Snel levering en goed

Zeer goed en mooie folter voor uit leg

Snelle delivery netjes verpakt

Ik heb 5 amnesia zaden gehaald. De eerste die ik in water deed voor 24 uur en daarna tussen de natte watjes die bij de bestelling geleverd werd voor een paar dagen is niet gaan groeien. Het zaadje was open gegaan en er was een wit worteltje te zien maar hij is nooit uit zn schuilplekje gekomen. Nu wachten of de tweede het wel gaat doen. Dat kan gebeuren en ii heb geen kiemgarantie gekocht dus eigen schuld dikke bult. Voor de rest een hele fijne ervaring met de webshop.

Geweldige service

Ik had de v tower besteld alleen een onderdeel was kapot aangekomen , na een emailtje werd het gelijk opgelost en het kapotte onderdee vervangen , snelle reactie en super service

Super snelle verzending!

Zeer snelle handeling bij jullie! Iets na 12u besteld, om 17u kreeg ik al een bevestiging dat het verzonden was en de dag erna kreeg ik het al aangeboden. Alles was ook zeer goed ingepakt en zeer netjes! Ik raad het iedereen aan om hier te bestellen en dat zal ik ook blijven doen. Bedankt!

Snelle service met goede producten. Ik bestel meerdere keren per jaar de stashbox vol en is nog nooit tegen gevallen. Tot de volgende bestelling!

Nier goed

Ik had zin om te trippen maar het werkte voor geen 1 meter wat echt jammer was. Snelle bezorging wat echt fijn was. Ik beveel andere mensen het wel aan maar kijk goed wat je koopt en of het werkt

Beste Enes, Wat ontzettend vervelend dat het bestelde product niet het gewenst effect heeft gegeven. Wel zijn wij blij om te horen dat de snelle verzending naar wens is. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met je bestelnummer en wat er precies niet naar wens is geweest? Wij kijken graag met jou samen naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Afdeling Klantencontact

Goed gevulde mexicane kweek set

Een kleine rond kweek set gekocht. Snel binnen. Deze gaf binnen 2 weken de eerste goede oogst. Daarna nog 2 vluchten gemaakt en staat nu voor een 4de vlucht. Erg netje, zeer tevreden.

Master Kush Zaden

5 zaden van Master Kush besteld op DHS, spijtig genoeg maar 1/5 zaden ontkiemd. Zeer teleurgesteld op dit aspect. Levering was vlot en correct.

Goed kwaliteit snelle levering

Goed kwaliteit/prijs en snelle verzending

Eigen merk zaadjes besteld, tot nu toe 100% ontkiemd, top dus!

Snelle levering. Erg goed verpakt. Doosje om in te ontkiemen is ook erg handig.

Prima.

Goed verpakt en snel verstuurd.

Snel en handig

Snel en discreet geleverd.

Prima waar en snelle service

's avonds besteld en de volgende dag al thuis . Prima prijs voor dit apparaat

Hallo Leon, Wat super om te horen dat we jouw bestelling de volgende dag hebben kunnen leveren. We wensen je veel plezier met je bestelling. Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten. Een hele fijne dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Like it has to be

Asked for some info on facebook, got a reply in less than 50 min!!! Message of DH included the info i needed and a link to the suggested product. Day later i got my products and everything was as promised. Online shopping with the advice you get when you would go to a physical shop!!!! Only delivery can take a long time but thats cs of belgian postsystem. PostNL is faster and easier to track.

Hello Lotte, We really appreciate this positive review. How nice to hear that you have been helped so well with your question. We do our utmost to improve services in Belgium. Certainly nice to hear that the products meet your expectations. We hope you enjoy your order. Do you have any questions? Please contact us. Have a nice day and see you next time. With kind regards, The customer service of Dutch-Headshop

goede en vriendelijke service en snelle levering.

Beste Klant, Dank voor deze positieve review. We vinden het erg fijn om terug te lezen dat je online bestelling zo goed is verlopen. Heel fijn dat onze service en snelle levering wordt gewaardeerd. We hopen dat je veel profijt zult hebben van je bestelling. Veel plezier & een prettige dag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Prijs kwaliteit gegarandeerd!

Zeer correcte service en kwaliteit van de zaden. Tevreden! MVG

Beste Benjamien, Wat vinden wij het super om te horen dat je tevreden bent over ons service en de kwaliteit van de zaadjes. We wensen je heel veel plezier met je bestelling. Mocht je nog advies willen inwinnen, neem dan gerust contact met ons op. Een hele fijne dag en graag tot ziens! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Supersnelle levering

Keurig en discreet verpakt en ‘s avonds om 20.30 besteld en de volgende ochtend al bezorgd! Prijs en kwaliteit prima

Hallo Astrid, Wat fijn om te horen dat we jouw bestelling tijdig en netjes hebben geleverd. Ook zijn we erg blij om te horen dat de prijs en kwaliteit van onze producten je goed zijn bevallen. We hopen dat je veel profijt zult hebben van je aankoop. Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten. Een hele fijne dag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Super!!!

Snelle levering, zaadjes binnen 4 dagen ontkiemt. En zijn binnen een paar dagen al plantjes aan het worden:-) eerste keer besteld bij jullie. Top!

Hallo Peter, Super fijn om te horen dat het ontkiemen van de zaden een top resultaat heeft opgeleverd. Als je nog wat advies wilt inwinnen voor de volgende fasen van de planten, dan kan je altijd contact met ons opnemen. We wensen je veel plezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Snel en lekker!

Erg snelle service, pakketje lag de volgende ochtend al in de bus. Netjes verpakt, stevig doosje. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit! Top

Beste Rob, Geweldig om te horen dat we jouw bestelling snel & netjes hebben afgeleverd. Goed om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten. We wensen je veel plezier met je bestelling. Indien je nog andere vragen hebt, laat het ons gerust weten. Een fijne dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Snel en discreet. Kwalitatief hoogstaand product.

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van de levering en de kwaliteit van het door mij bestelde product. Ik zal zeker opnieuw bestellen. Keep up the good work!

Hallo Wim, Wat ontzettend fijn om te lezen dat we jouw bestelling snel hebben geleverd en dat de producten naar je verwachting zijn. Door zulke leuke reviews, krijgen we zeker motivatie om door te gaan. Erg bedankt hiervoor. Veel plezier met je bestelling en zeker graag tot de volgende keer. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Uitstekende ervaring

Voor het eerst 5 zaadjes besteld. Omdat ik nog niet zo thuis ben ben ik voor de autoflower gegaan van het huismerk. Hierbij kreeg ik ook een ontkiemsetje wat goed van las kwam. Alles was goed aangegeven en je kunt hier eigenlijk geen fouten in maken. Snelle levering met PostNL. Helemaal top

Hoi Max, Wat leuk om te horen dat je als beginner zoveel succes boekt. Fijn ook dat alles duidelijk beschreven staat. We wensen je veel succes ( maar vooral plezier ) in de volgende fasen. Indien je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten. Een fijne dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Zaadjes besteld en ze waren er binnen een paar dagen al. Het ontkiemen ging ook goed en de zaadjes kwamen snel uit!

Beste Larissa, Wat fijn om te horen dat het ontkiemen zo'n succes is. Heel veel succes in de volgende fasen. Indien je nog andere vragen hebt, laat 't ons weten. Veel plezier met je bestelling & graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens de klantenservice van Dutch-Headshop.

Valt mee

Heb zadjes besteld 3 cn de 5 maar uitgekomen mail voor gestuurd had garantie op zaadjes geen antw dus die 4 euro kwijt plus 2zaadjes dus vond iets minder . Voor de rest snelle levering en 3 die wel deden van de 5 . Dus niet heel ontrevreden beetje wel doordat je dan garantie betaalt en geen antw op de mail krijg . Maar voor de rest blij me de 3 die wel doen en voordeelpakket blaadjes

Beste Samantha, Wat ontzettend vervelend dat niet alle zaden zijn uitgekomen. Uiteraard willen wij samen met jou kijken naar wat er mogelijk mis is gegaan en eventueel samen kijken naar een oplossing. Ik kan helaas geen e-mail van jou vinden in onze mail. Wij zullen je een e-mail toesturen voor verder contact! Ik wens je nog een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantencontact

Snel geleverd, uitstekende ervaring.

Donderdagmiddag besteld en vrijdag gelijk ontvangen. Zeer leuke ervaring gehad met een groep van 6. Zal voortaan zeker weer hier bestellen!

Hallo Jorn, Wij zijn super blij om te horen dat wij jouw groep van een super leuke ervaring hebben kunnen voorzien. Wij hopen je snel terug te zien op onze online webshop! Met vriendelijke groet, Afdeling Klantencontact

Gewoon heel erg goed!!!

Mooie spullen, snelle levering.

Beste Linda, Wij willen je ontzettend bedanken voor je Kiyoh review! Is de bestelling helemaal naar behoren? Nog een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Afdeling klantencontact

Over Dutch Headshop