Ik ben tevreden er over

Makkelijk bereikbaar

Vrij kortbij, geen fantastisch terrein

Ik geef de voorkeur aan een parking waar ik de wagen zelf mag parkeren, de sleutel kan bijhouden en geen pendelbus nodig heb om aan de luchthaven te raken. Hieraan voldoet deze parking. De wandelafstand is goed te doen, op 10 minuutjes ben je binnen in de luchthaven. De prijs, nu ja, niet uitzonderlijk duur, voor 10 dagen €90 betaald. Het terrein zelf is wel van mindere kwaliteit, op brokkiljon rollen je koffers niet bepaald goed. Putten en hobbels en zand zouden toch niet mogen op een parking waarvan te verwachten is dat mensen er met hun koffers van 20-25 kg over moeten. Dat moet beter kunnen voor de prijs die je betaalt. Vandaar 3 sterren : relatief kortbij ingang, makkelijk bereikbaar, maar niet goedkoop en slecht terrein.

Very efficient

Heel efficiënt. Parkeerde in P22. Dicht bij terminal. Goed systeem met code.

Goed en betrouwbaar

Goede website, reservering was snel geregeld. Goede communicatie middels mail contact. Goede prijs kwaliteit verhouding, absolute aanrader!

Lekker makkelijk

Lekker makkelijk midden in de nacht gereserveerd en kon meteen parkeren, alleen vond de medewerker aan de telefoon niet echt professioneel. Beetje jammer maar service was top. Geboekt, betaald en kon binnen 5 minuten parkeren..

Gemakkelijk en niet duur

Geen gedoe code invoeren parkeren klaar en bij terugkomst andersom

Ging super goed

Auto parkeren code invoeren en doorrijden bij vertrek ook weer code invoerenen uitrijden. Top

Veilig parkeren op loopadstand van vliegveld.

Prima te vinden. Goed overzichtelijk terrein. Makkelijk via site tijden aan te passen. Beveiligde entree en exit.

Prima, dichtbij parkeren!

Parkeren werkte perfect, lekker dichtbij(P22) en met slagboom “beveiligd”. Code om er op en eraf te komen werkte prima. Volgende keer weer!

Goede duidelijke communicatie via mail. Alleen jammer dat het terrein niet een veilig gevoel geeft. Iedereen kan gewoon het terrein opstappen.

Goed geregeld

Jammer dat de code het op de weg naar buiten niet deed. Voor de rest is de parking perfect.

De dame via het telefoonnummer heeft ons geholpen de slagboom te openen. Het was voor ons niet duidelijk hoeveel tijd we extra hadden om eruit te rijden. Ivm vertraging van het vliegtuig waren we anderhalf uur later dan we hadden gepland. Daardoor werkte de code niet.

Gewoon dichtbij....2 minuten lopen..top volgend jaar weer bij jullie

Top en heel dichtbij. 2 min. Lopen

Locatie en ruimte was Goed. Je hoeft geen sleutel af te geven. Min punt: niet zo goedkoop.

Gewoon goed.

Simpel,niet te duur en voelde veilig.

lekker gemakkelijk

gemakkelijk reserveren heerlijk dichtbij de vertrekhal.

Goed duidelijke communicatie en parkeeraanwijzingen

Betrouwbaar maar niet goedkoop

Qua organisatie en reservering betrouwbaar, maar voor een parkeerplaats in de openlucht best aan de prijs.

Aangezien onze vlucht vertraging had en wij pas ca 5 1/2 uur later bij de auto waren, konden wij de parkeerplaats niet meer af. Na ca 20 minuten telefonisch in de wacht te hebben gestaan, konden wij vertrekken. Samenloop van omstandigheden. Verder prima opgelost.

Gemakkelijk en betrouwbaar

Zeer gemakkelijk online te regelen. Goed te bereiken en op loopafstand naar het vliegveld. Goede communicatie.

Top parking

Top -alles is er positief

Gewoon goed bevallen

Werkte prima in en uit rijden jammer dat jullie nog geen nummerbord herkenning hebben

Wij hebben al 3keer bij jullie geparkeerd,en dat werkt perfect.gewoon voor de de deur.top

Makkelijk en goedkoop

Over Park & Fly