Goed product

Dochter is blij met haar nieuwe set! Op naar haar 3e wedstrijd!

Vriendelijk professioneel

Vriendelijk professioneel snel

Goed en snel

Het is heel snel geleverd dus prima

DHL laat het afweten

Zoals altijd prima en snel verzonden door Fightshop, helaas was de bezorger van DHL te beroerd om het af te leveren. Gaf het bericht dat er niemand thuis was, terwijl het op een sportcomplex moest worden afgeleverd waar de hele dag mensen aanwezig waren. Misschien een andere bezorgdienst zoeken.

Top kwaliteit en snelle levering!

Topkwaliteit en snelle levering!! Ben je op zoek naar goede spullen zowel voor beginnende of gevorderde, ben je hier aan het juiste adres!!!!

Goede klantenservice

Mijn bestelde product was helaas toch niet op voorraad. Ik ben erover gebeld en ben geadviseerd over welk product dan passend zou zijn. Helaas verkeerde toegestuurd gekregen maar ook dat is snel en makkelijk opgelost. Kortom, goede service als dingen niet gaan zoals verwacht.

mooi op tijd, goede service

Mooi op tijd, goede service

Snel geleverd en top kwaliteit

Heb witte fairtex handschoenen besteld, waarin binnen no time geleverd en ben erg blij met het product.

Materiaal snel geleverd maar de retour service is WAARDELOOS

Snel, goed en kwaliteit

Mijn bestellig was er heel snel, is van zeer goede kwaliteit en de service is heel erg goed en vriendelijk.

prima service

mijn bestellingen worden tot nu toe altijd keurig op tijd geleverd

Doordat de scheenbeschermers niet meer op voorraad waren nam fightshop contact op. Ondanks dat de medewerker niet exact wist welke maat we dan moesten hebben deed hij zijn uiterste best om te zorgen dat de juiste maat bij ons bezorgd wordt! Top service

Goed en snelle levering

Doen wat ze beloven en snelle levering

Bestelde spullen werden snel geleverd, alles naar wens

Snelle bezorging & alles naar wens

Ik heb alles binnen een week ontvangen, en alle producten waren zoals op de website

correcte afspraak en levering

positief

Snel en adequaat!

Snel en adequaat.

Goede service, snelle levering

Sneel en goed geleverd

Snelle levering, mooi stevig pak, goeie kwaliteit. Dochter is er helemaal blij mee.

Snelle levering, goede kwaliteit

Prijs kwaliteit perfect!

Goeie

Goeie

Bestelling aangekomen

Service

Bestellen tot leveren gaat allemaal goed verzorgd