opfris-rijles.nl, waar ik vele positieve recensies heb gelezen. Per direct had ik mij aangemeld voor een intakeles en had ik Josip als rij-instructeur. Josip is een vriendelijke en ervaren rij-instructeur, die zijn vak met veel passie uitoefent. Josip brengt een ontspannen sfeer tijdens de lessen en toont begrip voor zijn cursist. Hij legt de focus op de aandachtspunten van de cursist en geeft op een prettige wijze feedback en tips om het rijden veiliger en eigen te maken. Uiteindelijk had ik 5 lessen nodig gehad om weer vertrouwd achter het stuur te zitten. Ben super blij deze stap gezet te hebben, precies wat ik nodig had! Super bedankt Josip voor de fijne en gezellige rijlessen!!

Blij dat ik de stap heb gezet ……

Na vele jaren niet meer gereden te hebben werd mijn weerstand en angst om weer achter het stuur te kruipen steeds groter. Toch voelde ik tijdens de les dat ik het niet verleerd was maar wel heel onwennig. In de loop der tijd slopen er onhandige rijstijlen in, dus daar werd ik mee geconfronteerd. Na 4 lessen gaat het al een stuk beter maar het komt nu op oefenen aan. Ik kreeg les van Dries en door zijn goeie tips leer ik beter te rijden. Het fijne is dat je later ook af en toe nog eens een les kan afspreken als daar behoefte aan is.

Heel relaxed gereden

Ik hoopte bij mijn aanmelding op een kalme, behulpzame en aardige instructeur. Josip voldeed aan al die eisen, dus ik ben erg tevreden over mijn lessen!

Bart provided excellent guidance

My top three reasons for recommending Bart (and Opfrisrijles): - providing excellent and tailored driving guidance - very good command of English - smooth, app-based administration and payment process

Duidelijke rustige lessen, durf zelf opnieuw de weg op!

Ontzettend fijne rustige rijlessen waarbij alles duidelijk werd uitgelegd! Ik kon zelf aangeven wat mijn grootste knelpunten waren in het verkeer om daar vervolgens extra mee te oefenen.

Ik heb mijn doel gehaald door de opfrisles!

Ik heb verschillende goede tips gekregen. Mijn instructeur is rustig en prettig in de omgang. Ik ben blij dat ik nu meer mogelijkheden heb doordat ik de snelweg weer op durf te gaan.

Na 10 jaar weer zelf de weg op

Josip is een goede instructeur die je niet alleen helpt met het opfrissen van de techniek, maar ook met het zelfvertrouwen om alleen de weg op te gaan. Hij heeft me na 5 lessen de schop onder m'n kont gegeven die ik nodig had!

Fijn om weer op weg geholpen te worden

Jamal is een fijne instructeur, hij heeft mij geholpen weer wat zekerheid te krijgen met bepaalde vaardigheden in de auto. Na drie lessen durfde ik voor het eerst ooit zelf een auto te pakken en in mijn eentje de weg op te gaan. Dankjewel Jamal!

Duidelijk en comfortabel

Ik ben heel dankbaar dat ik Josip als rij-instructeur heb mogen hebben. Hij legt dingen duidelijk uit zonder boos te worden of een situatie stressvol te maken. Ik kreeg het gevoel dat ik veilig was in de auto ondanks dat ik fouten maakte. Hij had goed door welke fouten gemaakt konden worden om van te leren en welke te gevaarlijk waren en hij even moest ingrijpen. Ik heb in slechts een paar lessen enorm veel geleerd van hem. Ik had het gevoel dat de rijlessen echt werden aangepast op waar ik nog aan moest werken om het zo efficiënt mogelijk te maken. Al met al: hartstikke blij met deze ervaring.

Fijn dat ik weer de weg op kan

Ik heb bijna 10 jaar geleden m'n rijbewijs gehaald en helaas door angst daarna nooit meer gereden. Enkele weken geleden toch de stap gezet om opfrisrijlessen te nemen bij Josip. Ik ben erg blij dat ik het heb gedaan, meteen bij het eerste contact voelde ik me op m'n gemak. Josip begeleid je goed en ziet meteen waar de angst zit. Ook weet hij je op een prettige manier uit te dagen net dat extra stapje te zetten. Ik heb nu genoeg zelfvertrouwen opgebouwd om weer te rijden en daar ben ik Josip dankbaar voor. Een echte aanrader!

Over Opfris-Rijles.nl

Wij willen cursisten op een leuke en leerzame manier opleiden en bewust laten worden van een verkeersveilig(er) verkeersgedrag om zo nul verkeersdoden te realiseren. Innovatie, betrouwbaarheid en rijplezier voor het leven staan bij onze formule centraal. Wij onderscheiden ons van andere rijscholen door het leveren van uitsluitend opfris rijlessen, de enige en eerste opfris rijschool van Nederland. Inmiddels rijden er al 4322+ cursisten angstvrij na het volgen van een opfriscursus.