Altijd goede producten en super klantcontact

Ik heb al vaak besteld bij Dutch Headshop en de kwaliteit is altijd uitstekend. Goede producten, snel geleverd. Onlangs heb ik per mail contact gehad met Bianca van Dutch Headshop voor een vraag over een niet opgekomen plantje. Het was te merken dat ze oprecht geïnteresseerd was en ze heeft me super geholpen. Van zulk persoonlijk contact kunnen veel winkels nog iets leren!

Supper blij mee

Goede product ik ben supper blij mee ik hoef echt niet te klagen

Topservice

Snelle levering, goede kwaliteit en goede communicatie. Topwinkel!

Simpel goed en niet te duur

Gemakkelijke site

Maar 1 vd 3 zaadjes heeft na 5 dagen n worteltje

2 van de 3 zaadjes waren veel kleiner, en doen niks terwijl ik ze alle 3 in het zelfde bakje heb laten ontkiemen, jammer, is dus 1 voor de prijs van 3

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste L, Wat vervelend dat niet alle zaden zijn ontkiemt. Kun je ons misschien je ordernummer doorsturen? Dan kunnen wij kijken welke zaden dit waren en natuurlijk ook kijken wat we nog voor je kunnen doen! Groetjes, Team Dutch Headshop.

De eerste bestelling goed de 2de helemaal niet.

De eerste keer dat ik truffels bij jullie bestelt heb waren het de atlantis truffels die waren erg goed vacuum verpakt en hadden goed effect. De 2de keer bestelde ik hawaiianas 22gram due gaven me hooftpijn en geen visueel effect wat ze wel degelijk beloofte

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Zoë, Wat vervelend dat je de 2de keer geen effect had zoals gewenst. Kun je ons je ordernummer misschien doorgeven en ook iets meer info? En dan met name op de tijd tussen de trips? Deze is namelijk heel belangrijk. We horen het graag van je, zodat we je goed kunnen helpen! Groetjes, Team Dutch Headshop

Parfait

Livré le lendemain de la commande en ligne, les produits sont conforme aux photos et la qualité de ceux-ci est au rendez-vous. Le petit plus qui fait vraiment plaisir, un paquet de feuille kingSize offert avec la commande.

Primq

Snel in huis

Altijd snel geleverd

Keurig verpakt, snelle levering , goede producten en heldere site.

Betrouwbaar

Nooit problemen gehad, heel soms een zaadje dat nie uitkomt maar ze komen u zeker terug tegemoet! Goede en duidelijke informatie

Groot aanbod en snelle levering

Groot aanbod huismerk zaden. Snel en discreet.

Sehr gute Qualität, beste Ergebnisse.

Schnelle unkomplizierte Lieferung. Alles in Ordnung, keinerlei Probleme.

Funktioniert

Leider keine Kartenzahlung möglich. Ansonsten waren Versandzeit, Lieferzeit und Support top.

Okee

Goede info snelle levering

Niet verder zoeken, bij Dutch Headshop bestellen

Super, super snelle verzending en informatie voorziening :-)

De beste growshop van de lage landen

Reeds voor jaren mijn to go to shop voor het kweken van mijn geliefde groentjes. Steeds snelle verzending en altijd up to date met de jaren. Tot binnekort weer eens !

Zeer snelle levering

Dag ervoor besteld en had het dag erna al gekregen ,super service

super

snelle discrete levering aan huis. prima kwaliteit en degelijk verpakt. 1 woord megafantastisch

Rapide et discret

Toujours un plaisir de se faire livrer en temps et en heure

Graines reçues 2 jours après la commande. 5 germinations/5. Rien à redire. Service irréprochable

Goedkoop en snel geleverd

Snel geleverd een stuk goedkoper dan commerciële sites. 1 klein min puntje.. Ik kreeg geen bestel bevestiging. Maar door de snelle levering maakte dit eigenlijk niet uit.

Ik vind dat je spullen snel krijgt, en ik vind de producten van de headshop erg goed.

100 punten

Zeer goede afhandeling van de bestelling en

Great merchandise

Topservice

1 keer oogsten was niet zoals ik verwachte... maar aldoende leert men.

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden