Gewoon heel erg goed!!!

Mooie spullen, snelle levering.

Super snel!

Op een maandag besteld en dinsdag in huis. Jullie waren zo snel dat ik wou bellen of jullie de bestelling überhaupt hadden ontvangen maar was al geleverd! Echt super!

Prima, meer niet

Beetje jammer dat ik geen track en tracé had, maar mijn pakketje was er al in 2 dagen dus dat maakt niet zoveel uit. Ook moet ik zeggen dat dutch headshop 1 van de voordeligste smartshops is!

Toen im het besteld had. Hoopte ik dat het snel binnen zou zijn. Niks is minder waar. De volgende dag, exact 24 uur later kreeg ik mijn bestelling al binnen. Dit siert de Dutch Headshop. Top!

Paar minuten voor sluitingstijd besteld met op de website een levering van 1-2 werkdagen. Wat stond er de volgende dag voor de deur, het Dutch Headshop pakketje! Waanzinnige prijs en dus onverwachts snelle levering! 10/10

GEWELDIG

Dé smartshop online! Ik koop hier al jaren en ben eigenlijk steeds meer fan geworden. Hele goede service en de Truffels zijn SUPER!

Hele goede service.

Batterij van mijn vapor paste niet lekker, na contact werd deze direct omgewisseld voor een nieuw exemplaar. Dutch Headshop reageert overal heel snel op.

Zeer snel

Top producten prijs kwaliteit is heel goed

Goed en snel

Goede en snelle levering. Top producten!

Supersnelle verzending (1,5u na bestelling al trackingcode), super klantendienst en goede prijzen!

Handig

De website is handig en duidelijk. Precies gevonden waar ik naar zocht en het was de volgende dag beginnen. De producten zijn van hoge kwaliteit.

Snel en professioneel

Bestelling supersnel en netjes binnen, erg tevreden!

Wauw, wat maakt Dutch Headshop psychedelische ervaringen toegangkelijk.

Als je goed zoekt, dan is het er wel maar bij ons in Friesland ligt het allemaal niet voor het oprapen. Ik was op zoek naar truffels voor een fijne trip en via het grote blote internet kwam ik al snel bij Dutch Head-shop terecht. Heldere website zonder irritante flauwekul met pop-ups of aanbiedingen die anders uitpakken dan eerst aangeprezen. Een helder aanbod met goede uitleg. Ik kwam al snel bij mijn keuze terecht, een goede prijs/kwaliteitsverhouding truffels die snel en voordelig geleverd werden en mij een fijne reis door het universum hebben geleverd. Dit werkt zo goed, dit moet haast wel ten ondergaan aan z'n eigen succes. Dat zou jammer zijn. Ik zeg: Hulde voor Dutch Headshop!

Prima, vandaag besteld, morgen binnen.

Zaadjes besteld, groeien prima! Vooraf gechat en goed advies gekregen. Beveel dit niemand aan, omdat iedereen zelf zijn keuzes moet maken.

Duidelijke website, snelle levering. Jammer dat het product niet echt doet wat het belooft...

Vandaag besteld morgen in huis

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goede producten

Snel besteld snel verstuurd

Prima ervaring met dutch headshop. Snel kunnen bestellen en 2 dagen later was het binnen. Qua verpakking met versturen is nog wel iets te verbeteren, vloeitjes zaten vast in de doos aangezien die beide even breed waren ongeveer. Vond een doosje ook een beetje overdreven. Had net zo goed in een stevige envelop gepast.

Goed en snel

Snel bestellen, duidelijke website.

Goede snelle service.

Betalen, verzending en ontvanging top!

Het betalen ging snel een makkelijk, alles kwam in een discrete doos binnen, vervolgens de video gebruikt om te kijken hoe je de joint roller gebruikt, die head-shop ook aanbied op YouTube en alles ging geweldig en makkelijk. Ga zeker vaker bestellen bij hun. Echt een aanrader.

Erg goed

Fijn iets te bestellen hier.

Beste Adriaan, Bedankt voor je beoordeling. Super om te horen dat de website je bevalt. Hopelijk heb je optimaal profijt van je aankoop. Veel plezier en graag tot de volgende keer. Een fijne dag! Met vriendelijke groeten, Team Dutch-headshop, afd. klantenservice.

perfect

dat het zo mag blijven

Beste Luc, Dank je wel voor je review. Hopelijk is alles naar wens verlopen. Wij gaan er voor zorgen dat we alleen maar blijven verbeteren! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons gerust weten. Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team Dutch-headshop, afd. klantenservice.

Goede spullen zoals op de pagina. Snelle levering. Helemaal top!

Hoi Mark, Hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te horen dat de levering en producten naar smaak zijn bevallen. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Dutch-headshop, afd. klantenservice.

Te gek

Ik had zondagavond om 9 uur iets besteld bij jullie. Ik had nooit verwacht dat het de volgende ochtend al om 11 uur werd bezorgd. Ongelofelijk. Prima service. .

Beste klant, Dank voor deze positieve beoordeling. Wat fijn dat je onze razendsnelle service waardeert. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je graag weer de volgende keer terug te zien in onze webshop. Tot dan! Met vriendelijke groeten, Afdeling klantencontact

Over Dutch Headshop