Weer met vertrouwen de snelweg op

Ik heb zeer goede ervaringen gehad met de opfrislessen bij Bisoen. Op een prettige, duidelijke manier gaf hij de aanwijzingen en instructies. Daardoor durf ik nu weer met vertrouwen de snelweg op.

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Gespecialiseerd in opfris rijlessen

Ik heb de rijlessen met Marek als heel positief en prettig ervaren

Ik er zag best wel tegen op om weer te gaan rijden. Ik heb al lange tijd mijn rijbewijs maar we hebben geen auto dus ik rijd bijna nooit. De rijlessen waren heel nuttig en ook nog erg gezellig. Marek is een fijn mens om van te leren! Hij daagde me uit en sloot ook voldoende aan dat het voor mij te doen was. Ik heb veel geleerd.

Mahinder is geweldig!

Ruim 15 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald. Daarna maar drie keer zelfstandig gereden. Was zo bang en gespannen in het verkeer en vond autorijden ook echt niet leuk. Uiteindelijk weer begonnen bij Opfris-Rijles. Mijn instructeur was Mahinder. De eerste paar lessen was ik weer zo gespannen en had ik na de les gewoon spierpijn. Echt alles ging mis, maar Mahinder bleef rustig, sprak mij moed in en motiveerde mij om door te gaan. Na een aantal lessen ging ik het rijden zelfs leuk vinden....ik verheugde me echt weer op de volgende les. Dat had ik nog nooit gehad! Ben Mahinder echt dankbaar...zonder hem was het me nooit gelukt. Behalve een goede instructeur is het ook een fijne persoonlijkheid. We hebben zo leuk gekletst en gelachen in de auto. Ik ga hem gewoon missen!

Een fijne begeleiding richting cbr rijtest

Ik ben uitstekend begeleid naar mijn rijtest door Mehdi. Vol begrip en met heel veel geduld heeft hij me veel geleerd. Het was precies wat ik nodig had. 3 jaar had ik nauweljjks gereden tgv de coronatijd en het herseninfarct dat ik heb gehad. Veel oude kennis opgehaald en veel nieuwe dingen geleerd.Vandaag de rijtest met succes afgelegd. Een aanrader!

Perfect!

Al jaren heb ik mijn rijbewijs, tot 2018 'probleemloos' gereden en sindsdien last hebben van paniekaanvallen waarvan ik eerst niet wist dat ik ze had. Als ik iemand bij me in de auto had was het nog te doen, maar alleen achter het stuur was vreselijk! Nadat er jaren verstrijken toch maar Opfris-Rijles benaderd en alles wat ik zei kwam Idris bekend voor. In 3 rijlessen, welke ik kreeg van Kiran, kreeg ik weer zelfvertrouwen! Een onverwachtte situatie zorgde voor tranen, maar met een Mac Donald servetje waren deze snel weer weg. Kiran, bedankt dat je mij hierbij hebt kunnen helpen/je geduld en je grappen tijdens de lessen en Idris, super blij dat je een bedrijf hebt waarbij een ieder zichzelf kan zijn, ongeacht welk probleem die persoon ervaart. Ik heb Opfris-rijles al aanbevolen aan een vriendin! En ik zal dat blijven doen!

Heel prettig en professioneel

Marek was heel vriendelijk, geduldig en heeft mij echt geholpen om mijn rij-angst op de snelweg te overwinnen. Na twee lessen heb ik weer genoeg zelfvertrouwen om zelf meer te gaan oefenen en geen smoesjes meer te bedenken om niet te hoeven rijden.

Super fijne ervarin

Hele fijne ervaring gehad tijdens deze rijlessen. Er wordt rekening gehouden met je wensen maar ook goed advies gegeven. Zou het iedereen aandraden.

Nevzat YetikNevzat Yetik heeft mij de juiste balans tussen sociaal en assertief rijden bijgebracht.

De opfrisrijlessen van Nevzat Yetik hebben hun nut bewezen! Zijn lessen waren leerzaam en hij was zeer empathisch. Hij heeft mij (vrouw, 73 jaar) van mijn (traditionele) gebrek aan zelfvertrouwen verlost. Voorbeeld: De “nachtmerrie-afrit” (the “exit from hell”) tussen Slotervaart en de VU (vijf keer invoegen naar rechts binnen een korte aftand) werd na een paar keer oefenen een “makkie”! Zijn aanwijzingen zitten nog steeds goed in mijn hoofd. Ik kan zijn lessen zeker aanbevelen, met name voor mensen met een onzeker gevoel over hun eigen inschattingsvermogen, bijv. bij in- en uitvoegen op de snelweg, en met een neiging tot te grote voorzichtigheid. Hij heeft mij de juiste balans tussen sociaal en assertief rijden bijgebracht. Mandy Sikkens

Snelle reactie en hele goede rijlessen

Ik ben zo blij dat ik mij heb aangemeld voor de rijlessen bij Opfris-Rijles.nl. Jullie reageerden snel en pro-actief. Dat was belangrijk want daardoor ben ik uiteindelijk in de auto gestapt. Bisoen is een hele goede docent. Hij is rustig en legt goed uit. Ook heeft hij veel geduld om meerdere keren uitleg te geven. Wat ik ook fijn vind is de mogelijkheid voor een lange les van 2 uur. Ik heb ondertussen vertrouwen om zelf te gaan rijden. Dat is voor het eerst, dus heel veel dank daarvoor. Ik hoop dat jullie nog veel meer mensen zoals ik gaan begeleiden, ik beveel jullie rijschool van harte aan.

Deze opfriscursus gaf mij weer voldoende vertrouwen om in de eigen auto te stappen.

Mijn instructeur Bisoen was top! Hij gaf duidelijke instructies en uitleg. En hij had engelengeduld met het aanleren van fileparkeren! De sfeer in de auto was relaxed met een praatje en grapje. Ik kan vol vertrouwen weer in mijn eigen auto verder. Een aanrader voor alle twijfelaars en onzekekere bestuurders.

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Dit had ik veel eerder moeten doen!

De drempel om het autorijden weer op te pakken was hoog voor mij. Ik had geen rijangst, maar ik heb het autorijden ongeveer 20 jaar laten verwateren. Het was meer schaamte dat mij tegenhield. Ik had immers toch een rijbewijs? Dan zou ik ook moeten rijden! Toen ik contact opnam met Opfris-Rijles.nl werd ik vrij snel teruggebeld door Mahinder. We maakten een eerste rij-afspraak en die les haalde een groot deel van mijn zorgen weg. Autorijden is leuk! Mahinder deed zijn best om van mij een daadkrachtige bestuurder te maken. Iemand die de fouten van een ander in het verkeer kan opvangen. Dat ging met oefenen, tips en veel humor! De rijlessen waren elke keer een leuk en leerzaam moment. En inmiddels heb ik de lessen afgerond en ga ik met heel veel plezier de weg weer op! Als jij dit leest en twijfelt om het autorijden weer op te pakken, dan zou ik zeggen: doen! Je bent bij deze rijschool echt aan het goede adres!

• Reden dat je voor Opfris-Rijles.nl hebt gekozen? Beoordelingen van cursisten

Zeer duidelijke en sympathieke instructeur

3 opfrislessen gehad en voelde me dankzij deze lessen weer klaar voor de grote weg!

Top service en goede uitleg! :)

Super bedankt, Marek voor je heldere uitleg, geduld en hulp om mij met een vertrouwder gevoel achter het stuur te laten zitten! Ik raad Opfris-Rijles zeker aan, ook erg attent dat je na je lessen nog gebeld wordt over hoe je het ervaren hebt! Bedankt voor alles :)

Leerzaam & vol vertrouwen weer op de weg

Mijn ervaring met Opfris-Rijles is heel goed. 5 jaar lang reed ik niet en de drempel om in een auto te stappen werd steeds groter. Ik was zenuwachtig en angstig toen ik de eerste keer bij Alia in de auto stapte maar direct gaf zij mij een comfortabel, bemoedigend en gerustellend gevoel. Les voor les kreeg ik mijn vertrouwen terug en na 7 lessen stapte ik zelfs met plezier in de (les)auto. Inmiddels rijd ik weer in mijn eigen auto rond en dat heb ik allemaal te danken aan Alia via Opfris-Rijles.

Precies wat ik nodig had!

De opfrislessen waren voor mij hard nodig, want na jaren niet gereden te hebben voelde ik me niet zeker genoeg om de (snel)weg op te gaan. Ook had ik slechte ervaringen met de hellingproef waardoor ik opzag tegen oplopende stukjes weg en bruggetjes met stoplichten en file. Met de opfrislessen gelijk de problemen gericht aangepakt en in no time had ik weer al het vertrouwen en de techniek onder de knie!

Ik heb dankzij Mehdi weer vertrouwen gekregen in autorijden.

Mehdi is een fijne rij instructeur die je goede informatie geeft. Hij is super geduldig waardoor ik meer en meer vertrouwen heb gekregen om de weg op te gaan. Ik rij nu vol vertrouwen. Ik keek echt naar de lessen uit. Hele fijne en duidelijke instructeur. Prettige begeleiding.

Fijne manier om weer even vertrouwen te krijgen in het rijden!

Ik had 2 jaar niet gereden en al een paar jaar fileparkeren vermeden. Jammer want ik vind rijden leuk, alleen heb niet zo vaak een auto tot mijn beschikking. Om weer met vertrouwen op pad te kunnen gaan en dan vooral niet te hoeven stressen bij het parkeren had ik de lessen geboekt. Ik heb een paar goede tips gekregen en mijn leraar Mehdi zorgde ervoor dat er geen stress ontstond maar ik vooral relaxed kon oefenen. Na de 2e les had ik het gevoel dat ik wel weer alleen op pad kon en dat heb ik ook al gedaan. Nu even geen les meer nodig maar ik zou het zeker weer doen als ik ooit weer onzeker ben. Ook al heb je zoals ik maar een klein duwtje nodig, Twijfel niet! Hoe langer je wacht hoe groter de stap :)

Goed om na 5 jaar weer te rijden

Heel lang niet gereden, want ik kon alles doen met de fiets en het ov. Daarnaast nooit snelweg gereden, had mijn rijbewijs op Curacao gehaald. Dankzij de lessen van Opfris Rijles heb ik de roest in mijn rijvaardigheid goed kunnen olien zonder brokken te maken, en het concept van de snelweg goed onder de knie gekregen.

Heel goed voor mijn zelfvertrouwen

Ik heb 2 rijlessen gehad waarbij ik dwars door het centrum van Amsterdam ben gegaan en de snelweg op- en af ben gegaan. Dankzij de adviezen van Mehdi ben ik over mijn onzekerheid heen en durf zelfstandig te rijden.

Zeer ondersteunend

Prettige, rustige instructeur die vertroewen uitstraalt. Betrouwbaar

Mijn ervaring bij de opfris rijles is supergoed! Ik heb 3 lessen gevolgd bij Medhi en hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt en zoekt goed uit wat je probleem is en waar het vandaan komt. Zo ben ik met een goed en een zekerder gevoel gaan rijden. Ik ben echt superblij dat ik na 3 lessen van mijn angsten af ben, en dat mocht er nog wat zijn ik altijd nog terug kan komen!

Geweldige keus!

Ik had nooit gedacht dat ik in de auto zal stappen om zelf te rijden. Dankjewel Mehdi.

Super fijn!

Medhi had geduld en gaf me het zelfvertrouwen zelf weet de weg op te gaan binnen 7 lessen. Erg goede ervaring! Zou het iedereen aanraden.

Door de rustige instructeur heb ik mijn zelfvertrouwen in het rijden weer terug kunnen vinden.

Ik had meer dan 10 jaar niet gereden en heb me er eindelijk toe kunnen zetten om weet een paar lessen te nemen. De instructeur stelde me goed mijn gemak, was rustig en dat gaf mij vertrouwen.

Duidelijk, snel, en vriendelijk

Mijn ervaring met opfris rijles was erg prettig. Vriendelijk en snel en duidelijk.

Zuidlarenstraat 57

2545VP Den haag

085 - 760 04 60

Over Opfris-Rijles.nl

De gespecialiseerde rijschool voor uitsluitend opfris rijlessen sinds 2014! Je bent al in het bezit van een autorijbewijs, maar je hebt al een geruime tijd niet of nauwelijks met een auto deelgenomen aan het verkeer. Dit kan komen door onzekerheid of rijangst die zich heeft ontwikkeld. Of je vond autorijden nooit leuk! Weest gerust, je bent echt niet de enige! En nog beter nieuws; gelukkig hoeft dat niet zo te blijven! Wij zijn dé rijschool voor als je wel met plezier in de auto wilt gaan stappen, we frissen je kennis op, leren je de juiste technieken en helpen je over de drempel(s) heen te stappen. Kies zelf wat je wilt oefenen * Fileparkeren * Parkeren in een vak * Hellingproef * Bediening van de koppeling * Rijden in druk stadsverkeer * In- en uitvoegen op de snelweg * Kruispunten en rotondes * Oefenen in parkeergarage * Alles wat jij nog niet onder controle hebt Waarom Opfris-Rijles.nl kiezen? * 99% beveelt ons aan! * 9.7 score uit 388+ reviews! * Actief in meer dan 180+ locaties * 6230+ Cursisten gingen je voor * Toegang tot De Opfris Academie