Zahlungsvorgang und Lieferung waren optimal schnell

XTC maar dan niet energiek

Waarschijnlijk heb ik de zaden niet goed ingenomen, omdat ik nauwelijks visuals had en me heel slap voelde, maar wel op mijn hoogtepunt een heel lekker gevoel door mijn lichaam had (vergelijkbaar met XTC). Ik heb de zaden gewoon fijn gekauwd en toen uiteindelijk doorgeslikt (op dezelfde manier als bij truffels). Het duurde 2 uur voordat ik iets voelde en de effecten eindigden na 6 uur. De volgende keer zal ik het fijn malen en in water laten weken voor een beter effect. Over het algemeen was het wel een leuke avond.

Snelle bezorging

Product snel afgeleverd en product naar omschrijving

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Paul, Fijn om te horen dat de bestelling zo snel in huis was! Mocht je nog vragen hebben over het product dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Super snelle levering

De high hawaiians waren snel ter plaatsen. Na het nuttige van theetje waren we binnen 10 min in een andere wereld.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Berend, Goed om te horen dat je een mooi ervaring hebt gehad met de High Hawaiians! Als we je bij een volgende ervaring kunnen helpen, dan horen wij het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

SNELLE LEVERING

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste JP, Dank je wel voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de bestelling snel in huis was. Als er nog iets is wat wij voor je kunnen doen, dan horen wij het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Top service en producten

Goede webshop

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Cyriel, Dank je wel voor je fijne beoordeling. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Alles supi

Hat alles super funktioniert, ist auch nicht die erste Bestellung bei euch :)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hello Lene, Vielen Dank für diese Bewertung Wenn wir noch helfen können, lass es uns wissen! Mit freundlichen Grüßen Kundenservice von Dutch Headshop

Kann noch nicht, ware ist noch nicht da

Lieferung noch nicht angekommen, das heißt 2 bis 5 Tage wo bleibt die Ware?

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Karina, Vielen Dank für Ihre Bewertung Ärgerlich, dass die Lieferung anscheinend nicht pünktlich war. Wir haben Ihnen eine E-Mail mit der Verfolgung Ihrer Bestellung gesendet. Diese wird am 01.11. An die von Ihnen angegebene Lieferadresse geliefert. Wir möchten per E-Mail erfahren, ob Sie die Bestellung ordnungsgemäß erhalten haben. Mit freundlichen Grüßen Dutch-Headshop Kundenkontaktabteilung Dieser Beitrag wurde übersetzt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Hans, Dank je wel voor deze fijne beoordeling. Als we nog iets voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact op te nemen. Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Niets op aan te merken. 10/10

Geen enkele problemen ervaren met deze site. Altijd snel geleverd en in perfecte staat.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Maarten, Dank je wel voor je review! Blij te horen dat alles goed gegaan is. Als er nog vragen zijn, laat het ons rustig weten! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Fast shipment

Everything was okay. The shipment was really fast.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Lorena, Thank you for those kind words. We love to help when we can. With kind Regards, Customer service from Dutch Headshop

Juiste levering goede producten

Makkelijke site met veel producten voor kweken roken van wiet. Ook goede vervangproducten die helpen bij het stoppen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Pieter, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Als je nog vragen hebt over de producten dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Vlotte service!

Vlotte service!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Ann, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat alles naar wens is! Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Goed kwaliteit en super snel in huis

We hebben een vaporizer besteld 'savonds laat en die werd de volgende dag al bezorgd! Het product werkt ook perfect en de site is heel duidelijk.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Marieke, Fijn om te horen dat de vaporizer naar wens is! Als je nog vragen hebt over het product, laat het ons weten! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Rasch und zuverlässig

Problemlose Bestellung, Bezahlung und schnelle Lieferung.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hello Manfred, Vielen Dank für Ihre Bewertung Schön zu hören, dass alles zufriedenstellend ist! Mit freundlichen Grüßen Kundenservice von Dutch Headshop

Snelle levering, goede kwaliteit en overzichtelijke eerlijke site, een en al Top.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Fred, Dank je wel!! Als je nog iets mist op de site, laat het ons weten?! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Al een tijdje een tevreden klant

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Andreas, Dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat je als trouwe klant alsnog deze reviews in wilt vullen. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Snel en verzorgde levering

Producten zijn altijd mooi en verzorgt verpakt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Sandra, Dank je wel voor je review! Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is! Als we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Snel en goed verzorgt

Ik bestelde de jointroller op een avond om 22.00 uur en kreeg hem zelfs de volgende dag al bezorgt. Goed verpakt en alles zat er in! Fijne ervaring :-)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Sylvia, Fijn om te horen dat de bestelling zo snel binnen was! Als je nog vragen hebt over het product of andere zaken, helpen we je graag verder. Anders wellicht tot een volgende bestelling :-) Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Ware war wie beschrieben, schnelle Lieferung und guter Support. Gerne wieder

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hello Patrick, Vielen Dank für Ihre Bewertung Schön zu hören, dass alles zufriedenstellend ist! Mit freundlichen Grüßen Kundenservice von Dutch Headshop

Uitstekende klantenservice

Nadat PostNL mijn pakket was kwijtgeraakt en ik zeer slecht behandeld werd contact opgenomen met de headshop. Dit is heel goed opgepakt en gaf me rust in een toch wel stresvolle situatie. Heb het product nog niet binnen maar de service is een 10 waard.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Jip, Goed om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Ik heb net even je nieuwe zending bekeken en deze moet vanmiddag geleverd zijn. Als het niet zo is, laat het ons even weten? Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Mijn ervaring met Dutch Headshop was precies zoals ik wil dat het ging

Site is duidelijk, bestelling ging makkelijk. Ik had de bestelling de volgende dag al in huis!! Alles heel en goed aangekomen. Ben erg positief over de service.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Alyza, Wat fijn om te horen dat alles zo voorspoedig is verlopen. Als we je bij een nieuwe bestelling ergens mee kunnen helpen, horen we het graag! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Waanzinnig goed!

Goed werkende en overzichtelijke website. Meer dan genoeg keus in product en een duidelijke omschrijving. Waar ik echt van versteld stond was de levering..! Net voor middernacht plaatste ik de bestelling, net na middernacht kreeg ik de track & trace code over de e-mail met de informatie dat het diezelfde dag nog zou worden afgeleverd. Nou inderdaad, netjes optijd en discreet afgeleverd. Boven verwachting.. Ongelooflijk! Bedankt Dutch Headshop!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Robbie, Zo te lezen een geval van net op tijd bestellen zodat het precies op tijd mee kan met de vervoerder :-) Fijn dat je daar zo tevreden over bent! Dat horen we graag. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons rustig weten! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Al heel snel geleverd met een heel goed product!! Ik ben heel tevreden!

Goede snelle en juiste levering! Ik ben heel tevreden 😊

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Patrick, Dank je wel voor je review! Fijn te lezen dat je tevreden bent :-) Graag tot een volgende bestelling ;-) Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Heel behulpzaam

Mijn eerste aankoop.. Ik had een verkeerde keuze gemaakt en werd daar eerlijk attent op gemaakt. Zo verkrijg je langdurige en contente klanten! Tot de volgende keer!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Cindy, Dank je wel voor je review! Goed om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen. Mocht er bij een nieuwe bestelling iets zijn, laat het ons weten! Met vriendelijk groeten, Namens de Klantenservice van Dutch-Headshop

Filtre sur la langue

Kiyoh Critiques

Tous les clients sont autorisés à revoir
Les commentaires doivent répondre à la critique terms and conditions and the privacy policy
Checks to prevent fake reviews as much as possible : Read more
Les critiques avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumissionTraduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)