Super! Geweldige instructeur

Hele fijne rijlessen gehad bij Mahinder. Heel beleefd en vriendelijk behandeld en hele goede tips gekregen.

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Hele fijne ervaring!

Ik had een hele geduldige instructeur die mij met een positieve benadering, het zelfvertrouwen heeft gegeven dat ik nodig had om zelfstandig te gaan rijden.

Binnen 4 lessen weer meer zelfvertrouwen!

Ik heb al bijna 9 jaar mijn rijbewijs maar veel te weinig gereden en daardoor angsten gekregen. Nu heb ik vier lessen gehad en alles weer echt even opgefrist: de snelweg, parkeren, schakelen, etc. Ik voelde mij heel erg veilig in de auto en heb nu weer meer zelfvertrouwen om het zelf te gaan proberen!

Mehdi zorgt ervoor dat je je snel vertrouwd voelt op de weg, ondanks dat je enorm angstig bent.

Na 12 jaar niet gereden te hebben ben ik weer in de auto gestapt met Mehdi als rijleraar. Hij past het programma aan op jou als individu. Zelf was ik ervan overtuigd dat ik gewoon niet geschikt was om in een auto rijden, Mehdi heeft ervoor gezorgd dat ik nu met veel plezier naar alle uithoeken van het land rijd.

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Precies hetgeen bereikt waarvoor ik me heb aangemeld!

Naar aanleiding van een auto-ongeluk wilde ik mij weer zekerder voelen in het verkeer. Ik heb daarom een paar lessen genomen bij Mehdi van Opfris Rijles. Hij gaf veel aandacht aan het mentale aspect waardoor ik mijn angst in het verkeer een plek kon geven en -voor mij angstige situaties- beter kon relativeren. Ik zou deze rijschool zeker aanraden, er wordt goed gekeken naar de individuele behoeften door de juiste vragen te stellen en hier goed op in te spelen. Dank hiervoor!

Zeer waardevol, goed voor zelfvertrouwen! Herhaling van de essentiële zaken

Fijne rijinstructeur, veilig gevoel, vertrouwd. Rustige opbouw. Alle essentiële zaken herhaald. Zeker aan te raden

Dankzij opfrisrijles weer de weg op

Ik had mijn rijbewijs 4 jaar maar ik had sindsdien slechts een tiental keer gereden. De laatste keer was ook een aantal jaar terug en de drempel werd steeds hoger. Ook vond ik het rijden in Amsterdam heel spannend. Dankzij opfrisles ben ik weer begonnen. Hele fijne begeleiding en je zit nergens aan vast, geen pakket maar gewoon zo veel lessen tot je je zeker genoeg voelt om de weg op te gaan.

Duidelijke begeleiding, aardige rij-instructeur

Ik heb iets van 4/5 keer een opfrisles bij Mehdi gehad en heb dit heel positief ervaren! Ik had met twee dingen wat moeite en daar hebben we de lessen aan besteed. Hij was heel duidelijk en ook gezellig kletsen.

Hele fijne opfrislessen

Na tien jaar niet gereden te hebben durf ik nu weer om achter het stuur te zitten. Ik had al veel eerder een opfriscursus moeten doen en kan het iedereen aanraden. Mehdi is een hele fijne docent en de lessen waren erg leuk.

Goede en ontspannen lessen

Mehdi is top. Houdt je goed bij de les, weet je te kalmeren indien nodig en is gewoon een leuke, grappige kerel.

Ik heb opfris rijles benaderd omdat ik paniekaanvallen op de snelweg kreeg en durfde niet meer te rijden. Al vanaf de eerste les ging de goeie kant op. Mehdi is een vriendelijke geduldige en bekwame rijinstructeur, die mij goed heeft begeleid om mijn zelfvertrouwen op de snelweg weer terug te krijgen. Nogmaals hartelijk dank Mehdi!! Je hebt mij erg goed geholpen!

Veilig en steunend

Mehdi gaf me vertrouwen, veel rust, vooral weer plezier in het op de snelweg rijden. Hij had een goede analyse over de oorzaak van mijn angst en was kundig en steunend in het weer durven pakken van de regie in het auto rijden.

Superfijne opfris rijlessen gehad bij Marek. Legt rustig uit, leuk en professioneel!

Behulpzaam in opfrissen van de basis én het geven van vertrouwen

De opfrisrijlessen waren heel prettig - Marek was een fijne instructeur, rustig en hij geeft vertrouwen. Ik had zelf vooral gebrek aan zelfvertrouwen, en angst dat ik niet meer goed wist hoe te rijden na heel veel jaren bijna niet autorijden na het halen van mijn rijbewijs. Deze lessen hielpen om weer even de basis terug te brengen, om mijn aandachtspunten te zien, en om weer te durven rijden erna.

Fijne ervaring! Goede mogelijkheid om het weer op te pakken!

Professioneel en ze stellen je op je gemak. De manier van uitleggen was ook rustig en ze gaven je niet het gevoel dat je het al moest weten. Daarnaast kon ik zelf goed aangeven wat ik wilde leren. Wat ik ook fijn vond is dat er geen extra lessen werden opgedrongen maar je het echt puur zelf kon aangeven. Tot slot vond ik Marek ook echt een fijne instructeur en kan ik hem zeker aanraden!

Fantastisch!

Fatih is een fantastische instructeur! Hij breekt het rijden goed op in overzichtelijke stappen, waardoor het niet teveel wordt. Nadat ik ruim zeven jaar niet had gereden (na behalen rijbewijs) was de stap om weer te gaan rijden voor mij erg groot. Na enkele lessen kan ik weer zelfverzekerd de weg op. Fatih nogmaals bedankt voor de fijne, leerzame en gezellige rijlessen!

Heel fijn, leuk en leerzaam

Opfris-rijles heb ik ervaren als een top rijschool. Door de rijlessen voel ik mij weer zelfverzekerd in de auto. Ik rijd nu gehele stukken alleen en ik stap zelfs in een grote personenbus. Ik ben heel blij dat ik de opfris lessen gedaan heb en ik raad dit echt aan iedereen aan. Tijdens de rijlessen wordt er goed geluisterd naar wat jij wilt en waar jij je fijn bij voelt en worden er ook zeker grapjes gemaakt dat zorgt voor een fijne sfeer. :)

Na jaren de weg weer op

Jaren geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald. Doordat ik weinig reed, werd ik banger, met als gevolg dat ik de weg niet meer op ging. Na enkele lesjes bij Bisoen, durf ik de weg weer op!

Met zelfvertrouwen de weg weer op

Na jaren niet meer rijden nu toch vol vertrouwen de weg weer op. Bisoen, stelde mij gelijk op mijn gemak waardoor ik stuk minder zenuwachtig was. Met veel geduld en heldere uitleg ben ik het autorijden weer leuk gaan vinden. Ik ben blij dat ik stap genomen heb en is zeker een aanrader!

Supergoed!

Rijinstructeur met veel geduld. Legdealles helder en duidelijk uit moet goede voorbeelden. Ieder slordigheid in mijn rijden werd goed gecorrigeerd. Ik ben zwaar tevreden!

Hele fijne rijlessen gehad

Sanae is een hele fijne rijdocent. Ze luistert goed naar jouw wensen en pakt dit ook meteen op. Ze weet je goed op je gemak te stellen en de lessen zijn daarnaast ook gezellig.

Geweldige cursus die mij enorm heeft geholpen!

Dankzij Mahinder kan ik weer zelfverzekerd rijden. Zijn begeleiding was erg duidelijk. Hij was erg vriendelijk en geduldig en legde alles goed uit. Ik heb veel van hem kunnen leren. Dankjewel voor alles!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Ik heb het vertrouwen in het rijden weer teruggekregen

Een ontzettend fijne instructeur. Stelt me heel erg op mijn gemak. Luistert naar mijn behoefte en heeft mij het vertrouwen in autorijden weer terug gegeven.

Met meer vertrouwen de weg op

Marek was heel rustig tijdens de rijles, hij nam de tijd om goed uit te leggen. Daarbij tekende hij situaties uit, gebruikte kleine autootjes om uit te beelden hoe het zit met fileparkeren. Ik heb het als heel prettig en leerzaam ervaren en kan met meer vertrouwen de weg op.

Leuk én nuttig

Mahinder heeft me meteen op gemak gesteld en heeft gezorgd voor hele fijne, gezellige en leerzame lessen. Nu rij ik regelmatig en soepel in verschillende auto’s in binnen- en buitenland. Ik kan de lessen zeker aanraden.

Over Opfris-Rijles.nl

De gespecialiseerde rijschool voor uitsluitend opfris rijlessen sinds 2014! Je bent al in het bezit van een autorijbewijs, maar je hebt al een geruime tijd niet of nauwelijks met een auto deelgenomen aan het verkeer. Dit kan komen door onzekerheid of rijangst die zich heeft ontwikkeld. Of je vond autorijden nooit leuk! Weest gerust, je bent echt niet de enige! En nog beter nieuws; gelukkig hoeft dat niet zo te blijven! Wij zijn dé rijschool voor als je wel met plezier in de auto wilt gaan stappen, we frissen je kennis op, leren je de juiste technieken en helpen je over de drempel(s) heen te stappen. Kies zelf wat je wilt oefenen * Fileparkeren * Parkeren in een vak * Hellingproef * Bediening van de koppeling * Rijden in druk stadsverkeer * In- en uitvoegen op de snelweg * Kruispunten en rotondes * Oefenen in parkeergarage * Alles wat jij nog niet onder controle hebt Waarom Opfris-Rijles.nl kiezen? * 99% beveelt ons aan! * 9.7 score uit 388+ reviews! * Actief in meer dan 180+ locaties * 6230+ Cursisten gingen je voor * Toegang tot De Opfris Academie