Altijd top

Nogmaals zo zouden alle verkopers moeten zijn de side dutch-headshop is een echte aanrader top top top mvg patrick

Je krijgt wat je betaald en afspraken en aftersales super

Keurig verpakt en snel geleverd

Goede produkten en een hele snelle levering, ik heb nog nooit wat slechts mee gemaakt met dutchheadshop.

Goed en snel

Ik had mijn bestelling om 8uur savonds besteld en het was de volgende dag rond 8 uur sochtends al binnen! Prijs is goed voor de qualiteit dat je ontvangt!

Snelle levering. Prima kwaliteit voor een fair prijsje.

Ontzettend tevreden met de ontvangen artikelen. Dutch-Headshop is een aan te raden merk.

Snelle levering , top!

Good

Altijd correct

Altijd goede service

Heel goede shop en snelle levering in Corona tijden! Hier zal ik zeker nog bestellen.

Heel goed.

Het voelde als sinterklaasfeest

Je krijgt je pakje vol verwachting en jullie maken het waar . Gekregen wat ik had besteld en stond wat vermeld in de beschrijving. PLUS de leuke extra's. Daarvoor nog bedankt.

Altijd correct en eerlijk ( heerlijk )

Ben al heel lang klant bij jullie , dus kan het niet anders zijn dan dat jullie alles correct afhandelen . Een overdaad aan keuze in jullie webshop en dat maakt het plezant winkelen , maar ook de info die erbij staat maakt dat je altijd de juiste keuze maakt . Dat is dan ook de rede dat ik jullie webshop aanbeveel aan vrienden en kennissen .

Goede webshop

Snelle levering Fijne service !

Supersnel!

En goede kwaliteit

Top bedrijf

Dutch headshop krijgt gewoon dikke tien van mij

Guter Service

Schnelle Lieferung. Gute Beschreibung der Produkte in ihrer Wirksamkeit.

Altijd goed

Ik ben hier al jaren klant. Fijne toko. Snelle verzending, alles altijd netjes verpakt, niets te klagen.

Alles bestens , top Ware

Fantastic

Easy to use and clear site

Prijzen ok. Klantendienst top.

Dankzij snelle reactie van de klantendienst is mijn pakje niet blijven steken/verloren gegaan.

Altijd top spul

Nog geen slechte ervaringen bij Dutch head shop

Immer schnell und gut!

Jede Bestellung wurde schnell und korrekt geliefert. Einmal musste ich Kontakt aufnehmen, da ich meine Bestellung nicht absenden konnte. Ich bekam umgehend eine Antwort und dann hat alles wieder geklappt. Auch die Auswahl, die Qualität und die Preise sind sehr gut! Immer wieder gerne!

Snelle service en discreet .

Snel geleverd en goed product ontvangen

Eerste keer besteld hier en een goede ervaring opgedaan. Product snel, compleet en onbeschadigd ontvangen.

Helemaal top

Helemaal top heb al verschillende keren iets gehaald bij dutchheadshop laatst nog. Wilde even zeggen hoe goed ik de producten vind en ze werken meer dan prima ik geef deze shop een 10++. Helemlaal top ik heb geen tips meer.

product goed

alleen gratis goodies niet gezien. die pers was mn doel die is geslaagd

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.