Snelle goede levering!

Snelle én goede levering!

Goed geregeld goede service

Not delivered all order, don't answered

I ordered 2 belts, but sent 1. Don't answer to emails, long preparation time.

Ruime keuze, snelle levering, goed materiaal

Ik heb met Patrick kennis gemaakt in Den Helder. Rondleiding gehad door het magazijn. De materialen gezien. De eerste 2 bestellingen online geplaatst en de volgende dag is het thuis afgeleverd. Prijs/kwaliteit verhouding is top. Hier gaat ons bedrijf "Boksend Ontwikkelen" veel meer bestellen. Een aanrader dus.

Super snelle levering

Snelle levering wat belangrijk was. Zou zo weer bestellen. Product was ook zoals op de foto.

Goede en snelle service!!

Ik heb een King Pro set gekocht, alleen was de handschoenenset niet meer in voorraad. Ze hebben gelijk contact opgenomen en een zeer goed alternatief aangeboden. Super service!!

Steeds tevreden over mijn bestellingen.

top kwaliteit en snelle levering

snelle levering en top kwaliteit

Goed en snel geleverd

Kwaliteit en super snelle service

super!

Altijd goed en op tijd!

Altijd snel, altijd goed!

Prima kwaliteit en een heldere webshop.

goed verzorgt.

Assortiment niet overmatig groot.

Netjes en verzorgd geleverd.

Netjes een verzorgd geleverd en steeds snel in huis. Toppie

Prima zoals het hoort

Prima service en levering.

Netjes verpakt en snelle levering.

Goede kwaliteit.

Snelle levering, prima kwaliteit

Armbeschermers besteld via Fightshop. Ik heb ze nog niet geprobeerd tijdens het sporten, maar ze ogen stevig en van prima kwaliteit. Ze werden snel geleverd in een veilige verpakking, zodat er geen schade aan kon komen.

Snelle levering, super.

Snelle levering en tevreden klant zal ik maar zeggen!

Prima volgens afspraak, mooi product

Prima volgens afspraak, mooi product

Goeie prijs en kwaliteit

Duidelijke omschrijving van het product en snelle service.

Top geregeld

We zijn blij met de bokspaal. Ik belde 2 dagen na de bestelling omdat ik geen bevestigingsmiddelen had ontvangen. Ze zeiden toen aan de telefoon dat ze een dag van te voren de trackinggegevens sturen en op de dag zelf nog ff bellen. Goed geregeld dus. Het kwam op zijn verjaardag binnen. Mijn man blij en ik blij.

Prima product

Mooie handschoenen voor mijn zoon gekocht

Ik vindt jullie gewoon uitstekend.

Bestellingen zijn goed en perfect.

Afwachtend op mijn bestelling

Geachte : Ik heb van u een mail gekregen dat mij Factuuradres en Verzendadres aangepast zou zijn . Bij het nazien hiervan wil ik u melden dat dit nog NIET is gebeurd ! Mijn Factuuradres en Verzendadres staat nog steeds op Huisnr : 84 ( FOUT ) , dit moet nr :89 zijn . Ik heb tot vandaag nog steeds niets ontvangen ! Ik hoop toch nog mijn bestelling op het Huisnr : 89 te mogen ontvangen . Kijkt u dit nogmaals na AUB .

Koperslagersweg 11

1786 RA Den helder