Hele fijne shop dat doet wat ze beloofd

Allereerst is de website zeer prettig qua gebruiksgemak. Enige minpuntje dat ik kon bedenken was dat na het toevoegen van een item in je winkelwagen- het soms lastig blijkt om vervolgens weer terug te keren waar je gebleven was. Maar dat is echt te weinig om me verder heel druk over te maken. Waar ze vooral uitblinken is- behalve een ruim assortiment- veel info over de producten die ze verkopen. En onder het tabblad ''informatie'' nog eens een extra schat aan waardevolle info. Leveringen worden snel afgehandeld, en na meerdere bestellingen heb ik hier niks op aan te merken. Na een paar dagen (max) heb je het in huis. Soms zelfs 1-2 dagen. Tot slot is het ook zeker de moeite waard om prijzen te vergelijken. Mijn vaporizer die ik hier besteld heb is werkelijk waar overal duurder dan de prijs die hier standaard gehanteerd werd. Weet niet hoe ze het doen, maar ze doen. Met liefde en vanuit passie volgens mij...

Top Service

Delivery was in time and complete. Top. Kino size papers from the house included for Freeware. I like.

Goede kwaliteit en snelle bezorging!

Alles top.

Schnelle Lieferung.

Zeker niks op aan te merken!

Bestellingen die ik hier heb gedaan worden vrijwel meteen opgestuurd en heb je meestal na 1 of 2 dagen al binnen! Het assortiment is heel erg breed waardoor je vrijwel ook alles kunt bestellen wat je in deze categorie nodig hebt. Een echte aanrader!

Alles naar verwachting!

Zending werd zsm verzonden en kwam de volgende dag aan, ik kreeg er gratis vloei bij Zeker aan te raden!

Snelle levering goede kwaliteit

Bestelling gedaan, was binnen 2 dagen binnen en de kwaliteit van de spullen was goed!

Altijd zeer correct

Altijd zeer correct

nononsense, vertrouwd overgekomen

Voort shagje zocht ik een grinder, mijn aandacht viel op dezer winkel doordat het me eerder een aangenaam winkelen bracht. Vlotte levering met een gemakkelijk bestel proces. Tevreden met de grinder, al raad ik wel een iet wat groter formaat aan. Tevreden voor de rest..

hat alles gut geklappt,super

super

Gewoon goed.

Goede producten, fijn advies. Discreet

Okay

I have not received my order yet. But last time worked great and you have great prices.

Levert snel. Ik heb vaak hier besteld en maar 1 keer kreeg ik iets niet. Mailtje gestuurd en gratis mn missende product opgestuurd gekregen.

Snelle verzending . Goed verpakt en alles in orde !

Snelle en correcte levering

Ik bestel hier nu voor het 2de jaar en alles verloopt snel en correct

Zoals steeds uitstekende service

Niets op aan te merken.eenvoudig, snel en correct.

schnell und zuverlässig kann mann weiterempfehlen salute

Rots in de branding

groot aanbod, discreet en je bestelling is snel in huis. Dus pakkem! steek hem op en relaxxx

Doet niet echt wat het beloofd

Op allerlei manieren thee van gezet, maar had er meer van verwacht Op zich een lekkere thee,

Zuverlässigkeit und schnelle Lieferung

Super Produkte für jede Gelegenheit etwas dabei. Sehr gute Beschreibung aller Produkte. Preis völlig in Ordnung. Kann ich nur weiterempfehlen.

Snelle levering, fijne prijs

Heb een vaper gekocht bij de Dutch Headshop. Kreeg snel een bericht dat mijn aankoop verwerkt zou worden, later verstuurd was en netjes bij mijn woning afgeleverd werd. Prijs en kwaliteit kwamen overeen met mijn verwachting(en). Fijne (online)winkel met mooie, interessante producten tegen elk tarief

Voor het eerst een aantal artikelen hier besteld. Site is heel overzichtelijk met ruim voldoende artikel waar je uit kunt kiezen.

Dit is hoe het zijn moet

Het was super! Eindelijk even 'op vakantie' van de hectische wereld, ervaren hoe het ook kan. Ik kan vooral Odins jewels aanbevelen. Ze zorgden voor verbinding met alles en iedereen, echt heel fijn!

efficace et discret

Facile, rapide et discret

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.