Heel tevreden

Eenvoud te bestellen en altijd snel geleverd.

Goede service!

Veel keuze, snelle verzending!

Goeie producten, altijd optijd

Niks aan te merken

Excellent

Super snel geleverd en concurrerende prijzen. Ik kom altijd terug naar hier. Zeer tevreden, hartelijk dank.

Perfect!

Zeer snelle levering

gweldig

snelle levering en goede service zeer tevreden over de producten .

Niet ontvangen

Ik wacht al meer dan een week en nog steeds niks

Supersnel!

De producten kwamen de volgende werkdag al thuis. Nu wachten op voldoende zon.

Alles correct, discreet en snel geleverd

2 bestellingen gedaan. 2 maal helemaal ok.

Goed product en snelle levering.

Ook met de klantenservice te maken gehad, het werd goed geregeld.

snel geleverd

Smoking ongebleekte lange vloei. Beste prijs, kwaliteit en snelle verzending.

goede ervaring

snelle levering en goede producten

Kan niet beter

De Dutch Headshop blijft me telkens weer verbazen met de snelle levering, de goede klantenservice en de geweldige kwaliteit van hun producten. Ga zo door!

Bestelling ondanks de drukke periode eind van het jaar ...snel geleverd

Niet veel ervaring

Net begonnen

Altijd tevreden

Ik bestel hier geregeld en ben altijd tevreden. Assortiment is goed en de levering is snel. Wat wil je nog meer?

Alles Prima, Gebrauchsanweisung in Käufersprache per Mail wäre optimal

Alles Prima, Gebrauchsanweisung in Käufersprache per Mail wäre optimal

Sehr gut

Alles top. Würde definitiv wieder bestellen!

Correct en snel!

Duidelijke website, heel veel praktische informatie en tips, correcte afhandeling.

Supersnel

Correct, snel en producten zoals omschreven.

Geweldige klantenservice, topkwaliteit magic truffels. Een absolute aanrader!

De klantenservice van deze webwinkel voor magic truffels is ronduit fantastisch; hun vriendelijke en deskundige team staat altijd klaar om vragen te beantwoorden en geeft uitstekend advies over de diverse producten. De kwaliteit van de magic truffels is indrukwekkend, ze leveren consistente ervaringen die voldoen aan de hoogste verwachtingen. Bovendien is de levering snel en discreet, waardoor je met gemak en vertrouwen je bestelling kunt plaatsen. De website is overzichtelijk en informatief, waardoor zelfs beginners gemakkelijk hun weg kunnen vinden in de wereld van psychedelica. Wat een geweldige ervaring om met zo'n professionele en klantgerichte service in aanraking te komen; ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen voor zowel beginners als ervaren gebruikers van magic truffels!

Fijn snel en vertrouwd

Heb al meerdere keren besteld bij Dhs en eigenlijk nooit geen probleem gehad Ruim assortiment en goede prijzen

Het. Heeft. Een. Ontspannend. Euforische. En. Verdovend. Gevoel

Geachte. Heer. Mevrouw. Ik. Ben. Heel. Tevreden. Over. Mijn. Aankoop. Blauwe. Lotusthee.

Klantvriendelijkheid en service is top

Heb nu al een aantal keer spullen besteld en alles wordt netjes afgeleverd binnen een paar dagen. Top!

Super online winkel

Prima prijs kwaliteit verhouding en altijd supersnel geleverd. Vragen via e-mail snel beantwoord

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.