snel en helder

Goede service, snelle verzending en prima prijs.

Goede blusser snel geleverd

Had snel 2kg blusser nodig voor conform prijs. Heb ik gevonden en zéér snel geleverd! Top!!

Geen gedoe; gewoon een goede blusser voor een goede prijs

Mijn oude blusser zat aan zijn houdbaarheidsdatum dus op zoek naar een vervangend exemplaar. Eenvoudig gevonden bij Brandblusser XL voor een zeer concurrerende prijs als je de verzendkosten mee rekent (en die zijn niet laag bij een blusser van 12KG). Snelle verzending en heldere communicatie. Gewoon een "no fuss" bedrijf. Van harte aanbevolen!

Supersnel en goede prijs

Ja veiligheid kent geen prijs maar dan is het wel mooi meegenomen dat Brandblusser XL een lage prijs in combinatie met super snelle verzending kent. En alle blussers netjes verpakt in originele doos (met folie om hendels) en daaromheen weer een dikke stevige kartonnen doos. Top werk.

Snelle en vriendelijke helpdesk

Betaalbare en goede producten met voldoende belangrijke informatie op ee site. Antwoord op mijn vraag ná mijn bestelling was vriendelijk, volledig en snel genoeg. Ze leveren een half sterretje vanwege de levertijd, +- 5 dagen.

Thumbs up

Grast value - Great quality. Fast delivery

duidelijke website, makkelijk te bestellen en prompt geleverd.

Geen klachten

Het is heel simpel bestelen en binnen 2 dagen in huis. Wel een vinkje aangegeven voor onderhoudscontract, maar daar nog geen reactie gekregen.

In zijn geheel perfect.

Zoals ik al zei. Perfect. Uitstekend advies en een razendsnelle levering. Dus Brandblusser XL : Bedankt voor de perfecte service. Met vriendelijke groet. Fam. Groenewoud.

Heel tevreden

Goed advies en probleemloze levering

Goede service en levering

Top geholpen, bestelling goed ingepakt

Super snel geregeld en verzonden

Beste investering

Brandje gehad. Gelukkig had ik een half jaar daarvoor diverse brandblussers van hier aangeschaft en opgehangen. Blijken achteraf de beste paar tientjes geweest te zijn die ik in een lange tijd heb uitgegeven. Uiteraard weer een paar nieuwe blussers besteld en de volgende werkdag bezorgd.

Ik neem aan dat ze goed werken, ik hoop ze nooit te hoeven gebruiken want uit ervaring weet ik hoe erg een brand kan zijn. Dus kan ik alleen over de levering beoordelen en die was perfect.

Makkelijke bestelling, perfecte aflevering

De aanhef zegt genoeg. Snelle levering.

Op de site snel gevonden wat ik wilde hebben en snelle levering

Ik was op zoek naar een schuimblusser , op de site snel gevonden wat ik wilde en de prijs was ook goed. Snelle levering . Minpuntje was de bezorger , dozen werden nogal hard tegen de overheaddeur gegooid dat hoorde ik op me kantoor , daarna pas aangebeld en bezorger was al weg

Snelle levering, goede prijs!

Snel en correct geleverd. Aterpay vind ik handig.

heel goed.

snelle levering persoonlijk contact tijdens het transport!

Kundig en snel

Ik had 6 oude schuim- en poederblussers die ik na snel en duidelijk advies niet heb laten navullen maar vervangen door grotere schuimblussers.

goed product en een snelle levering

Snel geleverd zeer tevreden met het product

Snelle bezorging goed product zeer tevreden

Looking good, snelle service.

Goeie qualiteit, snelle levering.

Hier mijn eerste bestelling gedaan ✅ En de bestelling was heel snel bezorgd top

Top product

Overzichtelijke site en snelle levering. Kwaliteits producten, al hoop ik ze niet nodig te hebben.