Mooie producten

Alles is naar wens. Ik heb niks negatiefs te melden en ben heel blij met mijn bestelling.

Grand choix, excellent rapport qualité prix

A l’écoute, sérieux, livraison rapide, contact via Chat impeccable, super qualité, grand choix, prix correct, service après vente ! Très content, je recommande !

super coorect en punctueel

een vlotte correcte service

Gut

Als aller erstes einmal war die Versand zeit so wie die Verpackung top.Die gekaufte Pfeife tut auch ihren Job. Für 100 Siebe (8,99€) zuverlangen die nach 2 Köpfen durch brennen ist kein so positiver Punkt die Qualität und der Preis stehen hier in keinem Verhältnis. Auch ist fraglich ob es gesundheitlichlich so gut ist wenn das Metall mit dem Rauchgut vermischt wird beim durchbrennen. Trotz dieser einzelnen Produktkritik, super Shop.

Betrouwbaar

Snelle levering en hemptouch is echt een top product!

Toujours des produits de qualité

Toujours des produits de qualité,un service client au top qui se coupe en quatre pour satisfaire le client

Snel,goede producten, vriendelijk

Mijn bestelling supersnel in huis en goede kwaliteit. Ga zo door mensen

absoluut positief

zeer snelle en verzorgde verzending, en eigenlijk niet eens zo duur (zelfs korting bij aankoop van meerdere zaken)

Gut

Die Änderungen bei dem CBD Oil Mediwiet 2,1% und gleichzeitig die sehr viel heller Farbe des Oils löst bei älteren Verbrauchern Unsicherheit aus. Ich bestelle das Oil schon länger für meine Mutter- 93Jahre- . Es war bisher sehr hilfreich bei ihren Beinproblemen .ich hoffe das optisch andere Oil hilft wie das bisherige und sie nimmt es weiterhin. Mit freundlichen Grüßen W.Sittig

Bestelling super snel geleverd en ook voor een nette prijs zeer tevreden 👍🏻👍🏻👍🏻

Goede producten doet wat het beloofd, goede levertijd

Een zeer goede ervaring, ik zie wat ik nodig heb, bestel het en heb het binnen 3 dagen binnen. Discrete verpakking. Gewoon top

nice

nice!

super

snelle levering👌

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering

Product is goed. Geven goed antwoord op gestelde vragen.

Top, zoals beloofd!

Crusher besteld, product is precies zoals omschrijving/ foto's! Ook bezorging keurig netjes geregeld. aanrader!

Ruim assortiment aan een correcte prijs

De keuze voor betaling zijn niet zo duidelijk waardoor ik bij laatste bestelling per vergissing in bankoverschrijving terecht kwam ipv betaling via kaart.

Uitstekend!!

Makkelijk bestellen,alles duidelijk en goed verpakt en snel in huis.

alles prima

Die Kommunikation klappt gut, das bestellen auch

Problemlose und schnelle Lieferung

Habe das erste mal was bestellt. Kann nur sagen dass von der Bestellung bis zur Lieferung drei Tage inklusive Wochenende vergangen sind. Und von der Ware bin ich begeistert. Bedenkenlos empfehlenswert.

Alles top

Keurige verzending ,goed product

Response from the business owner

Beste Erik, Dank je wel voor deze review! Fijn om te horen dat alles naar wens is! Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Elke keer als ik wat bestel komt het gelijk de volgende dag binnen. Prima producten en een hele goede klantenservice!

Response from the business owner

Beste klant, Dank je wel! Fijn te om te horen van een tevreden klant. Als we je toch nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

snel en goed

sneller dan ik had gehoopt

Response from the business owner

Beste HL, Wat fijn om te horen dat we zelf de verwachting te boven gingen! ^_^ Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Ruim aanbod, overzichtelijk en goed geprijsd.

Ik heb hier nu enkele keren besteld en de bestelling was altijd snel in huis. Het aanbod is erg ruim en goed geprijsd. Ook erg duidelijke omschrijvingen bij alle artikelen. Niks te klagen.

Response from the business owner

Hoi Tim, Fijn om te horen dat alles naar wens is. ^_^ Wij werken ook hard om de juiste beschrijvingen bij alle producten te krijgen. Mochten wij nog iets anders voor je kunnen doen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Nach Sprache filtern

All customers are allowed to review.
Reviews must meet the review guidelines.
Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
Report abuse or other matters here.
Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted.