Vet Top

Vet Top

Kwaliteit en snelle levering

Kom er al jaren stelt nooit teleur

Altijd goed

Vaker besteld altijd op tijd en goeie kwaliteit. Aanrader

Goed service

Zal zeker nogmaals bestellen was al niet de 1ste maal. Maar hebben een vaste klant bij nu

leuke ervaring met de producten.

Ik had truffels gekocht (hollandia truffels) en had een hele avontuurlijke nacht.

Das beste war wie schnell ich meine Bestellung erhalten habe, die Qualität war nix....

Die San Pedro Kakteen hatten keinerlei Effekt herbeigerufen, egal wie man sie verarbeitet und konsumiert hat... Zu den Hawaiian Baby Woodrose Samen: der einzige Effekt ist schlappheit und Unwohlsein... Angepriesen werden die Produkte ganz anders... Ich bin über aller Maßen enttäuscht!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hello Thomas, Es tut uns leid, dass Ihnen die Produkte nicht gefallen haben. Wie haben Sie die Produkte verwendet? Können Sie uns Ihre Bestellnummer senden, damit wir sehen können, wie wir Ihnen helfen können? Grüße, Team Dutch Headshop

Fast and reliable service

Everything ran smoothly. Ordering was easy and my product arrived really quickly

Voor mijn eerste keer zaadjes besteld en advies gevraagd over de planten toen ze groeiden. Super vriendelijk en behulpzaam via whatsapp gekregen gecommuniceerd. Zeer tevreden over.

Goed en duidelijk.

Een paar keer iets besteld. Het is duidelijk met extra info en het werkt vlot.

Super service!

Discreet staat op nummer 1 , daar houd ik erom van!

Gute Qualität Gute Preise Sehr Guter Kundendienst!!!

Bin angenehm überrascht. Kanna x10 war nicht sehr überzeugend... aber ansonsten gute Qualität zu gutem Preis. Lifechat hilfe kannte ich vorher noch nicht, war aber eine positive Erfahrung hat alles sehr gut funktioniert.Kann diesen Shop nur weiter empfehlen!!!!

Fijne input via de mail voor beginners

Tips en trucs, maar ook handige producten worden aangeboden via de mail. Handige startersetjes ook.

Parfait

Parfait pour tout. 10/10

Producten besteld en werden de volgende dag al geleverd. Top

Super makkelijk bestellen en super snelle service, onverwacht snel bezorgd

goed advies en kwaliteit.

ben bezig met wiet kweken en later olie te maken en hier krijg ik alle informatie die nodig is, dank hiervoor.

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en overzichtelijk

Ik hwb geen ervaring met drugs. Ik had beginnertruffels besteld en er was veel info op de site over veilig gebruik. Erg bedankt daarvoor. Nu kan ik ook een zwaardere variant proberen :)

supersnel en anoniem en zeergoed verpakt

Eerst was ik wat huiverig maar ik dacht doe de test en we zien wel. het gaat zoals ze beloven en mocht er een fout zijn, een mailtje en de dag nadien zit het al in de brievenbus. kort om , super eerlijk ,snel en degelijke producten niet te vergeten nog ! De prijzen zijn zeer goedkoop voor de producten !,

Zeer goede kwaliteit en snelle bezorging

Heb een goede ervaring alles wordt snel en goed ingepakt geleverd

Hat alles wunderbar geklappt

Sehr schnelle pünktliche Lieferung . Hat alles perfekt perfekt hingehauen

Goede spullen en een snelle levering

Klantvriendelijke webshop en mijn bestelling zijn tot nu toe altijd optijd geleverd.

Duidelijke informatie over het product en het gebruik ervan!!

Op de site stond duidelijk aangegeven welke vaporiser ik het best kon kiezen voor het verdampen van hasj. Gekozen voor de Plenty van Storz en Bickel, erg tevreden met mijn keuze. Top product, prijzig maar echte kwaliteit.

vlotte behandeling

van bestelling tot levering gaat vlotjes en discreet. fantastisch

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.