Goede en snelle levering

Bedankt voor de snelle levering, goed en degelijk product en werkt perfect

Vlotte leveringen/goede communicatie/goede prijs

Enkel positieve ervaringen. Goederen komen goed verpakt aan. Meestal 2-3 werkdagen levertijd voor België.

snel levering

snel levering

goede kwaliteit en snelle levering, Top!

goede cbd olie, gisteren besteld, vandaag geleverd

Top producten.

Snelle levering. Kan geen enkel slecht punt bedenken, dus maximum score.

Excellent

Very fast shipping and fair prices, I will definitely buy here again!

Great service

Great service and fast shipping

2 vd 3 zaadjes ontkiemt maar alsnog tevreden!

Goede producten snel geleverd

Snelle levering goede producten

Mega service

Ik had mechanisch probleem met een aankoop. Na retour zenden. Binnen een dag reacties dat de headshop het zelfde ervaarde als ik. De volgende dag na overleg met de fabrikant een nieuwe apparaat toegezonden gekregen.alles binnen 5 dagen. Super service. Tevens ook de duidelijke en eerlijke communicatie! Top houden zo !

zeer tevreden

alles snel thuis kunnen we weer effe draaien

well done

as expected

Goede producten en een snelle levering

Zeer overzichtelijke website. Goede producten Snelle levering

Geweldige snelle service

nooit geen klachten gehad, alles snel ontvangen.

Geweldig, super snel en alles gaat perfect

Altijd goed met DHS. Ik snap niet hoe ze het iedere keer zo snel voor elkaar krijgen!

Top Qualität Top Preise Schnelle Lieferung

Vielen Dank für die hochwertige Ware. 1 Flasche ist leider beim Transport zu bruch gegangen und ausgelaufen. Aber der Rest ist 1A. Werde wieder bei Dutch Headshop bestellen und es weiterempfehlen.

Heel gooed

Goed werkende site, goede producten voor een mooie prijs!

Perfect, ook de verwerking van de order en de verzending ervan, perfect

Perfect, ook de verwerking van de order en de verzending ervan, perfect

Prima produkten

Prima produkten en snelle verzending

Perfecte truffels!

De service was perfect. Ik bestelde 3 pakjes truffels van 15g en kreeg het de volgende dag thuisgestuurd. Ik was wel even bang dat hun logo op het pakketje zou staan, aangezien mijn vader anti-drugs is. Maar het was discreet verpakt. De truffel ervaring zelf was ook erg leuk. Het gaf me de juiste mindset tot zelfreflectie en om na te denken over complexe dingen. Perfecte service. Bedankt DutchHeadshop. Jullie hebben er een nieuwe klant bij.

Tweede keer hier besteld, helemaal top. Afgelopen bestelling bleek het product ´overdatum´, contact gezocht en direct een nieuwe gekregen. Super hoor. Ik blijf terugkomen:)

Beste wietpijp ooit.

Heel fijne rookervaring door het ontwerp met de spiraal. Even in de vriezer voor gebruik is een goeie tip. Heel gemakkelijk in gebruik en onderhoud.

Snel en goede produkten

Uiterst snel geleverd en zeer degelijke produkten

Snel geleverd goede prijs en netjes verpakt

À propos Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement