Super vriendelijk

Telefonisch advies gevraagd over welke zaadjes voor ons het beste zijn, zeer prettig gesprek gehad en goed geholpen, chapeau !

Duidelijk en een snelle levering.

Alles wordt goed uitgelegd op de site en een razendsnelle bezorging. Van Strait Hunter had ik de zaadjes monneymaker besteld, die kwam met disc, zo leuk. Je krijgt ook altijd een kleine attentie erbij en dat is aardig, dan heb je hart voor je klant.

The Dutch headshop is a joy to order from the site is clear and easy to navigate, the choice of quality product is extensive and the delivery so fast it's astounding. And bonus you get discount if you order multiple amounts!

Service gericht

Pas als er dingen met een product gebeuren die je niet verwacht en je neemt contact op met het betreffende bedrijf, dan pas merk je hoe de service is. Mijn vaper had problemen met het mondstuk. Via whatsapp doorgegeven en 3 dagen later een vervangend mondstuk. Dat noem ik service met een hoofdletter S Complimenten aan Dutch Headshop dus

Leuk

Als ik gekke toppen krijg krijg je een tien

Duidelijk, respect vol, betrouwbaar en discreet ! HELDER TOCH...!!

Super. Punt !!

Uitstekende service en snelle levering

Meestal de volgende dag al in huis en ook vaak goeie aanbiedingen

Goeie service

Snelle levering en discreet!

Eigenlijk gewoon maar daarom zo bijzonder. Old fashionef service! Top.

Schneller Lieferung, guter Service

Ein Artikel lag nicht bei, direkt kontaktiert, wurde unverzüglich nachgeliefert. Top!

Top service en top producten

Al jaren trouwe klant bij DHS en door deze ervaring ook vrienden en kennissen nu klant bij DHS. Wil jij goeie uitleg en service, kies dan ook voor DHS!!

Goede service en snel

Ik heb reeds enkele keren besteld bij de Headshop, bestellingen werden telkens vlot afgehandeld en snel geleverd. Prima kwaliteit van hun producten! Ik blijf hier bestellen

Alles OK

Die Post dauert so lange sonst alles OK.wünscht mir einen grünen Daumen

Super vriendelijke én snelle klantenservice! Top!

Zeer tevreden!

Snelle levering na overschrijving

Snelle levering na het overschrijven van het bedrag (ca. 3 dagen). Bancontact functie zou nog handiger en sneller zijn.

Prettig

Men voldoet aan de verwachtingen en soms iets extras

Zeer professioneel

Ware nicht bei mir angekommen

Ich kann noch keine Bewertung abgeben, da meine Bestellung zwar das Bestimmungsland erreicht hat (31.03.) aber seit dem bis heute nicht auf dem Weg zur Zustellung ist...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Michael, Wir sehen, dass das Paket Deutschland erreicht hat und derzeit beim Zoll ist. Leider dürfen sie alle Pakete überprüfen. Das und die Ostertage verursachen einige Verzögerungen, wir entschuldigen uns dafür. Wir hoffen aufrichtig, dass der Zoll schnell ist und die Bestellung nächste Woche geliefert wird. Nochmals Entschuldigung für die Verzögerung. Grussen, Team Dutch Headshop

Alles geleverd zoals het hoort

Goede ervaring dus

Snel en klantvriendelijk

Artikelen goed verpakt snelle verzending

Alle vijf zitten al in de potten kiemen ging zeer snel zag er allemaal goed uit groetjes Theo.

Snel gevonden, snel besteld, snel geleverd

Parfait

Site simple d'utilisation, commande facile et livraison rapide Très satisfait également du rapport qualité/prix Bravo

Goede producten, snelle levering

Goede producten, snelle levering

Good quality and fast delivery

Product arrived very fast, smooth buying process, good product

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.