Heel snel afgeleverd!

In 1 dag afgeleverd.

Snelle levering , alles prima in orde zoals het hoort. Topservice !

Voorbeeld voor veel online sportshops.

Betrouwbaar, scherpe prijs, kwaliteit, administratieve begeleiding en snelle service! Top gewoon!

Zijn erg vriendelijk, mega snel en ook nog eens meedenkend. Over het materiaal kan ik nog niet veel zeggen, daar ben ik erg benieuwd naar. Maar de service is helemaal top, ben erg onder de indruk!

Top bedrijf

1 artikel besteld, kwam netjes op aanggeven tijdstip.

Snelle levering en goed product

Verkeerde levering ontvangen, maar goed en snel opgelost.

G-W-E-L-D-I-G !!!!

Beste webshop waar ik tot nu wat besteld heb! Mooie en duidelijke website en super snelle levering. Vooral de medewerker van de klantenservice krijgt een dikke pluim! Zeer geduldig en klantvriendelijk advies gekregen! Ik raad deze webshop zeker aan en ik zal in het vervolg mijn spullen hier ook weer aanschaffen!!

bitje is een waardeloos product, vervormd dusdanig in warmwater dat passend maken onmogelijk is

Juiste spullen snel bezorgt!

Heldere website en de juiste spullen snel bezorgt.

Tevreden over de aankoop

Goede spullen en snel geleverd

Het duurt miet lang totdat ik de handschoenen en de scheenbeschermers in handen heb. Top

Snelle levering van de bestelde producten.

Duidelijke website en concurrerende prijzen.

Several items purchased

The quality of the products, the organization of the website, the courtesy of the team, everything is really outstanding. Congrats!

Fantastisch!

Ik heb een hele goede ervaring met Fightshop! Goede service, snelle levering en kwalitatief hele mooie producten! Ook heel tevreden hoe de medewerkers van de service-afdeling met mijn vraag zijn omgegaan en beantwoord hebben. Aanrader voor iedereen die vecht sport artikelen willen aanschaffen!

Super snel en voordelig

Goede snelle service en nog voordelige ook

Bestellen en de volgende dag in huis!

Niks meer aan doen! Prima!

Hele goede services

Ruilen is geen probleem. Wel jammer dat sommige artikelen vaak uitverkocht zijn.

Goede en snelle levering

Eenvoudig bestellen en snel geleverd.

Top,jullie zien me terug!

Zeer snelle levering

Hebben veel keuze, overzichtelijke website en alles heel snel binnen.

Goed pak!

Goede service, perfecte communicatie. Super.

Gewoon goed

Snelle levering, goede service

Goed geholpen en goede service

Na de snelle levering heb ik een keer gebokst handschoenen stuk. Gebeld moest een mail met foto’s sturen binnen een kwartier reactie en een nieuw paar gekregen