Keinerlei Probleme

Paket kam schnell mit richtigem Inhalt

Prima prijs en snel geleverd!

TipTop

Schnelle Bearbeitung

Merci pour votre qualité et sérieux!!! Je recommande DUTCH sans hésitation ;))

Commande de graines

Je suis très satisfait de ma commande cela fait deux fois que je reçois mes achats et je n ai qu un mot merci et bonne continuation

Easy ordering, payment, delivery and communications

My order arrived in great condition. It took 2 weeks from the order date rather than the time specified but I put that down to the fact that these guys must be inundated with orders right now. Have yet to try the products ordered.

Super producten en snelle service

Elke bestelling netjes en snel verzonden. Goede producten met een goede prijs

Geweldige service

Dutch headshop heeft een gewelige service en super producten. De levertijd duurt niet te lang. Prima!

Ik heb mijn zaadjes besteld, na drie dagen al ontvangen, zeer discreet verpakt dan ben ik met het ontkiemen begonnen. Na 2 nachten zijn ze allemaal ontkiemd, heb ze dan in biologisch potgrond gezet en afwachten maar!

Top bedrijf

Als er wat fout is gegaan word dit prima opgelost. Ga zo door !!

Sehr schnelle Lieferung, Qualität augenscheinlich einwandfrei

Sehr schnelle Lieferung, Qualität augenscheinlich einwandfrei

Fantastische Erfahrung

Von der Bestellung über den persönlichen Kontakt bis zur Klärung von Problemen ist alles gut gelaufen. Leider war der Artikel etwas beschädigt, dies ist jedoch auf den Transportdienst und nicht auf den Shop zu schieben.

Super service!

Bij mijn eerste bestelling was er een zaadje te kort bij een set van 3 van dutch passion.. Ze hebben dezelfde dag nog 2 gratis zaadjes van hun huismerk opgestuurd ter compensatie! Top producten en top service! Zal in de toekomst zeker bij dhs bestellen!

Altijd top

Al vaker besteld Altijd snelle service en topkwaliteit zaden. Alles wat ik gekocht heb is uitgekomen. Daarnaast is de prijs ook zeer aantrekkelijk en beveel ik ze zeker aan bij iedereen Ga zo door !!

gerne wieder:)

schnelle Lieferung (3 Tage) und gute Qualität

Verrast

Mijn bestellingen komen snel aan, Een heel schappelijke prijs in vergelijking met andere online shops Mooie discrete verpakkingen En vriendelijke klantenservice Ik heb hier maar 2 dingen op te zeggen Super site en doe zo verder!

everything ok.

Thanks

Top website

Snelle service mooie prijsen top site Echt een aanrader

Really goood:)

Not a long wait for package

Snel en overzichtelijk

Kon snel vinden wat ik nodig had, en duidelijke informatie

Snel geleverd en dat tijdens "CORONA" perfect!!!

Snel en goed Goede product omschrijving.

Schneller, unkomplizierter Versand!! Alles reibungslos verlaufen...!! =) Kann ich nur empfehlen!!

Schnelle Abwicklung, schneller Versand...Ware 1A. =)

Snelle levering en goede communicatie

Zeer vlotte en snelle service Producten zijn hoe ze afgebeeld zijn

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Klant, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat vervelend dat je niet tevreden bent, kun je ons een mailtje sturen met je ordernummer en het probleem? Wij lossen het graag op. Take care! Met vriendelijke groet, De Klantenservice van Dutch Headshop

Snel geleverd!

Hele snelle leveringen discreet!

Avis sur Kiyoh

• Tous les clients sont autorisés à consulter
• Les avis doivent respecter les conditions générales et la politique de confidentialité
• Contrôles pour éviter autant que possible les faux avis: En savoir plus
• Les avis avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumission