Zeer goede ervaring en rij-angst weg

Na een aantal lessen met mijn Instucteur Niels is mijn rij-angst zo goed als weg. Hebben alles van het begin af doorgenomen en daarna gefocused op een aantal punten waar het meeste verbetering in zat. Na 6 lesjes al zelf verzekerd genoeg om alleen een auto te huren op vakantie en een road trip te doen!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Mijn zelfvertrouwen weer terug!

Na het overlijden van mijn man, heb ik de beslissing genomen om weer zelf te gaan rijden om niet van andere afhankelijk te zijn. Jerry heeft mijn op een rustige en een geduldige manier weer het zelfvertrouwen terug gegeven. Ben heel blij dat ik die stap heb genomen.

Dankzij de lessen met Fabian durf ik weer te rijden!

Fabian is een heel kalme en geduldige instructeur, ook is ie super grappig en persoonlijk terwijl hij altijd professioneel blijft. Sterk aan te raden!

Eindelijk leren parkeren

Goed dat ik nu geleerd wat ik al die jaren fout heb gedaan. Van mn snelweg angst verlost en ook eindelijk leren parkeren. Fabian is een geweldige instructeur.

Geweldig geholpen!

Na een aantal ziektejaren, durfde ik niet meer op de snelweg te rijden. Mahinder heeft mij hier echt ontzettend bij geholpen! Zijn aanpak, vertrouwen en rust hebben ervoor gezorgd dat ik nu zelf weer de weg op durf. Echt een aanrader dus!

Goede investering

Mehdy heeft me uitstekend geholpen met weer gewoon doen wat ik vroeger dagelijks deed maar ergens bedacht had dat ik dat niet meer kon of zo Onzin die nergens op sloeg maar waar ik in vast zat. Medhy is gewoon een persoon waar je je gelijk bij op je gemak voelt. Hij verstaat zijn vak, is lekker direct en heeft me geholpen na 15 jaar weer de weg op te gaan zonder knikkende knietjes en met veel beter verkeersinzicht dan ik hiervoor ooit heb gehad.

tevreden

Gedurende de les alle aspecten van het rijden de revue laten passeren : stadsverkeer, grote weg, navigatie, hellingproef, parkeren, straatje keren.Gedurende de les alle aspecten van het rijden de revue laten passeren : stadsverkeer, grote weg, navigatie, hellingproef, parkeren, straatje keren. Voor de les het hoe en waarom van mijn keuze voor een rijles uitgelegd. Jackson heeft mij rustig mijn gang laten gaan en goed aangevoeld, dat ik daar behoefte aan had. Bij de bijzondere verrichtingen zijn nog wat verbeterpunten benoemd. In de eindbespreking bevestigde hij mij in mijn gevoel, dat ik weer in staat ben om zelfstandig aan het verkeer deel te nemen. Een pluim dus voor Jackson!

Sandy is top!

Hij legt alles rustig uit en neemt alle tijd voor je. Verder is hij super vriendelijk.

Top!!

Idris stelt je meteen gerust en geeft je het zelfvertrouwen terug. Weet dat je niet de enige bent en als je er voor gaat, het allemaal goed komt. Ik heb 1 les genomen en besefte dat ik echt even moet “opfrissen”. Ik had de behoefte om daarna dagelijks de weg op te gaan om te oefenen en ben op eigen houtje verder gegaan. Na 1 les werd ik al wat zelfverzekerder en minder angstig. Ik rij nu na 8 jaar weer zelfstandig overal naar toe. Ik kan opfris rijles iedereen die met angst te maken heeft, aanraden! Bedankt Idris!

Op een rustige manier weer zelfvertrouwen opgebouwd

Na lange tijd niet gereden te hebben vanwege wat vervelende ervaringen in het verkeer werd de drempel steeds hoger om weer te beginnen. Dankzij de rustige en kundige manier waarop de lessen gegeven werden zit ik nu weer vol vertrouwen achter het stuur.

Marek was een zeer prettige en rustige instructeur

Marek heeft mij na een periode van 5 jaar niet rijden na mijn rij-examen geholpen om meer vertrouwen te krijgen op de weg. Hij was altijd rustig en nam de tijd voor je om dingen uit te leggen of op te frissen. Ik zou het zeker aanraden om die spannende stap te zetten en deze opfrislessen te doen!

Helemaal naar mijn verwachting

Op 1 juni jongstleden heb ik een opfris-rijles gehad van 1,5 uur met Sandy. Ik had deze les aangevraagd omdat ik tien jaar geleden een auto-ongeluk heb gehad en vooral niet meer op de snelweg durfde te rijden. Ik woon in het buitenland, maar daar kon ik niet iets soortgelijks vinden dus ik heb ervan geprofiteerd toen ik weer een paar dagen in Nederland was. Sandy is ronduit een topper! Hij heeft zeer veel mensenkennis en is een zeer goede instructeur. Hij heeft mij op bepaalde dingen gewezen die ik door de jaren heen verloren was; zonder echte angst durfde ik met hem naast me de snelweg op. Nu rijden de mensen in het land waar ik woon veel "ruiger" en minder sociaal dus ik moet nog wel over een tweede drempel heen. Maar de eerste is genomen en ik ben blij dat ik die over ben! Mocht ik weer in Nederland komen en alsnog behoefte hebben aan een extra les dan zal ik niet aarzelen om weer contact met Opfris-Rijles.nl en Sandy te nemen. Een absolute aanrader voor iedereen!

Ik had al een aantal jaar niet gereden en moest voor werk gaan rijden. Ik heb in die jaren een rijangst ontwikkeld met name voor snelwegen. Ik kwam uit bij Opfris rijles die mij hebben geholpen over mijn rijangst heen te komen. Ik durf nu een auto te pakken wat ik voorheen echt niet durfde of zat met trillende benen in de auto. Door de rijlessen zijn die spanningen gelukkig minder geworden. Hoe meer ik rij hoe minder gespannen ik nu in de auto zit. Zeker aan aanrader als je rijangst hebt.

Mijn ervaring met Mehdi van Opfris-rijles was uitstekend!! Ik rijd nu met volledig zelfvertrouwen iedere dag en durf zelfs in hartje Amsterdam de weg op. Ik beveel het en hem aan een ieder aan. Hij neemt de tijd, neemt je serieus en maakt er tegelijkertijd iets luchtigs van. Na bijna 9 jaar met een rijbewijs te zitten en amper te hebben gereden door angst en onzekerheid ben ik nu bijna een pro ;) niet twijfelen maar doen!!!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Leerzaam

21 en 30 Mei heb ik opfrislessen gehad, het was een leerzame en leuke ervaring. Ton is een rustige rij-instructeur en stelde mij gelijk op mijn gemak. Voorheen had in zelden gereden, probeerde er altijd onderuit te komen. Nu heb ik al verschillende keren gereden, en dat probeer ik vol te houden. Dank voor de opfrislessen Ton.

Bedankt!

Niels heeft mij geholpen om weer met zelfvertrouwen te rijden. Hij is rustig en je kan goed aangeven wat je zou willen leren. Bedank!

Het geheel is echt boven verwachting verlopen

Na ruim zes jaar niet meer op de snelweg durven rijden heeft Fatih mij in zeven lessen van mijn rij-angst af geholpen. Stap voor stap, in mijn tempo, veel uitleg met argumenten waarom iets op een andere manier moet gaan. Belangstelling voor wat mij beweegt, ik kon mijn angstmomenten rustig delen. Zonodig nam Fatih het even over. Snelweg zal nooit mijn favoriet zijn, maar ik kan en durf het nu wel. Ik kan het ieder die rij-angst heeft ontwikkeld aanraden om hier iets aan te doen. Je doet jezelf tekort door je rijbewijs, wat je toch ooit hebt gehaald, niet volledig te gebruiken.

Rustig

Heel geduldig erg tevreden

Perfect voor opfris cursus na ongeval

Na mijn ongeval december 2023 was ik erg onzeker en durfde nauwelijks meer auto te rijden, De opfris cursus heeft mij in 4 rijlessen totaal van deze angst afgeholpen!!! Echt goede begeleiding en begripvol voor mijn situatie! Ik kan dit iedereen aanraden met angsten en het verloren vertrouwen in jezelf!!

Meer zelfvertrouwen gekregen in het rijden

In de jaren nadat ik mijn rijbewijs had gehaald vond ik het steeds spannender om weer de auto in te stappen. Het was nu tijd voor actie en d.m.v de rijlessen van Sandy voel ik mij weer zekerder op de weg en voel ik me veel vrijer nu ik de auto weer durf te pakken.

Fijne rijschool

Fijne rijschool om het rijden op te frissen nadat ik 10 jaar niet had gereden. Ontspannen instructeur die ook flexibel is qua tijden of verzetten van afspraak. Lessen zijn aan de dure kant, maar zeker waard!

Betere ervaring dan ik ooit had kunnen denken

Ik had al meer dan 20 jaar niet gereden en ik zag het eigenlijk niet meer gebeuren, ook omdat het niet nodig was. Maar ik verhuisde naar een andere stad en daar bleek het toch wel handig... Dus maar wat rijlessen geboekt. Ik was bang dat ik wel 10 tot 20 lessen zou moeten volgens, maar na 5 lessen was het gedaan met dank aan mijn instructeur Sandy. Geweldig om te ervaren en nu rijd ik elke dag met vertrouwen in mijn eigen autootje. Het aanmelden, de match met Sandy (super relaxte vent met heel veel ervaring), het boekingssysteem, etc. verliep allemaal gemakkelijk en vlekkeloos. Aanrader!

Uitstekend!!

"Fabian is een uitstekende rijinstructeur die mij heeft geholpen mijn rijangst te overwinnen met een opfriscursus. Zijn geduld, professionaliteit en deskundige begeleiding hebben me enorm geholpen om mijn zelfvertrouwen achter het stuur terug te winnen. Dankzij zijn rustige en geruststellende aanpak voelde ik me altijd op mijn gemak tijdens de lessen. Fabian nam de tijd om mijn angsten te begrijpen en paste zijn lesmethoden daarop aan, waardoor ik me steeds zekerder voelde op de weg. Ik kan hem niet genoeg aanbevelen aan iedereen die worstelt met rijangst. Bedankt, Fabian, voor je fantastische begeleiding en ondersteuning!"

Heel relaxed en nuttig.

Fijn dat Opfris-rijles bestaat. Ton heeft mij de juiste handvatten gegeven om veiliger en zelfverzekerder aan het verkeer deel te nemen. Ik had vooral moeite met parkeren. In een paar lessen heeft hij mijn kennis opgefrist. En door geduldig met mij te oefenen, durf ik het zelf aan. Heel erg bedankt!

Duidelijke aanpak

De instructeur probeert goed in te schatten wat voor een persoon hij achter het stuur heeft zitten en hoe hij daarmee de beste resultaten kan behalen.

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Zuidlarenstraat 57

2545VP Den haag

085 - 760 04 60

Over Opfris-Rijles.nl

De gespecialiseerde rijschool voor uitsluitend opfris rijlessen sinds 2014! Je bent al in het bezit van een autorijbewijs, maar je hebt al een geruime tijd niet of nauwelijks met een auto deelgenomen aan het verkeer. Dit kan komen door onzekerheid of rijangst die zich heeft ontwikkeld. Of je vond autorijden nooit leuk! Weest gerust, je bent echt niet de enige! En nog beter nieuws; gelukkig hoeft dat niet zo te blijven! Wij zijn dé rijschool voor als je wel met plezier in de auto wilt gaan stappen, we frissen je kennis op, leren je de juiste technieken en helpen je over de drempel(s) heen te stappen. Kies zelf wat je wilt oefenen * Fileparkeren * Parkeren in een vak * Hellingproef * Bediening van de koppeling * Rijden in druk stadsverkeer * In- en uitvoegen op de snelweg * Kruispunten en rotondes * Oefenen in parkeergarage * Alles wat jij nog niet onder controle hebt Waarom Opfris-Rijles.nl kiezen? * 99% beveelt ons aan! * 9.7 score uit 388+ reviews! * Actief in meer dan 180+ locaties * 6230+ Cursisten gingen je voor * Toegang tot De Opfris Academie