Duidelijke site, snelle levering, tevreden over de producten. Aanrader!

GOED

Snelle antwoorden op je vragen met duidelijke uitleg. Je mag steeds mailen als je met iets zit of als er iets onduidelijk is. Vriendelijk en behulpzaam.

uitstekend

snelle en correcte afhandeling

McShroom

Fast, discreet and we'll packed. I hope my aliens will be strong :v

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super top

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling; voldoet precies aan mijn verwachtingen. Het pakketje lag de volgende ochtend al voor de deur, terwijl ik het vrij laat op de avond had besteld. Sneller dan Amazon! Al met al zeer tevreden.

Goed product, zoals omschreven en een snelle levering

De wolkenkraft verdamper is zijn geld dubbel en dwars waard. Compact, mooi design, en een snelle opwarming tot 220. Dutch Headshop vroeg een redelijke prijs en heeft voor een correcte en snelle levering gezorgd.

Samen bestellt und nach ein paar Tagen erhalten .

Wie die Qualität ist kann ich noch nicht sagen da die Pflanzen erst wachsen müssen.

Alles ok.

Produkt qualitativ gut, schnelle Lieferung

Simple et efficace

A chaque fois que je commande chez Dutch Headshop, je suis pleinement satisfait. Une fois j'ai sollicité le service client et celui-ci a su répondre à mes attentes et mieux encore. À chaque fois qu'on me demande, je recommande Dutch Headshop.

Alles op tijd verzonden en geleverd en ook uitstekende kwaliteit.

Perfecte en snelle levering.

Prima, goede service

Producten zijn prima, goede prijs, snelle levering, geen minpunten.

een goede ervaring

snelle en goede levering, enkel de site mag iets uitgebreider omtrent de hoogte van bepaalde wietplanten ( zaadjes ) bij de 1 staat het wel en bij andere weer niet. verder eigenlijk geen commentaar.

Simly the best!

Simply the Best!

Pakketten wordt snel opgestuurd. Goede producten

Prima op tijd en zonder problemen

Prima op tijd en zonder problemen

produits de qualité source sur.

J'ai commandé pour la première fois la gamme de produits de head shop et j'en fut fort content,Je recommande fortement.

Top ervaring steeds perfect geleverd !!

Al een paar keer iets besteld, word steeds sneller geleverd dan er word aangegeven !! Top website overzichtelijk en zeker niet duur..

Gebruiksvriendelijk

Heel overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website

Perfecte service!

Snel verzonden dus ben heel tevreden. Kwaliteit van de producten heb ik nog niet kunnen testen dus daar kan ik helaas nog geen review over geven. Wellicht dat hier een vervolg op komt met mijn bevindingen van het eigen huismerk!! :)

Très bien rapide et sans problème

Au top

Een zeer vlotte afhandeling

Snelle levering. Product zoals omgeschreven en voor vragen kan je altijd mailen.

Vlotte, nette snelle afwetking en levering

Zie bovenstaande

Goede kwaliteit, goede service

Ik heb inmiddels zo'n 10-12 keer besteld bij DHS. In die tijd is er maar 1 keer een pakketje niet op tijd aangekomen, na contact met de klantenservice was er heel snel een oplossing geboden in de vorm van het opsturen van een nieuw pakketje. Zeer vriendelijk personeel en altijd top kwaliteit producten!

goeie dingen voor het hoofd

Uitstekende kwaliteit en spoedige en betrokken klantenservice medewerkers. Haal het hier voor fijne reizen. Betere reizen aangeboden dan reisbureau's!

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement