quick delivered, just 2 little flat washers were missing but this wasn't a real problem

Alles naar verwachting

Producten snel binnen en een duidelijke communicatie hierover

Ze denken mee in oplossingen

Ik had mooie bokshandschoenen gezien in de Fightshop voor een leuke prijs, maar ik twijfelde over de maat (ze hadden nog maar een maat). Ik heb ze gemaild en ze gaven me een alternatief dat ook niet zo duur was, maar wel mogelijk een betere maat. Erg fijn. Ben uiteindelijk toch voor de eerste optie gegaan, want mooier en goedkoper en ze zitten prima voor de paar keer in de maand op de bokszak….

Veel keuze, snel bezorgd. Alles duidelijk!

Ik heb nog niks gekregen

Ik kan dus niet oordelen

Goede service, snel geleverd

Zoals altijd snel en netjes bezorgd. Tevreden.

Product werd snel geleverd, voor zover ik kan beoordelen goede kwaliteit. Tevreden.

Wat moet ik beoordelen als ik nog mijn goederen nog niet heb gekregen hhahaha

Als ik me bestelling heb gekregen dan maak ik een beoordeling van niet nu !!!!

Jammer dat het wat lang duurde om te ontvangen maar alles is wel in orde

Helemaal top

Overzichtelijk..snelle levering. Helemaal top

retouren is op kosten van de klant

vreemd dat u geen franco vrij retour beleid heeft!

Beste Gaj Bakker, In het geval van het omruilen van een produkt kunt u het produkt gefrankeerd aan ons retourneren waarna wij op onze kosten een ander produkt/maat naar u sturen. Vanaf € 50,00 sturen wij franco uw bestelling toe. Indien u een produkt retourneerd zijn de retourkosten voor uw rekening.

Snelle levering en producten naar wens.

Bestelling binnen 2 werkdagen in huis. Producten zijn precies zoals omschreven op de website.

Ruim assortiment!

Fijne webwinkel om kickboksspullen aan te schaffen. Had alles ook binnen een dag in huis en was keurig en goed verpakt. Zeer positieve ervaring.

De bestelling was snel binnen. De bestelde bokshandschoenen waren wel wat verkleurd (leren) Ik Kan mij voorstellen dat ze daarom afgeprijsd waren. Niet echt een probleem maar had misschien gemeld moeten worden.

Snelle verzendingen en keurig verpakt

Geweldig judopak en keurig verpakt. Top

Goede snelle afhandeling

Gisteren besteld, vandaag bezorgd!! Erg makkelijk via de site mijn bestelling geplaatst, via Ideal betaald. In de avond een bericht van DHL ontvangen met een track&trace en vandaag op de juiste tijd op de stoep.

Levering dagje later, voor de rest top.

Bokshadschoenen en spray in goede staat ontvangen.

Ruime keuze, snelle verzending

Website is overzichtelijk, makkelijke zoekfunctie en goede uitleg betreft maten. Ruime keus, voor ieder wat wils. Snelle verzending en keurig verpakt.

Prima kwaliteit, ruim assortiment, snelle verzending

Prima kwaliteit, ruim assortiment, snelle verzending. Goede ervaringen!

top!

goede service, de dag erna binnen en goede kwaliteit artikelen!

Top snelle levering

Superb snelle levering en top producten

Nette en snelle levering

Duidelijke site, ruime keus, prima prijzen en snelle levering.