Heel goed en vlug

Mooi matriaal en snelle behandeling

Geleverd volgens beschrijving

Prima dekbedhoesen voor een klein prijsje.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Luisteren echt naar wens van de klant

Was iets misgegaan maar werd snel rechtgezet.

Alleen jammer dat we niet terug gebeld zijn terwijl ik dat gevraagd had. We hadden n vraag die nog steeds niet beantwoord is. Helaas!

goed geregel

Alles netjes en snel af gehandeld> Alleen op de doos die is gebruikt voor transport stond een oude sticker op van een donze dekbed dat was beetje verwarend

goede en snelle service binnen de geadviseerde besteltermijn

snelle service binnen de geadviseerde besteltermijn

Vlot netjes

Voor het eerst dus wat angst maar nergens voor nodig top

Vlotte service. De vacuum verpakte matrassen hebben nu net 48 uur, zonder ze te gebruiken, gelucht van acht gaan wij ze voor het eerst beslapen. Dus het begin is goed en het beslapen zal ook goed komen.

Slecht!

Bijna week geleden besteld en niets in huis!!

Beste Kim, Er was een storing geweest tussen ons systeem en die van de fabriek. Gelukkig heb je iets later dan normaal toch je bestelling binnen gekregen. Excuses voor het ongemak. Veel plezier met je bestelling.

snel en goedkoop 11 nadeel waar ze zelf niks aan konden doen was but berzorger van dpd

Waardeloos

Dingen bestellen die er niet blijken te zijn verspilde moeite

Beste Ellen, Helaas hebben we rond eind november te maken gehad met problemen van het voorraadniveau van onze fabriek. Gelukkig waren deze problemen weer snel opgelost. De producten op onze site zijn dus gewoon weer snel leverbaar zoals voorheen.

leuke website en snelle levering

prima winkel groot assortiment

Geen ervaring, nog niets geleverd.

Ik heb nog niets ontvangen van u. Kan er dus ook niet over oordelen.

Mijn bestelling kwam in 2 etappes, maar alles prima bezorgd.

Dekbed ligt heerlijk

Heel fijn dekbed, snel geleverd

Nette en correcte afwikkeling

Van bestelling tot bezorging netjes en correct afgehandeld

Snelle levering. Alleen vond ik het vervelend dat omdat ik niet thuis was eerst die Q app moest instaleren waar ik het pakketje moest ophalen. Niet iedereen is handig om dat te doen. En oudere mensen hebben geen mobieltje.

Pluspunten

Persoonlijk en grondig advies en mooie kwaliteit spullen voor een goede prijs.

Pluspunten

Ze nemen alle tijd voor jou en doet niet opdringerig, zoals ik wel vaak meemaak in andere winkels, om een iets duurdere versie te kopen. Hij zoekt binnen jouw budget het perfecte matras. En dat is gelukt. Ik slaap heerlijk!

Pluspunten

Persoonlijke aandacht is top, heel vriendelijk en deskundig geholpen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel bezorgd en prima kwaliteit. heel tevreden. ook matras van buitengewoon maat!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vorige week een bed aangeschaft bij slapenonline! Omdat ik eerst op een bed wil liggen voordat ik hem koop had ik een afspraak gemaakt met Frank in de showroom. Bij binnenkomst werd ik heel prettig ontvangen en gingen we naar boven met een goede kop koffie. Na eerst een kwartier te hebben gepraat over van alles en nog wat kwamen we op hetgeen waar ik voor was gekomen. 1 bed viel mij gelijk in positieve zin op. Frank haakte hier mooi op in en vertelde mij van alles over het bed, de fabriek waar ze vandaan komen en de verschillende mogelijkheden. Na meerdere matrassen/bedden/ te hebben uitgeprobeerd heb ik mijn definitieve keuze gemaakt! Al met al een top ervaring met veel persoonlijke aandacht waardoor ik een bed heb kunnen kopen die precies aansluit op mijn wensen! Nogmaals bedankt! Grt, Jeffrey

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij bezochten Slapen online op advies van een wederzijdse vriend. Bij ons bezoek aan de zaak maakte ik op voorhand duidelijk dat het om een oriëntatie ging (eerste bedrijf). De eigenaar trok 2 uur uit met inventarisatie van onze wensen en voorlichting. Uiteindelijk had hij een boxspring voor ons samengesteld welke geheel naar onze wens was met een perfecte prijs/ kwaliteit verhouding. Door het kundige advies besloten wij niet meer verder te zoeken en gingen tot de aankoop over. Over de levering en montage ter plekke niets dan lof.

NVT

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Al lange tijd moeite met het vinden van het juiste kussen. Gedurende een aantal weken/maanden hebben we een groot aantal kussens mogen uitproberen. A.d.h.v. de bevindingen en het vakmanschap van Slapen Online, mochten we nog specifieker testen. Resultaat is een perfect passend kussen en een goede nachtrust. Dergelijke service hebben we nog niet eerder mogen ervaren. Top!

Berenkoog 14

1822 BJ Alkmaar

Over Slapen Online

Al drie generaties lang richt Slapen Online zich op de consument en zakelijke klant op het gebied van slaapproducten. Vandaag de dag oriënteert die zich op het web, daarom hebben wij het makkelijk gemaakt om online te bestellen. Wil je onze producten voelen en/of testen? Dat kan in onze showroom in Alkmaar. Je kunt ons 7 dagen per week van 9:00 tot 21:00 uur bereiken. Wij werken uitsluitend op afspraak. Weet je niet welk matras, kussen of bed het beste geschikt voor jou is? Maak dan een afspraak in onze showroom, met meer dan 50 jaar ervaring kunnen wij je uitstekend helpen de juiste keuze te maken. Bel: 088-0038680