Altijd prijs en snel geleverd

Zie hierboven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, en zeer goed verpakt.

Na meerde malen de site bezocht te hebben voor informatie , besloten om hier wat producten te bestellen. Totaal geen spijt van, snelle levering, goed verpakt en producten doen wat ze moeten doen. Dus mocht je opzoek zijn naar een product hoe klein of groot je bent hier op het juiste adres. ( lijkt wel of ik bij het sales team hoor lol ).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne webwinkel met uitstekend assortiment!

Al een langere tijd opzoek naar een specifiek product en in deze webshop stonden hier ook nog verschillende varianten van aangeboden, nadat ik gemakkelijk betaald had via iDeal, gelijk een mailtje ontvangen met de bestelinformatie waarna ik mijn pakket de volgende dag ontving. De bestelling was goed ingepakt en ging door de brievenbus wat ik ook erg fijn vind. Kortom, super goede website en een snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Max, Hartelijk dank voor je review. Dit wordt enorm op prijs gesteld. Wat fijn om te horen dat de website precies in huis had wat je zocht. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je zeker de volgende keer terug te zien. Als er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, de klantenservice.

Prima service en snelle verzending

Informatieve site, zeer de moeite waard.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Mariette, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat onze website je genoeg informatie verstrekt. Hier zijn we erg blij mee. We hopen dat je veel profijt zult hebben van je aankoop. Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, de Klantenservice.

Kwaliteit

Super , goed discreet, snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Patrick, Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat we jouw bestelling discreet en snel hebben kunnen leveren. Hopelijk bevallen de producten net zo! We wensen je veel plezier en zien je graag weer terug in onze webshop. Tot dan! Met vriendelijke groeten, de Klantenservice.

Superduidelijke site.

Hele snelle levering. Fijne producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jacqueline, Dank voor je kiyoh review. Dit stellen we echt op prijs. Wat goed om te horen dat we jouw bestelling snel hebben geleverd en dat onze producten je bevallen. We wensen je veel plezier. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten! Tot de volgende keer... Met vriendelijke groeten, de Klantenservice.

goed geleverd trichoscope

snelle levering ondanks weekend ertussen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Klant, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wat super om te lezen dat de levering snel is ontvangen. We wensen je veel plezier met je aankoop. Als er nog vragen zijn, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Een prettige dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, de Klantenservice.

Voldoende info op de website, makkelijk te bestellen

Duidelijke informatie over de cbd olie. Bestelling en bezorging verliep makkelijk en goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat de website voldoende informatie verstrekt. Dit vinden we erg fijn om te horen. Hopelijk heb je veel profijt van je aankoop. Als er nog vragen zijn, laat het ons gerust weten. We wensen je een fijne dag en hopen je graag weer de volgende keer terug te zien. Met vriendelijke groeten, de Klantenservice.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor deze 9! Daar zijn we heel blij mee. Als er nog vragen zijn dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Het Dutch-headshop Team afd. klantencontact

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Rudy, Hartelijk dank voor je review! Blij om te horen dat alles goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Het Dutch-headshop Team afd. klantencontact

Over Dutch Headshop

Filter op Taal