Super top en amazing

Goed sterk en voldaan. De kit was fantastisch

Geen van de 3 zaadjes uitgekomen

Kweek al 20 jaar nog nooit eerder gehad

Schnelle Lieferung und super Anleitungen

Die Lieferung ging sehr schnell. Was ich besonders toll finde, sind die vielen Erklärungen und Anleitungen, wie die Canabissamen am Besten keimen. Der Typ mit dem Einweichen ist wirklich gut. Beide Sorten sind bereits nach 3 Tage in der Watte soweit gekeimt, dass ich sie schon in ein Pflanztöpfchen umsetzen kann.

Schneller Versand, schnelle Keimung, schnelles Wachstum

quick shipping, quick germination, quick growth

Snelle levering van een prima product!

Heel snelle levering van prima producten!

Det gik som smurt! :)

Jeg fik min ny vaporiser efter per dage. Tak!

Snel bezorgd alles netjes verpakt. Kon niet beter.

snel en betrouwbaar

snel en betrouwbaar

Snel en goed, een goede ervaring dus!

Snel en goed, een goede ervaring dus! De producten zijn goed verpakt, dus kwam alles heel netjes aan. Ik vond het ook fijn dat het door de brievenbus paste.

Perfecte en snelle levering

Perfecte en snelle levering zoals altijd, vandaag besteld en morgen in huis. Zeer goede service en altijd te vinden wat je nodig hebt.

Altijd top!

Supersnelle service, altijd weer

Een betrouwbare zaak

Alles wat ik in de loop van de jaren kocht is stipt geleverd en van goeie kwaliteit, nogmaals vertrouwde is een goede zaak.

Hele goede service

Heel snelle levering en alles wat je nodig hebt

Fast Delivery!

Good!

Snelle levering en echte service!

‘s avonds besteld en volgende dag in huis! Er miste een item van m’n bestelling, even gebeld en ze wist me een helder en direct antwoord te geven en het item was dan ook na het weekend direct geleverd!

Super snelle levering

Ben zeer tevreden door de snelle levering

Zwei von drei ganz ok....

Habe drei Samen der Hausmarke bestellt, leider sind nur zwei gekeimt und das Wachstum lässt unter einigermaßen guten Bedingungen outdoor zu wünschen übrig. Da ist noch Luft nach oben. Mit freundlichem Gruß Andre Quednau

Mijn pakjes komen altijd snel toe. Alles is altijd in orde. Sommige producten vind ik minder effectief als de andere maar dat ligt uiteraard niet aan Dutch Headshop. Misschien is dat verschillend van persoon tot persoon

Pakketjes komen anoniem aan

De bestellen via de site gaat gemakkelijk Betalen via Ideal in het winkelmandje top Pakketje volgen via de track en trace en de levering is snel. Nu nog hopen op beter weer zodat ze gaan groeien buiten

Sehr gute Kommunikation und schnelle Lieferung

Alles prima !

Mega Preis Leistung !

Top Qualität und super Preis Leistung Keine erhöhten Preise und keine abzocke.

Alles super

Schnelle Lieferung und alles toll

Goeie service

Na ik pech had met het kweken van m'n CBD planten, bestelde ik opnieuw en had het gemeld dat de planten mannelijk waren geworden ws door stress. Stuurde zij een leuke verrassing.

Heeft mij geholpen weer wat scherper te worden

Heb gemerkt dat ik wat sneller afgeleid was en heb door dit product te gebruiken wat vaker heldere momenten gehad waarbij ik goed kon presteren.

Bedrijfsgegevens

De Trompet 1715

1967 DB Heemskerk

0251 20 62 68

[email protected]

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.