Lange levertijd en antwoord klantenservice niet vriendelijk

Zie hierboven

Goedemorgen William, Allereerst hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben dit even voor u nagekeken in ons systeem en zien dat de bestelling op 15 september is geplaats, volgens onze administratie zouden de cube lockers op 22 september afgeleverd zijn. Omdat de lockers vanuit onze leverancier verstuurd worden met een pakketdienst kan het helaas voorkomen dat er wat vertraging ontstaat bij de bezorging. Helaas hebben zowel wij als onze leverancier geen invloed op dit proces en zijn wij in deze afhankelijk van het verwerkingsproces en bezorging van de pakketdienst. Wij betreuren het feit dat de levertijd hierdoor langer was, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Pedroshop.nl

Uitstekende kwaliteit en service!

We hebben onze nieuwe business unit voorzien van Lockers en kasten. Contact met pedroshop verliep vlot en alle vragen werden snel beantwoord. Levering gebeurde ook vlot en de kwaliteit van het materiaal is gewoon goed! Aanrader! Als ik nog meer materiaal nodig heb zal ik eerst hier kijken.

Altijd onmiddellijk verder geholpen op vriendelijke en professionele manier

Perfecte partner

Goede opvolging, klantvriendelijke service en mooie kwaliteit!

Erg mooie kast, prima kwaliteit.

Levering mag sneller maar is van te voren duidelijk

Snelle goede service

Contact gehad met de transporteur om levertijd af te spreken. Goede opvolging van het dossier.

Goede communicatie omtrent de bestelling en de levering.

top levering - zeer snel

een medewerkster die goed meedacht. Een snelle levering. TOP

snel en gemakkelijk

snelheid van bestellen en gemak van de website zijn pluspunten

Uitstekend.

Uitstekende aankoopervaringen op gedaan met deze verkooponderneming.

Prima ervaring bij eerste aankoop

Wij zochten lockers voor in diverse locaties in ons bedrijf. Medewerker Pedroshop dacht goed mee en producten zijn inmiddels geleverd naar tevredenheid

Overall tevreden

Levering was correct, Kwaliteit lockers is prima. Enkel jammer dat de beschermingsrubber rond klapdeur niet vastzit.

Het bestellen was eenvoudig, de prijs kwaliteit is goed, de levering was volgens afspraak. zeer tevreden.

Gemakkelijk besteld en supersnelle levering!

Fijne communicatie met snelle levering, top!

Lockers gekocht

Super snel en aardig geholpen.

Zeer tevreden over de communicatie en de afhandeling en het bijzonder de kasten zelf.

Het zelfde.

Prima kwaliteit

Goed verpakt en de kasten op pallets. Makkelijk te bedienenen. En goed sluitwerk van deze kasten.

Snelle en goeie service

Bedankt voor de vlotte afhandeling van m’n bestelling, de goederen waren ter plaatse op de afgesproken tijd en de service was uitstekend!!

alles vloet verlopen

Alles duidelijk en snel geleverd.

Prima service en begeleiding.

Duidelijk en heldere communicatie en op tijd geleverd.

Duidelijk en heldere communicatie en op tijd geleverd. Prima ervaring.

Zeer snelle en correcte behandeling en afhandeling

Zie hiervoor.

Goede opvolging

positief

tevreden over de communicatie

Levertijd was iets langer dan op de website staat maar in deze tijd is het al een wonder om überhaupt iets in de richting van tijd voor elkaar te krijgen. Tegen een extra vergoeding werd de kast naar de 2e verdieping gebracht. (zonder lift). Dat was heel fijn. Het is een degelijk product. De kleur zag er anders uit dan op de foto's. Dus dat is een risico . Temeer omdat er geen kleurstalen voorhanden zijn. Maar.....goede communicatie, snelle reactie op vragen, nette bezorgers en een tevreden klant.

Over Locker.shop

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.