Verzorgd keurig netjes

Was keurig op tijd en het zag er allemaal netjes verzorgd uit!!

Prachtig kussen!

Prachtig kussen en fijne levering met veel aandacht en liefde verzonden.

Goeed

Precies wat ik wilde hebben , snel geleverd keurig en goed verzorgd verpakt,!

Beautiful

Thank you for those beautiful vases, which I love dearly. Also fast shipping to Germany and a lovely little present - made this surely not to be my last order!

Mooie webshop!

Snelle levering en heel mooi en zorgvuldig ingepakt!

Mooie winkel

Fijne mensen, altijd mooie spullen waar je enthousiast van wordt

Prachtig product

Ik heb smeedijzeren haakjes gekocht en ze kwamen binnen als een cadeautje. Mooie kwaliteit, precies wat ik nodig had. Toppie!

Einfach was besonderes

Egal ob im Geschäft (ich war im September vor Ort) oder auch von Zuhause (Österreich) über den Online Shop ist es jedesmal eine Freude bei Euch einzukaufen. Ein Verbesserung wäre für mich noch wenn die Versandkosten etwas billiger wären.

Prachtige spullen

Mooie winkel, leuke mensen en heel mooie producten, van alles wat

Fijne zaak

Zeer hulpvaardige dames met het uitzoeken van de juiste kleur kussen. En tevens het snelle opsturen van het tweede kussen

Uitstekend!

Snelle verzending en goed verpakt!

Snelle service en professioneel

Had mijn pakketje binnen 2 dagen. Super goed verpakt en kreeg er ook nog een leuk hangertje bij

Better than expected!

I have just opened the package containing the items I have purchased from your online shop... I must say the cushions are even more beautiful than the pictures; the Xmas decoration is amazing and even the packaging is of great taste. Thank you also for the wonderful blanket! I will surely buy again from your shop, which has become one of my favourites. Best regards, Lucilla

Prachtig champagne kussen

Heel mooi kussen van de Weldaad prachtige kleur en heel goed verpakt en bezorgd top service

Prachtige collectie!

Hele fijne (web)winkel met de mooiste spullen. De verzending van de gekochte waar is uitstekend. Aanbevolen!

Leuke vaasjes en perfect verpakt.

Snel, goed en mooi

Tof!

Prachtige sfeer

Mooie spullen en bron van inspiratie

Had een item gezien in de zaak wat niet meer op de website stond. Perfect geholpen, goede service, netjes thuis bezorgd met een leuke attentie en persoonlijke noot.

Een van m’n favoriete winkels!

Eindelijk het perfecte vitrinekistje gevonden voor m’n egeltje! ❤️ Wanneer ik in Amsterdam ben, zal dit zeker een stop zijn! Tot in juni! ❤️

Prachtig

Prachtige waxinelichthouders en kaarshouders! Voor mijn bruiloft van alles gekocht en ze staan te gek! Snelle bezorging, vriendelijk klantcontact, fijn bedrijf!

persoonlijk, snel verzonden en mooie kwaliteit

wat ik al zei, vriendelijke mail, snelle verzending en persoonlijk kaartje met kanootje erbij in de doos. Mooie kwaliteit producten . Aanrader volgende keer weer hartelijke groet Eva

Mooie spullen perfecte service snelle levering

Niks op aan te merken

Snelle levering, goed verpakt, kortom een cadeautje

Snelle levering, goed verpakt, kortom een cadeautje

Over De Weldaad Authentic Interior

Bij De Weldaad Authentic Interior in Amsterdam vind je een keur aan creatieve ideeën en producten voor de inrichting van je huis. De woonaccessoires hebben een tijdloos design en zijn gemaakt met traditionele technieken en natuurlijke materialen. Ontdek het zelf! We zien onze leveranciers als partners, zodat we gezamenlijk kunnen werken aan wederzijds succes. Wij staan voor transparantie en en moedigen een open dialoog en communicatie aan. Wij geloven dat eerlijk handelen een kans biedt om een toekomst op te bouwen. Daarnaast werken we met natuurlijke en gerecyclede materialen met een focus op duurzame productiemethoden. Recycling stelt ons in staat om nieuwe en mooie producten te maken. We laten het natuurlijke karakter en de textuur van de grondstoffen voor zichzelf spreken. Ook gebruiken we zo veel mogelijk gerecyclede verpakkingsmaterialen. Tenslotte houden wij van het individuele en unieke karakter van handgemaakte producten. De relatie tussen een ambachtsman en een mooi handgemaakt stuk creëert een verhaal, waardoor elk product een individueel vervaardigd stuk is (dus geen massaproduct). Wij koesteren deze eeuwenoude kennis en hopen te helpen deze in stand te houden. English Weldaad Authentic Interior in Amsterdam combines timeless design, traditional techniques and natural materials. All items are unique and have a special origin. Discover it for yourself!