Snel geleverd, alles duidelijk

Ook bedankt voor het voorprogrameren van 3 nummers. Uitvoerig getest, alles werkt naar behoren. Dank voor de toegevoegde gebruiksaanwijzing

Heel klantvriendelijk

Polsknop werd de volgende dag al geleverd. Wij kregen hem niet goed geprogrammeerd, dat werd toen voor ons gedaan, ondanks dat het al in de avond was. Fantastische service!

• Leeftijd ouder dan 65 jaar
  • Welk product heeft u aangekocht? N.v.t.

Goede aankoop

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? N.v.t.
  • Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Snelle bezorging, lastig te installeren.

Vooraf drie nummers doorgegeven zodat het bijna een kwestie zou zijn van simkaart er in doen. Helaas was de werkelijkheid anders en koste het installeren echt meer tijd. En zijn de nummers er door onszelf ingezet. Installeren niet heel gebruiksvriendelijk.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? -geen antwoord-
  • Leeftijd -geen antwoord-
  • Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Beste, toestel was door ons geprogrammeerd, net nagekeken in ons systeem. Dus eigenlijk moest er alleen een actieve SIM kaart zonder PIN code worden ingestoken. Nu je zegt dat je het alarm 'opnieuw' hebt geprogrammeerd en dit vormt uiteraard geen probleem. Je had ons natuurlijk ook kunnen bellen en dan hadden we je heel graag verder geholpen. Ook op de website vind je een instructie filmpje ivm de programmatie en het gebruik. Het SeniorenAlarmen-team.

Het product ziet er goed uit en makkelijk te bedienen en wijzigen

Allen jammer dat er geen armband versie van is of andere accessoire

Uitstekend!

Paniekknop voor mijn moeder van 83 jaar aangeschaft omdat zij zelfstandig woont. Onze telefoonnummers hebben wij vooraf al laten installeren. Bij het Kruidvat een prepaid Simkaart gehaald. Paniekknop werkt uitstekend!

Goed!

Goed product

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor een bekende, bijv. buurvrouw
  • Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Uitstekend product, uitstekende service.

Wij hebben een senioren noodknop besteld op vrijdag en deze werd zaterdag al bezorgt. Twee maal telefonisch contact gehad en uitermate goed, vriendelijk, snel en adequaat geholpen met een niveau die je helaas nog maar zelden ziet! Dit is voor mij de eerste keer dat ik een recensie schrijf omdat ik niet snel onder de indruk ben. Maar dit is meer dan de moeite waard als je zo tevreden bent. Product snel geleverd, netjes verpakt, goeie uitleg en omschrijving en werkt top. Makkelijk om te programmeren en uiterst gebruiksvriendelijk. En nogmaals hulp is binnen hand bereik, met dit apparaat maar ook door de telefonisch hulp die geboden wordt.

Gewoon goed!

Product doet wat ze zeggen. Telefonische assistentie gevraagd en gekregen, was op 5 minuten ingesteld.

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Nog niet in gebruik kunnen nemen!

U schrijft in uw gebruiksaanwijzing: Eenvoudige programmering. Niet dus. Sim kaart schijnt alleen per internet te bestellen zijn. Niet duidelijk of het een pre card ( belminuten zijn na een maand verlopen) of abonnement moet zijn ( goedkoopste 2,50€ p.m.) Ik heb al een gsm. Een nieuw nummer of behoud van nummer? Voor mij niet duidelijk. Conclusie: ik moet op mijn zoon wachten voordat ik er verder mee kan.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Beste, best een vreemde reactie. Misschien ons even bellen, zijn steeds bereikbaar om te helpen. Wat betreft jouw opmerkingen toch volgende reacties. Toestel is eenvoudig te programmeren maar je had ook de mogelijkheid om het toestel kosteloos door ons te laten programmeren voor de verzending. Dat SIM kaarten alleen via internet zouden te bestellen zijn, wie heeft je dat verteld? Geen telefoon winkel in de buurt? Prepaid of abonnement staat toch wel uitdrukkelijk beschreven op de site : beide kunnen. Volgens mij zijn belminuten ook niet binnen de maand vervallen.... en dat je al een GSM hebt doet hier toch niet terzake? Nu mocht jouw zoon er niet uitkomen dan mag hij ons bellen en zullen we hem met plezier verder helpen. Het SeniorenAlarmen-team

mooi product, snelle levering, goede uitleg dmv instruktie filmpje

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Snelle levering. super geholpen met installeren via chat

Heb het Alarm voor onze moeder gekocht, we kwamen er niet helemaal uit met het installeren maar via de Chat functie en YouTube hebben we het alarm goed in kunnen stellen. We raden een ieder die maar twijfelt aan om het te doen, werkt perfect en geeft rust aan zowel de ouderen als degene om hen heen!

Echt een aanrader

Zeer snelle levering. Bereikbaarheid bij vragen ook op zaterdagavond! Handleiding is duidelijk, kleine aanpassing voor wijzigen alarmvolume in handleiding is handig. Testen verliepen goed. Dus denk dat ouderenalarm goed voldoet!

• Leeftijd N.v.t.

Rapidité et efficacité

Je suis très satisfait des contacts en français (merci). Très sérieux, très rapide et très efficace. J'ai obtenu toutes les réponses souhaitées à mes questions. SAV immédiat. je réponds aux questions ci-dessous ici car en "français" l'onglet des choix n'est pas actif 1. pour ma femme 2. 56 ans 3. bouton alarme SOS (nouveau modèle bracelet montre)

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? -geen antwoord-
  • Leeftijd 46-55 jaar
  • Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Werkt. Perfekt

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Correcte levering en goede beschrijving

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Voldoet aan de gewenste oplossing.

NVT

uitstekenden service

veel geduld, vriendelijk te woord gestaan, goed geadviseerd

• Welk product heeft u aangekocht? Persoonlijk alarm

Ideaal voor mensen die niet bij zorgorganisatie zijn of wonen

Dit alarm is echt ideaal voor mijn moeder die voortaan alleen woont. Mijn moeder heeft nog geen andere hulporganisatie nodig dus indien nodig maakt ze alarm en komt de hulp vraag bij mij of zus binnen!

• Welk product heeft u aangekocht? Alarmknop

Ziet er leuk uit. Handig klein.

Prima alarm. Snel geleverd vanuit België volgende dag in Nederland. Vriendelijk en snel geholpen met de instellingen . Hij werkt perfect ben er erg blij mee. Geweldig bedankt dikke tien.

• Leeftijd 56-65 jaar

Zeer hulpvaardig

Apparaat al na 1 dag ontvangen en super veel hulp gekregen bij de installatie, ook al was het nieuwjaarsdag! Apparaat werkt perfect, iedereen wat gerust nu.

Goed, snelle levering.

Minpuntje: voor valalarm heb je alleen bel/sms tegoed nodig. Voor uitpeilen positie heb je geen mb's nodig. Misschien ergens duidelijk vermelden.

• Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Matige geluidskwaliteit

Alarm werkt redelijk goed maar helaas is de kwaliteit van het geluid aan de matige kant.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Goede levering en beschrijving erbij

Duidelijke omschrijving bijgevoegd.

Prima en betrouwbaar bedrijf

Je kunt ze altijd mailen en je krijgt altijd antwoord. Ook staan ze je bij om problemen op te lossen. Ik heb er geen enkele klacht over.

Over Seniorenalarmen.be

Seniorenalarmen is vele jaren gespecialiseerd in de verkoop van seniorenalarmen voor iedere toepassing of het nou voor zelfstandig wonen of persoonlijke beveiliging is. Al onze seniorenalarmen werken zonder meldkamer en alarmeren direct familieleden en/of bekenden die u zelf vooraf eenvoudig programmeert . Wij bieden al onze seniorenalarmen aan zonder vaste maandelijkse kosten. U betaalt enkel de communicatiekosten via uw eigen vaste lijn of SIM kaart. Zie onze webwinkels: www.seniorenalarmen.nl www.seniorenalarmen.be