Goeie service

Na ik pech had met het kweken van m'n CBD planten, bestelde ik opnieuw en had het gemeld dat de planten mannelijk waren geworden ws door stress. Stuurde zij een leuke verrassing.

Heeft mij geholpen weer wat scherper te worden

Heb gemerkt dat ik wat sneller afgeleid was en heb door dit product te gebruiken wat vaker heldere momenten gehad waarbij ik goed kon presteren.

Top Producten en snelle levering

Binnen de 24u besteld en geleverd! Top!

super goede service

zeer snelle verzending en alles duidelijk gemaild zo bestelling en rekening beter dan bij wietzaadjes.nl 2 keer gemaild nooit iets terug dus nu hier besteld top

Jammer dat er niet automatisch wordt aangegeven welke accessoires je nog nodig hebt. Een tweede bestelling plaatsen voor een product dat vele malen goedkoper is dan de verzendkosten is jammer.

tevreden!

dit was mijn 1ste bestelling. de bestelling verliep heel vlot. bij de producten zit er een goeie begeleiding bij. ik ben content.

Satisfait commande reçu environs 10 jrs

Satisfait du service client réponse rapide, commande expédié le 06/06 et reçu le 17/06.

Flawless

Good product, service and price. Speedy delivery.

Vriendelijk en goede naservice

Ik bestelde zaadjes en kreeg een email hoe ik het zaadje stap voor stap moest behandelen tot plant voor de Meeste opbrengst wat een service

Vertrouwd

Het is soms zoeken om een betrouwbare site te vinden en na lang zoeken kwam ik bij Dutch Headshop uit en ik werd niet teleurgesteld. Prima sortering, duidelijke omschrijving en snelle service, voelde meteen vertrouwd.

Alles super!

Gute HP mit entsprechenden Informationen, gute Qualität, super schnelle Lieferung. Weiter so!

Schneller Versand, Tolle Tips, besser geht's nicht!

Ich bin super begeistert habe schon zwei mal hier bestellt und würde es jedem Empfehlen. Die deutschen Übersetzungen in den Mails und auf der Seite sind manchmal nicht 100% perfekt aber der Service ist es! Ich finde die Seite sehr ansprechend und übersichtlich gestaltet, Bezahlung und Versand funktionieren ohne Probleme und die Ware war viel schneller da als ich gedacht hätte - Qualität und Preis stimmt auch 100%ig

Goede kwaliteit

Ik heb zaadjes besteld en die kreeg ik netjes in een zakje thuis geleverd . De methode om ze te laten ontkiemen werkte erg goed. Nu benieuwd hoe ze gaan groeien.

Snel geleverd en prima producten!

First time buyer of seeds :)

Helpful staff and easy to buy. Very fast delivery!

Tip top

Alles bestens

Toppy

Goeie zaadjes toppy spul

Snelle levering,goed verpakt.

Ik kan over het product nog geen mening geven, ga het later pas gebruiken.

Theh are just babies now

So far so good,i have 6 autoflowers in an outside greenhouse,but they only 5cm high,it's a bad summer,and can't grow inside yet,can effort a whole set to start inside,i use a lamp to get them 5cm and then thry go outside,so now we feed them well and hope summer start real soon,

Good

Good

Een aangename schop net veel producten en kom je er niet uit dan geven deze vriendelijke mensen je altijd raad mijn Bestellingen zijn ook altijd snel geleverd en je kan erop vertrouwen

Snel, professioneel en klantvriendelijk !

Duidelijke informatie en genoeg keuze. Super snelle bezorging. En het meest klantvriendelijke bedrijf sinds jaren !

alles super gerne wieder

Hat alles super geklappt danke gerne wieder

Company details

1715 De Trompet

Heemskerk 1967 DB

0251 20 62 68

[email protected]

À propos de Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.