Snel

Snel en correct

Alles netjes verpakt en bezorgd op de afgesproken datum

Schnelle Lieferung

Super schnelle und unkompliezierte Bestellung ;) gern wider

Goede spullen, snelle levering binnen 24uur had ik de bestelling thuis.

Top product

De product en zijn van goede kwaliteit, had helaas het pakketje wat later in huis Dan verwacht, maar dit zal door de drukte bij postnl komen. Verder prima!

Makkelijk

Makkelijk en Snel bezorgd

prima prijs en service & snel geleverd

Een smartshop die het serieus neemt: goede kwaliteit producten en niet duur. maandag besteld woensdag in huis. top!

Snelle anonieme correcte levering altijd mooi op tijd

super

goeie producten, snelle levering, beter kan niet ^^

alles super

pilze sind gut .)

Goede producten en snelle levering

Ok

Alles einfach und perfekt

👍

PERFECT

Return customer.. Satisfied !

Alles Bestens

Guter Bestellvorgang, schnelle Lieferung, 1a Qualität der Ware.

Vlug

Goed , vlug en correct

Bestelling en aflevering zijn prima, opbrengst en grote van plant valt erg tegen.

Hoewel alle zaden zijn uitgekomen werden de planten niet groter dan een 50 cm. Hadden weinig vertakkingen, sommigen niet groter dan 40 cm en een zeer slechte opbrengst, na 6 mnd niet meer dan 5 -7 pijpjes per plant en dit op verse aarde plus bij mesten, wel buiten kweek. Nu 5 greendoctor-gd1 zaden besteld en goed afgeleverd, maar mij valt op dat de zaden erg klein zijn en nogal licht van kleur. De zaden die ik gewent ben zijn zeker 3 x zo groot en hebben een veel bruinere kleur, maar goed het voordeel van de twijfel hebben jullie en ik ben geen expert. Ik ga een binnen kweek doen en zal zien wat het resultaat is, ben door afgelopen ervaring helaas niet zo optimistisch.

ik ben zeer tevreden

top bedrijf

goede kwaliteit , snelle levering

Discret et efficace.

La commande bien arrivée et assez vite.

Top service!

Makkelijke website, veel mooie producten en vooral onwijs snel geleverd! Absolute aanrader!

Perfecte service en snelle levering . Gewoonweg uitstekend

Mooie producten

Alles is naar wens. Ik heb niks negatiefs te melden en ben heel blij met mijn bestelling.

Grand choix, excellent rapport qualité prix

A l’écoute, sérieux, livraison rapide, contact via Chat impeccable, super qualité, grand choix, prix correct, service après vente ! Très content, je recommande !

super coorect en punctueel

een vlotte correcte service

Gut

Als aller erstes einmal war die Versand zeit so wie die Verpackung top.Die gekaufte Pfeife tut auch ihren Job. Für 100 Siebe (8,99€) zuverlangen die nach 2 Köpfen durch brennen ist kein so positiver Punkt die Qualität und der Preis stehen hier in keinem Verhältnis. Auch ist fraglich ob es gesundheitlichlich so gut ist wenn das Metall mit dem Rauchgut vermischt wird beim durchbrennen. Trotz dieser einzelnen Produktkritik, super Shop.

Filtre sur la langue

Kiyoh Critiques

Tous les clients sont autorisés à revoir
Les commentaires doivent répondre à la critique terms and conditions and the privacy policy
Checks to prevent fake reviews as much as possible : Read more
Les critiques avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumissionTraduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)