Vriendelijk telefonisch contact,redelijk duidelijke handleiding

Het zoeken van een GSM netwerk is soms meer dan 30 seconden voor oudere mensen die in nood zitten is dit lang. Website en handleidingen zijn niet eenduidig over herhaling van de belcyclus, 3 x, 5x Het voorbeeldnummer om te programmeren schept verwarring. Wel of geen landnummer, wel of niet een 0 van de 06..

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Vriendelijk en behulpzaam contact met het nodige advies. De levering is ook snel en prima verlopen.

• Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Goede begeleiding en snelle levering

Ik werd prima geadviseerd en kreeg de bestelling snel geleverd. De gebruiksaanwijzing is erg duidelijk.

Rustiger gevoel voor beide

Zowel voor mij als mijn moeder is het een hele geruststelling, mocht er iets gebeuren, weet steeds waar ze is, ik kan ze geruststellen via het alarm, en heel belangrijk met via gps haar steeds terug vinden.

goed!

Zeer goede ervaring

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? -geen antwoord-
  • Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Service en bijstand uitmuntend!

Had een alarm besteld, in de namiddag online betaald en de dag erna al thuis. Gebruiksklaar geprogrammeerd. Had een klein probleempje en had het teruggestuurd...kreeg onmiddellijk telefoon...niks aan de hand, was eigenlijk een misverstand van mijnentwege. Opnieuw de dag erna weer thuis zonder kosten. 👍👍👍

de service was top

ik heb de dekseltje van dit apparaatje niet kunnen vinden, ze hebben me meteen een nieuw dekseltje opgestuurd. de apparaat zelf heb ik nog niet ingesteld dus ik kan nog niet zeggen hoe het werkt.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Prima product, snelle levering, duidelijke instructies

De 2-wegs communicatie voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Snelle levering en duidelijke instructies maken het pakket compleet. Makkelijk in de bediening.

Veilig en vertrouwd

Fijn dat je geen centrale hoeft in te schakelen

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Goede en snelle verwerking. Kwaliteit okay.

Goede en snelle verwerking. Kwaliteit okay.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor zakelijk gebruik
  • Leeftijd N.v.t.

perfect

ga er nog 1 bestellen super makkelijk in gebruik

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Het zou handig zijn om een betere omschrijving te geven van het plaatsen van het gsm kaartje. Het blijkt nl dat je de houder een beetje moet verschuiven. Ook is het wenselijk met een foto aan te geven waar die microswith zit om aan of uit te zetten. U geeft aan dat eer iedere maand een test uitgevoerd moet worden. Als ik dan een alarm geef komen zon 10 tal personen aan 5 telefoon en 5 sms. Dit is bij een test niet de bedoeling. Verder ziet het produkt er degelikk uit en id de programering na enkele missers duidelijk en eenvoudi. Het apparaat heb kk nu in de test en gewenn i ngs fase ingezet bij mijn zuster van 84. Kn afwa hting van uw adviesemet vriendelijk groeten

• Welk product heeft u aangekocht? Senioren GSM

Goed alarm

Alarm doet wat ze beschrijven. Prima aankoop!

Super vriendelijk en erg behulpzaam

Ik had een seniorenalarm gekocht.de provider van het sim kaartje deed erg moeilijk.waardoor ik het alarm niet kon gebruiken.maar de hulp die ik kreeg van jullie was top.afgesproken dat ik alles zou opsturen zodat jullie alles inorde kon maken.binnen een paar dagen was het geregeld en het alarm deed het.ik kon ook altijd appe en werd met alles goed geholpen.kan iedereen jullie aanraden!!. Dankjewel!!!

Reageert vrijwel direct , top uitleg .

Pluspunten

Prima kwaliteit en correcte levering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Volgens afspraak juiste producten geleverd en sneller dan verwacht. Netjes goed verpakt zonder problemen. Erg tevreden over de service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De paniekknop die werkt heel goed. Mijn moeder heeft hem altijd om en je kan met haar praten als het nodig is. Zelfs in het buitenland. Ik was het oplaadkabeltje kwijt geraakt en ze sturen het voor niets weer op. Super service! Altijd behulpzaam als je ze belt!

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk (Tony) en behulpzaam

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Valalarm met SOS knop besteld, binnen 2 dagen geleverd. Gemakkelijk te installeren . Je moet gewoon de handleiding volgen, die in het Nederlands wordt meegeleverd. De SOS knop is wel,een beetje moeilijk om in te duwen voor mijn vader, maar na wat oefenen lukt het wel. Zeer tevreden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goede service! Via de website en telefoonnummer danwel via de mail heel goed bereikbaar. Ze helpen je heel graag.

Over Seniorenalarmen.be

Seniorenalarmen is vele jaren gespecialiseerd in de verkoop van seniorenalarmen voor iedere toepassing of het nou voor zelfstandig wonen of persoonlijke beveiliging is. Al onze seniorenalarmen werken zonder meldkamer en alarmeren direct familieleden en/of bekenden die u zelf vooraf eenvoudig programmeert . Wij bieden al onze seniorenalarmen aan zonder vaste maandelijkse kosten. U betaalt enkel de communicatiekosten via uw eigen vaste lijn of SIM kaart. Zie onze webwinkels: www.seniorenalarmen.nl www.seniorenalarmen.be