Bokshandschoenen besteld. De service heb ik geweldig ervaren, bovendien goede kwaliteit.

Producten zoals omschreven

Vlotte levering Zoals om schreven

Zeer terugreden!

Mooie judopakken en supersnel geleverd!

Goede kwaliteit en klanten service

Ik heb handschoenen, bandages en een bitje gekocht, alles was de volgende dag al binnen en was van super goede kwaliteit. Alleen hadden ze het verkeerde bitje opgestuurd, en ja hoor na 1 mailtje hebben ze gelijk de juiste opgestuurd terwijl ik de ander mocht houden. Al met al een super winkel en ik ga hier zeker vaker kopen.

Snel geleverd en kwaliteit

Tijdig en correct geleverd

Goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Teleurstellend

Belly protector besteld. Nu anderhalve week later nog steeds geen levering. Nemen zelf geen contact met je op en moet zelf bellen om te vragen wat status is. Verwijzen naar derde partijen als dhl en tussenpartij voor het uitblijven van duidelijkheid. Geven aan terug te bellen wat niet gebeurd. Geen enkel uitzicht vooralsnog op levering of teruggave geld. Teleurstellend en benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Beste Stefan, Jammer dat je teleurgesteld bent. Zoals eerder al een aantal keer telefonisch aangegeven is de status van jouw bestelling onduidelijk bij DHL. Wij hebben aangegeven dat zodra er duidelijkheid is, dat wij dit meteen laten weten. DHL heeft aangegeven dat het pakket alsnog bezorgd kan worden of wellicht als verloren beschouwen moet worden. Totdat wij van DHL uitsluitsel krijgen moeten wij afwachten. Dit kan in een uitzonderlijk geval als deze wel eens gebeuren. Wij hebben gisteren aangeven vandaag terug te bellen, wat gepland stond voor eind van de middag, dus het feit dat wij beloven terug te bellen en dat niet doen is feitelijk ook onjuist. Fightshop.nl staat juist bekend om de goede service en klantvriendelijkheid. jammer dat er bij jou geen begrip is voor deze situatie.

kwaliteit voor goeie prijs en snelle levering

kwaliteit voor goeie prijs en snelle levering

Prima webshop

Ik heb bij Fightshop een karatepak besteld. Vandaag besteld, morgen in huis klopte helemaal. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Het karatepak voldoet aan de verwachtingen. Ik zou zo opnieuw iets bij Fightshop bestellen.

Zitten lekker en goede service.

Goed vriendelijk service

Doen alles in goed overleg. Ga zo door.

Duidelijke website

Makkelijk te bestellen een goede service. Wat wil je nog meer? Prijs kwaliteit lijkt mij ook wel in orde. Ik ga binnenkort weer iets bestellen.

Goede en snelle service

Helemaal tevreden. Goede kwaliteit. Snelle service.

Snelle levering goede producten

Niks op aan te merken, snel geleverd en mooie handschoenen.

Goede prijs en kwaliteit met turbo verzending

Altijd goede boksspullen voor een zeer sportieve prijs!

Zoals het hoort.TOP!!!

Mijn eerste ervaring is....Betrouwbaar en snel!!!

Uitstekend!

Snel verzonden, goed spul en een fijne klantenservice

Zeer nette webshop

Mooie webshop, netjes geholpen, goede service en ik kreeg snel een belletje dat er 1 product niet op voorraad was maar er was wel een alternatief. Goed mee gedacht. Zeer snel had ik alles thuis.

prima prijs kwaliteit

Ruime keuze tss de verschillende merken. Goede prijs kwaliteit en de combi pakketten zijn ook leuk en voordeliger. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle verwerking.

Snelle levering goede kwaliteit

Goede kwaliteit snelle levering

Uitstekende prijs. Snel verzonden

Duidelijke website. Goeie foto's. Scherp geprijsd Snel verzonden

vlotte en snelle levering.

Fijne en nette shirts onder judopakken.