Super snelle reactie via de mail, erg klantvriendelijk en doen net dat beetje extra. Top!

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Niet

Fantastische ervaring !!

Geweldige service, goede en snelle communicatie!!

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Zou het niet weten?

2x gebeld met de klantenservice voor advies, vorige week een boxspring besteld en vandaag in huis TOP. En vanavond de boxspring in elkaar zetten. Ik raadt deze site aan.

Niet zo snel in retouren

2 hoeslakens besteld en ook betaald. Waren wel allebei bruin, maar toch afwijkend van kleur. Dus na veel heen en weer gemail mocht ik ze kosteloos terugsturen, en zou 2 gelijke kleuren krijgen. Dat was 8 april. Daarna nog 2 x gemaild waar ze bleven, maar tot nu toe (17 mei) niets gehoord..... Maar inmiddels heb ik dankzij snelle actie van Slapen Online 2 goede hoeslakens ontvangen . Op 19 mei. Super afgehandeld Slapen Online!

Beste Saskia, Onze excuses. Dit duurt inderdaad te lang. We hebben nu maar zelf opnieuw besteld bij de fabriek. Je kunt binnen enkele dagen een track en trace ontvangen. Frank Slapen Online

Dekbedovertrek en klantenservice OK

De producten zijn in orde, het was echter onduidelijk hoe en wanneer ze verzonden werden. Bellen naar de klantenservice maakte een en ander duidelijk.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Meer inzicht geven in het gehele verwerkingsproces

stuk na een keer wassen en totaal geen oplossing

Ik heb flanellen hoeslakens gekocht en na een keer wassen een scheur in het hoeslaken van 20 cm ik heb direct gemaild en een foto gestuurd maar zei moesten eerst de fabrikant vragen en de fabrikant zegt jammer daar is niets aan te doen. Maar SlapenOnline komt zelf met een oplossing en heeft mij op hun kosten een nieuw hoeslaken toegestuurd, dat noem ik service top

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? 10

Snelle levering!

gewoon prima

duidelijke website en goede producten

Zeer tevreden.

Snelle levering,goede kwaliteit en niet duur.👍

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? N.v.t

Erg punctueel en netjes verzorgd

Tevreden klant

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Niet

Prima levering en service.

Prima artikelen voor n nette prijs

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle levering en tevreden klant.

Tevreden met mijn nieuwe dekbedovertrek. Juiste maat en past precies.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Nvt

Goed product

Prima produkt, vlot geleverd.

Hoeslakens voldoen aan verwachting, goede kwaliteit voor lage prijs.

Uitstekend slaapcomfort

Prachtig mooie boxspring en zeer snelle levering (1,5 week)

Snelle levering, mooie kwaliteit

Alleen jammer dat er gezegd werd dat het wit was met vogels, is het grijzig gemêleerd. Nu vind ik dat toevallig mooier, maar was niet zoals de beschrijving aangaf.

Goede service en kwaliteit

Ik heb 2 dekbedovertrekken gekocht bij slapen online. Vooraf had ik per mail informatie gevraagd. Ik kreeg binnen een paar uur een duidelijk antwoord op mijn vraag. Levering was snel en de kwaliteit van de dekbedovertrekken is goed. Ik ben er heel blij mee.

Zeer duidelijke site

Heel klantvriendelijk en behulpzaam met de service.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Geen idee, ik vind site prima zo als t is.

Perfecte klantenservice

Mijn bestelling duurde al een paar dagen en kreeg geen mail. Dus heb ik zelf gemaild hoe het zat. Daarop kreeg ik heel snel een reactie dat hij in backorder stond maar in de fabriek wel op voorraad moest zijn. Later bleek de bestelling niet leverbaar en heb ik dezelfde dag nog een andere bestelling kunnen plaatsen die gelijk verstuurd werd en de volgende dag geleverd. Top service.

volgens verwachting goed

Snelle levering en goede after sales service

Het pakket werd geleverd en ik miste een dekbed ik gebeld en ik werd zo netjes geholpen. Het artikel was niet leverbaar dus ik kon de volgende dag via de mail een andere bestellen en die werd 2 dagen later gelijk geleverd echt top service en ook een goede prijs

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? N.v.t

Slapen online, krijgt van mij een warme douche, Ze hebben mij geweldig geholpen. Ik had zelf een fout gemaakt en slapen online heeft het geweldig voor mij opgelost.

Nog steeds mijn bestelling niet binnen

Voor mijn gevoel duurt het erg lang voordat ik mijn bestelling binnen heb. Heb nog meer bestellingen bij andere webshops gedaan (later) en die zijn allemaal al binnen.

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Erbij vermelden hoelang het duurt voordat je bestelling binnen komt.

Beste Jolanda, Bedankt voor je bestelling. De onvoorziene, langere levertijd heeft te maken met dat wij enorm veel verkocht hebben. De fabriek is druk bezig met alle uitleveringen. We doen er alles aan om je snel de track & trace toe te sturen. Alvast fijne jaarwisseling. Team Slapenonline.nl

Top hulp!

Frank heeft mij super goed geholpen! Er was helaas vertraging met de levertijd maar Frank heeft zich er goed ingezet en gezorgd dat ik als klant erg tevreden ben! Bedankt voor de hulp!

• Hoe zouden wij onze website kunnen verbeteren? Nvt

Snel

Alles snel geregeld vorige week dinsdag besteld en maandag krijg k m binnen

Berenkoog 14 1822 BJ Alkmaar

Over Slapen Online

Al drie generaties lang richt Slapen Online zich op de consument en zakelijke klant op het gebied van slaapproducten. Vandaag de dag oriënteert die zich op het web, daarom hebben wij het makkelijk gemaakt om online te bestellen. Wil je onze producten voelen en/of testen? Dat kan in onze showroom in Alkmaar. Je kunt ons 7 dagen per week van 9:00 tot 21:00 uur bereiken. Wij werken uitsluitend op afspraak. Weet je niet welk matras, kussen of bed het beste geschikt voor jou is? Maak dan een afspraak in onze showroom, met meer dan 50 jaar ervaring kunnen wij je uitstekend helpen de juiste keuze te maken. Bel: 088-0038680