zeer kleine bestelling, maar toch heel snel afgehandeld en goede opvolging

Fijne duidelijke website, zeer snelle verzending, goede follow-up.

accuraat

aan de telefoon vriendelijk en begrijpelijke informatie. verzending prima en op de afgesproken tijd. enig minpuntje is het feit dat er aan de pomp een boutje losvast zat, waardoor er een lekkage was. hierdoor moest alles weer worden gedemonteerd. na ontdekking van de oorzaak is alles toppie

super correct

zoals aangegeven snel geleverd. er was helaas een fout product geleverd . na 1 telefoontje werd meteen de fout gecorrigeerd en kreeg ik meteen dezelfde week het juiste product kostenlood toehestuurd. zeker een aanrader CCST

Supersnelle levering toppie

Gisteravond besteld en vandaag in huis verassendsnel!!!

Zeer snelle levering

Gisteravond besteld, vandaag in huis.

snel en correct

alles goed verpakt en volledige bestelling zoals beloofd en mooi op tijd

top, snel en passend

Was zoek naar een PVC hulpstuk . Nergens te vinden... Wel hier! Snel geleverd en zit er ondertussen al in!

• Levertijd

Vakkundig advies tegen scherpe prijzen

Heb laatst bij A2koi een luchtpomp van aquaking gekocht voor een hele goede aanbieding. Deze had ik op zondag besteld en op maandag al binnen. Super goede service en heel goed advies tegen scherpe prijzen.

super

vlot handelen en snelle verzendingen

• Levertijd

Ga hier zeker nog bestellen

Duidelijke website en zeer snelle levering

Zeer goede service

Zeer snelle reactie op vragen en snelle levering

Kwalitatieve en prijselijke producten

Verzorgde en snelle levering van de aankoop alsook is verhouding prijs-kwaliteit gegarandeerd!

Nette winkel, vriendelijk personeel

zonder meer uitstekend.

groot assortiment (met duidelijke uitleg) tegen betaalbare prijzen

• Levertijd

Snel en alles ok Prima service

Niet super!

Bestelde productspecificaties verschillenverschillen van dit aangegeven op de website.

• Levertijd

Heb hier voor het eerst besteld. Overzichtelijke site, goede tekst en uitleg bij producten, eenvoudig te bestellen. Zoals aangegeven op de site wordt je op de hoogte gehouden over je bestelling. Én had deze volgende dag al in huis! Een voorbeeld voor velen!

• Levertijd

Snelle levering, goede service.

Gewoon goed.

Makkelijk te bestellen en een duidelijke site, ook goede producten voor een redelijke prijs. Ook snel geleverd. Dus gewoon goed.

Supersnel

19.30 pas besteld en toch de dag erna al in huis. Top!

• Levertijd

Klant vriendelijk mooie showa 's gehaalt goed advies

snelle verzending goed product

• Levertijd

Snelle afhandeling, van de geselecteerde koi,enz

• Levertijd N.v.t.

uitstekende winkel

Goede en veel info over producten , gemakkelijk te bestellen , ik was verbaasd hoe snel alles is geleverd, maandag besteld en woensdag al geleverd , waarvoor dank .Ik ga hier zeker nog producten bestellen. Rudy......................

Super aardige werknemers

Viel me op dat als je de eerste arriveert dat je denkt: zit ik hier wel goed? Vervolgens doe je de deur open en zie je een paradijs aan bakken met prachtige koi's.

Over A2KOI

A2KOI heeft altijd meer dan 7000 Japanse koi op voorraad (in het seizoen). We reizen meerdere malen per jaar af naar Japan om de mooiste koi in alle soorten en maten uit te zoeken. Naast Japanse koi kunt u bij A2koi terecht voor alle bekende merken koivoer, zoals Probites, Vivani, House of Kata, Kusuri, Takazumi, Primakoi en Natuurvoer. Tevens vindt u bij ons een uitgebreid assortiment van vijvermaterialen, koi medicijnen, filters, vijverpompen (oa. Blue Eco, Aquaforte en Sicce), PVC, bacteriën en Bodemdrains. Bij A2koi kunt u altijd rekenen op scherpe prijzen, de beste kwaliteit en een uitstekende service. Kortom, kom eens gezellig langs in onze showroom of vind in onze webshop de beste deal voor uw producten!