Sehr rasche und damit erfreuliche Ankunft meiner Bestellunges könnte eine Betriebsanleitung beiliege

Bestellung ist für mich optimal gelaufen. Unerwartet rasch!!!

Expensive and slow

- Afterwards I noticed: Very expensive (31% above a cheaper competitor) - Inconvenient payment (in my case: bank transfer only) - Not really fast in sending, still ok though (1 week) - Packaging standard below average: 9 bottles of fertilizer thrown into a box, no filling material, products dirty/sticky (with fertilizer on the outside)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Slecht

Ik dacht neem een klein beetje 5 gram. Maar niks geen effect. Ja alleen dat ik me heel ellendig en alleen voelde

Service rapide

Très bien

Alles super geklappt

Von Anfang bis Ende alles perfekt

Uitgebreid assortiment en oog voor de klant

Dutch Headshop biedt een ruim assortiment aan kwaliteitsproducten en onderscheidt zich door de zeer klantgerichte informatievoorziening. Voor mij de go-to shop voor advies en oplossingen.

Anwachsen super

Zu den Pflanzen im Erntezustand kann ich nichts Schreiben; da Pflanze noch zu klein

Snelle aflevering en goedkoop !!

goed, snel en goede support

vaker dingen besteld, nooit fouten en/of schade. op bestellingen vaak een extra 'tje of leuke kortingen, snelle levering en niet super duur.

Perfekter Service / super Kundenservice /

Ich bin super zufrieden, reibungslos geklappt. Versand war super Fix. Dann sind einige Saat-Körnchen nicht aufgegangen, da habe ich sofort Ersatz bekommen. Somit nur zu Empflehlen.

Niks ontvangen naar meerdere contact pogingen

Niks ontvangen na 2 weken, ik heb gemaild, gebeld, gewhatsapped en nog steeds niks ontvangen. Ik had volgens DHS voorradige artikelen besteld maar er word niks verstuurd...

Netjes en snel geleverd.

Zeker niet de eerste bestelling maar weer net als alle andere keren netjes en correct en snel geleverd

Fresh product. Fast felivery.

Quality products

Perfecte service

Uitstekend geholpen en een goede keuze kunnen maken.

Uitstekend geholpen en een goede keuze kunnen maken.

Samen zum Keimen bringen

Hallo zusammen, bisher habe habe ich bei der Keimbildung indoor Samen durchschnittlichen Erfolg gehabt. Mal haben alle Samen gekeimt, mal nur die Hälfte. Das Angebot der Nachlieferung habe ich bisher nicht genutzt. Jetzt, da die Samen teurer geworden sind, ich baue jetzt outdoor Pflanzen an, dokumentiere ich die Keimung und werde Euch über meine Erfolge informieren. Insgesamt bin ich mit Eurer angebotenen Produktpalette, Informationen und Tipps zu den Pflanzen und Eurer schnellen Lieferung gut zufrieden. Beste Grüße Holger

Goeie en mooie diepe trip gehad!

Ik heb 30gram Utopia genomen en ik kan het aanraden om een mooie diepe trip te ervaren. Voor diepe meditatie of om meer dingen over jezelf te weten te komen vond ik dit een erg geschikte truffel. Ik ben ook wel benieuwd naar de nog heftigere truffel soorten dus die ga ik de volgende keer ook proberen.

Goede Service

Supersnel geleverd

Super schnell,

die Pflanze treibt aus, mal schauen, was draus wird..??!

Kan niet beter

's avonds besteld en toch de volgende dag in huis. Geweldig.

Super schnelle Lieferung

Die Samen kamen in kleinen Tüten mit einer Anbau Anleitung. Ich bestelle gerne wieder!

Uitzonderlijke keus

Artikels Die ik nergens anders vind.

Goed materiaal en goede ondersteuning

Goed materiaal en goede ondersteuning

Duidelijke informatie en vlotte levering

Ik was op zoek naar medisch ondersteunende microdosing om te helpen bij ME/CVS. Hier vond ik duidelijke informatie en een overzichtelijke winkel. De levering was vlot en kwam netjes verpakt. Het product is zoals omschreven. Ik heb zowel de kant en klare hele truffels als het thuis groei pakket geprobeerd. Thuis groeien is voordeliger, en leuk, maar te veel werk als je CVS hebt. De truffels smaken nogal bitter dus een snoepje erbij is aan te bevelen. De aangeraden dosis is 0,5 tot 1,5 gram. 1 gram helpt mij al bij vermindering van pijn en overgevoeligheid voor prikkels. 1,5 tot 2 gram maakt ook nog dat ik me wat prettiger in mijn vel voel zitten. Met meer is het geen microdosis meer en word je een beetje te vrolijk. Leuk, maar, je gaat dan een dip krijgen de volgende dag, en dat kan je er niet bij hebben.

Company details

1715 De Trompet

Heemskerk 1967 DB

0251 20 62 68

[email protected]

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.