Goede producten en levering

Ik had hier vloei en tip gekocht voor de perfect joints erg fijn om mee te draaien en snelle levering. Ik was persoonlijk groot fan van de roze kingsize vloei en de 30cm raw vloei. Dit zou ik zeker aan u aanbevelen.

Snel afgehandeld en geleverd.

Top shop

Zeer correcte shop met ervaren hulp indien nodig

Zeer goede service

Nog nooit geen problemen gehad en steeds snelle service

Kneiters goeie

Snel geleverd en perfect verpakt, dus geen last van kreukelvloetjes tenzij de pakketjesmeneer ineens de drang op voelt komen om ermee te gaan discuswerpen, dan is t anders wat

Very Nice

Although it did took its time to arrive everything else was excellent. Keep up the good work. Legit business with quality, one stop shop if you are from abroad.

Aankoop Dynavap Rosium

Scherpe prijs voor een product dat niet overal verkrijgbaar is, snel geleverd in goede toestand.

Snelle levering Top Prima kwaliteit

Tevreden klant

Snelle levering, zaadjes ontvangen zoals in de beschrijving staat. Tevreden over Dutch Headshop

No complaints at all

Prices are fair, merchandise is top notch and communication is very good. Quite satisfied.

Zeer betrouwbaar bedrijf. Word snel geleverd in neutrale verpakking

Lekkere Blunt

Ik heb 2 Blunts gekocht en die waren heel lekker

Perfecto!

Alles volledig naar wens. Volledige tevredenheid.

Makkelijk besteld, snelle levering

Fijne webshop. Heldere navigatie en soepel bestelproces. En een goed product natuurlijk!

Verrassende alternatieven

Damiana en Calamus zijn twee volledig nieuwe producten voor ons dat we hoogstwaarschijnlijk gaan blijven aanschaffen. Bye bye tabak hallo Damiana. Veel gezonder, lekkerder en ruikt nog eens aangenaam ook. Calamus lijkt mij inderdaad een goddelijke kruid met een verhoogde maar energieke werking.

Echt een top ervaring.

Goede spullen, goede service, goede winkel.

Sehr zufrieden

Super schnelle Lieferung, und bis jetzt immer zufrieden gewesen mit der Ware. :-)

Geen levering

Snelle reactie en erg vriendelijk, maar de levering laat op zich wachten..

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Nancy, Wij hebben helaas geen controle over PostNL en BPost. In deze drukte tijd voor ze kan het zijn dat pakketten een langere levertijd hebben. Het enige wat wij kunnen doen is hopen dat de pakketten snel geleverd worden. Groetjes, Team Dutch-Headshop

Commande avec délais de réception largement correct !!!

Bon Échange de emails avec vous et je recommanderait certainement ...

Supersnelle service!

Echt top service, s avonds rond 21.00 besteld, volgende dag al in huis

Super webshop!

Snelle verzending & ruime assortiment.

great

good assortment, excellent customer service and very quick delivery, I will order again in the future, I recommend.

wat is beloven is waar

Goede ervaring gehad

Op tijd geleverd en kwaliteit

Über Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden