Fijne webshop.

Ene dag besteld, andere dag geleverd. Veel en goede informatie op de website. Het product werkt prima dus met service heb ik (nog) niks te maken gehad.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u onverhoopt alsnog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Perfecte afhandeling...

Ik ben heel tevreden met de ionisatie. Vooral ook met de functie waarmee water gezuiverd kan worden.

Beste mevrouw Lek, Hartelijk dank voor uw reactie en uw mooie review. Mocht u in de toekomst vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging.

Valt tegen

Mooi model lucht bevochtiger maar haalt de 55 % niet komt niet hoger dan 48a net 50 % jammer voorzo veel euro s

Spijtig dat het toestel tegen valt! Het betreft de Airbi Airwasher. Ik zou u willen vragen om de volgende pagina eens door te lezen. https://www.itecluchtreiniger.nl/luchtkwaliteit-en-gezondheid/capaciteit-luchtbevochtigers

Innova HP 12

Prima binnenairco Zorgt voor goede koeling op de slaapkamer Nagenoeg weinig lawaai binnen Buiten iets meer geluid Kortom: tevreden

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie en mooie review. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Zoals altijd goede service en apparatuur

We zijn jaren tevreden klant bij ITEC. Voor een gezonde lucht in onze schoonheidssalon gebruiken we apparatuur geleverd door ITEC, naar tevredenheid.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede review en mooie reactie. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Goed maar veel lawaai

Product aangeschaft om de luchtvochtigheid te verhogen. Dat doet deze goed maar met veel blaas lawaai. Als de zon op het kantoor staat dan daalt de luchtvochtigheid en gaat het apparaat zeer hard blazen. Begrijpelijk maar niet fijn als je in gesprek zit want dan is het simpelweg te luid. Verder wel een groot voordeel dat je geen filters hoeft te vervangen in vergelijking met alle concurrentie. Dat scheelt veel geld en gedoe. De watertank is redelijk groot t.o.v. andere merken maar als het apparaat elke dag aanstaat moet je wel elke dag hem bijvullen. En zo wordt het toch een last en iets waar je elke dag weer aan moet denken i.p.v. een helemaal onderhoudsvrij apparaat dat geruisloos en zonder omkijken zijn werk doet. Maar goed, in mijn kantoor heb ik geen wateraansluiting dus die alternatieven zijn niet relevant. Dus als je echt de luchtkwaliteit wil verbeteren dan is dit een goede keuze ten opzichte van andere merken zoals Philips. En is hij onderhoudsvrij wat een groot pluspunt is. De philips filters moeten maandelijks vervangen worden en kosten al gauw 40 euro per stuk.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Heeft u de Sharp KC-D50EUW luchtreiniger / bevochtiger wel ingesteld in "Silent mode"? Mocht u nog vragen hebben, aangaande de Sharp, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Perfect service Thank you

Fast, efficient, friendly

Good afternoon, Thank you for your review and reaction. If you have any questions in the future about the PureAirPro 1200, please let uw know. Best regards, Itec Luchtreiniging

Verstand van zaken

Juiste kennis van zaken. Denken mee. Snelle levering

Goedenmiddag heer S, Hartelijk dank voor uw goede review en uw reactie. Daar wij zeer blij mee. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben aangaande het toestel, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Op zich wel degelijk

Het apparaat is van goede kwaliteit. Geen plastic aliexpress ding maar van degelijke componenten. Via een webshop besteld met filters die hierbij zouden horen, maar ik nergens kan lezen, noch kan zien waar ze horen en ik dus het idee heb dat ze niet juist zijn. Mijn verwachting matched helaas niet met de beschrijving van het product. Wij hebben een oppervlakte van 41 m2 en dit apparaat zou meer dan dat aankunnen. Echter verwachtte ik meer frissere geur door de ionisator en ook filters. Het helpt zeker tegen de allergieën van mijn vrouw, maar de echt frisse geur komt wel achter eruit, maar vult niet de hele ruimte, zelfs niet na uren draaien op de hoogste stand. Joewel het wel snel onaangename geuren wegneemt, is het nét niet genoeg voor ons doeleinde.

Goedenmiddag heer Marco, Allereerst hartelijk dank voor uw reactie en review. Daar zijn wij zeer content mee. Het is heel prettig om van onze klanten een reactie te ontvangen over de ervaring met het toestel bij u thuis. Goed dat het in ieder geval de geur neutraliseert en wegneemt. Kan een collega van ons, contact met u opnemen om samen de plaatsing van de filters in het toestel te realiseren? Wij wensen graag een goede kwaliteit en daar willen we ook samen aan werken. Graag vernemen wij van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Snelle levering goede prijs

Goede website snelle levering goede priis

Beste heer Jordaans, Allereerste hartelijk dank voor uw review en reactie. Daar zijn wij zeer content mee. Mocht u in de toekomst vragen krijgen over het toestel, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Fijn geholpen en verstand van zaken.

Goedenmiddag heer Borgman, Hartelijk dank voor uw reactie en review, Mocht u in de toekomst vragen krijgen over het toestel, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Itec Luchtreiniging

Vertrouwd en Oplossingsgericht

Ik heb meerdere ervaringen met ItecLuchtreiniger over de laatste jaren en allemaal positief. Voor een eerder aangeschaft product, zijn nog steeds de vervangbare onderdelen verkrijgbaar (filters e.d.), wat een goed gevoel geeft over het assortiment dat ze voeren. De meest recente ervaring is dat ik in het afgelopen weekend een bestelling gedaan heb (professionele luchtbevochtiger) waar ik me nèt na de bestelling realiseerde dat ik eigenlijk nog een vraag had. Maandagmorgen vroeg opgebeld en ze wisten direct wie ik was en wat ik besteld had. Het antwoord op mijn vraag was vrij specifiek en moest nagevraagd worden, maar ik was eigenlijk niet eens verbaasd toen ik tien minuten later het antwoord al in mijn mailbox had. Dinsdag alles netjes geleverd door GLS en 15 minuten later stond de nieuwe aanwinst ons miniklimaat in huis al actief te verbeteren! Voor mij is het een betrouwbaar adres gebleken waar ik zeker bij toekomstige aankopen weer aan zal kloppen voor advies.

Correct, klantvriendelijk

Monoblock units die wij besteld hadden bleken 2 dagen later nóg goedkoper op de site te staan - na 1 mailtje en 1 telefoontje creditbedrag door iTec retour gestort op onze rekening - super coulant! van dit bedrijf.

Prima en oplossingsgerichte service

Innova Monobloc Onlangs heb ik een Innova 2.0 15HP H2O Monobloc gekocht bij ITEC Luchtreiniger in Twello voor de koeling en verwarming van een appartement. We hebben enkele technische problemen ervaren maar die zijn snel en accuraat opgelost. Alle lof voor Itec Luchtreiniging (m.n. Maarten en Cesar) voor hun snelheid, meedenken en het bieden van concrete oplossingen. Dit apparaat is stil, koelt fantastisch en verwarmt ook zeer goed! En ik kan hem ook nog eens op afstand via een app bedienen. Top! Zeer tevreden Voor mij alle reden om ook in de toekomst zaken te blijven doen met Itec Luchtreiniging in Twello.

Innova 2.0 monoblock airco heeft slechte koelcapaciteit en maakt veel herrie

Ik heb begin dit jaar een Innova 2.0 12HP vertical inverter monoblock airco unit gekocht bij Itec Luchtreiniging. Volgens de lovende productbeschrijving en voor de stevige prijs van €2499 mag je wel wat verwachten volgens mij. Maar de koelcapaciteit en de geluidsproductie vallen enorm tegen. De gesloten en verduisterde slaapkamer van circa 75m3 krijg ik slechts 3 tot 4 graden lager als de unit de hele dag aanstaat, terwijl de unit ruimtes tot 120m3 aan moet kunnen. Een monteur kwam langs en constateerde dat de unit goed werkt en adviseerde om de laagst instelbare temperatuur in te stellen en de unit tijdens hete zomerdagen de hele dag door aan te laten. De unit gaat dan op de hoogste stand draaien en de geluidsproductie aan de buitenzijde wordt echt absurd. Met klachten van de buren als gevolg. Binnen is de unit ook niet bepaald stil maar het geluid aan de buitenkant is echt te zot voor woorden. Toen ik om retour of financiele compensatie vroeg vond men dat niet van toepassing omdat ik de unit na telefonische afstemming over de koelcapaciteit en db-waarden zelf heb besteld. De unit voldoet volgens hun gewoon aan de geldende normen. Ze zouden me nog testrapporten over het geluid toesturen en er zorg voor dragen dat mijn initiele 5-sterren review bij het product van de site wordt gehaald. De vervolgreview van 3-sterren hebben ze overigens nooit geplaatst. Verder niets meer van ze vernomen en mijn 5-sterren review staat nog steeds op de site. Voor mijn geen buitenproportioneel geprijsde Innova 2.0 unit meer. En ik koop ook geen producten meer bij Itec Luchtreiniging want na aanschaf reageren ze beduidend trager, komen beloftes niet na, en komt het er eigenlijk op neer dat je zelf een probleem hebt want aan hun ligt het niet.

Slechte start

Bestelsite herkende ons BTW nummer niet. Met veel gehannes de bestelling af kunnen ronden. Bedrijf is op dat moment telefonisch niet bereikbaar voor support. Het was weliswaar 5 mei, maar een webwinkel moet altijd bereikbaar zijn. Nu moet het bestelde product gaan bewijzen of ik een tevreden klant ga worden.

Itec is snel, professioneel en klantvriendelijk

Bij de aanschaf van 7 airco's in ons wooncomplex heeft Itec zeer voortvarend gehandeld en na bestelling binnen 1 week de airco's geleverd en laten installeren tegen een goede prijs. Ook de installatie van de airco's werd vakkundig en professioneel gedaan. Wij willen Itec en het installatiebedrijf bedanken voor hun zeer snelle levering en installatie.

Slecht

Ik heb via de webshop een NanoBio SkyBio sterilisatiefilters NBA-750 besteld ik krijg 4 stuks fleece voorfilters en een aantal geurpatronen. Ik heb contact opgenomen en kreeg het antwoord dat deze tbv de NanoBio SkyBio sterilisatiefilters NBA-750 waren bedoeld. Er werd mij verteld dat dit echt duidelijk op de website staat, helaas is deze nu veranderd en voor mij niet meer in te zien. Ik mag ze wel terug sturen en de kosten worden dan terug gestort. Helaas geen sorry gehoord dat het onduidelijk staat op de site en geen enkele compensatie

Geachte heer, u heeft een set Skybio filters besteld die staan beschreven als "set van 4 SkyBio anti-virus filters t.b.v. de NanoBio NBA-750" Deze zijn dus bedoeld voor de NanoBio NBA-750 luchtreiniger en zien eruit als getoond op de pagina op de site. Op de pagina op de site staat ook nergens vermeld dat ze voor een ander toestel of toepassing geschikt zouden zijn. U belde en gaf aan dat de filters niet passen en het bleek dat u filters wenste te ontvangen voor uw airco-installatie, dus totaal ongerelateerd aan de NanoBio NBA-750. De geurpatronen waren een kosteloos extraatje die tevens bedoeld zijn voor plaatsing in de NBA-750. Wij hebben aangegeven dat u gebruik kunt maken van uw herroepingsrecht, waarbij u aangaf dat dit niet voldoende was en u verwacht door ons "gecompenseerd" wenst te worden. Als u puur op de gok een set filters bestelt en hoopt dat die dan in een product passen die wij nooit geleverd hebben, is het niet geschikt zijn voor uw toepassing niet iets waar wij enige schuld aan hebben.

goed merkbaar

De lucht reinigt goed en snel

Goede service snel geleverd

Na telefonisch contact uitgelegd waar de luchtreiniger voor gebruikt gaat worden. Snel een passende offerte en rap bezorgd na akkoord. Mooi product geleverd met diepe deksel voor extra ruimte voor extra filters

Betrouwbaar

Goede afspraken en uitstekende montage door keurige vakman!

goed advies, juiste apparaten geleverd met voldoende vermogen

bij klant 6 Innova 2.0 Inverter airco/warmtepomp units geplaatst. goede telefonische begeleiding, ook bij 'storing' achteraf.

Mooi en goed werkend product

Vol spanning gewacht op mijn mobiele puntafzuiging en getest met lucifers voor de lol maar hij werkt perfect, het is een stil apparaat met 3 verschillende standen om de afzuiging te reguleren.

Slechte nabehandeling bij retourneren

Wij waren dolblij met de airco... totdat hij niet genoeg power bleek te hebben. T ging goed hij mocht retour! Top... maar de dame die hielp aanpakken van de losse onderdelen raakte die kwijt. Daardoor kregen wij 100,- minder retour terwijl wij alles hebben ingeleverd. Nu wordt er ineens geroepen dat na 7 uur test gebruik zij 800,- verkoop schade hebben doordat hij gebruikt is... Enfin... wij hebben aangeboden best iets te willen betalen voor het ontbreken van de doos, maar nee nee dat hoefde allemaal echt niet... we zouden gewoon het hele bedrag terug krijgen... NIET DUS!

Ik moet hier toch even op reageren omdat er enkele onwaarheden in dit bericht staan. Het toestel is zonder doos en met een aantal ontbrekende onderdelen weer ingeleverd en om mijn collega te beschuldigen dat zij het kwijt heeft gemaakt is niet netjes, we zijn een kleine firma en en als er onderdelen bij ons kwijtgemaakt waren zouden deze al snel terug te vinden zijn of opduiken, mijn collega ervoer het dan ook als zeer vervelende om beschuldigd te worden van het kwijtmaken van spullen. Als wij te werk zouden gaan zoals u schetst zouden er veel meer negatieve reacties te vinden zijn.

Snel geleverd werkt goed

Afzuiging gekocht voor een project bij Friesland Campina, gezien we hier in de foodsector werken was het functioneren van de afzuiging bij staalboorwerkzaamheden (rook door de olie) cruciaal. Gelukkig werkte alles naar behoren en zijn wij en de klant tevreden

Koppelstraat 7

7391AK Twello

Over ItecLuchtreiniger

Welkom bij Itec! Hier vindt u alle informatie wat betreft ons leveringsprogramma van luchtbehandelingsproducten waaronder luchtreinigers, luchtbevochtigers, ontvochtigers, geurverdrijvers, ionisatoren en ozongeneratoren van de merken Winix, Coway, Aerial, Sharp, PureAirPro, PureAirParts, Blaupunkt, Airbi, Innova en Idealin. Itec is als leverancier van hoogwaardige luchtreinigingsproducten actief in de Benelux en het Duitstalige gedeelte van Europa. Wij betrekken onze producten rechtstreeks van de diverse producenten en zijn distributeur van luchtbehandelingsproducten van Itec, Innova, Rinnova, PureAirPro, Idealin en SNE. Tevens vertegenwoordigen wij de merken Coway, Winix, Mitsubishi, Airbi, HALE en Aerial. Onze grote voorraad stelt ons in staat om producten en accessoires/onderdelen snel te leveren. Alle producten die u op onze site vindt hebben een levertijd van maximaal 2-3 werkdagen, in de praktijk zullen de meeste bestellingen, mits vóór 16:00 geplaatst de volgende dag geleverd worden. Ook voor professionele toepassingen zoals in horeca, kantoren of medische faciliteiten waar mogelijk in meerdere ruimten luchtbehandeling/reiniging/sterilisatie gewenst is, geven wij graag advies op maat en kunnen wij een passende offerte opstellen. Ons brede programma maakt mogelijk dat wij voor alle gangbare toepassingen een oplossing kunnen bieden.