Prima snelle levering.

Vlug geleverd en goeie prijzen.

scherpe prijs , snelle levering

prima webwinkel scherpe prijzen en de bestelling keurig verpakt snel geleverd , ik weet niet wat je daar nog aan kunt verbeteren en verbaas me dan ook niet over de hoge rating .Ga zo door

Komt professioneel over

Fijn dat er een kleine blusser beschikbaar is, die niet te duur is. Zo ga je vaker vernieuwen, dus ook u bent er beter mee.

SUPER !!!!

zeer betaalbaar, en supersnelle levering. Geeft weer een veilig gevoel. BEDANKT !!

Zeer klantvriendelijk

Na een goed advies de lithium brandblusser A ( en een kleine AB ) gekocht tegen een scherpe prijs. Uitproberen kan niet want dan moet er eerst brand zijn en hopelijk blijft me dat bespaart! Echter, het geeft wel meer rust , te weten dat je voor veiligheid kiest onder extreme omstandigheden. Bedankt voor de klantvriendelijkheid en correcte snelle levering.

Prima prijs, snel geleverd

Duidelijke website, goeie prijs en snelle levering. Geheel naar verwachting

Snelle levering. Goede prijzen.

gewoon goed

nieuwe blussers zijn prijs technische goedkoper dan tot 5 blussers laten herkeuren. snelle levering en we kunnen weer voldoen aan de komende iso inspectie

Goed product voor een scherpe prijs. Snelle levering en een prima verpakking.

Top goede prijs en volgens afspraak geleverd.

Goede nette Brandblussers 2 x besteld met 1 jaar keuring Top!

Goed product en snelle levering

De brandblusser ziet er goed uit, heb ‘m gelukkig nog niet uitgeprobeerd

Aankoop brandblusser en levering was top

Communicatie en aankoop van 6kg brandblusser was goed en ging vlot. Geen oordeel over de brandblusser zelf. Nog geen brand gehad.

Goed product met snelle levering

Goede brandblusser voor een heel scherpe prijs. Ook nog eens heel vlot geleverd.

Mooi prijs /product

2 X 6 kilo poederblussers besteld voor de boot en snel geleverd. Kunnen nu weer veilig op vakantie.

Prima.

Aankoop en bezorging ging als de brandweer!

Snelle, correcte levering

Makkelijke site, snelle levering. Helemaal goed.

Supersnel geleverd!!

Supersnel geleverd tegen aantrekkelijke prijs!

nieuwe brandblusser in beschadigde doos

ik kreeg de brandblusser binnen in een beschadigde doos , komt niet goed over, denk al gauw die is retour gegaan en vervolgens weer naar mij op gestuurd

Zeer goede webwinkel , snel geleverd prima ga zo door

Alles zeer goed ! ! !

Goede blusser voor een goede prijs met een goede service

- Goede blusser - Goede prijs - Goede service Wij zijn zeer tevreden

Goede blusser voor een goede prijs met een goede service.

Onze ervaring is: - Goede blusser - Goede prijs - Goede service Wij zijn tevreden ;)

Snelle & correcte levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Snelle bezorging , goede prijs/kwaliteitverhouding

Conform verwachting bezorgd!

Goéd

Snel en correct geleverd

Over Brandblusser XL

Brandblusser XL is dé toonaangevende webshop in brandpreventie artikelen! Wij leveren brandblussers, rookmelders, blusdekens tot aan brandslanghaspels van de hoogste kwaliteit. Doormiddel van goede afspraken met onze leveranciers bieden wij een hoge prijs-kwaliteit verhouding aan. Al ons apparatuur is goedgekeurd volgens de laatste normen en worden voorzien van een controle sticker indien nodig. Neem contact met ons op voor meer informatie!