Stuur snel alles op komt snel binnen top site

Alles komt snel binnen ben der blij mee

No problem

Livraison rapide malgré les problèmes de Covid19.

Snelle levering en er zat een leuk extraatje bij :)

Super service, ruim assortiment en snelle levering.

Vond de webwinkel erg overzichtelijk, en informerend. Het was voor mij geen enkel probleem de producten die ik zocht bij elkaar te krijgen. Ik kom zeker nog eens terug.

DHS doet wat het belooft

Iedere bestelling wordt snel geleverd, ze geven veel bruikbare info en ik heb alleen goede ervaringen met DHS.

Zeer vriendelijk geholpen TOP

Correcte verwerking van mijn bestelling. Keurig op tijd

Doen wat ze beloven!

Nice expérience

Eigentlich gut......aaaaaaaber....

. Bin Ansicht sehr zufrieden, nur bei der letzten Bestellung ist leider nicht einer gekeimt...sehr sehr schade

nooit problemen. Altijd goede service

Snel en goede kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit

Bellissima esperienza persone oneste

Fantastico servizio eccellente

• Ci consiglieresti? Si

Bijzonder snelle levering vind ik. Binnen 16 uur in mijn postvak. Truffels waren goed verpakt. Degelijke kwaliteit. Goed tevreden. Pen had van mij niet gehoeven. Ga ik niet mee rondlopen.

Altijd op tijd, altijd een freebie, nette afhandeling

goede spullen en snel geleverd! Toppers

Prima product zoals geadverteerd

Doosje was iets groter dan verwacht maar dat is eigenlijk juist wel goed. Verder prima kwaliteit en ziet eruit en werkt zoals geadverteerd. Sluit netjes vacuüm af en is stevig.

Quick good quality

Customs service great they even have a what's app. Delivery was quick considering the circumstances and quality was great very happy Will buy again

Via de site besteld en zeer snel geleverd. Helaas had het product niet de gewenste werking op mij, geen effect. (Zal waarschijnlijk aan het hete weer gelegen hebben.) Ga het product nogmaals bestellen en hoop dat het dan wel goed werkt. Heb er vertrouwen in, de shop is zeer klantvriendelijk en heeft goede producten!

Alles ok

Samen sieht gut aus, nun heißt es abwarten.

Snel alle bestelde spullen geleverd gekregen ! Top service , echt een aanrader als ik wat nodig heb zal ik zeker weer hier bestellen .

De apotheek van Nederland

Heb mijn kennis op gedaan na een darm operatie met kanker, heb 1 week chemo gehad en ben gestopt.. Ben direct aan de wietolie gegaan. Sinds dien verbouw ik het zelf en maak er wietolie van. Veel vrienden en en kennisen hebben zijn er blij mee. Variërend van goede nachtrust tot pijn vermindering.

Pas complètement satisfaite

Dans l'ensemble je suis satisfaite... Livraison rapide, mon seul bémol c'est que commandé en argenté et reçu en noir

Great!

Very quick shipping!

Leider

Keine erfahrung

Goed aanbod, snelle levering

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.