Snelle verzending

Snelle verzending produkt 100% Ok

volledig en compleet aanbod en uitleg

de beste in zijn soort. zeer breed qua aanbod en divers. Nagenoeg alles wat je nodig hebt kan je hier vinden en hoef je dus niet meerdere accounts op andere platforms te hebben.

Produits de qualité surprenante et service de livraison rapide

Produits de qualité surprenante et service de livraison rapide

Super fast delivery!

Ordered the Mighty vaper on Tuesday evening and it was delivered the next day, thanks.

Na aanschaf van een mini grow box ben ik zeer tevreden over de service van dutch headshop.

Het hele bestelproces is vlot verlopen. Snelle levering en duidelijke instructie!

Correct

Pendant la période des problèmes d email électronique j ai pu demander plusieurs fois conseils ou de suivi sur le d'chat est j'ai eu une très bonne aide rien n'a dire tout est parfait

Bianca à été très réactive et j'a reçu mon commande le lendemain

Ils n'avaient pas vu mon paiement mais une fois signalé à Bianca, elle à été très réactive et j'ai reçu mon colis le lendemain.

Ich bin sehr zufriden

Ich bin mit der kompleten leistumg sehr zufrieden .

Beste! 3 x bestellt , 3 x mal geil!

Schnell wie der Blitz, sehr freundlich. Weiter so! Wer im support~chat nette Worte da lässt kann Gold finden ;) Ich finde man hat das Gefühl Ihnen als Kunde wichtig zu sein! Wirklich gut.

Trés bien

Bons produits et envoie rapide bien emballé

De klant is de koning

Betaald en de volgende dag in huis

grinder besteld

Smiddags besteld en volgende dag in huis. Topservice en een topgrinder

Specifieker met beschrijvingen aub

Heb een doos lange vloei besteld en het was brede vloei ipv slim. Heb hem niet terug gestuurd omdat ik hem al heb open gemaakt maar had liever slim vloei.

Goede kwaliteit van producten

Zeer goed en snelle levering

Tevreden klant ☑️

Topervaringen met jullie gehad. Ben ook terugkerende klant. Doe verder zo!

naar keuze

Belachelijk!!!

Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Om 23:00 savonds bestellen en om 11:00 stond de postbode al op de stoep! Binnen 12 uur geleverd, niet normaal joh! Wat een top service van Fitch Headshop. Mij zie je vaker :)

Snelle levering en product klopt met wat er op de site staat.

Snelle levering en product klopt met wat er op de site staat. Prima kwaliteit.

Livraison rapide et comme décrit

Parfait

Snelle en juiste levering

Zeer betrouwbaar en discreet en niet vergeten heel snel.

Snel, behulpzaam, correct.

Voor mijn bestelling even gebeld naar de klantendienst voor extra info. Direct geholpen en de dag erna had ik mijn bestelling. 4 zaadjes, alle 4 ontkiemt en groeien als kool.

Very good

Fast delivery, no complaints

Snelle levering!

Erg goed

Goed en snel verzonden

Helaas geen hallucinaties gekregen van de Mexicana truffels. Heb 15 gram gedeeld met een vriendin, maar afgezien van wat licht in ons hoofd geen trip gekregen.

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden