Met meer vertrouwen de weg op

Marek was heel rustig tijdens de rijles, hij nam de tijd om goed uit te leggen. Daarbij tekende hij situaties uit, gebruikte kleine autootjes om uit te beelden hoe het zit met fileparkeren. Ik heb het als heel prettig en leerzaam ervaren en kan met meer vertrouwen de weg op.

Leuk én nuttig

Mahinder heeft me meteen op gemak gesteld en heeft gezorgd voor hele fijne, gezellige en leerzame lessen. Nu rij ik regelmatig en soepel in verschillende auto’s in binnen- en buitenland. Ik kan de lessen zeker aanraden.

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Ik heb weer vertrouwen in het rijden.

Na 10 jaar niet gereden te hebben, in elk geval niet op de snelweg, was de drempel om dat weer te gaan doen behoorlijk hoog geworden. Bij Opfris-rijes bleek ik aan het juiste adres te zijn om weer vertrouwen in het rijden te krijgen. Ik heb drie lessen gedaan bij Fabian. Hij heeft mij goede feedback gegeven, zodat ik geleidelijk mijn vaardigheden, maar ook kennis kon opfrissen. Daarnaast heeft hij een prettige manier van.lesgeven vanuit rust en ontspanning, stelde hij regelmatig vragen om mijn kennis en inzicht te toetsen en gaf hij mij de ruimte om dingen uit te proberen en zo zelf te ontdekken hoe de auto werkt. Ik ben weer gemotiveerd en geïnspireerd om regelmatig te gaan rijden en zo mijn rijvaardigheid op peil te houden.

Marik heb ik ervaren als een competente, rustige instructeur, goede uitleg en begeleiding.

Ik ben heel blij dat ik Fabian heb getroffen als rij-instructeur voor mijn opfrislessen.

Fabian is beleefd, vriendelijk en toegewijd en weet je op je gemak te stellen. Maar hij is vooral een heel goede leraar: hij geeft duidelijke instructies, laat je weten wanneer iets beter had gekund en prijst je bij goede verrichtingen. En hij evalueert na afloop samen met jou (de cursist) de les en geeft je de gelegenheid om feedback te geven. Kortom: een eersteklas rij-instructeur.

Vol vertrouwen weer de weg op in een handgeschakelde auto!

Na 13 jaar te hebben gereden in een automaat, voelde ik me behoorlijk zenuwachtig om weer in een handgeschakelde auto deel te nemen aan het verkeer. De opfriscursus bij Fabian heeft de zenuwen snel weggenomen. Zijn duidelijke uitleg, rust en geduld hebben hieraan zonder twijfel bijgedragen. In eerste instantie had ik 1 opfriscursus geboekt, maar ik had behoefte aan nog een cursus. Het feit dat Fabian meedenkt over wanneer dit zo snel mogelijk kan worden ingepland, heeft ervoor gezorgd dat ik vol vertrouwen aan de 2de cursus ben begonnen. De communicatie en de inhoud m de cursus is prima. Dus mocht je ooit een opfriscursus nodig hebben, dan kan ik Fabian van harte aanbevelen!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Weer zelfverzekerd de weg op!

Na 15 jaar niet te hebben gereden, had ik mijn twijfels over weer auto gaan rijden. Via via in contact gekomen met Opfris-Rijles. De online informatie was duidelijk en overtuigend om na het lezen ervan direct in te schrijven voor een opfriscursus. Binnen no time had ik toegang tot mijn account op de site en de handige app waar ik moeiteloos mijn theorie kon opfrissen en rijlessen kon bijhouden. Sanae, mijn Opfris Coach was gedurende mijn lessen zeer professioneel, vrolijk en niet zonder humor. Naast haar feedback en verbetering suggesties voor je rijstijl, krijg je ook de gelegenheid om zelf bepaalde rij acties die je wil oefenen voor te stellen en uit te voeren. Ik ben zeer tevreden hoe mijn opfris rijlessen zijn gegaan en kijk er naar uit om zelf weer de weg op te gaan. Bedankt Opfris-Rijles & Sanae!!

Op een relaxte manier weer beginnen met rijden!!

Fabian van Opfris Academy is een uitstekende rijleraar. Naast het leren rijden wist hij heel goed de stress bij mij weg te nemen. Zo kan ik nu weer met zelfvertrouwen niet alleen op de snelweg en in de stad rijden maar ook inparkeren. Dus een absolute aanrader!

Geduldig en rustig

Ik heb een zeer goede ervaring met Bisoen gehad! Hij legt alles goed uit, herhaalt alles indien nodig en is zeer geduldig. Hij laat je met veel verschillende handelingen en verkeerssituaties oefenen en geeft je ook de ruimte om zelf je voorkeur hierin in te brengen. Kortom, ik ben zeer tevreden! Groetjes, Marlon

Uitstekend!

Dankzij de uitstekende lessen van Mahinder ga ik weer met plezier de weg op! Mahinder legde namelijk altijd alles rustig en helder uit, waardoor ik precies wist waar ik op moest letten. Ik kan Opfris-Rijles dan ook van harte aanbevelen!

Ik durf weer te rijden

Ruim 10 jaar niet gereden, behoorlijke drempel om weer in de auto te stappen. Met behulp van Mahinder en zijn fijne en geduldige manier van lesgeven durf ik nu wel weer te rijden. Met 10 lessen ben ik nu wel bijgespijkerd en heb ik vooral weer het zelfvertrouwen om in de auto te stappen, want verleren doe je het gelukkig niet helemaal. Het was bovendien ook altijd heel gezellig waardoor de lessen niet als een moetje voelen maar als op een fijne manier werken en investeren in jezelf.

Door de opfrislessen rij ik zonder onzekerheid en met plezier

Ik heb nooit veel gereden na het behalen van mijn examen, en moest dus echt opnieuw beginnen. Maar Mahinder (In Den Haag) heeft me echt supergoed begeleid. Hij is geduldig, aardig, ervaren en geeft heel precies les, waardoor je heel volledig leert rijden. Ik ben mijn angst helemaal kwijt en ga nu weer vol vertrouwen de weg op. Bedankt, ik ben heel blij dat ik dit heb gedaan!

Ik vond het heel fijn hoe er de tijd werd genomen om bepaalde dingen uit te leggen en te oefenen

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Helpend, leerzaam, aanpak op maat en gezellig!

Ik heb het genoegen gehad Fatih (Breda) als instructeur te hebben gehad. Al snel had hij zicht op wat ik nodig had. En door dit op een positieve manier aan te geven, in herhaling, leerde ik snel dingen aan en ook af. Ik had hem aangegeven me vooral ook voor de leeuwen te gooien en daar stond hij zeker voor open :-). Op deze wijze heb ik in korte tijd ingezien wat ik anders kon doen en meteen ervaren dat dit me ook een zekerder gevoel achter het stuur gaf.

Erg blij met deze opfriscursus. Met veel aandacht en geduld werd er gekeken naar de punten die voor mij persoonlijk nodig waren. Heel erg bedankt!

Uitstekende opfrisrijles

Ik heb mijn vaardigheden verbeterd en meer vertrouwen gekregen, en ben na de opfrisrijles zonder problemen naar Italië gereden!

Kiran is echt een goede en geduldige rij instructeur!

Kiran is echt een goede en geduldige rij instructeur! Had al een tijdje geen schakel meer gereden dus ik was best zenuwachtig maar rij nu al een aantal maanden lekker vlot dankzij de opfris lessen!

Auto rijden met meer zelfvertrouwen en plezier

Vanaf de allereerste les voelde ik mij meteen op mijn gemak. Had 3 jaar niet meer gereden dus voelde wel wat spanning maar mede dankzij Mehdi zijn manier van lesgeven zakte de spanning weg. Bij elke les kreeg ik meer zelf vertrouwen op de weg. Alle handelingen waar ik moeite mee had werden behandeld en dat vond ik erg fijn. Daarnaast zijn de lessen ook supergezellig, waardoor er bij mij haast geen ruimte was voor angst of spanning. Nu stap ik zonder twijfel in de auto en heb ik meer vertrouwen in mezelf. Heel erg bedankt!!

Precies wat ik nodig had

Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. Ik had 10 jaren niet gereden en mijn probleem was vooral mijn tekort aan zelfvertrouwen en de zenuwen. De instructeur is een heel zachtaardige, rustige en vriendelijke man, bij wie mijn zenuwen er gewoon mochten zijn. We zijn de eerste les heel rustig begonnen, zodat ik kon wennen en de instructeur gaf goed gehoor aan wat ik nodig had. Hij stond open voor al mijn vragen. Zijn vertrouwen in mij, vergrootte mijn zelfvertrouwen. Na 3 lessen konden we onze samenwerking afronden en heb ik de volgende dag - met plezier - alleen gereden.

Goede theorie en praktijkoefeningen

Nevzat was erg flexibel en maakte tijd vrij voor mijn krappe tijdsperiode. Ik kon zelf aangeven waar ik aandacht aan wilde besteden en heb veel geleerd. Dank je wel!

Hele goede ervaring

Mark is een fijne deskundige instructeur die de tijd voor je neemt. Goede tips gekregen waardoor mijn angst om te parkeren grotendeels weg is. Blij dat ik deze stap genomen heb. Bedankt Mark. Froukje.

Zeer goede coaching - ik zit weer comfortabel achter het stuur

Mahinder is een heel fijne en geduldige instructeur die het lesgeven zeer grondig aanpakt. Ik had niet gedacht dat ik ooit zonder stress en zelfs met plezier weer zou autorijden, maar door zijn aanpak heeft hij mij alles meegeven zodat ik weer comfortabel en veilig kan autorijden - waar ik ook heen moet. Zeer goede ervaring, en ik raad het iedereen aan!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Meer vertrouwen op de weg

Vorige maand heb ik een aantal opfrisrijlessen gevolgd bij instructeur Bisoen. Mijn nerveuze gevoel werd snel minder tijdens de lessen. Bisoen is heel rustig en vriendelijk en legt alles duidelijk uit. De lessen zijn heel goed geweest voor mijn zelfvertrouwen. Inmiddels voel ik me een stuk zekerder op de weg.

Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over de opfris rijlessen die ik bij Bisoen heb gevolgd! Ik was echt heel erg gespannen en nerveus voor de eerste les en dat werd elke les een stuk minder. Bisoen is heel relaxed, maakt zich niet druk en geeft je weer het vertrouwen dat je het zelf kan... We hebben ook best leuke gesprekken gevoerd en gelachen tijdens de lessen, dat helpt ook mee om je minder gespannen te maken. Echt een geschikte rijleraar voor mensen met rijangst! Ik durf nu na 4 lessen weer zelf in een auto te rijden en daar ben ik heel blij mee!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Weer met vertrouwen de snelweg op

Ik heb zeer goede ervaringen gehad met de opfrislessen bij Bisoen. Op een prettige, duidelijke manier gaf hij de aanwijzingen en instructies. Daardoor durf ik nu weer met vertrouwen de snelweg op.

Zuidlarenstraat 57 2545VP Den haag

085 - 760 04 60

Over Opfris-Rijles.nl

De gespecialiseerde rijschool voor uitsluitend opfris rijlessen sinds 2014! Je bent al in het bezit van een autorijbewijs, maar je hebt al een geruime tijd niet of nauwelijks met een auto deelgenomen aan het verkeer. Dit kan komen door onzekerheid of rijangst die zich heeft ontwikkeld. Of je vond autorijden nooit leuk! Weest gerust, je bent echt niet de enige! En nog beter nieuws; gelukkig hoeft dat niet zo te blijven! Wij zijn dé rijschool voor als je wel met plezier in de auto wilt gaan stappen, we frissen je kennis op, leren je de juiste technieken en helpen je over de drempel(s) heen te stappen. Kies zelf wat je wilt oefenen * Fileparkeren * Parkeren in een vak * Hellingproef * Bediening van de koppeling * Rijden in druk stadsverkeer * In- en uitvoegen op de snelweg * Kruispunten en rotondes * Oefenen in parkeergarage * Alles wat jij nog niet onder controle hebt Waarom Opfris-Rijles.nl kiezen? * 99% beveelt ons aan! * 9.7 score uit 388+ reviews! * Actief in meer dan 180+ locaties * 6230+ Cursisten gingen je voor * Toegang tot De Opfris Academie