Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Zowel zakelijk als privé bestel ik al jaren raambekleding bij Raamstyling Eindhoven. Een breed assortiment met de nieuwste trends, oa: zonnescreens, lamellen, jaloezieën en gordijnen. Allen producten van een degelijke kwaliteit. Duurzaam en chique. Goede verhouding prijs-/kwaliteit. Het advies, de kundigheid en service van de medewerkers op kantoor en monteurs is top!
Beveelt aan
16 September 2025
Karin
Waalre
Het heeft door overmacht/pech wat langer geduurd dan verwacht, maar het eindresultaat mag er zijn! We zijn erg blij met alle raamdecoratie. Van advies bij aankoop, begeleiding tot en met montage; het zijn vakbekwame, nette en zeer vriendelijke medewerkers! Top bedrijf; een aanrader!
Beveelt aan
11 March 2025
Angelique
Nuenen
Zeer goed geholpen met de juiste keuze. Raamstyling denkt graag mee met kleur combinatie en behoefte van de klant. Verser is de montage ook helemaal top. Tot nu toe alleen positieve reacties gekregen op de gordijnen en jaloezien.
Beveelt aan
30 July 2024
Yaaser Mohmaed Ali
Eindhoven
Helaas haperde de spoel (binnen 2 jaar). Dezelfde dag al een reactie op mijn mail en een dag later was de afspraak gemaakt. Altijd een top service dit bedrijf! Monteur Wesley kwam aan het eind van een lange warme werkdag met even veel plezier en rust de jaloezie herstellen! Top om te zien hoeveel werkvreugde er is binnen dit bedrijf! Wederom Bedankt!
Beveelt aan
26 July 2024
Felice
Oirschot
Na 3 jaar was er een hapering in 1 jalouzie, na contact te hebben gehad met raamstyling kwam er dezelfde week nog een monteur langs om het op te lossen! En ook kosteloos! Top service!!
Beveelt aan
28 June 2024
Margriet
Somer3n
Voor onze nieuwe woning waren we op zoek gordijnen. Vanaf het eerste moment werden we heel vriendelijk en persoonlijk geholpen met kiezen. Naast gordijnen vervolgens ook jaloezieën en horren gekocht waar we heel blij mee zijn. Door overmacht duurde de levering van de gordijnen langer dan gedacht. Ze hebben dit vervolgens heel netjes met ons opgelost en de gordijnen hangen nu prachtig. Ik zou Raamstyling aan iedereen aanbevelen, zeker wanneer je persoonlijke service belangrijk vindt.
Beveelt aan
19 April 2024
Geert
Wintelre
Super meedenkende aardige nette montage mannen
Beveelt aan
22 March 2024
Willemijn
Eindhoven
Fijne afspraak in showroom gehad. Duidelijke uitleg gekregen. Ook de montage was super! Monteur werkt zeer netjes en kundig
Beveelt aan
20 March 2024
Karin
Heeze
Deskundige medewerkers, die goed luisteren en goed advies geven.
Beveelt aan
15 March 2024
Louis
Eindhoven
Had gekozen voor jaloezieën en gordijnen na twee showroom gesprekken. Men is flexibel en na oplevering ook thuis nog advies komen geven en alles ingemeten. De monteur was vakkundig en heeft alles netjes gemonteerd. Ben erg blij met de kwaliteit en het hangt heel mooi. Het maakt het huis wel af.
Beveelt aan
5 March 2024
Michel
Eindhoven
Heel goed geholpen goed geadviseerd netjes gemonteerd alles volgens afspraak zeker aan te bevelen
Beveelt aan
4 March 2024
Murat
Eindhoven
Snelle levering, goede vakbekwame mensen en netjes geïnstalleerd Kortom prima werk!
Beveelt aan
27 February 2024
Charlotte
Boxtel
Wij hebben een aantal jaren geleden mooie gordijnen gekocht bij Raamstyling.nl. Nu was de rails wat stroef gaan lopen. Toen ik daarvoor langskwam, werd meteen de actie ingezet om de rails te vervangen. En binnen een week heeft de monteur een nieuwe rails geplaats, nieuw systeem, loopt super soepel. Heel blij mee! Echt een super service van Raamstyling.nl Kan iedereen hen aanbevelen.
Beveelt aan
26 February 2024
Marieke
Eindhoven
Heel fijn hoe snel Raamstyling alles geregeld heeft!
Beveelt aan
25 February 2024
Wedding & Marinussen
Eindhoven
Perfecte jaloezie we zijn er echt blij mee dit is een prima website en een goede begeleiding tevens een perfecte opmeting en uitleg van het produkt korte levertijd, het installeren van de jaloezieën is netjes verlopen ook de uitleg is perfect vriendelijke medewerkers en prima monteur we zijn er blij mee.
Beveelt aan
16 February 2024
Fam, van der Sanden
Eindhoven
Bram heeft ons eerlijk en duidelijk advies gegeven, alle mogelijkheden zijn besproken. Alle collega's zijn vriendelijk en er wordt snel gereageerd op vragen. De monteur is vriendelijk en heeft alles netjes achtergelaten. En natuurlijk netjes gemonteerd, met daarna nog een fijne instructie. Al met al top service!!
Beveelt aan
6 February 2024
Suzan
Eindhoven
super service en professionele afhandeling van order. Fijne mensen om mee samen te werken.
Beveelt aan
30 January 2024
Paul
Uden
Ga er zeker nog terug voor als ik weer nieuwe gordijnen nodig heb.
Beveelt aan
22 January 2024
Annet
Veldhoven
Mijn jaloezie super snel gemaakt. In de ochtend gebeld en 1 uur later was de monteur er al. Top service
Beveelt aan
10 January 2024
Shantal
Geldrop
Mijn vrouw en ik zijn heel goed geholpen en tijdens onze keuze heeft Bram heel veel tijd voor ons genomen om tot een goed besluit te komen voor onze luxaflex. Ook voor verdere projecten voor schuifdeuren en badkamer had hij leuke ideeën. Het opmeten en monteren gingen voorspoedig en leuke sociale mensen over de vloer. Enig minpuntje was echter de communicatie tussen plaatsen order en montage. Het was niet duidelijk dat wij het gemonteerd wilden hebben en werd vanuit gegaan dat wij het op kwamen halen. Maar dit was geen probleem na opnieuw aangeven, ze stonden een dag later gelijk voor de deur. We gaan zeker voor ons komend project weer voor Raamstyling:)
Beveelt aan
17 December 2023
Biever
Kaulille
Bij mijn moeder van 87 jaar gordijnen opgehangen ze was erg blij
Beveelt aan
17 December 2023
Jet
Eindhoven
Wat een fijn en vakbekwaam personeel! Alleen maar positieve ervaringen met raamstyling. Begon al met de verkoopmedewerker, daarna degene die kwam inmeten en toen de monteur. Super bedankt voor de prachtige gordijnen!
Beveelt aan
15 December 2023
Leonie
Eindhoven
Alles netjes gedaan en afgewerkt
Beveelt aan
12 December 2023
Marianne
Duizel
Vakkundig advies waarbij wordt meegedacht aan wat kan binnen begroting. Vervolgens wordt alles geregeld en tip top verzorgd. Blij mee.
Beveelt aan
10 December 2023
Marita Cals
Veldhoven
Super fijn geholpen in de showroom. Duidelijke uitleg over mogelijkheden en kwaliteit van houten jaloezieën. Waardoor we een goede keuze konden maken. Het wachten was de moeite waard. Montage was zeer vakkundig en werkt erg netjes. Het maakt ons huis echt af. Wij zijn erg blij met het resultaat.
Beveelt aan
8 December 2023
Carla
Heeze
Leenderweg 254
5644 AD Eindhoven
Branch
Bouw, Constructie
Specializations
Glas, Kozijnen, Ramen
Webshops