Service impeccable rapide discret emballage soigné

Très bon service merci

Service de qualité

Livraison super rapide et sécurisée, le service client est tout aussi efficace :-)

Excellent service, arrived in due time.

Started taking the Valerian pills and had an immediate impact with my sleeping

Körecte prijs en snelle levering

Good experience

Nice site and shop. Did not have to wait very long en the package was friendly (Not a big box for small stuff as some keep doing) I would order here again

Quick shipping, good results

I ordered cactus grow kit and after 1 week it started to grow already. So there’s nothing to complain about.

Vlotte en snelle levering

Snel, correcte levering

mijn ervaring

Top schop

Zeer slecht

Na precies 25 minuten begon ik mij misselijk te voelen. Niet veel later wat overgegeven. Voelde mij erg ziek. Had het koud en wou alleen maar liggen. Had trouwens 1 pil op. M'n partner had 2 pillen op (hij kan meer hebben). Hij begon zich pas na 2 uur wat misselijk te voelen. Dat ging van kwaad naar erger. De rest van de nacht had hij overgegeven en voelde zich te ziek om te kunnen slapen. Ze zouden het sicky-caps moeten noemen. Nooit meer voor ons!

Ik ben altijd blij!

Prettige webshop. Snel, correct en service gericht. Met af en toe een leuke goodie bij je bestelling :) Nederland=dutch.head.shop!

Besteld en snel thuis

Perfectly packed .... chapeau.....

Need i say more...

Uitgebreide specificaties bij elk product, snelle levering.

Ik bestel nu ongeveer een jaar regelmatig iets bij Dutch Headshop. Van zaden tot pijpjes en van kweekmaterialenen tot grinders. De website is overzichtelijk en gevarieerd. Elk product heeft een uitgebreide uitleg en specificatie. Geen gedoe met betalen. Vaak heb ik de volgende dag mijn bestelling al binnen. Met gratis balpen! Dutch headshop is een topper!!

livraison rapide, très bonne qualité des articles, merci.

Je recommande ce vendeur.

snelle bezorging

bestellen gaat makkelijk en snel

Duidelijke informatie op de website. Ik wist precies wat ik ging bestellen en waarmee het wel of niet samenkon. Daarnaast snelle en discrete levering.

Very good!

Good and fast sevice!

Empfehlenswert

Alles bestens, nur zu empfehlen.

ausgezeichnet

schnell und Qualität

Ik heb geen klachten en of opmerkingen

Al mijn bestellingen waren binnen 2/3 dagen in huis. (voornamelijk magic truffels en 1x een Vaporizer) Zeer tevreden over de producten.

Snel geleverd, goed product

Alles prima in orde, op tijd geleverd en dat het word geleverd want ben al 2 maal opgelicht geweest door online te kopen, mijn geld kwijt en geen product en de bedrijven bestaan nu ineens niet meer, maar jullie zijn correct doe zo verder, vriendelijke groeten Joke Thillmann

Super goed

Goed vriendelijk en netjes verpakt

Schneller Versand top Kann ich nur empfehlen

Geen gedoe

Vlot en eenvoudig te bestellen. Overzichtelijke gegevens Prima

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden