Mooie spiegel, snelle levering en stevig verpakt

Vriendelijke, goede service!

Bij de weldaad is het altijd een feestje om binnen te lopen, ik vind er altijd wel iets bijzonders . Via de website nog een plantenpot bijbesteld , snelle levering en goed verpakt. Absoluut een aanrader!

Mooie inspirerende winkel

Velvet kussen heel mooi, goede kwaliteit/ prijsverhouding. Bestelling op tijd bezorgd.

Oprechte aandacht

Wat een heerlijke winkel om cadeautjes (of iets moois voor je eigen huis) te bestellen. Alles wordt met aandacht ingepakt en netjes verzorgd bij je afgeleverd. Ik ben blij dat ik deze winkel heb ontdekt!

Genieten

Altijd weer een geweldige ervaring. Zoveel mooie spullen. Heerlijke winkel om rond te struinen en ideeën op te doen. Ik slaag er altijd wel voor íets. Vriendelijk personeel. Kortom, genieten dus!!

Snelle levering en goed verpakt

Cadeau voor mijn dochter, op tijd binnen en helemaal heel , ook niet onbelangrijk. Prima geregeld allemaal

Super mooie kast knoppen!

Knoppen zijn top en toen er 1 niet compleet bleek te zijn werd er binnen een dag een nieuwe bezorgd. Helemaal super!

Prachtige kaarsenstandaard

Prachtige handgemaakte kaarsen standaard gekocht. Snelle levering. Kortom heel tevreden.

Mooie chai glaasjes. Met heel veel zorg ingepakt. Bedankt! Ik zou weer bij jullie bestellen.

Prachtige producten, vriendelijke service

Mooie producten en hele fijne shop!

Snelle verzending, en altijd een persoonlijk kaartje erbij!

Leuke spullen

Mooie spullen besteld alleen de messing waxinelichthouder heeft geen glazen inzet, zoals op de website vermeld staat.

Vriendelijk ! Duidelijk netjes

Snelle levering van mooie en kwalitatief goede spullen

Winkel met mooie spullen van goede kwaliteit en goede prijs. Verpakking van de bestelde glazen karaf was goed en levering ook.

Goed product én snelle levering

Goed product én snelle levering

Excellent

Our parcel arrived safely and on time. The glass vases were well wrapped so nothing was broken. Absolutely love the handmade little vases and decorations. I will definitely shop here again. Thank you!

Absolutely fabulous!

What a surprise when opening the package - a personal present and message included! This made it even more special. Thank you ❤️

fantastisch

hele leuke spullen ,worden mooi verpakt en snel verzonden, fijne communicatie

Beautiful mistletoe delivered in no time !

I saw a photo on Pinterest, ordered this beautiful golden mistletoe bunch and 36 hours later, it was delivered with a kind word from the sender...

Bestelling snel geleverd en voldeed aan verwachting.

Snel en vakkundig bezorgd

Vlotte bezorging en keurig verzorgd met een persoonlijke boodschap.

Heel blij met mijn snel geleverde bestelling. Voldoet volkomen aan de verwachting. Heel leuk ingepakt met klein extraatje.

Zeer klantvriendelijke zaak en blij met mijn bestelling

In eerste instantie was er iets mis gegaan bij Post NL met mijn bestelling. Dit werd snel en professioneel opgelost door de mensen van de Weldaad. Ook het door mij bestelde artikel is erg mooi en voldoet prima aan dat wat ik mij erbij had voorgesteld. Ik zal een volgende keer weer bestellen bij de Weldaad.

Mooie kwaliteit product

Uitstekend verpakt Vriendelijk contact

Product zoals op de foto en goede service

Product zoals op de foto en goede service

Over De Weldaad Authentic Interior

Bij De Weldaad Authentic Interior in Amsterdam vind je een keur aan creatieve ideeën en producten voor de inrichting van je huis. De woonaccessoires hebben een tijdloos design en zijn gemaakt met traditionele technieken en natuurlijke materialen. Ontdek het zelf! We zien onze leveranciers als partners, zodat we gezamenlijk kunnen werken aan wederzijds succes. Wij staan voor transparantie en en moedigen een open dialoog en communicatie aan. Wij geloven dat eerlijk handelen een kans biedt om een toekomst op te bouwen. Daarnaast werken we met natuurlijke en gerecyclede materialen met een focus op duurzame productiemethoden. Recycling stelt ons in staat om nieuwe en mooie producten te maken. We laten het natuurlijke karakter en de textuur van de grondstoffen voor zichzelf spreken. Ook gebruiken we zo veel mogelijk gerecyclede verpakkingsmaterialen. Tenslotte houden wij van het individuele en unieke karakter van handgemaakte producten. De relatie tussen een ambachtsman en een mooi handgemaakt stuk creëert een verhaal, waardoor elk product een individueel vervaardigd stuk is (dus geen massaproduct). Wij koesteren deze eeuwenoude kennis en hopen te helpen deze in stand te houden. English Weldaad Authentic Interior in Amsterdam combines timeless design, traditional techniques and natural materials. All items are unique and have a special origin. Discover it for yourself!