Top, zeer snelle levering

Top, goede prijzen en uur na plaatsen bestelling al verstuurd. Volgende dag netjes afgeleverd.

Alles snel geregeld en verstuurd

Maandag aantal dingen bestelt bij dutchheadshop en dinsdag al in huis. Goeie en betrouwbare bedrijf

Fijne online headshop

Groot aanbod , snelle service top !!!

Niks op aan te merken hoor Goede en snelle levering

snelle levering prima producten

snelle levering prima producten

Duidelijk en goede kwaliteit.

...

Zeer snelle levering duidelijke uitleg en goed kwaliteit, super

Gelijk geleverd

Goed verpakt, snel gelverd, zeer tevreden.

Dutch headshop is het beste.

Ik heb echt al 20 dingen besteld en ze zijn ALTIJD de volgende dag al binnen. Persoonlijk is dit mijn favoriete winkel, niet alleen omdat ze snel zijn, maar ook omdat alle producten werken. En de prijzen zijn ook nog eens geweldig. Wat ik met al dit probeer te vertellen is dat ik heel erg blij ben dat deze winkel bestaat. Zonder deze winkel had ik nooit zo veel plezier gehad met mijn vrienden/collegas, of een goede nacht rust gehad. Dank u Dutch headshop.

Top bedrijf

Goeie en snelle service, heb ze wel is gemaild voor info en dan kreeg ik snel antwoord terug (binnen paar uurtjes). Snelle leveringen ook van spullen. Wil zekers nog is langs komen in de winkel

geweldig

snelle levering, goeie kwaliteit, top

Tof en netjes

Krijg netjes bericht bij eventuele vergeten ingevulde vragen, en het contact met hen is top de reacties zijn snel. Kort om toffe shop.

Prima webshop

Prima webshop

Goed, snelle levering, prijs/kwaliteit prima

Leuke webwinkel, heeft bijna alles wat je nodig bent om te genieten van jou joint.

Altijd weer snelle service en goede producten

Ik hoef nooit na te denken over waar ik zaadjes bestel .. altijd hier!

Goed en snel

Zeer snelle levering en nette webwinkel

Snelle levering, prima kwaliteit producten! Uitstekend!

Een heel informatieve site, ervaring deskundigen en voor ieder wat wils.

Hele goede ervaringen, bestellingen correct afgehandeld. De site voor een ieder die wat van wietplanten of wietolie wil weten .

Snelle levering, goed product

Al een tijdje op zoek naar wat we vonden bij Dutch Headshop. Besteld en toen werkte de track and trace code niet. Ik dacht ojee heb ik bij een verkeerde site besteld, ben ik opgelicht? Gelukkig niet, het product kwam gewoon goed en snel aan. Ook de tweede bestelling is goed en snel geleverd!

slecht

wietzaadjes besteld geen extra zaadje gehad

Beste PM, Ik ben helaas niet bekend met de actie dat wij tijdelijk een extra zaadje meesturen. Mag ik vragen waar je dit hebt gezien? Groetjes, Team Dutch Headshop.

Makkelijk besteld en zó in huis

Wat een snel en makkelijke ervaring. Ik gebruik ze zeker opnieuw.

Zeker aanrader

Geweldig goede snelle service

Groot assortiment. Snelle levering.corecte prijzen.

Zeer tevreden!

Ik heb een tijdje geleden perongeluk het verkeerde huisnummer ingevuld dit was uiteraard mijn schuld maar de dame aan de telefoon heeft toch een nieuwe verstuurd!

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.