Goed!

Goed product en snelle levering. Niks op aan te merken!

Topper

Gewoon top en fijn om bij jullie iets te bestellen. Komt altijd snel en goed aan. Bedankt.voor jullie service.

Alles OK

Snel in huis, goede kwaliteit, niets te klagen.

Geen 5 sterren omdat de 'huismerk' zaadjes niet altijd ontkiemen, ondanks de goede zorgen...

Al de 5 zaadjes zijn ontkiemd,en de eerste is al boven de grond aan het groeien.

goed materiaal , goede service en klantvriendelijk

ik koop al jaren mijn zaadjes , spullen voor de verdamper ( die ik bij hen heb gekocht ) en andere dingen die ik nodig heb bij Dutch headshop en heb nooit problemen gehad .

Es fehlt an Beschreibung.

Bei manchen Sachen die man bestellt, da fehlt es an Beschreibung, wenn eine Beschreibung da ist, dann ist die leider nicht auf deutsch.

Een goed overzichtelijke site

Snelle levering en netjes verpakt.

Fucking nice

Meer valt er eig niet te zeggen tis gwn een lekkere site

Goede kwliteit en snelle levering!

Ik heb wiet zaatjes en vloei besteld en wer heel snel geleverd en mijn plantje is al na 4 dagen boven gekomen!

Très bien

Très rapide et bon produits

TIPtop en vloei

De tipjes en vloei zijn zo mooi gekleurd, en het bestellen ervan is zo gebeurd. Als ik wat nodig ben, ga ik naar shop. Alles wat je nodig bent is TOP

Deskundig en informatief

Aangenaam

Snelle en juiste levering

Alles is mooi uit gelegt veel info Snelle levering

Snelle levering en producten zijn altijd precies zoals beschreven

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst bij Dutch Headshop en zodra ik het geld overgeschreven heb wordt dit bevestigd. Iedere keer heb ik mijn producten binnen een paar dagen ontvangen (in België) en ze voldoen perfect aan de beschrijving.

Als belooft!

Mooi verzorgd en duurzaam verpakt. 100% daadwerkelijk ontkiemt.

Goeie en rap hier

Is op tijd en goed verpakt produkt

Altijd uitstekend

Snelle levering en goede kwaliteit.

SUPER!!

Super webshop!! Snel geleverd.. SUPER!!

Snelle levering, goede kwaliteit vape. Nergens iets op aan te merken

Product als omschreven snelle levering

Product als omschreven snelle levering

Is voor iedereen aan te raden.

Is oke!

Super professionele levering

Super professionele levering. Heel netjes verpakt, duidelijke handleiding tot hopelijk een goed resultaat

Bestel al heel wat jaartjes

Bestel al heel wat jaartjes en altijd netjes goed optijd geleverd nooit klachten over iets van daar de 5 sterren

Top snelle levering goeie prijs

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.