Ontkiemen duurde wat Lang en spongepots was een drama

Ontkiemen duurde wat lang en spongepots was een drama uiteindelijk bakje met water gebruikt....

Vandaag goed en snel geholpen via de E-mail. Was van de 5 zaden er 1 niet ontkiemt en vandaag is er een nieuwe voor me opgestuurd door Roos :-)

Snelle levering, goed product!

De site is makkelijk te navigeren, zo vind je snel wat je zoekt. Snelle levering en anoniem verpakt. Erg tevreden over het product. Ik zou hier zeker weer iets bestellen. Al met al dus een top ervaring, aanrader!

Super service!!!

Snelle levering van top product.

Supah!

One stop shop, zou het liefst ook de cannabis hier kopen...maja mag niet he :o

Fast shipping

The website is easy to navigate through. Cheap & quality product, fast shipping. Good seller

Top zoals altijd

Bestel al jaren hier en het is letterlijk altijd perfect.

Geen enkele klacht

Snelle levering, product was in orde

Snel en goede kwaliteit

Na het bestellen van wat zaden waren de zaden snel binnen, ook ontkiemde ze zeer snel, na twee dagen namelijk al. Ook toen het hard waaide brak er een stengel van het plantje maar na het rechtzetten van het stengeltje geneesde hij weer snel, top kwaliteit dus. Ook bij vorige bestellingen was alles op tijd binnen en ging alles heel soepel. Ik raad daarom aan iedereen Dutch-Headshop aan.

Top winkel

Leuke artikelen ga zeker weer hier dingen bestellen

Altijd goede producten voor een nette prijs

Zoals gezegd zijn de producten goed, de beschrijving van de producten zijn accuraat, prijzen zijn goed, bestellingen worden netjes afgeleverd.

Betrouwbaar en snel!

Duidelijke informatie en advies.

GEWOON ALLES JUIST!!!!!!

GEWOON ALLES JUIST!!!!!!

Goeie zaadjes!

Goeie zaadjes, snel en goed ingepakt geleverd gekregen. Ze zijn alle 5 uitgekomen en gaan heerlijk de lucht in!

TOPSERVICE

Net zoals de voorgaande bestellingen ook nu weer snel geleverd. De website is zeer overzichtelijk ingedeeld om snel te vinden wat je zoekt.

*High in de sky*

Gewoon super. Altijd vlug en netjes afgehandeld. Indien een probleem zich voordoet, wordt die snel opgelost. Artikelen zijn wat je ervan verwacht, top.

goede bereikbaarheid

Snelle service ,goed bereikbaar ,goede uitleg .

Dank

Kom hier altijd voor mijn zaden en cones/tipjes en vloeitjes. laatste tijd ook supplementen voor de planten en dit blijft beter worden.

Goed product snelle bezorging.

Goede ervaring alles is zo als ik het verwacht.

Snelle levering, mooi verpakt.

Snelle levering en heel goed en mooi verpakt. Altijd fijn om hier te bestellen.

Snel bezorgd en goede kwaliteit

heel goede klantenservice

snelle reactie en levering

Levering vlot en betrouwbaar.

Levering vlot en betrouwbaar.

Zeer goede ervaringen en supersnelle afwikkeling!

Duidelijke site en prima klantenservice en snelle verzending van de producten!.

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement