Perfect gewoon!

Ze geven goede uitleg, Ze leveren zeer snel! Als iets ni lukt kijken ze samen met jou Voor hoe of wat En garantie Mislukt krijg je nieuw. Perfect gewoon

goeie overzichtelijke site snelle levering helemaal top

helemaal top

Purple Haze

Alles prima danke

Super schnelle, unkomplizierte Lieferung!!

Erste Bestellung und Lieferung, alles Top!

Prima spul, snel geleverd

Super blij mee

Goed! Mooie zaak met veel keuze

Er is voor ieder wat wils. Alles wordt snel geleverd. Ik raad dit zeker aan aan vrienden en omgeving

Super snelle levering. Goed verpakt.. Héél klein minpuntje was dat, de stickers die op het tipboekje geplakt zaten, waren groter dan t boekje zelf. Waardoor de rest van de sticker vast geplakt zat aan de vloei. Daardoor moest ik wat vloeitjes weg gooien.

super schnelle lieferung, top kundenservice

gibt nicht viel zu sagen ausser das alles lief wie erwartet, bin sehr zufrieden

Helemaal super!

Heel prettig te woord gestaan aan de telefoon. Zinvol advies. Geen verkooppraatje. Geen duur apparaat aangepraat maar gewoon wat je nodig hebt. Levering meteen de volgende dag. Op het internet duidelijke handleiding en de mogelijkheid om met vragen gewoon weer even te kunnen bellen. Helemaal top!

Goede snelle levering.

De producten worden snel geleverd en worden dan ook goed verpakt.

Healthy, economic and tasty

At first I wasn’t sure how I liked the taste of the flower mate vape. But after a few sessions it just got better and I started noticing the advantages: it’s faster to make ready, the effect is great and there’s no weird feeling on the throat. Also, with one charge you can have 3 to 5 sessions, so much more economic.

prima prijs, snelle levering

Mijn vaste adres voor vloeitjes en tippies. Altijd een paar dozen in voorraad dat scheelt een hoop.

Rotmensen

Mijn zaadjes zijn altijd nog mislukt. Probeer deze 3 nog een keer hopen dat het me lukt... Ze verdwenen gewoon voor dat ik het door heb of zijn geknakt als het wel lukt Nog geen plant van elke bestelling gerekend Gr Robbert

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedemorgen Robbert, Wat ontzettend vervelend om te horen dat het steeds niet wil lukken met de zaadjes. Wij willen je hier graag bij helpen! Allereerst, zou je ons misschien kunnen vertellen op welke manier je de zaadjes hebt geprobeerd te ontkiemen? We horen graag van je, dan kunnen we kijken naar een oplossing! Met vriendelijke groet,

Top webshop

Snelle en correcte leveringen. Veel info op de site te vinden. Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen!

Betrouwbaar

Altijd snelle en juiste levering

Goed en snel

Goede kwaliteit, snelle levering

Nichts zu bemängeln, nur die Vorkasse nervt

Alles oben gesagt

Super goed

Goed zichtbare site, snelle levering.

Zondag avond besteld En maandagmorgen al ontvangen!!

Hele goede en betrouwbare site

Mijn ervaring is niets minder dan geweldig, ondanks de corona heel snel geleverd, goedkoop en van goede kwaliteit. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Tevreden snelle topservice

bestellen en aantal dagen later in de brievenbus Niet moetten wachten tot het bestels moet worden top ben zeer tevreden

alles super snel geleverd.

Goede kwaliteit en service. Zeer tevreden

Ik bestel regelmatig producten. Snelle levering, goede kwaliteit. Vriendelijk en behulpzaam. Handige chat waar je met al je vragen terecht kan. Ik ben zeer tevreden!!

Perfect first experience

I ordered the Arizer V-Tower vaporizer and received it a few days later. The product was perfectly wrapped up and works as a breeze. I am a fully satisfied customer, hence 5 stars.

À propos Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement