Niks op aan te merken

Snelle levering, goed verpakt, kortom een cadeautje

Snelle levering, goed verpakt, kortom een cadeautje

Super!! Kan niet anders zeggen

Mooie spullen en zeer persoonlijke benadering!

snel en leuke producten

Waarom zouden deze velden verplicht zijn wanneer ik voor uw plezier een recensie schrijf. dat is ongepast.

Hi Dineke, 'verplicht' is zelden iets positiefs, dus dank voor deze feedback. We gaan onderzoeken of we deze instelling kunnen aanpassen in het systeem. Fijne dag nog en veel plezier met onze producten!

Heel erg goed

Op de site stond dat de bezorging 4 dagen ging duren. Tot mijn verbazing werd het de volgende dag al bezorgd. Zag er net zo mooi uit als op de site. Erg goed verpakt. Met een lief kaartje en een cadeautje erbij. Zo ontzettend leuk.

Zeer behulpzaam, correct en attent en ontzettend mooi artikel gekocht, dankbaar

Heel mooie producte!

Mooie spullen

Mooie producten, snelle levering en vriendelijke reactie n.a.v. nazending enkele onderdelen. Zeer tevreden met mijn mooie kandelaars!

Charmante verpakking en goede verzending.

Charmante verpakking. Stevig en voorzien van een psrsoonlijke kaart. Het wasglas en washeel goed verpakt.

Charmante verpakking en goede verzending.

Ik vind jij heeft een heel mooie Winkel. Groetjes uit Zwitzerland.

Ik vind jij heeft een heel mooie Winkel. Groetjes uit Zwitzerland.

Met aandacht

Zorgvuldig en met aandacht afgeleverd. Zeer netjes. Snel en met een persoonlijk kaartje erbij en kleine attentie.

Een fijne winkelervaring.

Snelle goede verzending. Goed verpakt.

Mooie unieke handgemaakte producten voor fijne prijsjes

Hele mooie handgemaakte producten die ik nog nergens anders ben tegengekomen. Alles was heel goed ingepakt en snel verstuurd. Erg blij met mijn nieuwe kandelaren en de prijs is ook top! Ga hier zeker vaker bestellen en kan De Weldaad aan iedereen aanbevelen.

Mooie unieke producten voor fijne prijsjes

Fijne communicatie en snelle levering

Infinity kandelaar voor Advent

Leuke producten, snelle service, kleine attentie bij verzending maakt het helemaal af.

Een prettige shop ervaring

Het bestellen ging vlot net als de bezorging. Leuk ook het persoonlijke kaartje dat ze erbij hebben geschreven.

Heel snel en goed

Mijn bestelling zijn heel snel afgehandeld

Prachtige spullen

Prachtige spullen Mooi verpakt Snel geleverd

Vriendelijk, meedenken, perfect verpakt.

Prima bedrijf. 1 min puntje. Ze laten bezorgen door DHL. De oude chauffeur was niet in staat met een steekkar de bank bij de voordeur te brengen. Heeft het grote pakket op de openbare weg gezet en is vertrokken. Aan ons om zonder steekwagen 80 mtr te overbruggen.

Noordermarkt 35 1018 NA Amsterdam

204222747

Over De Weldaad Authentic Interior

Bij De Weldaad Authentic Interior in Amsterdam vind je een keur aan creatieve ideeën en producten voor de inrichting van je huis. De woonaccessoires hebben een tijdloos design en zijn gemaakt met traditionele technieken en natuurlijke materialen. Ontdek het zelf! We zien onze leveranciers als partners, zodat we gezamenlijk kunnen werken aan wederzijds succes. Wij staan voor transparantie en en moedigen een open dialoog en communicatie aan. Wij geloven dat eerlijk handelen een kans biedt om een toekomst op te bouwen. Daarnaast werken we met natuurlijke en gerecyclede materialen met een focus op duurzame productiemethoden. Recycling stelt ons in staat om nieuwe en mooie producten te maken. We laten het natuurlijke karakter en de textuur van de grondstoffen voor zichzelf spreken. Ook gebruiken we zo veel mogelijk gerecyclede verpakkingsmaterialen. Tenslotte houden wij van het individuele en unieke karakter van handgemaakte producten. De relatie tussen een ambachtsman en een mooi handgemaakt stuk creëert een verhaal, waardoor elk product een individueel vervaardigd stuk is (dus geen massaproduct). Wij koesteren deze eeuwenoude kennis en hopen te helpen deze in stand te houden. English Weldaad Authentic Interior in Amsterdam combines timeless design, traditional techniques and natural materials. All items are unique and have a special origin. Discover it for yourself!