Weer met zelfvertrouwen achter het stuur

Na bijna 10 jaar niet gereden te hebben, was auto rijden een no-go geworden. Mijn instructeur Mahinder heeft mij uitstekend geholpen om weer veilig en met vertrouwen de weg op te gaan. Zijn kalmerende en relaxte manier van les geven kan ik iedereen aanraden!

• Wat is de reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Ik ben erg blij met mijn lessen bij de Opfriscursus, ik durf weer de weg op!

Ik ben gaan lessen bij de Opfriscursus omdat ik weer in een schakelauto wilde leren rijden. Na dit zeven jaar niet meer gedaan te hebben, vond ik dit best wel spannend. Instructrice Alia stelde mij ontzettend op mijn gemak. Ze was vriendelijk, empathische en geduldig en kon dingen duidelijk uitleggen. Na 5 lessen had ik de techniek weer onder de knie en durfde ik weer zelfstandig de weg op. Ben erg blij met Alia’s hulp!

Top rijschool om weer zelfverzekerd te autorijden

Alia is geduldig, sociaal en goed in situaties relativeren, wat de rijlessen erg aangenaam maakt. Door de opfrisrijlessen ben ik op een fijne manier van mijn rijangst afgekomen en zit ik weer zelfverzekerd in de auto!

Steeds zelfverzekerder door Mahinder

Door gebrek aan routine en wat andere drempels reed ik niet meer graag. Jammer, want toen ik het wel meer deed vond ik het heel leuk om te doen. Door de rust en het vertrouwen die Mahinder uitstraalt kon ik langzaamaan weer geloven dat ik het kan. Naast bruikbare tips en adviezen laat Mahinder ook weten wat wel goed gaat. Zo kun je doorbouwen op wat al goed gaat in plaats van op wat nog lastig is. En misschien wel het belangrijkst: we hebben ook veel lol gehad in de auto. Zo kreeg ik weer een positieve associatie met autorijden. Ik zou iedereen doorverwijzen naar opfris en ook zeker naar Mahinder.

Fantastisch, precies wat ik nodig had!

Josip is fantastisch! Hij weet je precies te lezen en zet je in je kracht. Ik had mezelf aangepraat dat ik rijden stom vond en het niet kon, maar Josip heeft me het plezier laten inzien. En dat ik wel goed kan rijden maar weer even wat vertrouwen moest hebben. Ik zou hem aan iedereen aanraden! Echt een topper! Ik ben vandaag gewoon naar Breda gereden in mn eigen auto midden in de file. Gewoon op mn gemak, had ik van te voren niet kunnen bedenken dat dat zo snel zou lukken. Josip heel erg bedankt!

In no-time met vertrouwen weer in de auto.

Josip is een vriendelijke vent die goed aanvoelt hoe hij om moet/kan gaan met verschillende cliënten. Hij geeft je vertrouwen en heeft ook oprecht interesse. Autorijden is naast vertrouwen opbouwen zo ook relaxed wat kletsen en dat helpt met het multitasken. Na een aantal lessen met Josip heb ik vol vertrouwen door Italië gereden met alle verkeerssituaties die je je maar kunt bedenken (overdag, snachts, drukke stadjes, onverharde wegen etc).

Fantastisch!!

Na al enkele jaren niet meer te hebben gereden werd de drempel alsmaar groter. Via internet ontdekte ik deze site. Wat een verademing dat zoiets bestaat. De kennismaking met Azeez was erg fijn. Hij begreep mij en merkte al snel wat ik persoonlijk nodig had. Heel veel handige ttips die ik nu zelfstandig toepas. Ja, inmiddels rij ik weer met veel plezier zelf! Zonder de hulp van Azeez had ik dit niet meer aangedurfd. Ik raad iedereen die een tijdje niet meer heeft gereden of die gewoon nerveus is om de snelweg op te gsaan of door een tunnel te rijden, de opfris lessen aan! Fantastisch! Azeez heel erg bedankt!!

Eindelijk durf ik weer te autorijden

Na heel lange tijd geen auto te hebben gereden, wist ik dat het tijd was voor een opfriscursus. Als ik dacht aan over het Hofplein in hartje Rotterdam te moeten rijden, brak het angstzweet me spontaan uit. Na een aantal lessen en de goede begeleiding en bemoedigende woorden van Jamal zit ik weer zelfverzekerder achter het stuur. Ik zal zelf wat kilometers moeten maken, maar de lessen via Opfris Rijles waren een fantastisch duwtje in de rug.

Toples

Na 8 jaar niet gereden te hebben, de snelweg weer op. Paar lessen genomen onder begeleiding van gezellige en kritische Josip. Ziet alles, analyseert en stipt aan wat nodig is. Daar kan ik echt wat mee! Blij dat ik ‘t gedaan heb. Nu meters maken!

Fijne en relaxte opfrisles, met geduld en goede tips.

Omdat ik al een lange tijd geen auto had gereden en me op reis vertrouwder wilde voelen met het rijden in een automaat heb ik 2 lessen gehad om het rijden ‘op te frissen’. Een rustige, fijne instructeur. Die goed kan inschatten wat het niveau is en wat nodig is om weer fijn de weg op te gaan. Goede tips om weer mee te nemen. Dus ik ben erg blij dat ik hiervoor gekozen heb.

Goed communicatie

Wat een fijne instructeur is Josip! Geeft vertrouwen en is ook nog eens gezellig! Echt top!

Jamal is een hele geduldige, gezellig rij-instructeur die altijd tijd voor je vrijmaakt.

Ik heb rijles gehad van Azeez in een automaat. Azeez is een geweldige rij-instructeur. Hij is rustig, duidelijk, bouwt zijn lessen goed op en geeft veel handige tips om zo veilig mogelijk auto te rijden. Ik had van te voren nooit gedacht (maar wel gehoopt) dat ik met een paar lessen weer auto durf te rijden, veel zelfverzekerder ben in de auto en het af en toe zelfs leuk vind.

Dankzij Jamal heb ik weer vertrouwen en plezier in het rijden

Jamal heeft mij zeer goed les gegeven, en nog belangrijker, vertrouwen in mijzelf en het rijden teruggegeven. Hij bouwt het rustig op, zonder druk, met altijd goed advies en veel leermomenten. Net zolang tot je het (weer) kan en het zelfs leuk gaat vinden. Echt een topper!

Ik heb nu 4 lessen gehad en stap met veel meer zelfvertrouwen de auto in. Jamal is top voor paniekstengels als ik. Hij bleef heel rustig en relaxt. Na meer dan 12 jaar geen auto gereden te hebben nu lekker weer zelf de weg op. Bedankt Jamal!!

Goede lessen afgestemd op de drukte inAmsterdam

Na tientallen jaren niet gereden te hebben moest ik wegens omstandigheden weer kunnen rijden. Na een aantal lessen in en rond Amsterdam durf ik (alleen) te rijden. Josip is eerlijk in zijn opmerkingen/adviezen, komt op tijd en komt zijn afspraken na. Achteruit inparkeren en fileparkeren is opeens een fluitje van een cent.

Weer met zelfvertrouwen achter het stuur

Na meer dan 8 jaar niet te hebben gereden vond ik rijden in de drukte van Amsterdam en op de snelweg best wel spannend. Josip heeft me super goed geholpen! Hij ziet precies wat je beter kan doen en legt duidelijk uit waar je op moet letten. We zochten steeds wat drukkere plekken op en nu rij ik weer rustig en met vertrouwen over de grachten en op de snelweg. Ik ga lekker in m’n eigen auto verder rijden. Super bedankt!!

Goede constructieve coaching-rijlessen

Ik ben goed geholpen door Josip, hij geeft constructief les en doorziet je zwakke punten snel. Aan te raden voor iedereen die wat ondersteuning nodig heeft om weer de weg op te durven!

Door Eric kan ik weer de weg op

Ik had tien jaar geleden mijn rijbewijs gehaald, maar had me eigenlijk nooit comfortabel gevoeld in de auto, was het rijden gaan vermijden en dit jaar was het negende jaar dat ik niet meer achter het stuur had gezeten. Kreeg Opfris-Rijles.nl aangeraden van een vriendin in Den Haag, die hier goede ervaringen mee had. Heb een aantal weken lessen gehad met Eric en ben hem ontzettend dankbaar. Hij is een hele rustige, vriendelijke, grappige instructeur. Let goed op, grijpt in waar het nodig is, heeft heel veel goede tips, maar geeft ook veel vertrouwen en positieve feedback. Had er van begin tot eind een goed gevoel bij en rijd inmiddels (na 6 uur les) weer comfortabel auto. Had dit echt niet gedacht toen ik me inschreef en ben zo blij dat ik het gedaan heb!

Jammer dat ik het niet eerder heb gedaan.

Na 5 jaar niet gereden te hebben in den haag , en let op zeker 30 jaar niet op de snelweg gereden te hebben , rij ik weer in den haag en zelfs vanmorgen voor het eerst weer op de snelweg en alleen. Mahinder bedankt jij was de zet die ik nodig had.

Beste keuze die ik gemaakt heb!

Na zes jaar vanwege rijangst niet gereden te hebben besloot ik om opfris rijlessen te nemen. Het contact met opfris-rijles was erg fijn en duidelijk. Mijn lessen heb ik bij Mahinder gevolgd. Bij Mahinder voelde ik mij snel op mijn gemak en veilig in de auto. Ik heb hele fijne en bruikbare tips gekregen en na een aantal lessen hebben we afgesloten in mijn eigen auto. Dankzij Mahinder voel ik mij zelfverzekerder en kan ik eindelijk zonder spanning in de auto zitten. Ik kan het iedereen met rijangst aanbevelen om opfris lessen hier te nemen. Mahinder, nogmaals bedankt!!!

Fijn contact en rij ervaring gehad, Werd op me gemak gesteld en werd alle tijd genomen.

Fijne instructeur die je op je gemak stelt

Aszem stelde mij meteen op mijn gemak, hij was erg ontspannen waardoor ik mij ook makkelijker kon ontspannen. De lessen gingen goed en ik durf weer te rijden!

Na 2 rijlessen vertrouwen weer terug!

Vanaf de eerste minuut had Jamal vertrouwen in mij en dat gaf mij enorme zelfverzekerdheid. Hij zei gewoon “nou, ga maar”. Ik was echt even verward, maar die volledig relaxte instelling van Jamal deed mijn angst compleet verdwijnen. Het voelt niet als een les. Hij geeft je simpele stappen om te volgen en laat je je gang gaan. Volgende keer rij ik gewoon en hoef ik niet weer m’n partner vragend aan te kijken.

• Wat is de reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Nuttige lessen

Duidelijke communicatie met de instructeur vooraf en tijdens de rijles.

Over Opfris-Rijles.nl

Wij willen cursisten op een leuke en leerzame manier opleiden en bewust laten worden van een verkeersveilig(er) verkeersgedrag om zo nul verkeersdoden te realiseren. Innovatie, betrouwbaarheid en rijplezier voor het leven staan bij onze formule centraal. Wij onderscheiden ons van andere rijscholen door het leveren van uitsluitend opfris rijlessen, de enige en eerste opfris rijschool van Nederland. Inmiddels rijden er al 4322+ cursisten angstvrij na het volgen van een opfriscursus.