Goed product voor een scherpe prijs. Snelle levering en een prima verpakking.

Top goede prijs en volgens afspraak geleverd.

Goede nette Brandblussers 2 x besteld met 1 jaar keuring Top!

Goed product en snelle levering

De brandblusser ziet er goed uit, heb ‘m gelukkig nog niet uitgeprobeerd

Aankoop brandblusser en levering was top

Communicatie en aankoop van 6kg brandblusser was goed en ging vlot. Geen oordeel over de brandblusser zelf. Nog geen brand gehad.

Goed product met snelle levering

Goede brandblusser voor een heel scherpe prijs. Ook nog eens heel vlot geleverd.

Mooi prijs /product

2 X 6 kilo poederblussers besteld voor de boot en snel geleverd. Kunnen nu weer veilig op vakantie.

Prima.

Aankoop en bezorging ging als de brandweer!

Snelle, correcte levering

Makkelijke site, snelle levering. Helemaal goed.

Supersnel geleverd!!

Supersnel geleverd tegen aantrekkelijke prijs!

nieuwe brandblusser in beschadigde doos

ik kreeg de brandblusser binnen in een beschadigde doos , komt niet goed over, denk al gauw die is retour gegaan en vervolgens weer naar mij op gestuurd

Zeer goede webwinkel , snel geleverd prima ga zo door

Alles zeer goed ! ! !

Goede blusser voor een goede prijs met een goede service

- Goede blusser - Goede prijs - Goede service Wij zijn zeer tevreden

Goede blusser voor een goede prijs met een goede service.

Onze ervaring is: - Goede blusser - Goede prijs - Goede service Wij zijn tevreden ;)

Snelle & correcte levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Snelle bezorging , goede prijs/kwaliteitverhouding

Conform verwachting bezorgd!

Goéd

Snel en correct geleverd

Snelle, goede, goedkope en veilige brandblusser

Snelle levering, goedkoper dan concurrent, materiaal (blussers) zien er zeer betrouwbaar en veilig uit, makkelijk met de hand te bedienen en goede aanwijzingen op de blusser met 5 jaar garantie !

snel en helder

Goede service, snelle verzending en prima prijs.

Goede blusser snel geleverd

Had snel 2kg blusser nodig voor conform prijs. Heb ik gevonden en zéér snel geleverd! Top!!

Geen gedoe; gewoon een goede blusser voor een goede prijs

Mijn oude blusser zat aan zijn houdbaarheidsdatum dus op zoek naar een vervangend exemplaar. Eenvoudig gevonden bij Brandblusser XL voor een zeer concurrerende prijs als je de verzendkosten mee rekent (en die zijn niet laag bij een blusser van 12KG). Snelle verzending en heldere communicatie. Gewoon een "no fuss" bedrijf. Van harte aanbevolen!

Supersnel en goede prijs

Ja veiligheid kent geen prijs maar dan is het wel mooi meegenomen dat Brandblusser XL een lage prijs in combinatie met super snelle verzending kent. En alle blussers netjes verpakt in originele doos (met folie om hendels) en daaromheen weer een dikke stevige kartonnen doos. Top werk.

Snelle en vriendelijke helpdesk

Betaalbare en goede producten met voldoende belangrijke informatie op ee site. Antwoord op mijn vraag ná mijn bestelling was vriendelijk, volledig en snel genoeg. Ze leveren een half sterretje vanwege de levertijd, +- 5 dagen.

Thumbs up

Grast value - Great quality. Fast delivery

duidelijke website, makkelijk te bestellen en prompt geleverd.

Geen klachten

Het is heel simpel bestelen en binnen 2 dagen in huis. Wel een vinkje aangegeven voor onderhoudscontract, maar daar nog geen reactie gekregen.

Over Brandblusser XL

Brandblusser XL is dé toonaangevende webshop in brandpreventie artikelen! Wij leveren brandblussers, rookmelders, blusdekens tot aan brandslanghaspels van de hoogste kwaliteit. Doormiddel van goede afspraken met onze leveranciers bieden wij een hoge prijs-kwaliteit verhouding aan. Al ons apparatuur is goedgekeurd volgens de laatste normen en worden voorzien van een controle sticker indien nodig. Neem contact met ons op voor meer informatie!