Slecht

Ik heb via de webshop een NanoBio SkyBio sterilisatiefilters NBA-750 besteld ik krijg 4 stuks fleece voorfilters en een aantal geurpatronen. Ik heb contact opgenomen en kreeg het antwoord dat deze tbv de NanoBio SkyBio sterilisatiefilters NBA-750 waren bedoeld. Er werd mij verteld dat dit echt duidelijk op de website staat, helaas is deze nu veranderd en voor mij niet meer in te zien. Ik mag ze wel terug sturen en de kosten worden dan terug gestort. Helaas geen sorry gehoord dat het onduidelijk staat op de site en geen enkele compensatie

Geachte heer, u heeft een set Skybio filters besteld die staan beschreven als "set van 4 SkyBio anti-virus filters t.b.v. de NanoBio NBA-750" Deze zijn dus bedoeld voor de NanoBio NBA-750 luchtreiniger en zien eruit als getoond op de pagina op de site. Op de pagina op de site staat ook nergens vermeld dat ze voor een ander toestel of toepassing geschikt zouden zijn. U belde en gaf aan dat de filters niet passen en het bleek dat u filters wenste te ontvangen voor uw airco-installatie, dus totaal ongerelateerd aan de NanoBio NBA-750. De geurpatronen waren een kosteloos extraatje die tevens bedoeld zijn voor plaatsing in de NBA-750. Wij hebben aangegeven dat u gebruik kunt maken van uw herroepingsrecht, waarbij u aangaf dat dit niet voldoende was en u verwacht door ons "gecompenseerd" wenst te worden. Als u puur op de gok een set filters bestelt en hoopt dat die dan in een product passen die wij nooit geleverd hebben, is het niet geschikt zijn voor uw toepassing niet iets waar wij enige schuld aan hebben.

goed merkbaar

De lucht reinigt goed en snel

Goede service snel geleverd

Na telefonisch contact uitgelegd waar de luchtreiniger voor gebruikt gaat worden. Snel een passende offerte en rap bezorgd na akkoord. Mooi product geleverd met diepe deksel voor extra ruimte voor extra filters

Betrouwbaar

Goede afspraken en uitstekende montage door keurige vakman!

goed advies, juiste apparaten geleverd met voldoende vermogen

bij klant 6 Innova 2.0 Inverter airco/warmtepomp units geplaatst. goede telefonische begeleiding, ook bij 'storing' achteraf.

Mooi en goed werkend product

Vol spanning gewacht op mijn mobiele puntafzuiging en getest met lucifers voor de lol maar hij werkt perfect, het is een stil apparaat met 3 verschillende standen om de afzuiging te reguleren.

Slechte nabehandeling bij retourneren

Wij waren dolblij met de airco... totdat hij niet genoeg power bleek te hebben. T ging goed hij mocht retour! Top... maar de dame die hielp aanpakken van de losse onderdelen raakte die kwijt. Daardoor kregen wij 100,- minder retour terwijl wij alles hebben ingeleverd. Nu wordt er ineens geroepen dat na 7 uur test gebruik zij 800,- verkoop schade hebben doordat hij gebruikt is... Enfin... wij hebben aangeboden best iets te willen betalen voor het ontbreken van de doos, maar nee nee dat hoefde allemaal echt niet... we zouden gewoon het hele bedrag terug krijgen... NIET DUS!

Ik moet hier toch even op reageren omdat er enkele onwaarheden in dit bericht staan. Het toestel is zonder doos en met een aantal ontbrekende onderdelen weer ingeleverd en om mijn collega te beschuldigen dat zij het kwijt heeft gemaakt is niet netjes, we zijn een kleine firma en en als er onderdelen bij ons kwijtgemaakt waren zouden deze al snel terug te vinden zijn of opduiken, mijn collega ervoer het dan ook als zeer vervelende om beschuldigd te worden van het kwijtmaken van spullen. Als wij te werk zouden gaan zoals u schetst zouden er veel meer negatieve reacties te vinden zijn.

Snel geleverd werkt goed

Afzuiging gekocht voor een project bij Friesland Campina, gezien we hier in de foodsector werken was het functioneren van de afzuiging bij staalboorwerkzaamheden (rook door de olie) cruciaal. Gelukkig werkte alles naar behoren en zijn wij en de klant tevreden

Kan niet beter !

Wij zijn door Maarten Lansink op een professionele, ongedwongen wijze te woord gestaan, we hebben de apparatuur in gebruik gehoord , en gezien , waardoor we wisten dit is wat het is. We waren hier getuige van een schoolvoorbeeld zoals het hoort bij een verkoop, wat tegenwoordig Unique is, we zijn twee maal blij, met de aankoop, en de wijze waarop, we kijken uit naar de plaatsing Gr. Wim Kool

Ik heb nu alleen de filters besteld,super service De luchtreiniger hebben we al lang ,prima apparaat

Geweldig product en dito service

Wat een investering! Super mooi apparaat en super service. Maarten en cesar; ga zo door!

Snel geleverd makkelijk in gebruik te nemen

Winix U450 net een paar dagen in gebruik. Mooi stil werkend apparaat, nog wat te vroeg om te beoordelen. Heb wel de indruk dat de lucht in de ruimete meteen schoner en aangenamer was.

Klantgericht en meedenken voor oplossingen

Prima advies en meedenken om oplossing te vinden. Goede service Klein aandachtspunt...iets adequater reageren op vragen via mail. Dit zou de service op een 10 brengen

Zeer goede customer service

Voraleer mijn bestelling te hebben geplaatst heb ik een zeer gedetailleerde uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden en functies van de beschikbare luchtreinigers, in functie van onze werkomgeving en stoffen/producten die we gebruiken. Ook nadat ik mijn bestelling had doorgegeven heb ik een telefoontje gekregen om verdere informatie en vragen te verduidelijken. De snelle levertijd was ook zeer welkom. Top service, hoop dat ik nog veel mag bestellen bij iTEC.

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Uitgebreide uitleg gekregen over luchtbevochtiging, en de mogelijkheden welke ik dan had. Aitbi Maximum besteld (deze bleek defect maar werd hiermee goed geholpen en een nieuwe gekregen). Deze luchtbevochtiger krijgt de ruimte goed op niveau. Maakt alleen wel wat meer lawaai als dat ik verwachte.

Winix luchtbevochtiger, een geweldig apparaat!

Werkt perfect op diverse standen, zuivert en bevochtigt de lucht en is, in tegenstelling tot veel andere apparaten, gemakkelijk schoon te maken.

Afspraak is afspraak (en nagekomen)

Een onderdeel nodig; gebeld; snel duidelijk of het onderdeel er was; dag later afgeleverd. Goede services

Klantvriendelijkheid top, apparaat voldoet niet aan eisen

Ik heb de situatie goed uitgelegd. Het apparaat had ik de volgende dag al thuis. Ik wilde een sterk apparaat. Helaas voldoet het apparaat niet.

werkt goed

Volgt de ingestelde vochtigheidsgraad

Snelle levering van een goed product.

Airbi Maximum besteld. Goed kwaliteit, snelle levering.

Communicatie en bestelling verliet prima.

Correct geholpen

Wij hebben via internet een afzuigunit uitgekozen. Na overleg met één van uw verkopers zijn wij uitgekomen op een andere unit welke meer bij onze toepassing past. Levering uit voorraad. Plug and play unit.

Uitstekend telefonisch advies gekregen over de aanschaf van een luchtreiniger... Mijn eerdere keus kwam hierdoor te vervallen en ben overgegaan naar de U-300,deze had ik de volgende dag al in huis,dus bijzonder snel...De U-300 voldoet werkelijk uitstekend,dit kan ik al na een week merken...De automatische stand werkt perfect...

Zeer betrokken en ervaren adviseur.

Weet doortastende vragen te stellen om zo tot een deskundig advies te komen. Geen opdringerige verkoper maar behulpzame oplossingsgerichte adviseur. Ook na een tevreden aankoop een zeer goede begeleiding.

Heb ik nog niet. Jullie sturen een beoordeling terwijl jullie nog geen airco geleverd hebben

Qua offerte duurde het nogal lang. Al heeft men daar excuses voor gemaakt. Vervolgens vragen jullie nu tot 2 keer toe om een beoordeling terwijl de airco nog niet eens geleverd is. Dit is niet erg postief

Hallo Edwin, het beoordelingsverzoek wordt automatisch door ons systeem aangemaakt, het was niet de bedoeling dat dit reeds voor de plaatsing werd verzonden, maar soms werken geautomatiseerde systemen wat star als die niet op alle omstandigheden ingesteld zijn, onze excuses daarvoor. Hopelijk is het toestel ondertussen naar wens geïnstalleerd en werkt deze naar behoren. Met vriendelijke groet, Cesar Overmars, Itec.