……….

plug and play

snelle levering en goede handleiding dus eenvoudig in gebruik, werkt ook op grotere afstand

• Leeftijd 56-65 jaar

Betrouwbaar personenalarm

Wij kochten het alarm met de polsband. Het in gebruik nemen van het alarm is niet zo gemakkelijk. Maar een hele goede helpdesk loodst u door de procedure. Dat kan zowel telefonisch als via WhatsApp. We hebben het alarm ondertussen meerdere keren getest en telkens deed het wat het moest doen. Het is wel spijtig dat de sprekende klok enkel in het Engels kan, maar dat nemen we er graag bij. De instelling van het niveau van het valalarm is wel lastig. Als het te gevoelig staat gaat het al af bij een lichte tik op de tafel bijvoorbeeld en als het te ongevoelig staat werkt het misschien niet bij een werkelijke val. Dat is dus even uitzoeken. Maar wij zijn in alle geval zeer tevreden.

bestelling, snelheid en contact, helemaal prima

bestelling, snelheid en contact, helemaal prima

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Gebruiksvriendelijk, eenvoudig in gebruik!

Makkelijk contact met de persoon met het alarm zonder dat zij iets moeten doen. Persoon met het alarm kan Makkelijk contact nemen met mantelzorger.

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Goed advies en snelle levering.

De meeste valalarmen hebben geen valdetectie. Het eerste alarm wat mijn moeder had was nu 7 jaar oud en de simkaart werd niet meer ondersteund. Advies gevraagd en gekregen en een nieuw model aangeschaft. Binnen 2 dagen ontvangen en simpel te installeren via de app. Erg tevreden en weer een hoop vrijheid voor mijn moeder en een veilig gevoel voor ons.

Moeilijk in installeren

Ik krijg het niet geinstalleerd. Om de app te installeren dat gaat nog maar om vervolgens de parameters in de app te installeren ,daar kom ik niet uit. Ik krijg steeds een foutmelding “kan geen contact make”

werkt prima

de handleiding voor het instellen is duidelijk. Het is wel veel werk. Verder zou in de handleiding het geschatte dataverbruik vermeld kunnen worden. Dit helpt bij de aanschaf van een sim/data kaart.

Werkt prima

Voldoet aan de verwachting, batterij is wel snel leeg

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Prima oplossing voor mijn moeder die nog zelfstandig woont!

Prima oplossing

• Welk product heeft u aangekocht? Persoonlijk alarm

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk alarm zonder abonnement.

Eenvoudige alarmknop die overal werkt zonder abonnement.

• Leeftijd 56-65 jaar

Niet aangekregen

Kocht begin deze maand een horloge voor mijn moeder. Nog steeds niets aangekregen!

slecht

ondanks de installatie zoals de beschrijving het aangeeft weigert de 4g polsknop middels de app actief te worden. De tijd wordt eveneens niet geïnstalleerd na half uur buiten te hebben gelopen.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor een bekende, bijv. buurvrouw

Uiterst trage levering

Ik kan nog helemaal geen oordeel geven, want het produkt is nog steeds niet geleverd. Als ik ooit nog iets bij jullie bestel wens ik uitdrukkelijk dat het niet meer komt per Bpost. Andere maatschappijen slagen er vlot in om te leveren binnen 24 uur na aflevering door de verzender, bij Bpost zal dit nu 4 dagen zijn (ze beloven nu te leveren volgende maandag).

• Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Bestelling teruggestuurd - geld meteen teruggekregen

Wij hadden een seniorenalarm voor onze (schoon)moeder besteld om er acheraf achter te komen dat ze via de thuiszorg een ander systeem moest hebben. We hebben het zonder problemen kunnen terugsturen. Hulde hiervoor. Het was alleen jammer dat de mogelijkheden via de (Nederlandse) thuiszorg niet op de website vermeld stonden. Dit had het heen- en weersturen kunnen besparen.

Mooi eenvoudig alarm horloge

Snelle levering. Mooi eenvoudig alarm horloge. Makkelijk te bedienen. Installatie is niet eenvoudig, ben bij de phonehouse geweest voor de Sim installatie en de prepaidkaart. Thuis hebben we nog behoorlijk wat tijd nodig gehad om het alarm werkend te krijgen.

• Leeftijd 46-55 jaar
  • Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

heel goed en correct geholpen

met julie werken was een leuke ervaring in een woord prachtig !!!

Geweldige service

Had een alarm besteld waar mijn moeder niet mee overweg kon. Met een telefoontje werd dit opgelost. Geweldig.

geweldig apparaat die alarmkno

Snel en eenvoudig te bestellen. Ook de gebruiksaanwijzing was duidelijk.

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Snelle levering en gemakkelijk te bedienen

Goede hulp

Helpdesk was zeer behulpzaam bij het vinden van een oplossing voor mijn verbindingsproblemen met het alarmapparaat. Toen dat toch niet lukte zonder problemen het apparaat retour kunnen zenden en het aankoopbedrag teruggestort gekregen.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? N.v.t.
  • Leeftijd N.v.t.
  • Welk product heeft u aangekocht? Alarmknop

wij zijn tevreden

Doet het goed. Ook op wat grotere afstand in huis.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor een bekende, bijv. buurvrouw

Nutteloze aankoop

Het meest nutteloze toestel dat ik al gekocht heb in mijn leven. De App erkend het toestel maar het enigste wat je ermee kunt doen is via de app telefoneren naar het uurwerk en dat is niet de bedoeling, het is het uurwerk die moet kunnen alarm slaan naar de app toe. De noodnummers die je erin opslaat blijven niet opgeslagen ook al krijg je de melding dat ze opgeslagen zijn. Vrijdag geleverd en dagen vanalles geprobeerd. Dinsdag valt mijn vader en heb ik hem pas uren later thuis gevonden, resultaat is afvoeren naar ziekenhuis en een rugoperatie. Mocht het uurwerk functioneren zoals men beweerd dan had ik mijn vader vroeger kunnen helpen. Oja, ook al opgemerkt is dat de batterij na 7 uur leeg is ………. Je mag dus niet te lang slapen voor je het moet heropladen. Eindresultaat is zo’n 190 euro voor de prullenmand …………….

Top product

Zeer goede begeleiding

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Over Seniorenalarmen.be

Seniorenalarmen is reeds vele jaren gespecialiseerd in de verkoop van SeniorenAlarmen voor iedere toepassing of het nou voor zelfstandig wonen of persoonlijke beveiliging is. Al onze SeniorenAlarmen werken zonder meldkamer en alarmeren direct familieleden en/of bekenden die u zelf vooraf eenvoudig programmeert . Wij bieden al onze SeniorenAlarmen aan zonder vaste maandelijkse kosten. U betaalt enkel de communicatiekosten via uw eigen vaste lijn of SIM kaart. Zie onze webwinkels: www.seniorenalarmen.nl www.seniorenalarmen.be www.123-track.be www.alarme-senior.fr