Uitstekende en correcte service.

Mooi aanbod van kwaliteitsproducten.

Goedkoope zaadjes voor een matige kwaliteit

Zaadjes die ik hier haal komen bijna altijd uit tot een paar enkele na.

Supersnel

Donderdag bestelling geplaatst vrijdag al in huis

Goed assortiment en supersnelle verzending

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagmorgen in huis, dat is nog eens snel. Goed assortiment en mooie prijzen. Keurig.

Service, levering, prducten

Gewoon goed en snel

Snel verzending, en prijs verhoudingen van de laaste 2 bestellingen goed .

Goed en mooi verpakking opgestuurd gekregen bedankt

Binnen 24 uur geleverd. Super

Je bent allemaal mooi

Hallo aan u , Hallo aan u allen het team , u bent de beste website , u bent de best verkopende cannabis zaden , het is voor dit dat ik altijd naar u kom , u feesten goed werk , moge God u allen zegenen, Moge God jullie allen begeleiden en moge God jullie allen beschermen, ik wens jullie het beste voor de komende maanden, moed voor jullie en kracht voor jullie

uitstekend

prettige webshop met goede service

Super !!!!

Top !!!

Snel en goed kwaliteit

Volgende dag thuis, alles volgens omschrijving.

Perfecte service!

Producten besteld en 3 dagen later in Spanje ontvangen opgevolgd door track and trace. Nice.

Ik heb echt een super ervaring

Toen ik mijn eerste bestelling plaatse had ik wat verkeerd besteld . Maar dankzij de klantenservice ben ik gelijk goed geholpen en heb alles netjes binnen gekregen.

Bij vragen uitgebreid antwoord op vriendelijke manier en je steekt er wat van op

Woorden schieten te kort om deze uitstekende Headshop te beoordelen.In 1 woord fabeltastisch.Ik heb deze Headshop aanbevolen bij mijn Franse vrienden.

Very reliable

Service Team and posting - very supportative and reliable! Thank you

Quality products and excellent service.

Ordered from UK. Shipped and delivered within a week. In these uncertain times I think that is 5* service.

Super levering en product

Snelle levering. Op maandag besteld in de avond rond 9 en dinsdag al in huis! Verder een top product. Beste vape die ik ooit heb gebruikt.

Top top

livraison rapide et marchandises impeccable, bien emballé..je recommande sans aucune hésitation!

Spullen waren binnen 24 uur bezorgd (wat ik overigens niet verwachtte). Vriendelijke klantenservice met mensen die je echt willen helpen en zelfs een stapje meer willen doen. Prijzen zijn lager dan de meeste sites (Met keurmerk). Nog nooit problemen gehad en ik bestel hier al meer dan 2 jaar.

Informatieve site en snelle levering

Eerste aankoop gedaan wegens goede informatie

snelle bezorging

goede kwaliteit en snelle levering. helemaal top!

Fijne webshop, snelle levering. Geen klachten

Snelle, correcte verzending. Geweldig

Snelle levering, goed product

Super snelle levering, mooie assortiment goed en betaalbaar!

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.