Suppe snelle levering.

Zondagmiddag besteld, maandagmorgen in huis.

Subliem!

Perfecte snelle leveringen waarbij je merkt dat er veel zorg en aandacht aan wordt besteed. Keep it up!

High in the sky

Rap en correct

TOP

Früher gekommen als mir gesagt wurde

Schrecklich

Ich habe ein Growkit bestellt das nie bei mir ankam, aus irgendeinen grund wurde es zurück gesendet ich hätte gern mein Geld zurück. Da ich gefragt habe ob ich es trotzdem bekomme aber darauf nie eine antwort bekommen habe.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Paket im falschen Land

Mein Paket wurde einfach in ein falsches Land versendet, nun soll ich warten bis der Artikel zurückgesendet wird und erst dann wird mir ein neues Paket zugesendet Ich kann diese Firma daher nicht weiter empfehlen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

D'une rapidité exemplaire

De supers achats pour la seconde fois avec un temps de réception du colis très rapide et la newsletter est géniale!

Goede informatie en een nette prijs

Na wat rondkijken voor een geschikte vaporizer via google uitgekomen bij Dutch headshop en daar mijn Dynavap M 2020 besteld. keurig de dag erna geleverd.

Geweldig ding

De Smite is een solide vaporizer die makkelijk in gebruik is. In verband met reuma en beperkte handfunctie was dat voor mij een voorwaarde. Mooi glazen mondstuk en geen gedoe meer met aanstekers! Voor ‘n schappelijke prijs ook, aanrader!

Geweldige winkel

Snelle bezorging goeie kwaliteit producten klanten service altijd bereikbaar en erg behulpzaam

Ja gewoon goed mensen. Bedankt.

Supersnelle levering en kwaliteit

Ik had Savons bestelt en had het 2 Dagen later al binnen goed kwaliteit zaad top

Snelle, correcte verwerking van order. Volgende dag ontvangen

Prima ervaring echter site werk onhandig op mobiel.

Prima, altijd snelle verzending. Prima spullen. Goede klantenservice

Prima, altijd snelle verzending. Prima spullen. Goede klantenservice. Goede prijzen. Dank je wel!

Good products, quick delivery

Was iets mis gegaan word goed geholpen

Ik kan makkelijk via whatsapp met de klantenservice communiceren

Schnell geliefert, gut verpackt, Ware in gutem Zustand

Von der Bestellung bis zum Wareneingang vergingen nur ein paar Tage, Ware war sehr gut verpackt. Einziger Punkteabzug - laut Info auf den GrowKits hätte eine Anleitung dabei sein sollen, war aber bei keinem Kit dabei. Fällt aber nicht ins Gewicht, da diese online abrufbar ist.

in een woord super

super snelle levering altijd

Fast shipping, great quality

Order is always shipped very fast. Cool and wide range of products. Definitely recommend, worth trying out.

Snelle levering en veel plezier ervan gehad

Tripsitter artikelen gekocht voor mij en mijn vrienden complementerend met wat zaadjes (om te planten natuurlijk). Hielp enorm en heb zeker genoten ervan. Die mooie pen erbij verdient toch wel die 5e ster. Chapeau

Alles zur besten Zufriedenheit! Immer wieder..

Rasche Erledigung meiner Bestellung zu einem fairen Preis

Perfect!

Producten zijn goed omschreven, bestelproces sprak voor zich.

Top, precies wat ik verwachtte.

Alles wat ik bestelde was van prima kwaliteit!

Erg tevreden

Laat in de avond besteld, kwam de volgende dag in huis. Ook tevreden met het product! Top service

Goede levering Alles gaat momenteel vlot

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.