Wat er op de shop staat moet je kunnen leveren..

Van de 4 producten die ik bestelde waren er 2 niet voorradig... Er werd dan wel een "evenwaardig" alternatief aangeboden "zonder meerkost" ... Precies of ze doen mij nog een geste... Voor mij is er 1 regel voor webshops... Wat er aangeboden wordt, en op voorhand betaald wordt, moet kunnen geleverd worden....

Te veel e-mails

Beste, Jullie dienstverlening is goed. Het Bestelde materiaal is stevig. Wat ik we vervelend vind is dat ik zeer veel mails ontvang en niet weet waar ik dit kan uitzetten.

Heel tevreden

Juiste levering vandaag besteld morgen in huis heel tevreden.

Snelle bezorging

Zeer snelle bezorging, binnen 24 uur bestelling binnen TOP

Alles verlopen en aangekomen zoals vermeld.

Niet duidelijk in de omschrijving

Ik heb malanchiet nodig voor een vijver met steuren. hierin mag nooit een fmc middel gebruikt worden. De omschrijving is echter zo sumier dat niet duidelijk is wat allemaal in de medicijnen zit. Dus voor mijn doel waardeloos. Meer dan 100 euro uitgegeven voor onbruikbaar medicijn. Het enige positieve is dat het middel snl geleverd werd.

als ik een bestelling plaats van uit België dan heb ik heb max na 2 dagen thuis

goede prachtige service

vlot gemakkelijk bestellen zeer vlugge service goed verpakt dus doe zo voort

Artikel anders dan op foto

Het ontvangen artikel is heel anders dan dat op de foto. Als reactie een foto uit de catalogus waar wel de juiste foto op staat, maar dat staat niet op de site en ook geen verwijzing. Men kan dus niet weten dat het bestelde artikel anders is dan de afbeelding. Er is aangeboden om artikel kosteloos te retourneren. Bij gebrek aan een vervangend artikel de toegezonden artikelen gehouden. De foto op de site is aangepast, zodat er in de toekomst geen misverstanden meer kunnen ontstaan.

Beste Henk, Dank voor uw beoordeling. We begrepen uit uw beoordeling dat u niet het juiste product heeft ontvangen. Dat vinden we vervelend om te horen. Daarom willen we u voorstellen om het product op onze kosten retour te sturen. Wij zullen na ontvangst van het artikel het aankoopbedrag dan netjes terugstorten op uw rekening. Excuses voor het ongemak. We hopen dat we uw klacht hiermee naar uw tevredenheid hebben opgelost en dat u bereid bent uw beoordeling aan te passen. Met vriendelijke groet, Team A2KOI

All perfect, nice price !!

Super snel geleverd

Scherpe prijs en snelle levering Eerst even gebeld voor de levertijd. Via Postnl een afhaal locatie gekozen. Verwacht was rond 15 uur. Pakket zelf was om 9.30 afgeleverd. Dit kwam wel erg goed uit. Super blij met de regelbare pomp en r3gelaqr

Snelle en correcte levering aan mooie prijs.

Bestelling en levering ging goed en vlot. Kortingen zijn altijd fijn.

Fantastisch!

Vijverpomp Aquaforte DM20000 vario besteld op vrijdagavond en zaterdagmiddag netjes geleverd. Top! De pomp voldoet aan mijn verwachtingen, prima regelbaar, fluisterstil, en een debiet om U tegen te zeggen. De bouwkwaliteit ziet er degelijk uit, over de duurzaamheid kan ik nu nog maar weinig kwijt maar ik heb er vertrouwen in. Het contact met de klantendienst, waar ik veel belang aan hecht verliep ook heel vlot.

Zeer snelle levering

De levering is prima. Product netjes verpakt!

Duidelijke communicatie over bestelde product en levering.

Goede kwaliteit en snelle levering

Product voldoet aan mijn wensen. Een goede prijs.

Ik heb nog niets ontvangen

Ik kan niet beoordelen. Ik heb nog niets ontvangen‼️

A2Koi is een zaak waar men weet waar men over praat.

Heb telefonisch informatie gewonnen over een filter voor mijn koivijver, heb deze besteld en geïnstalleerd. Had alleen het pech dat de uv lamp niet werkte. Vrijdagavond om 8 uur gebeld hierover, en de andere morgen om tien uur werd er al een nieuwe geleverd. De service is prima. (Super) Ik vind A2Koi een aanrader voor een ieder die van goede en snelle service houdt.

Zo als altijd vriendelijk en goed geholpen.!

Zo als altijd vriendelijk en goed geholpen !

Vriendelijk personeel, Goede service, Denkt mee met probleempjes.

Groot assortiment en goeie service

Nvt

Top snelle verzending en voor een top prijs

Zeker voor herhaling vatbaar bedankt voor de snelle service

Super volgende dag geleverd!

Mijn bestelling was niet erg groot maar keuring verpakt de volgende dag ontvangen, werd netjes op de hoogte gehouden via de mail. Perfect ga zo door!

geweldig assortiment en goede service

geweldig goede service en prijzen

Supergoed

Bestelling om 21:00 was al binnen een half uur verwerkt en verzonden. Vandaag netjes ontvangen. Misschien wel een beetje veel status updates (mails) binnen een korte tijd maar dat is begrijpelijk als je complete order binnen 26 min voltooid is. Assortiment wordt ook nog eens erg concurrerend aangeboden. TOP