Leider unseriös

Habe mein Öl nie erhalten und, trotz Mahnung, auch mein Geld nicht zurück erhalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snel

Volgende dag in huis terwijl ik op zondag had besteld. Grinder goed aangekomen.

rapide, efficace, discret !

2 commandes, 2 contentements :)

Snelle correcte levering

Levering keurig zoals het hoort.

Snelle, correcte, klantvriendelijke en kwalitatieve service!

Prijs/Kwaliteit is Dutch Headshop één van de beste webwinkels die ik ken. Ze leveren snel, kwalitatieve producten met een uitstekende persoonlijke service achteraf of op voorhabnd als je vragen hebt. Krijgt van mij een score van 9/10. Beste shop die ik online al tegenkwam, garantie!

Zeer goede service

Ik had enkele zaadjes besteld die niet uitkwamen. Na contact te hebben gezocht met de klanten service hebben ze mij niet alleen goed geïnformeerd over hoe ik de zaadjes moet ontkiemen maar ik kreeg er zelfs nog een paar nieuwe bij. Al met al dus een zeer bekwame shop!

erg goed

ben er zeer content mee

Klantvriendelijk en zeer snelle bezorging.

Erg goed geholpen

Erg goed advies gekregen en prima materiaal om me te werken ben dus zeer tevreden

Snelle levering, maar fles stuk

Supersnelle levering, maar na 1 keer te gebruiken kan ik de dop niet meer vastdraaien, raar om te zeggen maar is alsof het door olie schuift het constant open en loop overal uit. Zonde want is niet goedkoop....

Deze truffels waren echt matig.

7,5 gr genomen en nauwelijks iets van de werking gevoeld. Voldoet zeker niet aan de sterkte en omschrijving die op de verpakking staat.

Beste Jesper, Vervelend en jammer dat de truffels geen werking hadden. Het kan soms gebeuren dat het geen effect heeft, maar over het algemeen werken al onze truffels goed. Misschien heb je voor jouw lengte en gewicht iets te weinig gehad of had je net goed gegeten. Het zouden redenen kunnen zijn waarom het geen effect had. Maar het blijft natuurlijk jammer en ik snap dat je enigszins teleurgesteld bent. Ik hoop dat je het in de toekomst alsnog een keer probeert, zodat je toch nog een keer de trip ervaring krijgt die je wenst. Met vriendelijke groet, De Klantenservice van Dutch-Headshop

Supersnel

Goede uitleg op de website en de levering was echt supersnel

Beste Erfahrungen

Benutze das Hanföl zur Entspannung für meine Rückenschmerzen und für besseren Schlaf. Da kein THC enthalten ist, gibt es auch keinerlei Nebenwirkungen oder Beeinträchtigungen. Echt zu empfehlen!

correcte levering (inhoud / tijd )

medicinale cannabisproducten zijn een aanrader

Goeie

Nooit problemen gehad met levering, komt altijd op tijd.

Goede service voor een goede prijs

Bestelling is gemakkelijk te volgen. Word mooi geleverd op tijd. En een goede prijs.

Ik ben tevreden

Altijd snel en discreet geleverd.

Ik bestel vaker iets bij DHS en ze leveren altijd zeer snel de juiste artikelen, discreet verpakt als ik dat aangeef. Ik ben een zeer tevreden klant!

Snel

Snel en correct

Alles netjes verpakt en bezorgd op de afgesproken datum

Schnelle Lieferung

Super schnelle und unkompliezierte Bestellung ;) gern wider

Goede spullen, snelle levering binnen 24uur had ik de bestelling thuis.

Top product

De product en zijn van goede kwaliteit, had helaas het pakketje wat later in huis Dan verwacht, maar dit zal door de drukte bij postnl komen. Verder prima!

Makkelijk

Makkelijk en Snel bezorgd

prima prijs en service & snel geleverd

Een smartshop die het serieus neemt: goede kwaliteit producten en niet duur. maandag besteld woensdag in huis. top!