Zeer snelle levering, super!

Gewoon helemaal prima

Schneller und guter Service

Alles gut

Snel

Volgende dag geleverd, goede kwaliteit

Super snel en alles juist ontvangen zoals beschreven.

Besteld op een vrijdag om 23:54 En de volgende dag rond 12 uur ontvangen. Helemaal top

Alles heel duidelijk en supersnelle services top

Wat een geweldige service,ik belde zonder dat ik wat besteld had en evengoed kreeg ik het beste advies. Top bedrijf, uiteindelijk toch hier ook iets besteld omdat ik zo goed geholpen ben.

Schnell, incl. guter Informationen zum Produkt, schnelle Lieferung, alles OK

Sehr gute Erfahrungen, in allen Bereichen.

Hello Angela, Vielen Dank für diese positive Bewertung! Wenn Sie Fragen haben, teilen Sie uns diese bitte mit. Mit freundlichen Grüßen Kundenservice von Dutch Headshop

Super Service

Schnelle Bearbeitung und Lieferung!

Hello Albert, Vielen Dank für diese positive Bewertung! Wenn Sie Fragen haben, teilen Sie uns diese bitte mit. Mit freundlichen Grüßen Kundenservice von Dutch Headshop

Snelle bezorging, vriendelijke service. Als er iets is doen ze oprecht hun best om tot een oplossing te komen. Simpel tevreden dus.

Hoi Mieke, Dank je wel voor deze 10! We doen altijd ons best voor de klant, dus mocht er iets zijn, neem contact met ons op! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Prima webshop met hele goede service.

Heb een vaporizer gekocht alles netjes ontvangen en werkt prima.

Hoi Jessica, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar behoren werkt. Als er verder nog vragen zijn, dan horen we het graag. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Goeie kwaliteit, prijs en snelle bezorging 👍🏻

Goeie kwaliteit, prijs en snelle bezorging 👍🏻

Hoi Patricia, Dank je wel voor deze 10! Het is altijd fijn om te lezen dat alles goed gegaan is. Als er nog iets is, wat wij kunnen doen, dan horen wij het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Ausgezeichnet

Ich hatte bisher keine Probleme das Team ist sehr zuvorkommend und wenn es mal Probleme gibt wird einem sofort geholfen hier werde ich bestimmt immer wieder gerne bestellen und das Produkt ist einfach nur hervorragend

Hello Selma, Vielen Dank für diese positive Bewertung! Wenn Sie Fragen haben, teilen Sie uns diese bitte mit. Mit freundlichen Grüßen Kundenservice von Dutch Headshop

top service, goeie producten mega snelle levering

Regelmatig wat besteld en altijd voorradig en snel geleverd. helemaal top

Hoi Dennis, Goed om te horen dat we je producten altijd op voorraad hebben! :-) Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Geen bezorgkosten, snelle levering, goede kwaliteit producten! Aanrader!

Hoi Roos, Dank je wel! Heel fijn om te lezen! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

super goed

ervaring is super goed heel veel keuze en duidelijke uitleg voor vragen altijd bereikbaar en ze leveren super snel

Hello RP, Dank je wel voor deze fijne review. Je weet ons te vinden als er verder nog vragen zijn! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Etablissement Sérieux

Client depuis quelques temps.à part parfois quelques.délais de livraison respectés

Hello Michel, Merci pour votre avis. Si nous pouvons faire autre chose, nous aimerions avoir de vos nouvelles. Sincères amitiés, Au nom du service client Dutch-Headshop

Schnell und unkompliziert!

Guter Preis und sehr freundliches Personal. Gerne wieder.

Hello Gerd, Vielen Dank für Ihre Bewertung Wenn Sie noch Verbesserungspotential haben, würden wir gerne von Ihnen hören! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Prima webshop

Alles kwam snel binnen en was in orde.

Hoi Jorn, Dank je wel voor deze fijne 10! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

uitstekend

a tot z prima bedrijf

Hoi Walky, Dank je wel voor je review! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Rápido!

Envío rápido, buena calida y variedad.

Hello Pao, Thank you for this nice review! Kind Regard, Dutch Headshop customer Serivce

Die Lieferung hat einwandfrei und rasch funktioniert

Bestellt und Geliefert wie es sein soll

Hello Lukas, Vielen Dank für Ihre Bewertung Wenn Sie noch Verbesserungspotential haben, würden wir gerne von Ihnen hören! Mit freundlichen Grüßen Kundenservice von Dutch Headshop

Top Service. Snelle levering.

Ik bestel al jaren bij hun. Altijd goede service geen gezeik. Makkelijke site goed overzichtelijk. En je krijgt altijd iets erbij. Gewoon top en vele grienden bestellen er ook

Hoi Erwin, Dank je wel voor je review. Als je nog verbeterpunten hebt voor ons, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik had mn spullen woensdag besteld en had het vrijdag al in huis. Wat heerlijk dat het zo snel is bezorgd. Natuurlijk heb ik ze gelijk uitgeprobeerd (vloei, tips en jointroller) en het werkt helemaal perfect! Ik ben zelf echt slecht in rollen dus die roller komt helemaal van pas. Nogmaals bedankt!

Hoi Meggie, Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat alle producten zo naar wens zijn! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Dutch Headshop zijn heel eerlijk en snel verzending

Dutch Headshop zijn heel eerlijk en snel verzending vind ik zelf houden zo Dutch Headshop mvg Jordy

Hoi Jordy, We zullen zeker ons best doen! ^_^ Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Contente mais ...

Le fait de payer par virement est moins pratique que le prélèvement . Par ailleurs j'aurais aimé recevoir un message pour m'avertir du départ du colis c Et de la réception de mon paiement

Hello Veronique, Merci pour votre avis. Nous allons certainement prendre vos points d'amélioration avec vous! Sincères amitiés, Au nom du service client Dutch-Headshop