Goede shop

Snelle verzending en heel discreet verpakt.

Klantenservice ook super

Zo wel de service als als de producten zijn super

Snelle heel snelle bediening..!!

geweldig

Hele goeie kwaliteit. Ik ben zo blij met mijn jointenmaker. Ik kan nl geen jointjes draaien zelf ivm met een hand die ik niet kan gebruiken. Alle spulletjes die ik nu gekocht heb,,,een houder voor de kant en klare hulzen met tips, de kant en klare hulzen met tips en zo'n aandruk/vulstaafje. Zo ontzettend jammer dat ik dit niet eerder had gevonden. Ik ben dus heel erg blij hiermee, en van mijn grote probleem af. Ook een hele snelle levering, zelfs naar Belgie toe. hartelijk dank Dutch headshop!

top en snel

Top ervaring met Dutch headshop!

Magistraal

Ken je, doe maar. Een unieke kenmerkt van DOE MAAR Het is een magische magistraal magnifiek mooi. Echt dutch toch.,NL

Zeer goede producten!

Ik ben al langer klant van Dutch Headshop en keer op keer goede serves en snelle levering, Bedankt!

Product was al open gemaakt

Zeer onbehulpzame medewerker aan de telefoon bij klact

Gooede kwaliteit en snel geleverd

Ik kreeg de producten de volgende dag, alles zag er goed uit en werkt ook goed!

Goeie shit

Werk goed man

Goede producten in perfecte staat. Zeer snelle levering. Een aanrader!

steeds correcte producten, kwaliteit en snel geleverd

Ik koop hier al heel lang me spullen altijd super goeie kwaliteit en gaat lang mee. Snelle levering en ook onherkenbaar binnen. Super!

Alles soepel, compleet, geen issues

Fijne website, snel bestellen, betaling snel verwerkt, bezorging optijd met GLS, goed product

Handige rokerswaren en toebehoren

Altijd goede waar en zeer snel geleverd

Alles bestens!

Schnell und problemlos!

Helaas was het al kapot bij aankomst .

Bij open maken van het pakket, kwam het product al kapot te voorschijn

Het product kwam aan. Heb het uitgepakt en wilde het uitprobeeren tot mijn spijt moet ik zeggen dat het niet werkt het tabak kwam aan de zijkant eruit. Heb meerdere filmpje op YouTube bekeken en ik doe niks fout/kan weinig fout gaan. Dus ik ben bang dat het defect is. Ik zal het binnen kort opsturen. Jammer want las heel veel goei reactie over dit product.

Snelle levering, goede kwaliteit en een nette prijs!

Ik heb een aantal kruidenmix besteld en deze werden erg vlot geleverd (zelfs in coronatijd!). Producten zijn van goede kwaliteit en ook de info op de website is duidelijk. Ik bestel hier sowieso vaker!

Snelle en goede service en ook nog eens een prima prijs

Zeer tevreden over mijn bestelling; goed ingepakt en snel geleverd. Zeker aan te raden!

Sehr gute und schnelle Bearbeitung

Immer wieder gerne

Zeer goede leverancier

Perfecte kwalitatieve levering,en zeer goede service.

Livraison rapide

La livraison a été très rapide super content

Amazingly quick delivery!

My order came in 5 days from the Netherlands to Finland! I was positively surprised by that. I’ve been very happy with Zeus Arc GT and would recommend it for everyone looking for a good small vaporizer :) I love how easy it is to use but quality seems excellent.

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.