Zeer goede service!

Voor extra veiligheid in onze woning hebben wij 3 blussers besteld bij brandblusserxl. Via de webshop op maandagochtend de bestelling geplaatst. Deze werden dinsdagmiddag via post nl geleverd. Helaas had 1 van de blussers transport schade. Dinsdagavond een mailtje gestuurd hierover. De volgende ochtend werd ik gebeld met excuses voor het ongemak. De beschadigde blusser werd dezelfde dag nog opgehaald door een vriendelijke medewerker en vervangen door een nieuwe! Zeer netjes afgehandeld, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De 3 blussers zien er kwalitatief goed uit tegen een scherpe prijs, heb ze gelukkig nog niet nodig gehad. Kan dit bedrijf zeker aanraden!

ok

ok

snelle levering, goed verpakt

Zeer snelle levering, betaling mogelijk via Afterpay. De brandblussers zien er goed uit, ik hoop ze nooit nodig te hebben.......

Snelle afhandeling

2 brandblusser besteld en binnen 48 uur geleverd, (Jammer dat er geen pictogrammen bij zaten)

Perfect en snelle service

Was en zeer voordelig en een perfecte levering door post. nl. Zeer tevreden en een prima verpakking.

Alles snel en probleemloos verwerkt.

Brandblusser besteld, snel verstuurd incl. track & tracecode. Ook de verpakking was dik in orde. Webshop is erg overzichtelijk; de uitleg en omschrijvingen bij de artikelen zijn zeer duidelijk.

handzaam en prima blusser

handzaam en prima blusser

Handzaam

IK heb de Stop Fire Sprayblusser - 750 ml gekocht. Handig, handzaam formaat. Ook de bijbestelde houder voldoet ruim aan de verwachtingen. IK hoop dat ik hem nooit nodig zal hebben.

Twee 6 liter schuimblussers besteld

Waren in de aanbieding, goede prijs-kwaliteit verhouding Snel geleverd en goed verpakt.

Goedkoop en snel!

Prima. Twee brandblussers gekocht voor in huis. Spotgoedkoop en snelle levering.

Doen wat ze beloven

Ik kocht de budget-line schuimblusser van 6kg. Via via hoorde ik dat je dan 'oude' flessen kreeg van 4 jaar, waarvan je volgend jaar (5e jaar) dan al het schuim moet laten vervangen. Middels een belletje werd ik er van verzekerd dat dit niet het geval is en besloot ik mijn bestelling te plaatsen. Bij levering (jan-'20) blijkt de productiedatum sept-'20 te zijn. Wat mij betreft dus zeker aanvaardbaar. Zou mijn volgende aankoop zo weer bij deze webshop plaatsen!

1 woord super

eerst vragen per mail ,nettjes en snel beantwoord , bestelling gedaan en super snel in huis zekers een aanrader

Correcte levering en via @mail gemeld aflevering hoe laat. Super verpakt en er is geleverd wat is gevraagd, en tegen juiste prijzen.

Vlotte bestelling - correcte levering - zeer degelijk verpakt en ziet er ook een proffessioneel produkt uit. Danny

Goede site. Snelle levering. Top.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Prima producten

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Prima producten

Makkelijk te bestellen goedkoop en snel geleverd

super

Makkelijk besteld en vlot geleverd

Goed bedrijf. Kleine handige niet zware brandblussers gekocht. Voor kleine brandjes. Staan verspreid door het huis. Ideaal.

heel goed

Snelle vlotte levering. Overzichtelijke site met goede informatie om juiste keus te maken

Top product voor scherpe prijs

Snelle reactie op mijn mail. Snelle levering en nette prijs

Zal zeker nog een bestelling plaatsen als ik iets nodig heb

Vlotte levering, zoals het hoort

Beantwoord volledig aan de verwachtingen