Snel en netjes

Snelle levering, mooie producten. Zeer goed verpakt.

Vlot, snel en betaalbaar

Produkt goed vindbaar met prima omschrijving. Snel geleverd en een redelijke prijs

Bestelling was er snel. Duidelijke site

Prima, snel, betrouwbaar

Prima, snel, betrouwbaar

Slecht

Na een week gewacht te hebben contact opgenomen. Er werd aangegeven dat er iets mis was gegaan bij de toeleverancier. Hiervoor is excuses aangeboden. Herbestemde is opgestuurd maar door de langere keertje bij PostNL Weert dagen later aangekomen. Als tegemoetkoming heeft brandblusserxl wel een begeleidend product geleverd. Dat siert hun wel. Probleem alsnog naar behoren opgelost. Een week geleden iets besteld en tot op heden nog steeds niet ontvangen

Geachte heer van de Kruijs, Allereerst ons oprechte excuus dat u nog niks heeft ontvangen van ons. Normaliter staan wij altijd garant voor een levering tussen de 1-3 werkdagen. Het bestelde product was bij ons helaas niet voorradig op het moment van bestellen. Door een lange levertijd bij onze leverancier waren wij tot onze grote spijt afhankelijk hiervan. We hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken na het plaatsen van uw order. Helaas kregen wij u niet te pakken. Volgens onze track-and-trace is het pakket ondertussen bij u afgeleverd. Nogmaals excuus voor het ongemak. Kevin Team Brandblusser XL

Goede service, zowel online als telefonisch!

1e contact was online - website - voor het zoeken naar nieuwe brandblussers. Naar aanleiding daarvan heb ik telefonisch contact gezocht. Aller aardigst gesprek gehad wat leidde tot een koop! Kwaliteit en service perfect!

Wederom snelle en goed service

Elke keer als er weer wat vervangen moet worden kom ik met plezier terug

Groot aanbod of gebied van brandpreventie

goed snel en accuraat

Duidelijke site. breed assortiment goede aanbieding snelle levering

Geheel volgens afspraak

Na bestelling alles vlot geleverd, keurig bedrijf.

Prima produkt moet iedereen in huis hebben in zijn ehbo kist

Goeie prijs,snelle levering.

Ze doen wat ze afspreken.

Snel geleverd en laag geprijsd

Snelle levering en goed geprijsd.

Binnen 36 uur probleem opgelost!

Schrik, poederblusser over tijd Snel handelen is de leus Dan is BXL een uitstekende keus

Duidelijke site snel geleverd

#

goede prijs snelle levering

prima gelopen ,

besteld en goede prijsvoor de blusser (bij de desbetreffend keuringsfirma kon ik er 1 kopen voor 125 euro nu 32,50 per stuks ( ik heb er 5 besteld ) en 2 dagen later zijn de blussers afgeleverd in het studentenhuis gr fam de vries egmond aan zee

Goed bereikbaar, Vlot en gedegen advies voor brandblusapparaat.

Wij hebben even getwijfeld bij stichting SiSa betalingen, maar alles goed en correct geleverd. Snelle bezorging. Dank.

Goed contact, goed advies, snelle levering.

Nette prijs, snel geleverd. Zoals het hoort! Dik tevreden.

Nette prijs, snel geleverd. Zoals het hoort! Dik tevreden.

Super snelle en correcte levering

Al bestel ik als particulier, ook een snelle levering

Goede aankoop en snelle levering

Snelle levering, groot assortiment, scherpe prijs

Snelle levering, groot assortiment, scherpe prijs.

Goede prijs snelle service

Ook in deze tijd zozeer snel geleverd voor een prima prijs.

Snel en overzichtelijk

Website is overzichtelijk en de levering was snel thuis

Oosteinde 41974 2991LG Barendrecht

010-292 73 84

Over Brandblusser XL

Brandblusser XL is dé toonaangevende webshop in brandpreventie artikelen! Wij leveren brandblussers, rookmelders, blusdekens tot aan brandslanghaspels van de hoogste kwaliteit. Doormiddel van goede afspraken met onze leveranciers bieden wij een hoge prijs-kwaliteit verhouding aan. Al ons apparatuur is goedgekeurd volgens de laatste normen en worden voorzien van een controle sticker indien nodig. Neem contact met ons op voor meer informatie!