Prima kwaliteit

Het toestel doet wat het moet doen lucht filteren en reinigen, werkt fantastisch goed

Goedemorgen Marc, hartelijk dank voor jouw reactie. Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Voortreffelijk, een aanrader.

De installatie monteur voor de Innova airco werkte keurig en nauwgezet. Echter, na een dag of twee ontstond er lekkage in de waterafvoer. Gemeld, en kreeg binnen 1 dag iemand aan de telefoon en er zou iemand langskomen. Ondanks het feit dat het probleem niet direct was opgelost, bleef men contact houden om het probleem toch zo snel mogelijk op te lossen. Dat is een service die ik zeer op prijs stel. Uiteindelijk alles opgelost en zijn we zeer blij met de Innova en kunnen we Itec van harte aanbevelen.

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor uw lovende woorden. Wij zijn blij dat u hebben kunnen helpen. Mocht er in de toekomst nog wat onduidelijk zijn, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Alles snel geregeld. Afspraken zijn op tijd nagekomen

Goedemorgen, hartelijk dank voor uw reactie. Mochten er nog vragen zijn aangaande het toestel dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Goede en snelle levering.

Zelf gemonteerd, zou blijer zijn geweest met een vaste buis. In mijn situatie was er alleen een halfsteens binnenmuur met spouw en houten buitenwand, dus een vaste ventilatiebuis was wenselijk geweest. Het Wifi gebeuren, wil ondanks verschillende pogingen en aangedragen oplossingen niet werken. Verder ben ik wel tevreden over hoe de unit werkt.

Goedemorgen Eelko, Hartelijk dank voor jouw reactie. Fijn om te horen dat het toestel naar behoren werkt. Mochten wij je nog kunnen helpen met de Wifi, laat het ons dan even weten. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Weet nog niet

Het bestelde toestel is niet voorradig , dus wij wachte af

Goedemorgen, Heeft u het toestel inmiddels mogen ontvangen? Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Ik moest jammer genoeg meer dan een week wachten op de levering. Verder zeer tevreden met de monoblock. Makkelijk en snel te plaatsen zonder monteur.

Goedemorgen heer Franklin, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat het toestel naar behoren werkt. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Voldoet aan de verwachtingen.

Gebruiksvriendelijk toestel. Doet wat je verwacht, neemt rook en geuren weg. Handig dat je de zuigkracht kan aanpassen. Goed voor basis maar minder voor echt sterke afzuiging.

Goedemorgen Jolien, Dank je wel voor jouw reactie. Fijn dat je tevreden bent met het toestel. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van je. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Geweldig bedrijf levert goede service

Ik heb bij Itec een Innova 2.0 H2O aangeschaft die via hun installateur de betonboorder.nl is geinstalleerd. Het zat in het begin even tegen maar dit heeft Cesar heel goed opgelost. Ik ben heel erg tevreden over Itec en ook over de airco. Tijdens het typen van deze review is het 31 graden en op een bovenwoning is dat echt warm. De airco maakt het koel en het geluid van de airco is echt heel goed te doen. Als je hem aanzet is het geluid wat meer aanwezig maar als de ruimte op temperatuur is hoor je hem amper. Het is een degelijk stil apparaat die mijn woonkamer en keuken goed koelt totaal is dat 30 m2. Het is even een investering maar je krijgt dan wel een kwalitatief goed apparaat. Ik heb voor de Innova 2.0 H2O gekozen omdat ik in een appartement woon en een buitenunit op een gebouw van begin 1900 levert geluidsproblemen op. De Innova H2O is een goed alternatief als je geen ruimte hebt om een monoblock airco op een buitenmuur te plaatsen zoals in mijn geval.

Goedemorgen Edward, Hartelijk dank voor jouw reactie. Sinds vorige maand hangt het toestel bij jullie thuis. Hopelijk bevalt deze nog altijd heel erg goed. Mochten er vragen zijn, dan vernemen wij dat graag van jullie. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniger

Wij zijn erg tevreden met de warmtepomp en de service.

Snel en kwalitatief goed

Snelle levering, is niet een van de goedkoopste maar dat krijg je bij kwalitatief goed gereedschap

Prettig contact, goed advies, snelle verzending.

Eerst al telefonisch contact. Zeer informatief en meedenkend. Bij jullie niet het gevoel van gauw afschepen. Zeer correct en niet opdringerig. Je kreeg de tijd ook na het telefoontje met veel informatie om tot een goede beslissing te komen. Ook levering zeer snel. Het apparaat is nog niet geplaatst maar vertrouw er dan ook op mocht er iets zijn dat ik op een goede service kan rekenen.

Deel van bestelling niet geleverd

Ik kreeg zonder melding vooraf een deel niet geleverd

Prima en op tijd geleverd. Het artikel was ook goed verpakt. En jullie zijn volgens mij de enige die dit artikel verkopen. En het werkt prima

Goedendag Sonja, Dank je wel voor jouw reactie. Fijn om te horen dat het toestel naar behoren werkt. Mocht je vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van je. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Werkt perfect en bereikt het beoogde resultaat.

Alles was piekfijn in orde, vanaf dd bestelling tot de levering. En het apparaat voldoet aan al onze verwachtingen.

Goedendag Francis, Hartelijk dank voor jouw reactie. Fijn om te horen dat het toestel naar behoren werkt. Mocht je vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van je. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Goed ontvangen en goede uitleg

Goede uitleg

Goedendag Leo, Hartelijk dank voor jouw reactie. Mocht je nog meer uitleg willen of vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van je. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Snelle verzending

Itec had de producten die ik al eerder bij ze besteld had op voorraad en het bestellen ging makkelijk.

Goedendag Remco, Hartelijk dank voor jouw reactie. Mocht je vragen hebben over de bestelling of de artikelen, dan vernemen wij dat graag van je. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Duidelijk

Alles goed geregeld

Goedendag Rene, Hartelijk dank voor jouw reactie. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van je. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Geweldig heel duidelijk

Goedemorgen, Dank u wel voor uw reactie. Blij te horen dat het goed bevalt. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat heel graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

zeer positief

snelle afwerking van mijn bestelling

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Daar zijn wij blij mee. Mocht u nog vragen hebben aangaande het toestel, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Goed product en perfecte service

Erg blij met de airco. Fijn dat het geen split unit is, dus zonder laawaaig apparaat buiten.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Mocht u nog vragen hebben over het toestel, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Helemaal goed!

Er staat heel veel info op de site, zoveel dat ik niet meer wist wat voor mij nu de beste oplossing was. Even een telefoontje en ik ben goed geholpen. Duidelijk, vriendelijk en, naar mijn menig, deskundig. Vervolgens besteld wat ik wilde hebben en een dag later al in huis.

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor uw prachtige reactie. Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Werkt echt!

Goed elke morgen kon ik het waterbakje legen.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn dat het toestel goed bevalt. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

gekregen wat ik wou

levering ok en verder geen opmerkingen.

Goedemorgen, Fijn dat alles goed verlopen is. Mocht u onverhoopt nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Fijne webshop.

Ene dag besteld, andere dag geleverd. Veel en goede informatie op de website. Het product werkt prima dus met service heb ik (nog) niks te maken gehad.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u onverhoopt alsnog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Koppelstraat 7 7391AK Twello

Over ItecLuchtreiniger

Welkom bij Itec! Hier vindt u alle informatie wat betreft ons leveringsprogramma van luchtbehandelingsproducten waaronder luchtreinigers, luchtbevochtigers, ontvochtigers, geurverdrijvers, ionisatoren en ozongeneratoren van de merken Winix, Coway, Aerial, Sharp, PureAirPro, PureAirParts, Blaupunkt, Airbi, Innova en Idealin. Itec is als leverancier van hoogwaardige luchtreinigingsproducten actief in de Benelux en het Duitstalige gedeelte van Europa. Wij betrekken onze producten rechtstreeks van de diverse producenten en zijn distributeur van luchtbehandelingsproducten van Itec, Innova, Rinnova, PureAirPro, Idealin en SNE. Tevens vertegenwoordigen wij de merken Coway, Winix, Mitsubishi, Airbi, HALE en Aerial. Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren. Alle producten die u op onze site vindt hebben een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen, in de praktijk zullen de meeste bestellingen, mits vóór 16:00 geplaatst de volgende dag geleverd worden. Ook voor professionele toepassingen zoals in horeca, kantoren of medische faciliteiten waar mogelijk in meerdere ruimten luchtbehandeling/reiniging/sterilisatie gewenst is, geven wij graag advies op maat en kunnen wij een passende offerte opstellen. Ons brede programma maakt mogelijk dat wij voor alle gangbare toepassingen een oplossing kunnen bieden.