Filters

10

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden over mij aankoopen de levering van de producten... ga zeker nog een keer bestellen bij ze!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en alles netjes,voorzichtig ingepakt

Had een aantal glazrn pijpjes besteld en die kwamen 2 dagen later keurig verpakt binnen

  • Aanbevelen? Ja
9

Super bedrijf

Ik kan niks anders zeggen dan wat een super bedrijf. Alle bestellingen altijd op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Correct snel super

Super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

top

top en mooi op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Bonne

Super expérience rapide et efficace

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Waar voor je geld

De zaden zijn goed gedefeminiseerd en de manier waarop het geleverd wordt, inclusief ontkiembakje maakt dat een amateur nog in staat is om wiet te kweken. Enige punt van aandacht vind ik dat er apart een 'ontkiemgarantie' van ong. €3,nogwat afgesloten dient te worden, om niet-ontkiemde zaadjes te kunnen vervangen. Dat vind ik selectief, want als ze allemaal ontkiemen heb je gebakken lucht gekocht. Een dusdanig klein bedrag kan beter verwerkt worden in de aanschafprijs van de zaadjes, zodat dat de dienstverlening kwalitatief verbetert.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zijn snel, lekker overzichtelijk, en binne 48h geleverd

Ik heb 2 kleine dingetjes besteld, ze waren er binnen 48h na me betaling. Plus ik kreeg nog een klein kadootje bij me bestelling. Ik ga hier voortaan altijd me dingen bestellen , de service spreekt me aan, de snelheid, en het kadootje, iets wat velen bedrijven laten de klant een beetje verasse! Top top top mannen!¡!¡

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, duidelijk en goed

Fijne webshop, snelle levering en duidelijkheid omtrent de levering. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Alles naar wens en vlugge levering zou zeggen kopen maar niet twijfelen en alles discreet verzonden

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoed!

Ik ben heel tevreden. Prima en snelle service. Onlangs was er een besteld artikel tijdens het vervoer beschadigd geraakt. Het werd na contact met de klantendienst onmiddellijk vervangen door een nieuw; de volgende dag had ik het in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbaar snel en duidelijk

Makkelijk te bestellen, goede info. Zeker aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht kwalitijt

Plantjes kamen niet uit van de 5 alleen 2 laste jaar en nu weer 2 van de 5

  • Aanbevelen? Nee

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Carsten, Wat vervelend dat je zaden niet allemaal zijn ontkiemd. Kan je ons je ordernummer doorsturen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen? Groetjes, Team Dutch Headshop

10

Perfect

Alles liep zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
3

Work with taste and completely beginner !!!

Good day, I'm not happy with your product. Cause: The glass tube is too thick and the pipe mouthpieces are too wide. Thank you

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Hello Ali, It's unfortunate that you don't like the product. Can you send us your order number so we can see what we can do for you? Greetings, Team Dutch Headshop

9

Fantastische prijs/kwaliteit verhouding

Pakket volgende dag al in huis en allemaal top spul. Ik ga zeker nog een keer bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer top

Zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Ik had een bestelling gedaan voor 3 fat banana seeds. Van deze bestelling is er maar 1 zaadje uitgekomen. Hiervoor heb ik dik betaald. Na contact met DH kon ik alleen de huismerk zaden er voor terug krijgen. Dit was de eerste en laatste keer van het bestellen bij jullie.

  • Aanbevelen? Nee

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Mandy, Wat vervelend dat je zaden niet allemaal zijn ontkiemd. In ons eerdere contact ging je akkoord met de andere zaden. Jammer dat je nu van mening bent veranderd. Groetjes, Team Dutch Headshop

8

gewoon goed

verschillende dingen gevraagd en altijd een goed antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

super website , zeer tevreden !

zeer correcte en snelle leveringen !

  • Aanbevelen? Ja
1

Niets ontvangen

Begrijp niet waarom, pakje kan door de brievenbus anders mag ook afgegeven worden bij de buren

  • Aanbevelen? Nee

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Rudolph, Wat vervelend dat je pakket niet geleverd is. Kan je ons je ordernummer doorsturen zodat we kunnen kijken waar je bestelling is? Groetjes, Team Dutch Headshop

10

Goede producten, snelle levering. Helemaal top!

Goede producten, snelle levering. Helemaal top.....

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel

Snelle levering, mooie producten

  • Aanbevelen? Ja
10

amazing

fast shipping, amazing trips, plus free rolling papers!

  • Aanbevelen? Ja

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Bewertungen mit einer Punktzahl unter 6 werden 7 Tage nach der Platzierung veröffentlicht