Fijne rijschool

Fijne rijschool om het rijden op te frissen nadat ik 10 jaar niet had gereden. Ontspannen instructeur die ook flexibel is qua tijden of verzetten van afspraak. Lessen zijn aan de dure kant, maar zeker waard!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Betere ervaring dan ik ooit had kunnen denken

Ik had al meer dan 20 jaar niet gereden en ik zag het eigenlijk niet meer gebeuren, ook omdat het niet nodig was. Maar ik verhuisde naar een andere stad en daar bleek het toch wel handig... Dus maar wat rijlessen geboekt. Ik was bang dat ik wel 10 tot 20 lessen zou moeten volgens, maar na 5 lessen was het gedaan met dank aan mijn instructeur Sandy. Geweldig om te ervaren en nu rijd ik elke dag met vertrouwen in mijn eigen autootje. Het aanmelden, de match met Sandy (super relaxte vent met heel veel ervaring), het boekingssysteem, etc. verliep allemaal gemakkelijk en vlekkeloos. Aanrader!

Uitstekend!!

"Fabian is een uitstekende rijinstructeur die mij heeft geholpen mijn rijangst te overwinnen met een opfriscursus. Zijn geduld, professionaliteit en deskundige begeleiding hebben me enorm geholpen om mijn zelfvertrouwen achter het stuur terug te winnen. Dankzij zijn rustige en geruststellende aanpak voelde ik me altijd op mijn gemak tijdens de lessen. Fabian nam de tijd om mijn angsten te begrijpen en paste zijn lesmethoden daarop aan, waardoor ik me steeds zekerder voelde op de weg. Ik kan hem niet genoeg aanbevelen aan iedereen die worstelt met rijangst. Bedankt, Fabian, voor je fantastische begeleiding en ondersteuning!"

Heel relaxed en nuttig.

Fijn dat Opfris-rijles bestaat. Ton heeft mij de juiste handvatten gegeven om veiliger en zelfverzekerder aan het verkeer deel te nemen. Ik had vooral moeite met parkeren. In een paar lessen heeft hij mijn kennis opgefrist. En door geduldig met mij te oefenen, durf ik het zelf aan. Heel erg bedankt!

Duidelijke aanpak

De instructeur probeert goed in te schatten wat voor een persoon hij achter het stuur heeft zitten en hoe hij daarmee de beste resultaten kan behalen.

Fijne en rustige rij-instructeur

Mijn ervaring met Opfris-Rijles is heel goed. Ik werd na aanmelding snel gebeld en kreeg duidelijke uitleg. Marek is een rustige rij-instructeur die duidelijk uitlegt hoe verkeersprocessen werken en hoe je zelf bijdraagt aan soepel verkeer. Hij gaf mij vertrouwen en goede tips om weer zelf de weg op te gaan.

Super goede begeleiding, 5 jaar niet gereden, twee lessen nodig gehad

Na een botsing ruim vijf jaar geleden een angst voor autorijden gekregen en sindsdien ook niet meer gereden. Twee lessen bij Mehdi en ik durf weer te rijden, zelfs zonder bijrijder. Mehdi heeft mij geholpen weer zelfvertrouwen terug te krijgen wat betreft autorijden. Zijn geduld en begeleiding is super. Super enthousiast, zou het iedereen met rijangst aanraden!

Supergoed les gehad van Sandy

In 4 lessen heeft rijinstructeur Sandy mij van mijn rijangst afgeholpen. Geduld en duidelijk.En een heel ontspannen sfeer Ik beveel hem aan. Doen als je onzeker of angstig achter het stuur bent. Het helpt echt.

Uitstekende rijinstructeur (Fabian)!

Ik heb de lessen door de heel goede rijinstructeur (Fabian) als zeer prettig ervaren . Dankzij zijn fijne duidelijke manier van uitleggen heb ik weer het opbouwen van vertrouwen in mijn eigen goed kunnen meekrijgen. Ik ben erg tevreden!

Great!

I'm very happy Fabian helped me to get back behind the wheel! He has a lot of patience and a funny personality that made me feel relaxed while driving. He also showed me some ticks about parking and driving backwards. Thank you!

Erg fijne lessen, dit had ik veel eerder moeten doen

Bijna 10 jaar geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald. Hierna stelde ik steeds uit om zelfstandig te gaan autorijden, waarna de stap om te gaan rijden steeds groter werd. Incidenteel reed ik nog wel eens, maar dit was altijd met iemand samen en ik zat met veel spanning en weinig zelfvertrouwen achter het stuur. Ik merkte aan mezelf dat ik zo onzeker was geworden om auto te rijden, dat ik het autorijden echt vermeed en ervoor zorgde dat ik in de vriendengroep niet hoefde te rijden. Na al die jaren wilde ik nu écht iets aan mijn angst doen. Ik zag veel goede recensies over opfris-rijles.nl en heb me aangemeld. Ik vond het spannend, maar had het gevoel dat dit wel nodig was. En wát een toeval! Mijn oude rijinstructeur Ton (van 10 jaar geleden) nam contact met mij op. Ik heb 3 opfrisrijlessen van Ton gehad en heb dit als erg prettig ervaren. Ton is een duidelijke, fijne en ook zeker gezellige instructeur. Hij heeft me geholpen met het beter onder de knie krijgen van een aantal onderdelen en gaf me ook gerichte tips. Ik merkte echt dat ik meer vertrouwen kreeg achter het stuur en dat ik het zelfs leuk begon te vinden om auto te rijden. Inmiddels heb ik al een aantal keer in onze eigen auto gereden en merk dat ik dit met véél meer vertrouwen doe. Ik ben blij dat ik me heb aangemeld bij opfris-rijles.nl, dit had ik veel eerder moeten doen! Ton, heel erg bedankt voor de fijne lessen!

Niet denken, maar doen.

Ik heb een fijne tijd gehad tijdens mijn rijlessen met Mahinder. Hij was duidelijk, geduldig en vriendelijk. We hebben vooral erg gelachen. Ik had al negen jaar geen auto gereden en stap nu weer zonder angst de auto in. Bedankt! :)

Fijne ervaring

Ik heb een opfriscursus genomen bij Musa. Musa is een vriendelijke en een geduldige man. Hij heeft mij handige handvaten gegeven. Ik vond het spannend om weer te gaan rijden. Na enkele lessen heb ik weer het vertrouwen teruggekregen. Bedankt!

Van rijangst naar eigen auto

Ik had rijangst en ruim acht jaar niet gereden. Mahinder heeft me niet alleen van die angst afgeholpen, maar er ook voor gezorgd dat ik het leuk vind om te rijden. Ik heb inmiddels mijn eigen auto en rijd hier meerdere keren per week in. Na slechts 5 a 6 lessen durfde ik al een auto aan te schaffen, zo snel had ik van tevoren echt niet durven hopen! Heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om ervoor te gaan en dat ik Mahinder als instructeur heb gekregen.

Ik was heel tevreden met rijlessen met Alia

Ik heb 5 jaar niet gereden en had geen zelfvertrouwen en was bang te rijden. Alia is een geweldige rijinstructeur en ze was heel geduldig en goed uitgelegd. Ze gaf mij vertrouwen dat ik kan autorijden en ik vind auto rijden nu heel erg leuk.

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Dankzij een aantal rijlessen van Musa durf ik na ruim vier jaar weer met een auto de weg op. Musa is vriendelijk, kalm en geduldig, dat gaf mij veel rust om het autorijden weer op te pakken. Ook gaf hij heldere uitleg over situaties in het verkeer. Daardoor kan ik mij er gemakkelijker bij neerleggen dat fouten maken er deels ook bij horen en ieder zijn eigen rijstijl heeft, maar het belangrijkste is dat je geen gevaar op de weg voor anderen vormt.

Ik durf weer te rijden dankzij Alia

Instructeur Alia van opfrisrijles heeft me enorm geholpen om weer te durven rijden. Ik was de eerste lessen heel zenuwachtig, maar Alia stelde me op mijn gemak en hielp me erdoorheen. Alia blijft altijd rustig en vriendelijk en geeft je zelfvertrouwen. Ze is professioneel en geeft je een veilig gevoel in de auto. En de rijlessen zijn ook nog heel gezellig. Ik durf nu weer zelf de weg op, iets waar ik eerder niet op durfde hopen!

Rijangst opgepakt

Na een ongeval heb ik 9 jaar geen auto gereden. mijn angst is in die jaren zo groot geworden dat ik auto rijden ging vermijden . waar ik totaal niet op zat te wachten ik dacht na 1 tot 2 jaar dat mijn angst minder zal worden helaas is dat niet zo verlopen in die jaren is het alleen erger geworden een probleem opschuiven dan een probleem op te paken. Die afhankelijkheid heeft me mentaal kapot gemaakt. ik ging gericht google zag opfrisreiless met angst heb ik contact opgenomen. kreeg gelijk een terugkoppeling Ik heb mijn opfrisreiless van mahinder gekregen die mijn zo goed gevoel heeft gegeven mijn angst zijn na aantal lessen verdwijnen ben mahinder zo dankbaar. worden zijn weinig om het uit te drukken hij heeft mijn auto rijden weer laten oppakken en mijn angst is weg kan weer lekker rijden zonder angst op weg bedankt mahinder ben je dankbaar.

Precies waar ik naar zocht!

Via Opfris rijles heb ik samen met mijn instructeur Fatih weer naar een aantal jaar niet auto te hebben gereden de opfriscursus gevolg. Hierbij heeft hij mij heel prettig en kundig geholpen en dingen bijgeleerd. Hierdoor ben ik weer helemaal klaar om met vertrouwen de weg op te gaan!

Super fijn om mijn vertrouwen in het rijden terug te hebben, dankzij instructeur Musa

Ik heb 13 jaar niet meer gereden. De stap om weer te gaan rijden was voor mij alleen te groot. Ik kwam opfris rijles tegen op het internet. De instructeur Musa was heel erg geduldig en heel erg rustig. Legt alles goed uit en je kan altijd dingen tussendoor vragen. Hij is eerlijk en laat je niet teveel lessen nemen als dat niet nodig is. Echt een aanrader! Hij hielp mij mijn vertrouwen in het rijden terug te brengen en stap nu makkelijk in de auto.

Rijangst na aanrijding verholpen

Na een aanrijding had ik last van rijangst en heb ik twee rijlessen ingepland bij Opfris-rijles. Het inplannen van de rijles ging via de site erg vlot. Vooraf kreeg ik de mogelijkheid om via een Ideal-link de rekening te betalen. Dit vond ik ook heel handig. De rijles was echt gericht op het vertrouwen terug krijgen. Daarnaast kreeg ik ook tips hoe ik mijn rijstijl kon verbeteren. Tijdens de rijles werd diverse malen gepolst waar ik behoefte aan had, bijv oefenen met invoegen. Tijdens de tweede rijles hebben wij o.a. Een half uur in mijn nieuwe auto gereden. Dot was perfect om het vertrouwen terug te krijgen. Ik zou het iedereen aanraden die een auto-ongeluk heeft gehad of nog onzeker in het verkeer is.

Heb het vertrouwen om zelfstandig rijden we helemaal terug!

Zelfvertrouwen opbouwen

Met dank aan Mehdi kan ik nu weer autorijden. Ik heb al 4 jaar niet meer gereden en in de tussentijd 2 kindjes gekregen. De spanning om met mijn kinderen in de auto te rijden was groot. Met een paar lessen met Mehdi kan ik nu met mijn 2 kinderen in de auto rijden. Was altijd heel gezellig bij hem in de auto en dat maakte autorijden leuk. Zeer dankbaar aan Mehdi!

Super! Geweldige instructeur

Hele fijne rijlessen gehad bij Mahinder. Heel beleefd en vriendelijk behandeld en hele goede tips gekregen.

Hele fijne ervaring!

Ik had een hele geduldige instructeur die mij met een positieve benadering, het zelfvertrouwen heeft gegeven dat ik nodig had om zelfstandig te gaan rijden.

Over Opfris-Rijles.nl

De gespecialiseerde rijschool voor uitsluitend opfris rijlessen sinds 2014! Je bent al in het bezit van een autorijbewijs, maar je hebt al een geruime tijd niet of nauwelijks met een auto deelgenomen aan het verkeer. Dit kan komen door onzekerheid of rijangst die zich heeft ontwikkeld. Of je vond autorijden nooit leuk! Weest gerust, je bent echt niet de enige! En nog beter nieuws; gelukkig hoeft dat niet zo te blijven! Wij zijn dé rijschool voor als je wel met plezier in de auto wilt gaan stappen, we frissen je kennis op, leren je de juiste technieken en helpen je over de drempel(s) heen te stappen. Kies zelf wat je wilt oefenen * Fileparkeren * Parkeren in een vak * Hellingproef * Bediening van de koppeling * Rijden in druk stadsverkeer * In- en uitvoegen op de snelweg * Kruispunten en rotondes * Oefenen in parkeergarage * Alles wat jij nog niet onder controle hebt Waarom Opfris-Rijles.nl kiezen? * 99% beveelt ons aan! * 9.7 score uit 388+ reviews! * Actief in meer dan 180+ locaties * 6230+ Cursisten gingen je voor * Toegang tot De Opfris Academie