perfect

Heb lang moeten zoeken om product te kunnen bestellen, ben blij met jullie want jullie hadden het product gewoon in huis. Snel geleverd, fantastisch.

Prima geregeld

De Innova airco was na bestelling met een week of 2 geïnstalleerd. Ik kon hem van te voren komen bekijken was ook fijn was. Alles prima geregeld en de monoblock airconditioning doet het perfect

snelle en correcte levering

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? geen

Top. De installateur Betonboorder was voobeeldig

Nooit zo'n professionele, snelle en nette klus gezien. Absolute top.

Ik bezit hem nu 10 jaar en ben er zeer tevreden over. Vriendelijke groet

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Na het plaatsen van het nieuwe filter is het recetten soms wat lastig!

Supersnelle levering en professioneel product

Voor onze kelder hadden we een gedegen structurele oplossing nodig om de vochtigheid te beperken. De oude luchtontvochtiger was niet meer te repareren en we hebben via iTEC gekozen voor een Olimpia Splendid 30P ontvochiger. Mooi afgewerkt degelijk product dat uitstekend functioneert. Fijn dat de actuele vochtigheid afleesbaar is op het display en de bediening is intuititief.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Beetje onhandig dat de ontvocj=htiger werd geleerd met stevig tape rondom het apparaat (om lostrillen van onderdelen te voorkomen) waarbij dat tape lastig te verwijderen bleek. Verder sluit het waterreservoir niet 100% mooi aan bij sluiting. De werking staat dit verder niet in de weg.

Vriendelijk en accuraat.

Correct en duidelijk.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Weinig

feedback 0,0

geleverd in 2 pakketten met meer dan een week tussen, voor materiaal dat in voorraad is en zonder antwoorden op Email. Het geleverde materiaal lijkt me OK.

Zeer snel geleverd

Levering was binnen 24 uur. Ik werd in de ochtend gebeld of ik thuis was. De bezorger was in de buurt. Product was erg goed verpakt.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Geen problemen

Zeer goede ondersteuning, snelle levering.

Voor mijn tropische orchideeënserre is een hoge luchtvochtigheid essentieel. Dit bereik ik al verschillende jaren met de Idealin luchtbevochtigers van ItecLuchtreininging. Bij defecten altijd een goed advies.

de luchtreiniger is top

echter het bezorgbedrijf GLS moeten jullie afschieten

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? bezorging

Deze luchtreiniger reageert perfect op vervuiling in de lucht, bijvoorbeeld en glas cognac is voldoende om in het rood te gaan. De snelheid waarmee dan de lucht wordt gereinigd is enorm.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? nee

Dat de geur met turbo vrij snel gereduceerd is

Dat bij aanschaf ik recht had op een extra set filters, die mij niet zijn toegestuurd. Dat een mail daarover ook niet in behandeling werd genomen. Daar ben ik zeer ontevreden over!

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Ja, met aanschaf was er een actie met gratis extra set filters. Deze heb ik nooit ontvangen ook niet na reclamatie: geen respons. Zeer kwalijk!!!

Duidelijke website

Makkelijk bestellen en betalen. Voldoende keus. Betrouwbaar. Concurende prijzen.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Uitstekende ervaring bij ItecLuchtreiniger.

Ik ben heel erg snel en goed geholpen door de vriendelijke en behulpzame mensen van ItecLuchtreiniger. Een echte aanrader.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Snel en goed bezorgd. Vriendelijke bezorger en artikel aanmerkelijk goedkoper dan het origineel.

Erg goed

Dit bedrijf is soepel en mee werkend top!

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Geen

TOP, super tevreden!

iTec doet wat het belooft! Goed geholpen door Dylan, 5 monoblock Innova's besteld. Gisteren zijn alle 5 units geplaatst door 2 kundige en vriendelijke installateurs. Alle 5 units zijn in 1 dag geplaatst, wat een uitdagende klus was op voorhand. Ze zijn om 8.00 uur gestart en 's avonds om 20.00 uur was alles klaar, ze wilden niet stoppen voordat alles netjes aangesloten was. En alles netjes opgeruimd en de uitgeboorde betonstukken meegenomen. Ik kan niets anders dan een zeer grote pluim voor deze hardwerkende installateurs geven en zal iTec, maar zeer zeker deze installateurs, van harte aanbevelen! Wij hebben nu al veel plezier van onze airco's.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Zeer vriendelijke en vakkundig geholpen met snelle service

Zijn naar de showroom in Twello geweest om de Innova monoblock 2.0 airco te bekijken. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Hebben de airco direct meegenomen.

Luchtreiniger bevalt goed. En is vlot en netjes geleverd.

De Airbi spring luchtreiniger werkt goed. Met de sleep functie aan kan ik prima slapen, het apparaat maakt dan niet veel geluid.

Geweldige telefonische ondersteuning

Een vriendelijke Dillen heeft me perfect op weg geholpen en me voorzien van het advies dat nodig was om met een gerust hart de bestelling te plaatsen. In mijn geval ging het om een tweetal moboblocks met elektrische convectors.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee!

Goed en zakelijk kontakt

Om informatie gevraagd, advies ontvangen, de factuur betaald en wacht nu op verzending!

Zeer snelle levering

Snel geleverd, goede producten en prijs.

Geweldige service

Snelle, behulpzame service bij het herstellen van een monoblock!

Snel en duidelijk

Mijn ervaring is dat je snel en duidelijk geholpen word

Koppelstraat 7

7391AK Twello

Over ItecLuchtreiniger

Welkom bij Itec! Hier vindt u alle informatie wat betreft ons leveringsprogramma van luchtbehandelingsproducten waaronder luchtreinigers, luchtbevochtigers, ontvochtigers, geurverdrijvers, ionisatoren en ozongeneratoren van de merken Winix, Coway, Aerial, Sharp, PureAirPro, PureAirParts, Blaupunkt, Airbi, Innova en Idealin. Itec is als leverancier van hoogwaardige luchtreinigingsproducten actief in de Benelux en het Duitstalige gedeelte van Europa. Wij betrekken onze producten rechtstreeks van de diverse producenten en zijn distributeur van luchtbehandelingsproducten van Itec, Innova, Rinnova, PureAirPro, Idealin en SNE. Tevens vertegenwoordigen wij de merken Coway, Winix, Mitsubishi, Airbi, HALE en Aerial. Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren. Alle producten die u op onze site vindt hebben een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen, in de praktijk zullen de meeste bestellingen, mits vóór 16:00 geplaatst de volgende dag geleverd worden. Ook voor professionele toepassingen zoals in horeca, kantoren of medische faciliteiten waar mogelijk in meerdere ruimten luchtbehandeling/reiniging/sterilisatie gewenst is, geven wij graag advies op maat en kunnen wij een passende offerte opstellen. Ons brede programma maakt mogelijk dat wij voor alle gangbare toepassingen een oplossing kunnen bieden.