Superservice!

Snel geleverd!

Mijn bestelling werd snel geleverd en er zat een gratis pakje vloeitjes bij. Helemaal top.

Super to quickly and effectively

to quickly and effectively remove difficult

perfect bestaat niet dus 4.5 sterren

overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en op tijd, deftig en verzorgt bezorgt aan huis

Goede informatie

Het gaan gebruiken van een produkt moet je meestal onder de knie krijgen via de bijsluiter, kreeg hier een aparte mail met uitgebreide uitleg, heel prettig. Snelle verzending

Helemaal super!!

Echt goede spullen, en waanzinnig snel geleverd! Wij zijn er blij mee!

Snelle service en goede producten

Goede ervaringen

Prima ervaring

Ik ben dik tevreden

Presies wat ik besteld heb snel binnen en goede kwaliteit. Ik ben dik tevreden

Super goed kwaliteit en Snel!

Eindelijk goede kwaliteit paddos met gegarandeerd resultaat!

Alles gut

Bestellung,Lieferung und Pünktlichkeit alles Top Immer wieder

proffesionele topsite

Supersnelle levering Top spul heb een hoop geprobeerd Mexican Paddo Growkit is een aanradert

Snelle en goede service

Unproblematisch genau so muss es laufen

Wenn ich noch ein paar Sterne mehr geben könnte, sollte man diese auch noch vergeben. Perfekt macht weiter so . LG

Snelle levering maar mindere kwaliteit

Ik koop online mijn rolmachinetjes voor een joint en telkens komt na enige dagen de naad los van het zwarte rol-plastiek. De naad is niet goed gelast. Deze keer van vrijdag tot maandag gebruikt en het was al kapot, naad is terug losgekomen van het zwarte rol-plastiekje. Het is wel aangenaam om gratis vloeitjes en een aansteker te krijgen bij de bestelling.

Lekker goedkoop en snel geleverd wat wil je nog meer

perfect

Snelle levering correcte prijs

Zal hier zeker nog eens bestellen

Bestelling kwam snel binnen, assortiment is best oké. Vormgeving van de site is niet mijn ding, site werkt voor de rest prima

Snelle levering, goede communicatie

Bestelling werd snel geleverd, duidelijke communicatie over status (track 'n tracé link gestuurd), product prima, helemaal tevreden!

Ik heb 5 zaadjes nu in het ontkiembakje liggen, 2 ervan komen uit, de overige 3 nog niet, het is al wat dagen geleden dat ze in het bakje precies volgens uw beschrijving liggen

Würde gerne erst die Ware erhalten, dann kann ich auch eine Beurteilung schreiben

Habe leider meine Ware noch immer nicht erhalten.

Response from the business owner

Guten Tag, Ich sehe in der Verfolgung, dass Ihr Paket noch auf dem Weg ist. Sie müssen geduldig sein, aber das Paket kommt. Team Dutch Headshop

Kwalitatief, professioneel en klantvriendelijk !!

Al een aantal jaren regelmatig besteld van deze shop en alles loopt altijd perfect, de bestelling is discreet en veilig verpakt en word snel geleverd. Niks negatief te zeggen, doe zo verder DHS !!!

Snel en mooie producten

Snelle bezorging, je word goed op de hoogte gehouden, prijs kwaliteit verhouding. Alleen maar positief.

Wat er beloofd wordt gebeurd ook!

Snelle levering, uitstekende aftersales. Prettige communicatie.

About Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement