Vriendelijk, meedenken, perfect verpakt.

Prima bedrijf. 1 min puntje. Ze laten bezorgen door DHL. De oude chauffeur was niet in staat met een steekkar de bank bij de voordeur te brengen. Heeft het grote pakket op de openbare weg gezet en is vertrokken. Aan ons om zonder steekwagen 80 mtr te overbruggen.

Stijl

Zeer tevreden met produkt, maar de verpakking, fabuleus!! Hoop aandacht aan het pakketje besteed

Snelle levering, leuk verpakt!

Snelle levering, leuk verpakt!

Super netjes en mooi ingepakt

Alles super netjes

Topservice

Leuke produkten,door eigen fout,problemen met levering,maar opgelost dankzij de weldaad.

Waanzinnig

Wat een prachtig pakket kreeg ik vorige week. Alle vaasjes super goed verpakt. Helemaal top! En zelfs een handgeschreven kaart met leuke versiering. Ik houd daar toch zo van.

Een feestje om bij De Weldaad iets te kopen

Persoonlijke service en hele unieke spullen voor je huis. Een lief handgeschreven briefje en een prachtig vogeltje waren als verrassing toegevoegd aan mijn bestelling. Daar wordt een mens blij van!

Persoonlijke aandacht en met zorg omgeven

Snel geleverd en fantastisch ingepakt. De Infinity kandelaar is heel mooi, ik heb hem al meerdere keren cadeau gegeven.

Prachtige producten, wel véél verpakkingsmateriaal

Misschien het bubbeltjesplastic vervangen door iets milieuvriendelijker?

Mooie handgemaakte producten

.............................

Heel erg nette en leuke service

Ondanks dat ik zelf een verkeerde bestelling van vaasjes had geplaatst, waren ze wel snel bezorgd en zorgvuldig ingepakt met een leuk persoonlijk kaartje en klein presentje van Céleste. Later nog eens netjes gebeld dat mijn geld binnen een paar dagen wordt teruggestort. Ik zal hier eens vaker kijken en wellicht bestellen.

Rozen kandelaar was precies zoals afgebeeld op de site, ben er heel blij mee. Het was goed ingepakt met een leuk attend geschreven kaartje erbij, heel leuk.

Prachtige kwaliteit en snelle service!

Prachtige kwaliteit en snelle service!

Wat een verrassing om van de Weldaad iets te mogen ontvangen!

Besteld op website, artikelen ontvangen met een leuke bedank kaart en kleine attentie erbij. Wat een service, top!

Was top, gezellig ingepakt.alles goed

Online spullen gekocht enorm naar mij zin

Ik heb een hele stijlvolle lamp gekocht die zorgvuldig ingepakt en met als leuk extraatje een persoonlijk geschreven bedankkaartje binnen afzienbare tijd bij me is afgeleverd

Beautiful products, perfect shipping

Order process very easy, good responsive website. Beautiful and unique products at fair prices. Shipping to Germany no problem, delivery within a few days. Products securely packaged with a personel note. :-)

Zeer vriendelijk !

Werd keurig geholpen, zeer behulpzaam . Pakket was keurig verpakt

SUPeR

Top service , snelle levering met een extra presenentje . Een heel persoonlijk , mooi ingepakt cadeautje om met veel plezier uit te pakken . Ik heb genoten !!!

Super snel geleverd en mooi verpakt

Ben heel tevreden met het varenkussen, is precies hetzelfde als op de foto. Heb zelfs een tweede besteld voor mijn schoondochter. Het is een mooie kwaliteit, een aanrader.

SUPER

Commande reçue très rapidement pendant les fêtes. L'emballage était parfait du fait de la fragilité du matériel. Un petit cadeau à même était glisser dans le carton. Expérience à renouveler.

Top snel en goed

Zoals ik gewend ben van de Weldaad..een prettig contact..behulpzame mensen!

Goed en vlot geregeld

Leuke spullen!

Snel en goed ingepakt

Was er ondanks alle drukte in een dag. Leuk kaartje erbij en stevige doos. En product helemaal de smaak van de ontvanger.

Geweldig, prachtige items en super snelle verzending, zelfs nét voor kerst!

Heel goed!!

Noordermarkt 35

1018 NA Amsterdam

204222747

Over De Weldaad Authentic Interior

Bij De Weldaad Authentic Interior in Amsterdam vind je een keur aan creatieve ideeën en producten voor de inrichting van je huis. De woonaccessoires hebben een tijdloos design en zijn gemaakt met traditionele technieken en natuurlijke materialen. Ontdek het zelf! We zien onze leveranciers als partners, zodat we gezamenlijk kunnen werken aan wederzijds succes. Wij staan voor transparantie en en moedigen een open dialoog en communicatie aan. Wij geloven dat eerlijk handelen een kans biedt om een toekomst op te bouwen. Daarnaast werken we met natuurlijke en gerecyclede materialen met een focus op duurzame productiemethoden. Recycling stelt ons in staat om nieuwe en mooie producten te maken. We laten het natuurlijke karakter en de textuur van de grondstoffen voor zichzelf spreken. Ook gebruiken we zo veel mogelijk gerecyclede verpakkingsmaterialen. Tenslotte houden wij van het individuele en unieke karakter van handgemaakte producten. De relatie tussen een ambachtsman en een mooi handgemaakt stuk creëert een verhaal, waardoor elk product een individueel vervaardigd stuk is (dus geen massaproduct). Wij koesteren deze eeuwenoude kennis en hopen te helpen deze in stand te houden. English Weldaad Authentic Interior in Amsterdam combines timeless design, traditional techniques and natural materials. All items are unique and have a special origin. Discover it for yourself!