Ik heb opfris rijles benaderd omdat ik paniekaanvallen op de snelweg kreeg en durfde niet meer te rijden. Al vanaf de eerste les ging de goeie kant op. Mehdi is een vriendelijke geduldige en bekwame rijinstructeur, die mij goed heeft begeleid om mijn zelfvertrouwen op de snelweg weer terug te krijgen. Nogmaals hartelijk dank Mehdi!! Je hebt mij erg goed geholpen!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Veilig en steunend

Mehdi gaf me vertrouwen, veel rust, vooral weer plezier in het op de snelweg rijden. Hij had een goede analyse over de oorzaak van mijn angst en was kundig en steunend in het weer durven pakken van de regie in het auto rijden.

Superfijne opfris rijlessen gehad bij Marek. Legt rustig uit, leuk en professioneel!

Behulpzaam in opfrissen van de basis én het geven van vertrouwen

De opfrisrijlessen waren heel prettig - Marek was een fijne instructeur, rustig en hij geeft vertrouwen. Ik had zelf vooral gebrek aan zelfvertrouwen, en angst dat ik niet meer goed wist hoe te rijden na heel veel jaren bijna niet autorijden na het halen van mijn rijbewijs. Deze lessen hielpen om weer even de basis terug te brengen, om mijn aandachtspunten te zien, en om weer te durven rijden erna.

Fijne ervaring! Goede mogelijkheid om het weer op te pakken!

Professioneel en ze stellen je op je gemak. De manier van uitleggen was ook rustig en ze gaven je niet het gevoel dat je het al moest weten. Daarnaast kon ik zelf goed aangeven wat ik wilde leren. Wat ik ook fijn vond is dat er geen extra lessen werden opgedrongen maar je het echt puur zelf kon aangeven. Tot slot vond ik Marek ook echt een fijne instructeur en kan ik hem zeker aanraden!

Fantastisch!

Fatih is een fantastische instructeur! Hij breekt het rijden goed op in overzichtelijke stappen, waardoor het niet teveel wordt. Nadat ik ruim zeven jaar niet had gereden (na behalen rijbewijs) was de stap om weer te gaan rijden voor mij erg groot. Na enkele lessen kan ik weer zelfverzekerd de weg op. Fatih nogmaals bedankt voor de fijne, leerzame en gezellige rijlessen!

Heel fijn, leuk en leerzaam

Opfris-rijles heb ik ervaren als een top rijschool. Door de rijlessen voel ik mij weer zelfverzekerd in de auto. Ik rijd nu gehele stukken alleen en ik stap zelfs in een grote personenbus. Ik ben heel blij dat ik de opfris lessen gedaan heb en ik raad dit echt aan iedereen aan. Tijdens de rijlessen wordt er goed geluisterd naar wat jij wilt en waar jij je fijn bij voelt en worden er ook zeker grapjes gemaakt dat zorgt voor een fijne sfeer. :)

Na jaren de weg weer op

Jaren geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald. Doordat ik weinig reed, werd ik banger, met als gevolg dat ik de weg niet meer op ging. Na enkele lesjes bij Bisoen, durf ik de weg weer op!

Met zelfvertrouwen de weg weer op

Na jaren niet meer rijden nu toch vol vertrouwen de weg weer op. Bisoen, stelde mij gelijk op mijn gemak waardoor ik stuk minder zenuwachtig was. Met veel geduld en heldere uitleg ben ik het autorijden weer leuk gaan vinden. Ik ben blij dat ik stap genomen heb en is zeker een aanrader!

Supergoed!

Rijinstructeur met veel geduld. Legdealles helder en duidelijk uit moet goede voorbeelden. Ieder slordigheid in mijn rijden werd goed gecorrigeerd. Ik ben zwaar tevreden!

Hele fijne rijlessen gehad

Sanae is een hele fijne rijdocent. Ze luistert goed naar jouw wensen en pakt dit ook meteen op. Ze weet je goed op je gemak te stellen en de lessen zijn daarnaast ook gezellig.

Geweldige cursus die mij enorm heeft geholpen!

Dankzij Mahinder kan ik weer zelfverzekerd rijden. Zijn begeleiding was erg duidelijk. Hij was erg vriendelijk en geduldig en legde alles goed uit. Ik heb veel van hem kunnen leren. Dankjewel voor alles!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Ik heb het vertrouwen in het rijden weer teruggekregen

Een ontzettend fijne instructeur. Stelt me heel erg op mijn gemak. Luistert naar mijn behoefte en heeft mij het vertrouwen in autorijden weer terug gegeven.

Met meer vertrouwen de weg op

Marek was heel rustig tijdens de rijles, hij nam de tijd om goed uit te leggen. Daarbij tekende hij situaties uit, gebruikte kleine autootjes om uit te beelden hoe het zit met fileparkeren. Ik heb het als heel prettig en leerzaam ervaren en kan met meer vertrouwen de weg op.

Leuk én nuttig

Mahinder heeft me meteen op gemak gesteld en heeft gezorgd voor hele fijne, gezellige en leerzame lessen. Nu rij ik regelmatig en soepel in verschillende auto’s in binnen- en buitenland. Ik kan de lessen zeker aanraden.

Ik heb weer vertrouwen in het rijden.

Na 10 jaar niet gereden te hebben, in elk geval niet op de snelweg, was de drempel om dat weer te gaan doen behoorlijk hoog geworden. Bij Opfris-rijes bleek ik aan het juiste adres te zijn om weer vertrouwen in het rijden te krijgen. Ik heb drie lessen gedaan bij Fabian. Hij heeft mij goede feedback gegeven, zodat ik geleidelijk mijn vaardigheden, maar ook kennis kon opfrissen. Daarnaast heeft hij een prettige manier van.lesgeven vanuit rust en ontspanning, stelde hij regelmatig vragen om mijn kennis en inzicht te toetsen en gaf hij mij de ruimte om dingen uit te proberen en zo zelf te ontdekken hoe de auto werkt. Ik ben weer gemotiveerd en geïnspireerd om regelmatig te gaan rijden en zo mijn rijvaardigheid op peil te houden.

Marik heb ik ervaren als een competente, rustige instructeur, goede uitleg en begeleiding.

Ik ben heel blij dat ik Fabian heb getroffen als rij-instructeur voor mijn opfrislessen.

Fabian is beleefd, vriendelijk en toegewijd en weet je op je gemak te stellen. Maar hij is vooral een heel goede leraar: hij geeft duidelijke instructies, laat je weten wanneer iets beter had gekund en prijst je bij goede verrichtingen. En hij evalueert na afloop samen met jou (de cursist) de les en geeft je de gelegenheid om feedback te geven. Kortom: een eersteklas rij-instructeur.

Vol vertrouwen weer de weg op in een handgeschakelde auto!

Na 13 jaar te hebben gereden in een automaat, voelde ik me behoorlijk zenuwachtig om weer in een handgeschakelde auto deel te nemen aan het verkeer. De opfriscursus bij Fabian heeft de zenuwen snel weggenomen. Zijn duidelijke uitleg, rust en geduld hebben hieraan zonder twijfel bijgedragen. In eerste instantie had ik 1 opfriscursus geboekt, maar ik had behoefte aan nog een cursus. Het feit dat Fabian meedenkt over wanneer dit zo snel mogelijk kan worden ingepland, heeft ervoor gezorgd dat ik vol vertrouwen aan de 2de cursus ben begonnen. De communicatie en de inhoud m de cursus is prima. Dus mocht je ooit een opfriscursus nodig hebben, dan kan ik Fabian van harte aanbevelen!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Weer zelfverzekerd de weg op!

Na 15 jaar niet te hebben gereden, had ik mijn twijfels over weer auto gaan rijden. Via via in contact gekomen met Opfris-Rijles. De online informatie was duidelijk en overtuigend om na het lezen ervan direct in te schrijven voor een opfriscursus. Binnen no time had ik toegang tot mijn account op de site en de handige app waar ik moeiteloos mijn theorie kon opfrissen en rijlessen kon bijhouden. Sanae, mijn Opfris Coach was gedurende mijn lessen zeer professioneel, vrolijk en niet zonder humor. Naast haar feedback en verbetering suggesties voor je rijstijl, krijg je ook de gelegenheid om zelf bepaalde rij acties die je wil oefenen voor te stellen en uit te voeren. Ik ben zeer tevreden hoe mijn opfris rijlessen zijn gegaan en kijk er naar uit om zelf weer de weg op te gaan. Bedankt Opfris-Rijles & Sanae!!

Op een relaxte manier weer beginnen met rijden!!

Fabian van Opfris Academy is een uitstekende rijleraar. Naast het leren rijden wist hij heel goed de stress bij mij weg te nemen. Zo kan ik nu weer met zelfvertrouwen niet alleen op de snelweg en in de stad rijden maar ook inparkeren. Dus een absolute aanrader!

Geduldig en rustig

Ik heb een zeer goede ervaring met Bisoen gehad! Hij legt alles goed uit, herhaalt alles indien nodig en is zeer geduldig. Hij laat je met veel verschillende handelingen en verkeerssituaties oefenen en geeft je ook de ruimte om zelf je voorkeur hierin in te brengen. Kortom, ik ben zeer tevreden! Groetjes, Marlon

Uitstekend!

Dankzij de uitstekende lessen van Mahinder ga ik weer met plezier de weg op! Mahinder legde namelijk altijd alles rustig en helder uit, waardoor ik precies wist waar ik op moest letten. Ik kan Opfris-Rijles dan ook van harte aanbevelen!

Ik durf weer te rijden

Ruim 10 jaar niet gereden, behoorlijke drempel om weer in de auto te stappen. Met behulp van Mahinder en zijn fijne en geduldige manier van lesgeven durf ik nu wel weer te rijden. Met 10 lessen ben ik nu wel bijgespijkerd en heb ik vooral weer het zelfvertrouwen om in de auto te stappen, want verleren doe je het gelukkig niet helemaal. Het was bovendien ook altijd heel gezellig waardoor de lessen niet als een moetje voelen maar als op een fijne manier werken en investeren in jezelf.

Door de opfrislessen rij ik zonder onzekerheid en met plezier

Ik heb nooit veel gereden na het behalen van mijn examen, en moest dus echt opnieuw beginnen. Maar Mahinder (In Den Haag) heeft me echt supergoed begeleid. Hij is geduldig, aardig, ervaren en geeft heel precies les, waardoor je heel volledig leert rijden. Ik ben mijn angst helemaal kwijt en ga nu weer vol vertrouwen de weg op. Bedankt, ik ben heel blij dat ik dit heb gedaan!

Over Opfris-Rijles.nl

De gespecialiseerde rijschool voor uitsluitend opfris rijlessen sinds 2014! Je bent al in het bezit van een autorijbewijs, maar je hebt al een geruime tijd niet of nauwelijks met een auto deelgenomen aan het verkeer. Dit kan komen door onzekerheid of rijangst die zich heeft ontwikkeld. Of je vond autorijden nooit leuk! Weest gerust, je bent echt niet de enige! En nog beter nieuws; gelukkig hoeft dat niet zo te blijven! Wij zijn dé rijschool voor als je wel met plezier in de auto wilt gaan stappen, we frissen je kennis op, leren je de juiste technieken en helpen je over de drempel(s) heen te stappen. Kies zelf wat je wilt oefenen * Fileparkeren * Parkeren in een vak * Hellingproef * Bediening van de koppeling * Rijden in druk stadsverkeer * In- en uitvoegen op de snelweg * Kruispunten en rotondes * Oefenen in parkeergarage * Alles wat jij nog niet onder controle hebt Waarom Opfris-Rijles.nl kiezen? * 99% beveelt ons aan! * 9.7 score uit 388+ reviews! * Actief in meer dan 180+ locaties * 6230+ Cursisten gingen je voor * Toegang tot De Opfris Academie

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.