Vriendelijk personeel dat meedenkt!

De medewerkers van Dutch Headshop hebben mij ontzettend goed geholpen! Toen ik mijn vaporizer kreeg en ik vragen had, hielpen ze me heel goed deze te beantwoorden! Mijn Vaporizer was door een productfout niet goed en zij waren erg bereidwillig om mee te zoeken naar oplossingen en antwoorden! Daarnaast lieten zij blijken dit vervelend te vinden en waren zij oprecht betrokken mijn aankoop! De volgende keer koop ik hier weer mijn materialen.

Amazing

Well Received

Zuverlässig

Qualitative Produkte, Bestellungen werden zügig bearbeitet und versendet. Daumen hoch! :)

Parfait

Livraison très rapide. Colis bien emballé. Produit de qualité

Très content du suivit et de la commande

très bien emballé et discret

Choix des produits

Très bon service bon produit service rapide

Snelle levering, duidelijke site met veel informatie. Aanrader

Snelle levering goede producten

Great!

Fast delivery, Great quality products - will order again soon!

Ware fehlerhaft

Die eine Sorte Samen sind nicht gekeimt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

prima service

zoals het hoort

Ik was zeer tevreden met de snelle levering Stond er zelfs van te kijken

Ik heb alle smaken genomen en ze smaakte allemaal erg vies en totaal niet naar wiet.

Ik weet dat ik het niet kan vergelijken met de smaak van wiet wanneer je het rookt maar alle smaken vielen erg tegen! Heb ook alles weg gegooid. Geen aanrader voor de mensen wat wiet roken en weten hoe het hoort te smaken.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Damon, Dit is jammer om te horen. We hebben je een mail gestuurd. Zou je daarop willen reageren? Alvast dank voor de medewerking. Met vriendelijke groet, Team Dutch-Headshop.

Schnelle Lieferungen und perfekter Service

Alle Lieferungen kamen schnell und gut verpackt an. Bei Problemen war der Kundenservice sehr nett und kompetent. Es wurde einem sehr schnell weitergeholfen. Ich bin sehr gerne Kunde dort! Vielen Dank an alle vom Team!

Top kwaliteit snel thuis geleverd

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad met DHS! Ze leveren altijd snel en de kwaliteit is top. En dat voor een zeer betaalbare prijs. Daarnaast wordt het discreet verpakt waardoor je niet bang hoeft te zijn dat mensen doorhebben wat je thuis laat bezorgen!

Schnelle Lieferung, sehr guter Service

Ich hatte eine Nachfrage, die umgehend beantwortet wurde. Sehr schnelle Lieferung. Absolut top

Slechte kwaliteit

Ik had de hollandia truffels van dutch headshop gekocht en ik had heel het pakje geconsumeerd en er was geen effect.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag Rico! We hebben je een mail gestuurd. Zou je daarop willen reageren? Alvast bedankt voor de medewerking. Met vriendelijke groet, Dutch-Headshop

Altijd snel geleverd.

Keurige site. Altijd de orders snel geleverd. Goed verpakt. Blijf bij ze bestellen!!!!

Geweldig! Groen moet je doen

Ik kreeg mijn bestelling binnen 24 uur binnen ik was verbaasd hoe snel alles ging ik heb wietzaadjes gekocht en ze zijn allemaal ontkiemd en zijn momenteel allemaal vollop in de groei. Top bezig jongens

Geen enkel puntje kritiek

Alles werd correct en vlug geleverd. Heb niets van kritiek op deze service. Integendeel! Top!

Besteld en bezorgd op de afgesproken tijd. Nette doos en mooi product.

Uitstekende prijs en kwaliteit

Ik heb geen punt te merken aan de truffels die ik heb besteld. Top ervaring

Prima service, credits naar postNL

Gewoon goeie handel

Hele snelle levering

Op vrijdagavond besteld en de volgende dag al in huis.

Erg tevreden over.

Snelle verzending. Neutrale doos verpakt. Ik had een palisander pijpje besteld. Bij het bestellen gaf de computer een optie op een pijperager , maar die bleek te groot te zijn. Das wel jammer. Tevreden over.

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden