Levering zoals voorzien (top) maar beoogd resultaat is er niet.

De aangekochte infrarood verwarming + Smart thermostaat was goed voor een ruimte tussen 14-26 m². De bijruimte waar het paneel nu geplaatst is (21 m²) wordt echt onvoldoende verwarmt. Teleurgesteld!

Goedemorgen, Zoals we vorige week al even bespraken hadden wij helaas nog niet de kans gehad om even kort te praten over de negatieve reactie. Gelukkig is dit inmiddels wel gebeurt en hoop ik dat we er samen uit gaan komen. Het paneel kan altijd omgeruild worden of nog teruggestuurd worden naar ons als Itec. Dit had ik ook al aangegeven toen we telefonisch contact hebben gehad. Hopende hiermee een passende oplossing te hebben gegeven. Groet, Itec Luchtreiniger.

Zo weer lekker zuiver

Complete zet met koolfilters, helemaal top!

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Alleen GLS had straatnaam niet goed overgenomen, gelukkig werd het door bewoners aldaar geleverd daar jullie ook het juiste adres op de venster enveloppe hadden staan

Top meedenkend bedrijf

Ze hadden de infrarood verwarming die wij gereserveerd hadden niet meer op voorraad. Maar voor het zelfde geld een grotere gekregen. Ook zat de smart thermostaat er niet bij en deze werd ook meteen na geleverd. Geen gezeur, prima bedrijf.

Komen de afspraken na.

Snelle en correcte levering.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Ik had per ongeluk het verkeerde luchtfilter gekocht. Ze hielpen mij met het vinden van het juiste filter. Omruilen was ook helemaal geen probleem. Er werd direct de juiste opgestuurd, dus ik hoefde niet eerst de verkeerde terug te sturen. Ging gewoon gelijk over, helemaal top.

Zeer positief

Besteld en binnen vier werkdagen geleverd en aangesloten, ik kan dit iedereen aanbevelen

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? neen

Eerste indruk is goed

Eerste indruk: prima vervanger van originele Winix filterset.

Beste Robin, Bedankt voor uw feedback! Mvg, Bram Hulshof

Mooie airco met strak design

Airco aan de muur zonder buitenunit. Alleen maar 2 gaten ( in- en uitvoer) in de buitenmuur met 2 roosters( tegen insecten/muggen e.d.). Airco die tevens in de winter voor verwarming kan zorgen. Ik ben blij met deze keuze. Geen vervelende bakbeest aan de buitenmuur.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Een prima betrouwbaar bedrijf,komen hun afspraken na.

Airco Inova 2.0 HP 15 aangeschaft in Juni . ITEC werkt samen met betonboorder Amstelveen. Voor 6 Appartementen in alphen aan den Rijn de installatie verzorgd ,zowel de Service monteur en de betonboorder hebben keurig werk geleverd. De Communicatie met ITEC TWELLO is perfect en zijn oplossend gericht geen vraag is hun te veel. Vandaar deze 10 Henk van Overmeeren

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Snelle levering, keurig netjes verpakt en gunstig geprijsd.

Mooi goedwerkend apparaat

Blij met de 8 liter opvangbak. Haalt ongeveer een liter vocht per uur uit de lucht. Redelijk stille werking. Snelle levering.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee

Fijne website en snelle bezorging.

De prijs en de snelle verzending maakten dit een uitstekende ervaring.

Helemaal prima

Product goed ontvangen. Het duurde alleen wel een tijdje voordat het werd verstuurd. Toen ik er naar vroeg via e-mail werd ik gelijk geholpen door de klantenservice.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Product werd redelijk laat verstuurd
  • Heeft u feedback m.b.t. overzicht op onze website? Nee

Geweldige service

We hebben sinds 2017 vier airco’s in bezit en afgelopen week hebben we voor eerst een onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Niet alleen is Paul geweldig aardige man maar ook een kundige.

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? Nee en als die er waren werden die snel duidelijk en opgelost
  • Heeft u feedback m.b.t. overzicht op onze website? Nee

topverkoper

snelle en correcte levering!

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? neen
  • Heeft u feedback m.b.t. overzicht op onze website? neen

Ruim gesorteerd en de service is super! Altijd snellle levering

• Heeft u enige problemen en/of onduidelijkheden ondervonden? nee
  • Heeft u feedback m.b.t. overzicht op onze website? nee

Hoge kwaliteit

De Airbi Sponge luchtontvochtiger is in mijn ervaring (enkele dagen nu) heel bruikbaar om in een 3D printer enclosure te plaatsen in een koude garage. Is klein genoeg, werkt ook bij lage temperaturen, heeft een ontdooifunctie en verbruikt slechts 40W. Werkt volgens het adsorbtieprincipe, een van de weinigen in die klasse. Hij verlaagt de relatieve vochtigheidsgraad naar 32 % : goed voor de electronica en het printresultaat! Duur in aanschaf maar absoluut de moeite

Goede service. Zeer tevreden!

Ben zeer tevreden. Goed advies en vriendelijke medewerkers.

Perfect apparaat

Perfect apparaat tot nu toe (ik heb 'm pas 2 dagen). Eenvoudig in het gebruik. Eerste dag al 10 liter water onttrokken uit onze kelder. Ook was het apparaat snel geleverd.

Goedenmiddag Thijs, Wat fijn om te horen! Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag. Schroom niet om contact met ons te zoeken. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Perfecte en snelle levering.

Perfecte en snelle levering.

Afspraken voor levering goed na gekomen.

werkt prima alleen de wifi niet werkend te krijgen en ook geen duidelijke beschrijving hiervoor.

Goedemorgen heer Roes, Kunnen wij hier u alsnog verder bij helpen? Wij vernemen graag uw reactie op: [email protected] Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Top services.

Had meer uitleg nodig over het plaatsen van roosters voor mijn airco’s. Heel professioneel geholpen en hierdoor was mijn klus vlug geklaard. Nogmaals hartelijk dank hiervoor.

Goedemorgen heer Verheijen, Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Alvast een heel goed weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Prima service en persoonlijk contact

Prima service en persoonlijk contact

Goedenmorgen, hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Prima kwaliteit

Het toestel doet wat het moet doen lucht filteren en reinigen, werkt fantastisch goed

Goedemorgen Marc, hartelijk dank voor jouw reactie. Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Voortreffelijk, een aanrader.

De installatie monteur voor de Innova airco werkte keurig en nauwgezet. Echter, na een dag of twee ontstond er lekkage in de waterafvoer. Gemeld, en kreeg binnen 1 dag iemand aan de telefoon en er zou iemand langskomen. Ondanks het feit dat het probleem niet direct was opgelost, bleef men contact houden om het probleem toch zo snel mogelijk op te lossen. Dat is een service die ik zeer op prijs stel. Uiteindelijk alles opgelost en zijn we zeer blij met de Innova en kunnen we Itec van harte aanbevelen.

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor uw lovende woorden. Wij zijn blij dat u hebben kunnen helpen. Mocht er in de toekomst nog wat onduidelijk zijn, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Over ItecLuchtreiniger

Welkom bij Itec! Hier vindt u alle informatie wat betreft ons leveringsprogramma van luchtbehandelingsproducten waaronder luchtreinigers, luchtbevochtigers, ontvochtigers, geurverdrijvers, ionisatoren en ozongeneratoren van de merken Winix, Coway, Aerial, Sharp, PureAirPro, PureAirParts, Blaupunkt, Airbi, Innova en Idealin. Itec is als leverancier van hoogwaardige luchtreinigingsproducten actief in de Benelux en het Duitstalige gedeelte van Europa. Wij betrekken onze producten rechtstreeks van de diverse producenten en zijn distributeur van luchtbehandelingsproducten van Itec, Innova, Rinnova, PureAirPro, Idealin en SNE. Tevens vertegenwoordigen wij de merken Coway, Winix, Mitsubishi, Airbi, HALE en Aerial. Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren. Alle producten die u op onze site vindt hebben een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen, in de praktijk zullen de meeste bestellingen, mits vóór 16:00 geplaatst de volgende dag geleverd worden. Ook voor professionele toepassingen zoals in horeca, kantoren of medische faciliteiten waar mogelijk in meerdere ruimten luchtbehandeling/reiniging/sterilisatie gewenst is, geven wij graag advies op maat en kunnen wij een passende offerte opstellen. Ons brede programma maakt mogelijk dat wij voor alle gangbare toepassingen een oplossing kunnen bieden.