Van verkoop tot hangen perfect

Goede uitleg bij verkoop, het hangen is ook heel goed gegaan. Voor ons een toponderneming.

Mooi product, service totdat je echt tevreden bent!

Fijn bedrijf, mooi product, niet alles direct goed maar keurig binnen schappelijke tijd door een kundig persoon opgelost. Geen gedoe of geneuzel afspraak is afspraak.

Geweldige service en mooie prijs kwaliteit verhouding!

Professioneel advies en goede prijs kwaliteit verhouding. Wij kozen voor zwarte houten jalozieen, echt een prachtige toevoeging voor onze woonkamer. Door het magneet systeem van de afdekplaat is het ophamgsysteem mooi afgewerkt. Bedankt voor de topservice!

Een bedrijf dat echt met je meedenkt, goed advies geeft en oplossingsgericht werkt.

Gehele huis laten voorzien van raambekleding, goede service, komen afspraken na.

helemaal top!

goede en snelle manier van contact leggen. prima service, snelle levering. super tevreden met resultaat

Heeft lang geduurd

Het monteren ging vrij snel en goed. Afwerking ging wat minder duurde lang . Ook zouden ze de elektrische luxaflex in komen stellen maar hebben we zelf moeten doen ook niet meer terug gebeld.

Er wordt bij het inmeten meegedacht, bij het hangen wordt er netjes gewerkt en de monteurs zijn zeer vriendelijk

Krek wak wou

Wij zijn zeer tevreden over de keuze van de gordijnen en lamellen. Alles is geleverd volgens afspraak en de montage verliep ook geheel naar wens.

Professionele en persoonlijke service!

Goed advies gekregen over onze raambekleding, nette service en een probleem met een ontbrekend item is zeer netjes opgelost. Absolute aanrader.

Uitstekende service.

Vakbekwaam, voorkomend, en klantgericht.

Mooie materialen voor goede prijs

Voordat ik naar de Raamstyling toonzaal ging had op internet scherpe prijzen gezien voor de jaloezieën die we wilde hebben. Eenmaal bij Raamstyling hebben we bijna de internetprijs gekregen, maar hiervoor kwamen ze opmeten en het is zeer vakkundig gemonteerd. Wij zijn zeer tevreden, en zullen vrienden en kennissen zeker aanraden om naar Eindhoven te gaan als ze dergelijke materialen nodig hebben.

Zo zou het overal moeten zijn!

Wij hebben voor onze nieuwbouwwoning jalouzieen en plissé gordijnen gekocht bij raamstyling. We zijn erg tevreden over het meedenken en advies bij onze keuze. Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen en het resultaat is geweldig. We zijn er erg blij mee! Na het ophangen van de jalouzieen kwam er onverwacht een afdek koof los. Dit is door Raamstyling keurig opgelost. Goede service en fijn contact.

Goede service, mooi materiaal!!

We zijn ontzettend goed geholpen vanaf het moment dat we de showroom binnenliepen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Levertijd was prima. De gordijnen zijn netjes gemonteerd en we zijn erg tevreden met het eindresultaat. Voor herhaling vatbaar!!

Ze zijn snel, professioneel en komen met goede ideeen en oplossingen. Top!

Goed advies, mooie prijs en uitstekende montage!

Wij wilde luxaflex met een band. Na overleg in de winkel en de foto's die wij te zien kregen waren wij overtuigd dat zonder band bij ons mooier zou zijn. Zeker na de montage zijn wij bevestigd in die keuze en zit het er super mooi uit.

Goede service, mooie producten

Zeer tevreden met onze jaloezieën van Raamstyling. Goed advies gekregen in de showroom en goede communicatie over de bestelling via telefoon en e-mail. De jaloezieën passen perfect en zijn van mooie kwaliteit.

Alle afspraken erg punctueel nagekomen!

Prima bedrijf. Leuk om mee te werken. Ik ben erg tevreden.

goed bedrijf goed advies

We hadden een verkeerde jaloezie besteld, en zonder problemen hebben ze een nieuwe gemaakt op de juiste maat. Ben er blij mee

Professionele mensen en ze geven goed advies

Ze hebben ons uitstekend geholpen met het maken van onze keuze mbt raamdecoratie. Scherpe prijzen en professionele montage.

Goede service vanaf het begin tot einde. Montage ook erg goed. Komen afspraken goed na.

Goede service en mooi resultaat

Ontzettend fijn geholpen en nu mooie raambekleding in huis!

Aanrader op gebied van raamstyling

Erg blij met onze aluminium jaloezieen! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Prima service, en een mooi resultaat.

Goed advies en persoonlijke aanpak!

Keurig advies, je weet direct waar je aan toe bent en vlotte levering. Kortom, alles prima!

uitstekend

Raamstyling heeft producten tegen een betaalbare prijs. Ze geven deskundig advies en houden rekening mee met mogelijkheden voor plaatsing in huis. Ze houden zich aan de gemaakte afspraken. Ik ben erg blij dat al mijn ramen nu voorzien zijn van jaloezieen.