Pakketje was al binnen voor de afgesproken tijd

prima voor mekaar

prima, alleen als er staat dat het op voorraad is en het is er niet. niet zo handig, maar verder prima.

Die super goed.

Met een dag in huis. Dat is service.

• Levertijd

Service en levering zoals het hoord

Savonds om 10 uur besteld volgende dag al thuis,

Supersnelle levering!

Blij dat ik zo snel de bestelling toegestuurd kreeg, mijn visjes hebben een halve dag zonder eten moeten doen. Had wel een zeer trage website op mijn mobiel, de bestelling plaatsen duurde helaas best lang, stond bijna op het punt naar een andere website te gaan.

uitstekend

Prima en snel geleverd

Goede snelle service

Goede snelle service

Mooie aanbiedingen, snelle levering

A2koi reageert snel op mijn vragen en heeft mij prima geholpen bij het beslissen welk voer ik voor mijn vissen kon kopen. En daarbij ook nog s een mooie aanbieding voorgedragen. Snelle levering en goede communicatie. Zeer tevreden over A2koi

Goede en snelle levering

Volgens afspraak goed en snel geleverd.

• Levertijd

Prima, prijs kwaliteit dik in orde

Ik heb rees meerdere malen een bestelling gedaan en altijd is alles prima in orde. Producten zijn zoals beschreven.

• Levertijd

A2KOI is een totaal bedrijft, heeft verschrikkelijk veel.

Vandaag besteld, morgen in huis. Ik ben dik te vreden met A2KOI

• Levertijd

Super snel en compleet geleverd

Fijn dat jullie zo super snel leveren ik ben er super blij mee

Perfecte service als altijd

Voor het eerst een koi gekocht via de online veiling. Dag later kon ik hem al ophalen. Weer zeer vriendelijke service.

• Levertijd N.v.t.

teleurstellend

Beste, Onze uv lamp was defect ... daarom hebben we eerst een lamp bij u gekocht. Nu blijkt dat de UV lamp het nog steeds niet doet. We concludeerden dan dat onze ballast defect zou zijn. We bestelden dan een balast Xclear SB764 40 Watt bij u ... nu blijkt dat het kwartsglas van onze huidige ballast niet past. We zijn dus terug naar af. Ik wil me dus graag een nieuw kwartsglas kopen ... het dient wel te passen op balast Xclear SB764 40 Watt. Het mag ook niet langer zijn dan 40cm want anders kunnen we het niet plaatsen. Welk kwartsglas komt in aanmerking? Als er geen kwartsglas beschikbaar is zullen we alles moeten terugsturen. Wij hebben vorige week reeds een bericht gestuurd maar hebben nog geen antwoord bekomen. Wilt u ons spoedig een antwoord geven?

top zoals altijd

top zoals altijd

Super rappe levering

perfect snel verzonden

erg snel binnen

• Levertijd

via A2KOI snel uitgeleverd, ALLEEN door DHL klote geleverd merdere dagen pakket niet opgehaald

• Levertijd

Mooie koi winkel, veel spullen en aardig personeel.

Goeie ervaring

Keurige snelle levering en goed verpakt

Heel goede website .

Heel goede winkel en vlugge levering in België .

goede service

wanneer je het product besteld dan wordt het ook snel geleverd. ik ga nooit meer naar een andere heen super ervaring het deze a2koi toppie

Product voldoet, snelle levering

Over A2KOI

A2KOI heeft altijd meer dan 7000 Japanse koi op voorraad (in het seizoen). We reizen meerdere malen per jaar af naar Japan om de mooiste koi in alle soorten en maten uit te zoeken. Naast Japanse koi kunt u bij A2koi terecht voor alle bekende merken koivoer, zoals Probites, Vivani, House of Kata, Kusuri, Takazumi, Primakoi en Natuurvoer. Tevens vindt u bij ons een uitgebreid assortiment van vijvermaterialen, koi medicijnen, filters, vijverpompen (oa. Blue Eco, Aquaforte en Sicce), PVC, bacteriën en Bodemdrains. Bij A2koi kunt u altijd rekenen op scherpe prijzen, de beste kwaliteit en een uitstekende service. Kortom, kom eens gezellig langs in onze showroom of vind in onze webshop de beste deal voor uw producten!