gewoon goed

verschillende dingen gevraagd en altijd een goed antwoord gekregen.

super website , zeer tevreden !

zeer correcte en snelle leveringen !

Niets ontvangen

Begrijp niet waarom, pakje kan door de brievenbus anders mag ook afgegeven worden bij de buren

Beste Rudolph, Wat vervelend dat je pakket niet geleverd is. Kan je ons je ordernummer doorsturen zodat we kunnen kijken waar je bestelling is? Groetjes, Team Dutch Headshop

Goede producten, snelle levering. Helemaal top!

Goede producten, snelle levering. Helemaal top.....

Super snel

Snelle levering, mooie producten

amazing

fast shipping, amazing trips, plus free rolling papers!

altijd alles goed en snel geleverd

alles goed omschreven op de website - vlotte afhandeling en snel geleverd

Geweldig webshop.

Hele goeie webshop. De vaporizer is ook geweldig en goed voor onderweg als je een hijsje wilt pakken. Echt aanbevolen deze shop.

Goede service vlugge levering En goede uitleg

Ik heb zaadjes besteld en werd goed geholpen

Immer wieder gut!

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung, alles immer ohne Komplikationen! (was heutzutage nicht selbstverständlich ist!)

Teleurgesteld

Ik heb mulungu besteld, om te gebruiken om beter te slapen.heb er ook hele goede ervaringen mee( wel ander merk) Maar deze die ik nu gekregen hebt doet helemaal niets, zonder grapje het lijkt net zaagsel. Kan het zijn dat het een verkeerd product is? Graag hoor ik van u, Verder is het bestellen en bezorgen prima gegaan. Maar het gaat uiteindelijk wel om het product, Mvg

Beste Hanneke, Wat vervelend dat je geen goede ervaring met de Mulungu hebt gehad. Kan je ons je ordernummer opsturen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen? Groetjes, Team Dutch Headshop

Perfect Service and delivery.

Perfect Service and delivery.

Banger!

Good variety of products with good descriptions and good prices. Fast and easy communication and shipping! Great all round!

Altijd goed en super snel geleverd.

Toppie

Ja mooi

Veel uitleg

Alles is duidelijk

uistekend

al enkele malen bestellingen geplaatst en altijd correct en op tijd geleverd

uitstekende ervaring.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf, soms komt een zaadje niet op maar dat is all in the game.

great service and fast delivery

ordered and the next day it had arrived! good wrapped up and got a nice little extra surprise with it

Top! Goede site ook!

Mooie goeie website! Snelle levering!

Ik ben een beginnende kweker en heb hier mijn voeding en zaadjes gekocht. Alles werkt uitstekend en is zeker verbazingwekkend! Klantenservice is ook erg vriendelijk en reageert snel.

Binnen 1 dag binnen wat wil je nog meer En me zaadje gaat super ruikt heerlijk Binnenkort even de purple bestellen.

Nu twee keer besteld. Mooi optijd geleverd. Over het algemeen goede en uitgebreide uitleg op de site over de producten.

Artikel snel en correct geleverd

Ik kocht een Zeus ARC Vaporizer. Dik tevreden. Advertentie duidelijk en conform de kwaliteit van het artikel.

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.