Goede kwaliteit en goede levering!

Alles Perfekt

Guter Service. Schnelle Lieferung Alles Perfekt

Goede kwaliteit van producten

Super snel en discreet

Prima betrouwbare shop die snel levert

Sehr guter Shop !

Gute ehrliche Qualität ! Schnelle unkomplizierte Lieferung ! Gerne Wieder !

Sneller binnen dan gedacht

Ik had vrijdag een grinder besteld en zaterdag was die binnen top service!

Autoflower mix andere zaden dan beschreven

Classic autoflower mix werd niet geleverd zoals beschreven op de site. Bevat andere zaden dan in beschrijving. werd keurig opgelost door de klantendienst.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Bart, Wat vervelend dat je andere zaden hebt ontvangen dan beschreven. Ik heb je inmiddels gemaild om te kijken waar het mis gaat. Graag lossen wij dit met je op! Met vriendelijke groet, De Klantenservice van Dutch Headshop

Dutch Headshop maakt waar waar hij voor staat!

Zeer goed geholpen toen, door zeer begrijpelijke omstandigheden, de aflevering wat vertraging opliep. Professioneel opgelost door Bianca van de afdeling klantencontact. Mijn dank daarvoor!

Sehr schnelle Lieferung

Ich bestelle seit Jahren bei DHS, auch für den Kollegen- und Freundeskreis mit, und bin immer mit Angebot und Kundenservice sehr zufrieden. In der letzten Zeit dauerte die Lieferung relativ lange, dieses Mal ging es unglaublich schnell, von NL nach D innerhalb von 48 Stunden. Und das trotz (oder weil?) Corona.

Auto OG Kush 5x

Mijn bestelling arriveerde een paar dagen later vanwege de corona crisis. De vijf zaden zijn allen ontkiemt. Bijna mijn 5 zaden verspeeld omdat ik het 'nieuwe' ontkiem bakje gebruikte. Wat een vreselijk slecht rot bakje. Lekt op een of andere manier vocht. Het vocht in het kweekbakje verdamp en de zaadjes staan te snel 'droog'. Ik heb de snel in een 'oud' bakje van DHS gedaan en toen ging het weer perfect. Zo'n 'nieuw'rottig shabby bakje van DHS gebruik ik nooit meer. Kijken of deze Kush lekker smaakt en een goed stoned effect geeft. Mijn vorige kweek Auto Gorilla Glue vind ik minder goed smaken als Auto Amnesia Haze. Tot nu toe is de Amnesia mijn favoriete wiet. Over een aantal weken eens Kush proberen.

Zeer snelle levering.

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Echter twee opmerkingen. Ik had pipetflesjes besteld en van een flesje was het pipetje gebroken. Van de bestelde zaden heb ik er twee, volgens voorschrift, tussen vochtige tissues gelegd om te kiemen. Na 8 dagen is een zaadje nog steeds niet gekiemd. De andere wil ik over een paar weken laten kiemen. Ik hoop dat die het wel allemaal doen.

Snelle afhandeling, duidelijke webshop. Bestelling volgende dag geleverd

Netjes afgeleverd goed verpakt uiterst tevreden

Helemaal gerust zal zeker weer bestellen. Gekochte artikel voldoet erg aan de verwachting

Snel levering

Snel en velig

Zeer professioneel

Snelle levering en veel uitleg zeer gebruiksvriendelijk voor beginners tot profs

Altijd snelle service

Snelle service, en goede kwaliteit

Alles super

Schnelle Lieferung Qualität wie beschrieben

Vlotte levering...bedankt!

Tevreden.

Was goed aaan het tripen

Prima site en snelle levering

Bedankt voor het snel reageren en het opsturen van de bestelling

Snel

goede producten, goede klantenservice.

Meerdere keren heb ik hier een bestelling geplaatst. Ook heb ik een aantal keer contact gehad met de klantenservice. Over beide ben ik erg tevreden. Ga zo door!! 👍.

Aangenaam winkelen

Snel bedient, perfect verzorgd aan een eerlijke prijs. Wederom.

super shop en zeer snelle levering

Ik heb reeds vele bestellingen gedaan bij deze webshop en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Deze winkel is betrouwbaar en bovendien leveren ze zelfs in tijden van corona heel snel. Ik heb voor zover ik mij kan herinneren mijn bestelling steeds de volgende dag ontvangen.

Goede ervaring

Kiyoh Bewertungen

• Alle Kunden dürfen
• Bewertungen müssen den Allgemeinen Geschäftsbedingungen und den Datenschutzbestimmungen
• Überprüft, um gefälschte Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden: Lesen Sie mehr
• Bewertungen mit einer Punktzahl unter 6 sind 7 Tage nach ihrer Einreichung sichtbar