Goede service en snel geleverd!

Perfecte service.

Klantvriendelijk mail contact. Snel antwoord, snelle levering en goede kwaliteit. Erg tevreden over de afhandeling van deze order.

;)

top ! snelle levering

Mooie producten en snelle levering

Bokshandschoenen vaa Essimo, binnenhandschoenen en fitnesshandschoenen besteld. De producten zien er netjes uit, levering ging snel. Vriendelijke klantenservice.

heel goed

het handschoen is heel goed het zit goed in men handen en het heeft een goed stof

Goede snelle levering

Eerste bestelling maar direct totaal naar wens, grote kans dat ik vaker terug kom.

Goede kwaliteit snelle levering

Website makkelijke zoekfunctie goede uitleg. Snelle levering en goede kwaliteit

niets op aan te merken

goede koop

Snelle levering.

Prima producten en snelle levering, daardoor keurig op tijd ontvangen.

Snel

Telefonisch benaderd door Fightshop mag vraag over de mail, prettig!

Gewoon goed

Zoals het zou moeten..

Nvt

Goed product snel binnen

Duidelijke website waar juiste maat goed op te zoeken was en snel geleverd.

Top geregeld en snel

Vriendelijk en deskundig

Werdt er vriendelijk en deskundig geholpen!

Super afgehandeld

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Mooi

Mooie spullen en snelle bezorging

Beste Dennis, Als u een product besteld heeft en deze blijkt niet te passen en u wilt deze omruilen voor een andere maat, dan kunt u deze naar ons retourneren op eigen kosten, waarna wij op ONZE kosten u een andere maat kunnen toesturen. Dan moet deze maat natuurlijk wel nog beschikbaar zijn in onze voorraad. Met vriendelijke groet, Patrick Team Fightshop.nl

moeilijk te zeggen; ik heb nog niks ontvangen

Had mijn bestelling al geleverd moeten zijn? in dat geval gaat er iets mis. ik heb nog niks ontvangen Uw verzending #100025119 voor bestelling #100028525

Beste heer/mevrouw Tjalleberd, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat u niet binnen 1 dag uw pakketje hebt ontvangen. Bestellingen die bij ons voor 16.00 uur binnen komen, gaan in ieder geval dezelfde dag bij ons de deur uit. Soms kan het gebeuren dat er bij onze transporteur een vertraging optreedt. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Met vriendelijke groet, Julia Team Fightshop.nl

Niets ontvangen

In 1e instantie mijn reaktie: anno 2021 geen mogelijkheid om pakketjes op servicepunt af te leveren......Uiteraard is dat vragen om bezorgellende. Uiteindelijk heeft de customer service het pakket nog weten te traceren en is het alsnog bezorgd. Mooi dat het toch hersteld kon worden. Kwaliteit is prima

Beste Marcus, We zijn hard bezig met het verder optimaliseren van onze website. Over een maand komt er een nieuw platform, waarbij het bezorgen bij servicepunten wel mogelijk is. Voor nu onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Fightshop.nl

Vlugge levering

Vlugge levering en het judopak voldoet aan de verwachtingen.

Excellent variety of products, poor return policy

There are a big variety of products, with different qualities and prices. However, I've has to return a product and I pay the cost of delivery.

• ¿Nos recomendarías? No

Fightshop doet wat het moet doen

Ik heb gekozen, besteld uit goeder trouw en Fightshop komt zijn beloftes na

Goede verkoops site