Snelle bezorging en goede kwaliteit producten. Heb tot nu toe twee keer iets besteld en had het beide keren de volgende dag in huis.

Altijd goed en snel

Goede produkten en snelle levering, zoals altijd eigenlijk.

Uitstekende klantenservice

Had een pijpie gekocht met een fabrieks probleempje. Nadat ik hierover gebeld had mocht ik een ander modeltje uitkiezen en mijn oorspronkelijke aankoop hoefde ze niet retour te hebben. Top service!

zeer vlugge servivce

Alles besteld en 2 dagen erna alles in huis. Toppie

Altijd snel geleverd

vlug & heel goed

vlug geleverd & heel goed kwaliteit materiaal

Snel en correkt geleverd

Snelle en correkte levering

My go to webshop

Mooi aanbod, correcte prijzen, snelle levering. Aanrader!

Perfect !

Heel netjes en snel gestuurd en toen er iets niet helemaal in orde was wederom erg vriendelijk en snel rechtgezet. Zeker aan te raden !

Veel artikelen van goede kwaliteit en snelle levering.

Een ruim sortiment van artikelen die niet overal te koop zijn.

Très bonne qualité service rapide

Super très rapide

Ik ben heel tevreden over mijn aankopen

Geachte mevrouw mijnheer ik ben ten zeerste tevreden wat ik al allemaal bij jullie. Heb aangekocht groeten christophe uit België oost vlaanderen

Snel en netjes geleverd

Snel en makkelijk besteld

Vapor besteld snel en discreet geleverd beschrijving van product was goed in 1 woord geweldig

Altijd alles perfect !!!

Alles super makkelijk, bestellen, betalen en de dag nadien geleverd!!!

Goed en snel

Plezierig

Snelle levering goede prijs

Product gold ruch is top

Uitstekend!

Altijd snelle (discrete) levering en goeie prijzen! Zeker aan te raden voor dozen vloei of tip, grinders, zaadjes, ga zo maar door :)

Alles perfekt

Schneller Versand zu günstigsten Preisen, gern auch mit Mengenrabatt. Dazu toller und schneller Service wenn etwas mal nicht funktioniert. IMMER WIEDER!!

Die Herstellung von Hanföl hat super geklapt

Guter Service

Goede service ik had alleen pech met de focus vibe die gingen wel heel gauw stuk maar ik kreeg gelijk een nieuwe ik heb nu een furna die ging helaas na 1 dag stuk maar ik heb gelijk een nieuwe gekregen kijken hoe lang hij het uithoud

Fast and just as expected.

It was fast and without any complications.

klantvriendelijkheid ten top!

Doordat er iets niet goed ging bij post.nl, was mijn levering zoek. Binnen no time heb ik opnieuw het bestelde toegestuurd gekregen! Het telefonische contact was fijn, helpend en heerlijk menselijk. Ik ben blij! Nu kijken of alles gaat groeien!!

iets te vroeg voor n review

de kit kwam vrij snel binnen op dit moment zitten er schimmel plekken op de aarde (so far, so good) maar het is nog te vroeg voor vruchten dus ik weet nog niet wat er af komt.

Zoals beloofd

Prima site. Mooie producten, prima geprijsd. Alles ging zoals het moet.

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen