Slecht product

Slecht product en een oppervlakkerige manier van communiceren in chat als het gaat om klachten/uitleg over de vaporizer.

Antwort des Unternehmers

Beste Jan, Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Helaas is een vaporizer een hygiëne product en kan deze niet zomaar retour gestuurd worden. We willen je echter graag helpen, als je een mail kunt sturen met je klacht over de vaporizer dan kunnen we altijd kijken wat we hieraan kunnen doen. Je kunt de mail sturen naar info@dutch-headshop.nl Ook voor andere vragen kun je op dit mailadres terecht. Onze excuses mocht er iets niet duidelijk gecommuniceerd zijn. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

high quality products, quick delivery and the best customer service

DHS has been my go to shop for years now. They only sell quality producs, delivery is always very fast and their customer service is a joy to communicate with. In all these years I´ve had 1 product which would not grow (can happen with products from nature) After letting DHS know and providing some proof they immediately offered to sent a replacement, free of charge!

Goeie service en netjes aangekomen op afleveradres

Beetje twijfelend bestelt, 2dagen en werd netjes afgeleverd op leveradres in belgie... proper verpakt en alles was netjes in orde zoals het hoort. Meer dan tevreden!!!

super

la livraison a été rapide. il y pas mal de choix

Heel tevreden

altijd goed

super goed

Uitstekende site

Mijn ervaring is top vanwege alle vriendelijke medewerkers als er vragen zijn kan je altijd terecht en wordt je vriendelijk behandelt en daarin tegen is de bezorging super snel bij me 2 dagen altijd is gewoon helemaal top niks Om op aan te merken duim omhoog

Uitstekende service!

Als er een probleem is met geleverde goederen (zaad wat niet opkomt, tightvac die niet goed sluit) dan wordt dit zonder problemen opgelost. Bijzonder prettige en hulpvaardige instelling bij telefonisch contact.

geslaagde bestelling

goede ervaring

Goede webshop

Bestelling binnen de volgende ochtend

Prima, zeer tevreden

Keurige afhandeling van bestelling, Netjes en snel geleverd. Ik ga hier vaker spullen bestellen!

Duidelijk, kwaliteit, goede info, snelle levering, beste prijs

Helemaal tevreden

Helemaal tevreden, fijne sitenavigatie en snel tot aanschaffing van vloei gekomen. Prima winkel.

snelle levering, niet duur en vriendelijk.

zoals verwacht. de vruchten van mijn bestelling moet ik nog plukken, maar dat komt vast goed. bedankt weer en tot de volgende.

Om 00:00 besteld, zelfde dag voor 12 binnen, in het weekend ook nog, top gedaan jongens.

Gute Erfahrung, aber zu teuer geworden

die Preissteigerung für CBD Öl von 25% zwingt mich, woanders zu kaufen Früher kaufte ich 2x 30 ml für je 37,50€ Heute kostet eine 30ml 49,95€

super snelle levering

super snelle levering, product nog niet getest maar ziet er goed uit

Goed!

Goede snelle service, fijne klantenservice ook! Zal zeker vaker bestellen:)

Heel goede Service,

Lastig om 1 woord te vinden wat alles omschrijft! Mooie producten, breed assortiment en lekker snel geleverd! :-)

Great seller, AAAAA+++++ FAST DELIVERY

Best price, great inventory, awesome experience

Correct

Gewoon goed. Bestellen,betalen en alles word keurig en snel geleverd.

Gute Beratung und Abwocklung

Bin sehr zufrieden. Da gibt es nichts austusetzen

Guter Service

Bestellung wird schnell bearbeitet, leider dauert die Lieferung etwas lang. Hat diesmal 7 Tage nach Bestellung gedauert. Wäre schön, wenn es etwas schneller ginge.

Nach Sprache filtern

Alle Kunden dürfen überprüfen.
Überprüfungen müssen der Überprüfung entsprechen guidelines.
Kontrollen zur weitestgehenden Vermeidung von Fake-Rezensionen: Read more.
Missbrauch oder andere Angelegenheiten melden here.
Rezensionen mit einer Punktzahl unter 6 sind 7 Tage nach dem Einreichen sichtbar.