Bestelling bevestigen is blijkbaar te moeilijk
Waardeloos.
Gisteren een bestelling geplaatst en niets van een bevestigingsmail ontvangen. Met de waardeloze AI bot lopen chatten, die me niets verder helpt. Krijg telkens hetzelfde te horen en wordt niets verder geholpen. Heb geprobeerd het contact formulier in te vullen, maar als ik op "bevestig" druk herlaad alleen de pagina, er gebeurt verder niets. Een email gestuurd en nogsteeds geen antwoord.
Het enige contact wat je krijgt is AI, ongelofelijk irritant.
Mijn bestelling was niet goedkoop en deze site begint te lijken op een ****.
Ik had hier besteld vanwege de snelle bezorging omdat wat ik besteld heb ik echt snel nodig heb, maar ik krijg niet eens een duidelijke bevestiging van mijn bestelling of reactie op mijn mail. En nu zie ik ineens allemaal slechte beoordelingen.
Waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier bestel.