Netjes en super snel geregeld.

Parkeren op P22 was een goede keuze. Dicht bij op loopafstand. Nette plaatsen. Bij inkorten vakantie nieuwe datum door gegeven en restbedrag werd meteen terug gestort.

Snel, overzichtelijk, makkelijk te vinden

Snel, overzichtelijk, makkelijk te vinden

Vlot te bereiken, vlakbij luchthaven

In 1 woord geweldig

Mooie parkeerplaats, geen modderig veld. Makkelijke toegang met code. Binnen enkele minuten loopafstand en voor een mooie prijs. Helemaal toppie

Ruime pakeerplek

ruime parkeerplaats vlak bij het vliegveld

Lekker dichtbij met 5 minuten lopen in vertrekhal

Zou iets beter kunnen worden aangegeven.

goed!

Snelle boeking en lekker dichtbij de terminal

Moesten een paar keer in en uit ivm verloren Id en stukken ophalen en weer naar de AirPort brengen, was geen enkele probleem om een aantal keer in en uit te rijden!

Zeer duidelijk, efficient!

Ik heb wel 1 opmerking Alle communicatie erond was in het Duits en dat vond ik niet fijn.

Beste Elsie, Jij hebt geboekt via de website van Easy Airport Parking, dat is een Duitse organisatie, zij gaan er vanuit dat hun klanten Duits zijn en dus sturen zij alle communicatie in het Duits. Indien een volgende keer via onze eigen website boekt krijg je alle communicatie in het Nederlands. Met vriendelijke groeten, Team Park & Fly

Prima parkeerplaats en binnen 5 min. Op het vliegveld

Alles netjes geboekt, code gekregen. Eenmaal binnen moesten we een poortje uitlopen....maar die ging niet open! Sta je daar om 5u in de ochtend. Gebeld naar park & fly krijg je een bandje te horen dat we konden mailen! En nu dan. Konden geen kant uit. Naar de andere kant gelopen bij uitrit. Stond op de paal een tekst. Algemeen nr. van parkbeheer. Moesten we teruglopen naar poortje en deed ons open. Ik vertelde mijn verhaal zei ze," oh ja hoor dat gebeurt wel vaker! Ik zei dan word het tijd dat dit doorgegeven word. " ja dat weten ze, zei ze. Dus beste park &fly, zorg dat dit in orde komt anders zouden mensen hun vlucht nog weleens kunnen missen. Een kleine oplossing en voor de klant een groot plezier!

Beste Donate, Er zit een klink op de deur waarmee je naar buiten kan, was deze niet aanwezig ? Met vriendelijke groet, Team Park & Fly

Goed en voordelig

Ik heb deze parkeerplaats vaker gebruikt. Netjes, veilig en op loopafstand van het vliegveld.

Prima parkeren voor een goede prijs.

Enige minpuntje is de voetgangers ingang. Deze was zowel bij weggaan als bij terugkomen gewoon open. Dit is niet wat jullie pretenderen met een afgesloten parkeerplaats. Laten we uitgaan van een tijdelijke storing in het kastje van die deur welke inmiddels is verholpen door jullie.

Een zeer tevreden klant.

Ik maak elke veertiendagen gebruikt van de parkings.

Prima parkeerfaciliteit

Geheel tevreden

Easy comfort without stress

Op wandelafstand parkeren van de luchthaven zonder stress en zekerheid van een parkeerplaats doet wonderen voor je reis. Je auto staat veilig geborgen tot je terug komt.

Alles gut

Perfekt

Prima plek en niet duur

Stond op P26, is vlakbij P4 maar stuk goedkoper. Toch ook prima parkeerplaats. Volgende keer weer!

Goed te vinden, ook in het donker. Korte loopafstand. Ondanks beschrijving toch even zoeken naar looproute. Jammer dat je niet rechtstreeks kunt oversteken en dat je dus een ommetje moet maken.

Gemakkelijk, snel en duidelijk te regelen

Snel en gemakkelijk geboekt. Alles klopt. Met de toegezonden code snel in- en uitrijden. Service prima. Vlucht was dag vertraagd, geen probleem met het overschrijden parkeertijd. Beetje bijbetalen en probleemloos met de auto naar huis.

Makkelijk en super dicht bij het vliegveld

Het is idd zoals de naam het al zegt Park and fly

Gemakkelijk te reserveren

Simpel online reservering en gemakkelijke toegang met code

Perfect!

Niets op aan te merken. We kiezen volgende keer weer voor Park & Fly.

Prima Parkeer voorziening

Goede beschrijving van de procedure en redelijk dichtbij

prima parkeeroplossing

Zoals het hoort

Bij aankomst ging de poort niet open omdat iemand er een bagage karretje had tussen gezet. Gebeld en binnen 5 min stonden we binnen en dat om 4 uur s’morgens. Dus perfect oplossing van een hele vriendelijke dame.