Super Laden, perfekt!

Ich bin seit kurzem dabei, bis jetzt hat alles gut geklappt und ich bin in allgemeinen sehr zufrieden. Danke

De site is makkelijk en duidelijk

Op de site vind je alles makkelijk , zo lijk zaadjes en voeding . En de levering was mooi optijd

Perfecte service!

Ik kreeg mijn zaadjes de volgende dag in de brievenbus, zeer goed verpakt. Eén zaadje is al aan het kiemen. Ik ben super tevreden!

Uitstekende (bezorg)service

Betaling, bezorging en kwaliteitslevering zijn uitstekend nagekomen.

Sinds 2013 tevreden klant

Goede klantenservice en oplossingsgericht.

erg tevreden

Mijn eerste aankoop bij headshop,is me heel goed bevallen prima service,vriendelijk en snel geleverde bestelling kom zeker vaker terug, aanbevolen dus ! Joshua Froeling

Voeding van plaggen,ze gaan top

Had al meerdere soorten voeding gebruikt maar ben zeer te spreken over deze kleine flesjes voeding , wat een verschil , ook de verzending ging vlekkeloos , was volgende dag al binnen

Simpele website in gebruik en snelle levering

Mijn pakketje kwam na twee dagen al binnen, veel sneller dan verwacht. Verder was ik heel tevreden over all met het bestellen hier. Dat had ik ook wel verwacht want ik heb hier al vaker besteld en zal dit in de toekomst ook zeker blijven doen!

Schnell

Lieferung wR schnell und unkompliziert

Helemaal top

Makkelijke site kunt meteen zien wat je wil hebben ook in alle sterktes Besteld en meteen binnen no time in huis

Snel levering en goed kwaliteit

Goed en netjes geholpen.

Eerst even gebeld, omdat ik een vraag had over voeding (ik ben beginner). Daarna online me spulletjes uitgezocht, en het werd allemaal netjes (en anoniem) bezorgt. Hoe de zaden uitkomen, en wat eraf komt, daar moeten we nog een paar maantjes mee wachten :-).

Snel en goed geleverd

Zeer snel verzonden en geleverd. De jong was goed verpakt en beschermd voor transport

Altijd op en top service

Producten de volgende dag in huis. Bij vragen altijd de tijd en moeite om je te helpen

Altijd snelle levering

Goede producten, voldoen aan mijn verwachting

Het is discreet verpakt en netjes, precies wat ik had uitgezocht

Relax

Blauwe lotus ziet er niet alleen mooi uit het ruikt ook goed. Ik had wel een kalme mood erna (ik meng het wel met marihuanilla en kamille).

Bangelijke website

Er was een zaadje niet geleverd , ik nam contact met ze op en 2 dagen later had ik mijn zaadje, er was ook 1 zaadje niet doorgekomen , heb weer contact opgenomen en ik krijg een nieuw toegestuurd . Heel klantvriendelijk

Superservice.handig via de app.zeker een dikke 10

Snelle levering. Goed product (bukket gravity bong). Geen probleem ondervonden. Alleen dan bestel je zo'n bong en dan krijg je gratis lange vloei hihi. Die heb ik dus niet nodig. Maar nu ben ik wel heel sociaal. Als iemand geen lange vloei heeft, heb ik het voor hem! ;)

Perfect eigenlijk hebben altijd alles op stock hele goedkope prijs en kwaliteit producten

super

Uitstekend assortiment en goede service

Altijd snelle en goede service. Super snelle levering!

Top bedrijf snelle levering al jaren

Super snelle levering

Super Abwicklung und Versand

Alles wirklich Top, vom Bestellen bis liefern... Werden auf jeden Fall nochmals chillis ordern..klares Top.. weiter so

À propos de Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement