Geweldige service

Snelle, behulpzame service bij het herstellen van een monoblock!

Snel en duidelijk

Mijn ervaring is dat je snel en duidelijk geholpen word

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Het contact is tamelijk afstandelijk

Eerder ging het contact niet erg soepel. Ook moest im wijzen op eerdere afspraken. Voor de aanschaf van filters voor 250 euro per keer verwacht ik dat er wat meer aan de relatie wordt gewerkt.. Geen 5 maar een dun 6'je dus.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Het niet nakomen van afspraken.

Aandacht voor de klant en bruikbaar advies.

Prima ontvangen en technische details goed uitgelegd, waarop een juiste keuze gemaakt kon worden.

Beleefde jongeman.

Heeft beiden units globaal schoongemaakt maar heeft bijvoorbeeld geen water door de afvoerpijpjes gegoten om te kijken of deze verstopt waren, dus wij zijn reuze benieuwd of onze units nog zullen lekken.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Zie bovengenoemde

In mijn oriëntatie goed, deskundig en snel te woord gestaan

Zie het voorgaande

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Neen

Behulpzaam en deskundig

Dachten mee over de benodigde installaties en mogelijkheden. Vriendelijk in het contact.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Alleen een kleine vertraging doordat mijn mailadres kennelijk niet goed in het systeem stond.

snel geleverd

Alles naar wens geleverd

Zeer klantvriendlijk en professioneel

Dylan heeft met veel geduld en professionaliteit ons tot de meeste effective oplossing begeleid mbt onze luchtkwaliteit probematiek.

Snel en gemakkelijk

Duidelijke site. Snel bezorgd

filters luchtreiniger Sharp

Deze vervangende filters van Sharp waren zeer snel geleverd tegen een concurrerende prijs. Waren bij ander bedrijf niet meer te krijgen. Geen problemen ondervonden.

Perfecte afhandeling

Duidelijke informatie over de levering van de bestelling .De gemaakte afspraken werden minutieus nagekomen

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Neen

Deskundig, transparant, professioneel en betrokken

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Bedrijf met service zoals ik het verwacht

Meedenkend en behulpzaam ondanks dat het een 2dehands aanschaf was. Kom er vast in de toekomst weer een terug.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? De vertaling van de app verdient nog wat aandacht

Snelle levering, goede service.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? nee

Vriendelijke salesmanager.

Keurig geholpen en had op al onze vragen een antwoord.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

elke keer contact met Dylan en die is prettig

als er wat is word er ook wat mee gedaan dus vind ik het prettig samen te werken

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? het lawaai van de units

Prima apparaat

Het doet wat nodig is

Snel en Goed !

Belde en werd erg vriendelijk geholpen door Dylan. Zeer tevreden !

Mooi stil en goed

Het is een mooi goed apparaat en doet wat hij moet doen. Bovendien is hij bijna niet te horen.

Snelle bezorging

Na aansluiting op mijn bestaande thermostaat werkt het perfect synchrone. Het paneel ligt op de vloer onder mijn bureau. Een metalen rooster is er op 5cm boven geplaatst waarop mijn voeten rusten. Als dat niet optimaal werkt monteer ik het onder mijn bureaublad. Het werkt voorlopig prima op de vloer.

Super makkelijk

Vond snel een goede betaalbare balans ventilator (de Ghost 160), de info was correct en wassnel geleverd , prima zaak.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? nee

bedroevend

2 x besteld, GLS bezorgt iov Itec. Echter pakket is te zwaar waardoor niet wordt bezorgd. Itec bied aan je mag zelf ophalen bij GLS of laten terug komen en sturen we anders op. Naar GLS depot, 30 minuten wachten en pakket is niet te vinden. Itec geïnformeerd verzoek via PostNL te sturen. Itec zegt wordt bezorgd door GLS. Geen reactie van GLS. Weer naar Itec, laat via post nl bezorgen. Itec negeert mijn verzoek voor Post NL, er wordt morgen gebracht door GLS u krijgt zo bericht van GLS. Bericht GLS zegt "u heeft pakket geweigerd, is te zwaar gaat retour oplossing duurt te lang" . Nu maar geld terug gevraagd van Itec.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? niet ontvangen

Hallo Roel, Nogmaals excuses voor dit ongemak. Dit is een typerend voorbeeld van hoe dingen fout kunnen gaan binnen een e-commerce bedrijf. Echter is het wel een oprechte fout, totaal niet onze intentie en zeker niet onze standaard. Mocht u toch van gedachte veranderen en het nog eens willen proberen dan bent u uiteraard van harte welkom. Met vriendelijke groet, Bram Hulshof

De bestelling kwam precies op tijd, ondanks de feestdagen. Maar nog belangrijker: ik had een component die vervangen moest worden en binnen no time had ik de vervanging in huis

Levering zoals voorzien (top) maar beoogd resultaat is er niet.

De aangekochte infrarood verwarming + Smart thermostaat was goed voor een ruimte tussen 14-26 m². De bijruimte waar het paneel nu geplaatst is (21 m²) wordt echt onvoldoende verwarmt. Teleurgesteld!

Goedemorgen, Zoals we vorige week al even bespraken hadden wij helaas nog niet de kans gehad om even kort te praten over de negatieve reactie. Gelukkig is dit inmiddels wel gebeurt en hoop ik dat we er samen uit gaan komen. Het paneel kan altijd omgeruild worden of nog teruggestuurd worden naar ons als Itec. Dit had ik ook al aangegeven toen we telefonisch contact hebben gehad. Hopende hiermee een passende oplossing te hebben gegeven. Groet, Itec Luchtreiniger.

Over ItecLuchtreiniger

Welkom bij Itec! Hier vindt u alle informatie wat betreft ons leveringsprogramma van luchtbehandelingsproducten waaronder luchtreinigers, luchtbevochtigers, ontvochtigers, geurverdrijvers, ionisatoren en ozongeneratoren van de merken Winix, Coway, Aerial, Sharp, PureAirPro, PureAirParts, Blaupunkt, Airbi, Innova en Idealin. Itec is als leverancier van hoogwaardige luchtreinigingsproducten actief in de Benelux en het Duitstalige gedeelte van Europa. Wij betrekken onze producten rechtstreeks van de diverse producenten en zijn distributeur van luchtbehandelingsproducten van Itec, Innova, Rinnova, PureAirPro, Idealin en SNE. Tevens vertegenwoordigen wij de merken Coway, Winix, Mitsubishi, Airbi, HALE en Aerial. Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren. Alle producten die u op onze site vindt hebben een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen, in de praktijk zullen de meeste bestellingen, mits vóór 16:00 geplaatst de volgende dag geleverd worden. Ook voor professionele toepassingen zoals in horeca, kantoren of medische faciliteiten waar mogelijk in meerdere ruimten luchtbehandeling/reiniging/sterilisatie gewenst is, geven wij graag advies op maat en kunnen wij een passende offerte opstellen. Ons brede programma maakt mogelijk dat wij voor alle gangbare toepassingen een oplossing kunnen bieden.