Prachtige lockers, prima kwaliteit

Keurig volgens afspraak geleverd.

Verkeerde locks geleverd

We hebben een bestelling gedaan gebaseerd op foto's op jullie website en hebben 2 locks ontvangen die een modernere versie zijn, minder dik en kortere uitsteeksels voor het monteren. We kunnen deze locks niet gebruiken zonder extra kosten te maken aan de deur. Mvg, Trui en Tony

sleutels

Twee lockers met codeslot besteld, worden zonder gebruiksaanwijzing geleverd, deze uiteindelijk per mail gekregen. In de gebruiksaanwijzing moeten lezen dat er sleutels nodig zijn om de code in te stellen, dit is niet duidelijk vermeld in de tekst bij de lockers. Bij navraag waarom dit niet in de test staat is dat men niet weet of de klanten deze sleutels (al) hebben. lijkt mij gewoon duidelijker om het gewoon te vermelden in de tekst, sleutels dus nabesteld, maar wel weer met € 60 vrachtkosten, deze zijn inmiddels wel deels gecrediteerd, Lockers verder wel netjes.

locker kwam op afgesproken tijd. Is keurig afgeleverd en functioneert goed.

snelle en prima service

snel een probleem voor ons opgelost en vooral, denken mee met de klant, top!

mooie strakke lockerkast.

Mooie kast, keurig geleverd met eigen vervoer. vond wel de verzendkosten erg hoog.

Uit voorraad geleverd en op de gewenste locatie en tijd.

Netjes geleverd, en binnen de afgesproken tijd ook.

Netjes geleverd, en binnen de afgesproken tijd ook.

niets op aan te merken

Klantgericht en denken mee

uitstekende service

goeie service - vriendelijk personeel

Fijne service met duidelijke communicatie

Onderweg was de kast ietwat beschadigd, wij hebben na deze melding een korting gekregen.

Heel goede prijs-kwaliteitsverhouding

Product zoals verwacht. Geen specifieke opmerkingen. Correct en snel contact.

Duidelijke en heldere communicatie

Denken met de klant mee

Correcte levering en mooie stevige lockers

Klantvriendelijk, goede communicatie en afhandeling.

Goede kwaliteit, mooie lockers

goede kwaliteit, snelle levering

zeer tevreden

steeds weer zeer goede, duidelijke informatie leveringen zoals gemeld en gepland een echte aanrader

Zeer tevreden!

Netjes afgeleverd en zeer mooie en stevige uitvoering van de locker.

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering, degelijk gemaakt en lekkere frisse kleuren!

Alles ok!

Alles ok!

Goede en correcte afhandeling

Levering conform afspraak

Prettig contact, goede service

Uitstekende en snelle service

Bestelling snel geleverd

alles prima verlopen ondanks beschadigde kast. Snelle communicatie. Kon kiezen nieuwe kast of korting. Voor korting gekozen en is snel verwerkt.

Hele fijne webshop

Goed contact, snel afgeleverd en vriendelijke bezorger. Heel fijn om hier onze lockers te hebben gekocht!

Topbedrijf!

Van bestelling tot levering was alles perfect geregeld. Wil zeer graag Larissa bedanken, zij heeft als een kei gewerkt om aan onze vraag te voldoen. Koesteren zulke mensen!!

Elsterstraatweg 31 A

3922 GD Elst (utrecht)

0318 47 27 07

Over Locker.shop

PEDROSHOP.NL is één van de grootste aanbieders op internet voor kantoor- en magazijninrichting in Nederland en België. Wij zijn een onafhankelijke aanbieder met een ruime collectie, veel ervaring en persoonlijke aanpak.