Alles geleverd naar wens!

Snelle levering goed verpakt! Visjes blij!

• Levertijd

Snel en verpakt ontvangen Mooie en duidelijke website!

N.v.t.

Snell service

Was snel bezorgd Kon 5% korting krijgen maar dat wou niet lukken kreeg een email dat ze hem verlengd hebben de 5% korting...uiteindelijk ging het wel

Goed en vlug geholpen

Ben vlug geholpen en het product was vlug thuis

• Levertijd

Op tijd besteld, komt in 2 pakketten.

Bestellen gaat super, levering niet in 1 keer. Eerste bestellin op vrijdag, tweede komt pas na de paasdagen. Wanneer weet ik nog niet. Maar zeker 3 dagen naar de Kooten.

• Levertijd

Beste Peter, Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten op uw tweede zending. Normaliter worden pakketten op hetzelfde adres tegelijkertijd geleverd. Waarom dit nu niet is gebeurt is mij ook onbekend. Het is bij ons wel bekend dat het op het moment erg druk is bij Postnl. Dit kan de reden zijn dat het ene pakket vertraagd is. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Thomas A2KOI

Ruim assortiment en zeer klantvriendelijk.

Een geweldig ruim assortiment met duidelijke productomschrijvingen. Kom je er niet uit dan is men altijd bereid te ondersteunen. Het is echt 'vandaag besteld, morgen in huis' zelfs als je op zondag besteld. Een goed adres dat iedere koi-liefhebber zou moeten kennen. Ik ben echt heel tevreden over A2Koi!

• Levertijd

Heel fijn, het gewenste product is al gelijk de volgende dag geleverd. Top!

snelle levering, prima prijs

Vakkundig

Betrouwbaar en vakkundig!!

top!

snel en gemakkelijkl

• Levertijd

Super zeer snelle levertijd. Gemakkelijk te bestellen

Bestelling gedaan en had het super snel in huis. 2 dagen. Echt top....

Gewoon goed en snel

Snelle afhandeling en netjes en stevig verpakt.

• Levertijd

Afspraak is afspraak, leveren zoals beloofd.

Snelle afhandeling en gunstige prijs.

• Levertijd

Prima service en snelle levering, erg te vreden

A2 koi altijd goed

• Levertijd

Vlugge levering en in goede veilige verpakking ontvangen.

Oke

Lange levertijd

Duurde lang voor de bestelling werd uitgeleverd. Laat de klant zien of het artikel op voorraad is.

• Levertijd

Beste Harrie, Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten op de levering van uw bestelling. Ik begreep van mijn collega dat er wat problemen zijn geweest met de levering van de deksel vanuit onze leverancier. Excuses voor het ongemak. Ter compensatie voor het lange wachten hebben we u een kortingscode aangeboden. We hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Thomas A2KOI

prima service

Verkeert adres opgegeven en toch prachtig opgelost door het team van A2KOI

Goede kwaliteit, vlotte afhandeling

Ik heb een vijverpomp met slang besteld. Op de website staat dat de pomp o.a. een 20 mm aansluiting heeft. Daardoor een 20 mm slang besteld. Na levering bleek dat de pomp geen vijverpomp is en er geen 20 mm aansluiting aanwezig is. Na telefonisch contact kon ik de pomp ruilen voor een echte vijverpomp. Nette service van het vedrijf, alleen aardig wat km moeten rijden.

• Levertijd

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Top spullen

Prettige en snelle bezorging

Perfect onderdeel

Prima site en zeer snelle levering, precies wat ik nodig had voor mijn toilet aansluiting.

Over A2KOI

A2KOI heeft altijd meer dan 7000 Japanse koi op voorraad (in het seizoen). We reizen meerdere malen per jaar af naar Japan om de mooiste koi in alle soorten en maten uit te zoeken. Naast Japanse koi kunt u bij A2koi terecht voor alle bekende merken koivoer, zoals Probites, Vivani, House of Kata, Kusuri, Takazumi, Primakoi en Natuurvoer. Tevens vindt u bij ons een uitgebreid assortiment van vijvermaterialen, koi medicijnen, filters, vijverpompen (oa. Blue Eco, Aquaforte en Sicce), PVC, bacteriën en Bodemdrains. Bij A2koi kunt u altijd rekenen op scherpe prijzen, de beste kwaliteit en een uitstekende service. Kortom, kom eens gezellig langs in onze showroom of vind in onze webshop de beste deal voor uw producten!