Prima service! Denken mee met de klant!

Had een te sterke pomp gekocht die ik kwam ruilen, de medewerker dacht mee in de oplossing en heeft ter plekke een alternatieve oplossing voor mijn probleem kunnen maken.

snel & eenvoudig

lekker veel keuze en aantrekkelijke prijzen. Bestellen is eenvoudig en levering snel.

• Levertijd

Niets op aan te merken ....

Voor het plaatsen van de bestelling even telefonisch contact gehad met prima uitleg en hulp. Bestellen en afhandelen van de order helemaal top, wel jammer dat PostNL er zoals gewoonlijk weer een zootje van maakt.

• Levertijd

Goed, en zeer betrouwbaar naar levertijd

Als ik iets snel nodig heb ga ik standaard naar A2koi.nl

Ik bel A2KOI snelt!!!!

Prima.

Snelle levering. Vindt alleen de site niet erg snel.

• Levertijd

Wat je mag verwachten van een online retailer

Goed assortiment, goede service, snelle levering

vlotte levering!

Een negatief punt: Als je vraagt naar een bepaald product dat bij de concurrent goedkoper is en vraagt of ze dat voor deze prijs ook kunnen leveren, dan krijg je geen reactie. Dat is wel jammer!

Zeer vlotte service

s’avonds bestelt en de volgende dag al afgeleverd Super

• Levertijd

Super snel en altijd correcte leveringen

Super snel en altijd correcte leveringen. En in vergelijking tot andere leveranciers meestal de laagste prijs

Snel en correct

Snelle levering van een goed product

• Levertijd

Duidelijke website goede omschrijvingen en ondanks deze drukke tijden toch vlotte levering

degelijke service

Op jullie site zien de prijzen er vrij goed uit !!!!!!!!!!!!!!! maar je moet wel rekening houden dat bij de afrekening er nog wel BTW bij komt ????????

• Levertijd

een geweldige professionele zaak.

Ik ben een koivijver aan het aanleggen van 100 m3 met drie verschillende filterlijnen dit betekend een hoop pvc artikelen. ik heb de lijst wel drie of 4 keer gewijzigd (i.v.m. met wijzigen opstelling) en alle keren volledige medewerking en de aangepaste lijst binnen 2 dagen retour, op zo een grote order ook goede reële korting gehad. ik heb 6 verschillende bedrijven aangeschreven en voor hulpstukken en lucht zijn ze zeker de goedkoopste !! net de bestelling binnen gehad en alles is in 1 keer geleverd !!! Bedankt Tim !!! (Enige minpuntje is de reclamespam met kortingen. iets minder zou naar mijn idee ook kunnen)

Duidelijk en nette website

alles netjes en correct aan geprijsd

Top leveringen

Afspraken komen zo goed na.

Mooie website snelle levering

• Levertijd

Snel geleverd, de stevigheid en goed ontvangen.

Het geleverd bestelling heb ik gelijk gebruikgemaakt

• Levertijd

Goed advies, en goed personeel.

Erg goed

• Levertijd

Goede producten goed acties en snelle levering

Alles op gebied voor vissen en vijvers te vinden goed prijs kwaliteits producten

• Levertijd

Snel en goed, alles klopt wat er gezegd of geschreven staat.

Bestellen een makkie, leveren op de beloofde dag, ik zeg ga zeker zo door.

Dik tevreden

Takazumi voer besteld met de actie korting, volgende dag correct en goed verpakt in huis. Kan er geen slecht woord over zeggen. Houdbaarheids datum is nog 1,5 jaar vooruit, dus prima. Enige echte minpunt: de website is op mobiel erg traag.

Gewoon goed

Over A2KOI

A2KOI heeft altijd meer dan 7000 Japanse koi op voorraad (in het seizoen). We reizen meerdere malen per jaar af naar Japan om de mooiste koi in alle soorten en maten uit te zoeken. Naast Japanse koi kunt u bij A2koi terecht voor alle bekende merken koivoer, zoals Probites, Vivani, House of Kata, Kusuri, Takazumi, Primakoi en Natuurvoer. Tevens vindt u bij ons een uitgebreid assortiment van vijvermaterialen, koi medicijnen, filters, vijverpompen (oa. Blue Eco, Aquaforte en Sicce), PVC, bacteriën en Bodemdrains. Bij A2koi kunt u altijd rekenen op scherpe prijzen, de beste kwaliteit en een uitstekende service. Kortom, kom eens gezellig langs in onze showroom of vind in onze webshop de beste deal voor uw producten!