Supersnelle service! Mooie kwaliteit

Supersnelle service! Mooie kwaliteit

Goed product en snelle levering.

Goed product en snelle levering.

Top geholpen en snel geleverd

Mooie kickboks broekjes en goed geholpen.

Zeer slecht

Producten komen in gedeukte doos aan beschadigt en wel. Daarna pak ik producten uit is de print op scheenbeschermers versleten en lijkt het alsof ze al gebruikt zijn dit vind ik zeer maar dan ook zeer slecht. Ga zo door echt top bezig jullie (dus niet)

Geweldige Service

besteld volgende dag in huis miste item en andere item was te groot stuurde gelijk na en de volgende dag weer in huis.

prima product, snelle levering

prima product, snelle levering

Snel, veilige levering van topmateriaal

Top ,!

Prima verlopen!

De bestelling is prima verlopen!

Prima aanbiedingen en voldoende vooraad

Het valt mij op dat veel webshops een beperkte vooraad aanbieden. Veel handschoenen zijn bijvoorbeeld niet verkrijgbaar in populaire maten. Dat is bij Fightshop niet het geval. Prima aanbiedingen en dus voldoende vooraad, waardoor je niet iedere keer misgrijpt.

Hebben precies wat ik zocht en super snel geleverd

Super kwaliteit en snel in huis!

Volgende dag al geleverd! Top. Judopak ziet er ook goed uit.

Goeie kwaliteit

Makkelijk bestellen snel leveren vriendelijke aan de telefoon

Goedkoop en groot aanbod

Eigenlijk prima en snel besteld, wel een overkill aan informatie, ik vond het als Nieuwkomer in de vecht sport lastig om de juiste producten te vinden terwijl ik wel ongv wist wat ik nodig had. Als ik filters aan paste op mijn tijdens het zoeken werden de oudere filters automatisch weggehaald Merkte dat het niet helemaal lekker werkte op telefoon, toch geef ik 5 sterren want ik wil geen blijvend slechte review achter laten, als dit aangepast word in een later stadia! Buiten dat vind ik dat de website weinig herkenbaarheid heeft voor een eventuele terugkerende klant

Mooi product, snel geleverd.

Goed omschreven product, snel geleverd.

Schitterend

Dit was mijn eerste bestelling bij fightshop. Na het bestellen zat ik met een vraag en deze werd zeer snel verholpen. Ik ben tevreden.

Niet aangkomen

Bestelling is niet aangekomen.

Fightshop is in mijn ogen de nummer 1 in zijn categorie. De site is professioneel, de service uitstekend en de producten van hoge kwaliteit voor een schappelijke prijs. Ik ga nooit meer naar een ander. Een echte aanrader

Snelle levering en goede producten.

Positief.

Zeer tevreden, snelle service

Na een slechte ervaring met bestellen bij DAKA zeer tevreden. Correct behandeld, product (Venum bokshandschoenen) zoals beschreven. Binnen 24 uur product in huis met gratis verzending

Snel

Klantgericht en snelle levering

Top! Goede service

Was iets niet goed gegaan met een deel van de bestelling. Mailtje gestuurd en werd gelijk gebeld en was daardoor snel opgelost. Bokshandschoenen zijn ook top.

gemakkelijk

gemakkelijk om te bestellen

Goede prijs, snel geleverd, fijne kwaliteit.

Gewoon goed en snel geleverd.

Prima service!

Tiptop