25% Storno Gebühr trotz Reisewarnung Covid19

Keine Kulanz trotz offizieller Reisewarnung. Lediglich Vorschlag der Anrechnung bei nächster Buchung.Da die Problematik länger bestehen wird und der Flughafen Eindhoven nicht unser nächster Abflugort sein wird für uns keine Option. Alle anderen Stornierungen Flug,Mietwagen,Hotel werden zu 100% erstattet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Nauwelijks plaats

De parkeerplaats was bomvol, en omdat mensen niet precies in de vakken parkeren, was het pas na lang zoeken mogelijk een (eigenlijk veel te kleine) parkeerplaats te vinden. Daarnaast bleek ook de uitreik code niet te werken, alhoewel dit uiteindelijk na tussenkomst van de helpdesk wel opgelost is. In de toekomst ga ik in ieder geval geen gebruik meer maken van dit parkeerterrein. Liever iets meer betalen en zorgeloos kunnen parkeren, dan op deze manier

Terugbetaling

Tof dat ze een deel terug betalen nu met de corona crisis! We hebben bij de concurrentie slechtere ervaring!

Extra kosten

2eur extra kosten bij het opgeven van mijn kenteken. 2x betaald maar niets terug ontvangen. Heel wazig. Verder zou mijn beoordeling beter zijn geweest als dit waarschijnlijk direct was opgelost. Prima service echter wel in duits mails ontvangen. Maar de review weer in Nederlands... Prima parkeerplaats. Toegang lopend als met auto dmv toegangscode. Tenminste als de anderen het hek wel dichtdoen. Mag wel naar gekeken worden.

Beste, Uiteraard klopt het niet dat je moet betalen voor het wijzigen van je kenteken, helaas krijgen wij die melding niet als je deze online wijzigt. Wij willen je vraag ons even een mail te sturen dan maken wij dat uiteraard voor je in orde. Je kiest bij het maken van de boeking een taal, indien je Duits kiest ontvang je de bevestiging ook in het Duits. Wij zouden graag je reserveringsnummer ontvangen dan kunnen wij zien wat er anders had moeten zijn en dit voor je oplossen. Alvast dank, met vriendelijke groeten, Team Park & Fly

Parkeerplaats was overvol en ik had ondanks reservering geen mogelijkheid tot parkeren.

Ik had van tevoren gereserveerd maar toen ik aankwam bij de parkeerplaats was er absoluut geen plek om mijn auto te parkeren. Er was nog een auto met hetzelfde probleem. Ik heb toen gebeld en na enige computerproblemen kon de medewerkster van Park & Fly mijn reservering overzetten naar één van de nabijgelegen parkeerplaatsen, waar gelukkig nog wel enige plaatsen over waren. Ondanks dat we op tijd waren, werd het zo wel erg spannend om ons vliegtuig te halen.

Geen entree

Code werkte niet. Stress allom in de auto. Nummer gebeld bij nood. Na een aantal minuten contact en de slagboom ging open. Gelukkig fijn kunnen parkeren. Uitrijden was geen probleem. Code werkte direct.

Goed opgelost

Na wat problemen is het goed opgelost door ParkenFly. Tip: Graag de telefonisch hulpservice goed instrueren.

Niet blij met de parkeerplaats

Enkele dagen voor vertrek kregen wij een andere parkeerplaats aangewezen. Zou op dezelfde afstand liggen als de oorspronkelijke. Dit is dus niet het geval. Afstand ligt op 10 min ipv 5 min. Wij hadden bewust gekeken naar de afstand naar de luchthaven en we betalen er gewoon voor. Dit vinden wij echt jammer. Advies is om dit soort acties niet meer te doen.

Gedoe met de code

Bij het inrijden, stipt op tijd, de code 4x ingetypt. We wilden gaan bellen en ineens ging de boom open. Bij het eruit rijden, 45 min te vroeg, na 3x intypen nog steeds geen boom open. Een gebruiker achter ons vond het, zeer terecht, te lang duren. Hij heeft ons zijn code gegeven en zo konden we eruit. En hun ook. Voor ons nooit geen park en fly meer.

Door schade aan achterlicht

Mijn auto is op de parking aangereden,met als gevolg dat het achterlicht dusdanig beschadigd is dat het half vol met water gevuld is. Er was geen bericht achtergelaten,dus ik neem aan dat jullie niet op de videobewaking gezien hebben wie dat gedaan heeft!

Slagboom ging niet open

Het kostte verschillende telefoontjes en bijna 10 minuten voordat ik kon uitrijden. Buitengewoon slechte ervaring.

Satisfied. Car survived without any damages for 10 days parked.

Well organised. No problems.

we zijn steeds tevreden!

wij parkeren onze wagen steeds bij Park & Fly, goede parking, niet ver van de luchthaven, dus wij zijn zeer tevreden.

perfect

perfect

Super tevreden , top geregeld

Snel , zakelijk , goed geregeld en correcte afhandeling, top

Zum Terminal - ein Katzensprung!

Keine Probleme bei der Reservierung - und auch keine Probleme, wenn der Parkplatz ein paar Minuten früher erreicht oder später verlassen wurde.

Prima geregeld

Heel simpel om te reserveren. Netjes verharde parkeerplaatsen en de sleutel gewoon meenemen. Kortom prima.

Alles is verder helemaal goed gegaan

Verder geen opmerkingen

Zonder problemen parkeren op loopafstand van vliegveld

Zonder problemen parkeren op loopafstand van vliegveld

Met een veilig gevoel je auto parkeren

Met een veilig gevoel hebn ik de auto geparkeerd, ook mede omdat je de sleutel bij je mag houden. Uit veiligheid heb ik wel foto's gemaakt van de auto's rondom mijn wagen voor eventuele schade, dit omdat de parkeervakken niet al te breed zijn. Dit is het enige minpuntje maar voor de rest een super ervaring.

Goed geregeld en makkelijk te bereiken.!

Eenvoudig en simpel...8

prima geregeld zelfs toen ik eerder aankwam

Wij waren 3 uur te vroeg maar na 1 telefoontje ging de slagboom al open. Lekker dichtbij en geen gehannes met op de busjes wachten in de regen.

Is goed, dicht bij luchthavengebouw, alles in orde na lang verblijf.

De parking voor lagere termijn gebruikt. Alles in orde, codes voor toegang en verlaten werkten goed.

Fijne, betaalbare parkeerplek nabij vliegveld

De Park & Fly parkeerplaats is handig, veilig en betaalbaar. Reserveren via website met code bij in- en uitrijden werkt prima. Aan te raden!

P22 echt dichtbij Eindhoven AirPort

Goede service. Had via mail heel eenvoudig de uitrij tijd kunnen verlengen.