makkelijk en vlot bereikbaar

enkel de nieuwe toegangscontrole liet het afweten bij vertrek (maar gelukkig kon dit telefonisch opgelost worden)

fijn

goed geregeld!

Zeer fijn service en gemak

Goede service en gemak waarmee je direct voor vertrek hal 2 je auto afgeeft. Alles professioneel met alles op papier & betalen bij chauffeur of via eigen registratie/account. Km registratie en was service Alles goed en zeer betrouwbare service voor nette prijzen.

Alles ging zoals hoort

Prima geregeld

Het reserveren van de parkeerplaats gaat prima. Je krijgt een code voor de slagboom en dan is het een plaatsje zoeken. De parkeerplaats is goed verlicht. Enige nadeel is dat de plaatsen een beetje krap zijn. Voor de rest geen aanmerkingen.

Snelle communicatie. Er is geen mogelijkheid om de bagagekarretjes terug te zetten. Jammer want het is een stuk terug lopen.

Goed en goedkoop

Lekker dicht bij de ingang van de luchthaven

Goede en veilige parkeeromgeving

Makkelijk boekbaar via website. Goede gebruiksaanwijzingen. Konden alleen niet ontdekken in hoeverre en op welke manier de locatie wordt beveiligd. Ook misten we op de site info over de soort parkeerplaats. Overdekt? Open? Etc? Naar verder prima en goed te belopen vanuit vlliegveld

Zeer makelijk

Zeer makkelijk om te parkeren , steeds plaats , kort bij luchthaven. Eén mij puntje , is wel aan de prijzige kant .

Vlot parkeren vlakbij de luchthaven

Goed bereikbaar en afgesloten parkeerterrein op wandelafstand van de luchthaven

Goed geregeld....!!

Erg prettig en handig met pincode.

Service is goed. Na de recente meldingen in het nieuws over Valet parking, in combinatie met het feit dat ik mee wilde rijden ooit naar de plaats waar mijn auto stond omdat dat wat tijd in beslag neemt: waar is die parkeerplaats van jullie?

Park &Fly voor de eerste keer gebruikt en goed bevallen!

Goed aangegeven, goed te lopen naar het vliegveld, niet duur, werkt goed met code voor in en uitrijden. Enige minpuntje wel kleine parkeervakken.

Prima, om daar te parkeren

Het verliep goed, alleen mail contact was wat minder. Duurde lang voor terug koppeling i.v.m aanpassen terugkomst tijd. Looppoort om binnen te komen was defect, dus iedereen kon het parkeerterrein op. Veilig???

code systeem werkt perfect, echter ver van de ingang en GEEN karretjes voorhanden negatief: is niet veilig en je moet ook over het straat wandelen => geen voetpad

Parkeren zoals parkeren hoort te zijn. Alle parkeer plaatsen zijn op loopafstand van de aankomst/vertrekhal. Ook de prijs en service zijn bij dit bedrijf dik in orde.

Op korte afstand van de vertrekhal een hele fijne en veilige parkeerplek. Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor onze vakantie hadden we de auto geparkeerd in Eindhoven nabij vliegveld. Dit is een prima oplossing en makkelijk te boeken/inrijden/uitrijden. Het is maar ruim 5 minuten lopen naar het vliegveld, dus ook dat is oké.

Eenvoudig en snel!

Parkeerplaats dichtbij luchthaven. Toegankelijk en makkelijk te vinden. Vroeg mij wel af of het voetgangershek wel goed werkte en niet gewoon openstond! Fijne ervaring!

super flexibel, heel klantvriendelijk

Park & Fly was heel flexibel toen ik belde dat wij onze vlucht gemist hadden. Heel klantvriendelijk mochten we de auto laten staan. het was allemaal geen probleem. ook zijn ze 24/7 beschikbaar om te bellen, dat is ook erg fijn.

Goede service alles klopt

Onze gereserveerde plek was bij aankomst vol maar na een telefoontje kregen wij direct een upgrade voor een andere plek! Goede service

Altijd goed en zeker geregeld

Aangekomen tijdstip met binnenkomst en pincode werk altijd een de terugweg ook altijd.

goed geregeld

vriendelijke en snelle services

Goed bereikbaar Dicht bij het vliegveld Duidelijke communicatie

Goede service en lokatie

Park&Fly is goed bereikbaar en levert een prima service

Over Park & Fly