Retour gestuurd

Al even geleden retour gestuurd,omdat hij de afstand van ontvangst niet haalde

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Toestel is door ons nagekeken en werk perfect. Uiteraard weten wij niet over welke afstand jullie spreken. Dit is ook zoals op de site beschreven afhankelijk van de constructie van de woning en dergelijke. Dit toestel bevat geen SIM kaart en is dus hoofdzakelijk gemaakt voor het verwittigen van iemand in dezelfde woning in geval van nood. Het SeniorenAlarmen-team

Geeft een veilig gevoel

Redelijk snelle levering, werkt goed, niet lastig te installeren

duidelijke uitleg

Werkt geweldig...goede duidelijke uitleg

• Welk product heeft u aangekocht? Persoonlijk alarm

snelle levering en product voldoet vooralsnog aan de verwachting

ok

ok

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? N.v.t.
  • Leeftijd N.v.t.
  • Welk product heeft u aangekocht? N.v.t.

goed en simpel werkend apparaat

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor mijzelf

Makkelijk

Geen poespas, batterijen erin en het werkt Ideaal voor in en om het huis

Prima snelle levering

(Voor ons) was het nog wel even een klusje om alles te instaleren/simkaart ontgrendelen/account maken etc maar mogelijk ligt dat aan ons Er zat een duidelijke handleiding bij en zi nodig konden we ook bellen Maar het is gelukt en werkt vior zover we hebben getest prima

Een woord ideaal

Was op zoek naar een seniorenalarm zonder veel poes pas dit is echt een perfect toestel. Top!!!

• Leeftijd 56-65 jaar
  • Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Niet alle functies werken naar behoren

Na wat problemen met de handleiding en bediening van de knop heeft seniorenalarmen.be me gecontacteerd en is het probleem verholpen. De alarmknop doet wat het moet doen.

• Leeftijd 56-65 jaar
  • Welk product heeft u aangekocht? Alarmknop

Beste Birgen, wij hebben jou zelfde dag een mail gestuurd met meer uitleg. Het ging namelijk mis bij de bevestiging van de wijziging. Je kon ons uiteraard ook steeds bellen dan was dit 'probleem' binnen de minuut geregeld. Hebben jou voor de zekerheid opnieuw een mail gestuurd met de oplossing. Hopelijk loop t het nu naar wens. Met vriendelijke groeten, Seniorenalarmen.be

Kan hem niet aan de praat krijgen

Ik heb drie mensen gevraagd. Ze hebben het no naar het alarm gsmst Maar ik krijg geen contact. Hij zoemt en trilt maar krijg geen contact.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor mijzelf
  • Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Mieke, vreemde reactie, met hij zoemt en trilt weten wij jammer genoeg niets meer. Echter zijn we 6 dagen per week van 9 tot 21 uur telefonisch bereikbaar om hulp te bieden bij de installatie en dat doen we met veel plezier. Wat ik denk is dat er nog een probleem is met jouw simkaart. Heb je de pin code uitgeschakeld en is de simkaart wel degelijk geactiveerd? Wat ook nog steeds zou kunnen is dat je ons alarm met de simkaart even toestuurt dan stellen wij alles voor jou in, zonder probleem. Kort gezegd, we zullen hem altijd voor jou aan de praat krijgen maar dan moeten we wel de kans krijgen om dit voor jou te regelen. Dus geef gerust een seintje. Met vriendelijke groeten, Het SeniorenAlarmen-Team

Had gewoon een vraagje waarom het alarm niet werkte. Zonder aarzeling werd ik geholpen en werd het alarm op afstand gwprogrammeerd. En in een keer werkend! Zeer tevreden, na 2 succesvolle aankopen. Dank je wel Seniorenalarm

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Na telefoontje apparaat kunnen installeren met de gebruiksaanwijzing wat lastig.

Met de gebruiksaanwijzing was het voor mij niet helemaal duidelijk hoe het apparaat moest worden geïnstalleerd maar na een telefoontje was het helemaal duidelijk.

• Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Vlotte levering. Eenvoudig te plaatsen.

Snelle levering. Verpakking Ok. Goede gebruiksaanwijzing. Zaak eveneens telefonisch bereikbaar.

Geweldig alarm

Voor mijn beide schoonouders 92 en 94 een senioren alarm aangeschaft. het werkt erg makkelijk, simkaart installeren en ze kunnen het gaan gebruiken. Het geeft hen een veilig idee en ook meer vrijheid terug. Waar ze ook zijn ze kunnen altijd alarmeren en je krijgt gelijk bij de melding te zien waar ze zijn., en je kunt direct met hen spreken, het is goed verstaanbaar. Ik zou zeggen een echte aanrader!

• Welk product heeft u aangekocht? Alarmknop

Prima levering en goede artikelen

De levering was snel en goed. De spullen zaten netjes verpakt en we konden heel eenvoudig alles installeren door de uitstekende apart bijgeleverde Nederlandse handleiding. Alles werkte direct goed en zoals verwacht! Kortom een aanrader.

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Service, prijs en kwaliteit zeer goed

Snelle levering. Duidelijke handleiding. Bij installatieproblemen kan men iemand bereiken via een gsm nummer en krijgt men deskundig advies. Over het product zelf ben ik ook heel tevreden.

• Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Goed product en goede hulp bij installatie.

Alles in orde

Het alarm werkt perfect. Enkel spijtig dat dit met 3 soorten "deurbel" geluiden werkt dit is soms verwarrend omdat je niet weet of het iemand aan de deur is of het alarm.

• Leeftijd 46-55 jaar
  • Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Snelle levering en prima werking

De bestelling kwam binnen 2 dagen binnen en alles werkte in één keer. Het instellen is even werk, maar met de handleiding is het niet erg moeilijk. Alleen het verwijderen van de pincode van de simkaart is niet met elk toestel even eenvoudig. Het valalarm werkt heel nauwkeurig en de spraakverbinding is prima. Zelfs mijn slechthorende moeder kan zonder problemen een gesprek voeren.

Doelgerichte hulp voor senioren

Heel brede keuze. Snelle en uitvoerige info op vragen. Goed bereikbaar - ook telefonisch

Zeer goede ervaring

Gebruik voor professioneel

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? N.v.t.
  • Leeftijd N.v.t.
  • Welk product heeft u aangekocht? N.v.t.

Het alarm heeft het leven van mijn schoonvader gered

Mijn schoonvader had om 5 uur 's middags het alarm omgedaan. Rond 11 uur 's avonds ging het alarm af. Omdat haar vader niet antwoordde, maar ze wel de tv hoorde, is ze er direct heen gegaan. Ze vond hem op de grond, bewusteloos door suikertekort. Hij heeft diabetes. Direct de ambulancedienst gebeld die hem geholpen hebben. Het gaat nu weer goed met hem, maar als hij het alarm niet had gehad, was dit heel anders afgelopen. Tip; we hebben moeten zoeken naar een horlogebandje op internet omdat hij het aan zijn pols wil dragen. Het zou service zijn dat dit soort bandjes als optie mee besteld kunnen worden.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

komt de gemaakte afspraak na

duidelijke vertaling ook voor mij zelfs nog duidelijk te begrijpen. Had geen extra hulp meer nodig!

• Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Zeer goed, op een pintje na

Telefonisch contact gehad vooraf. Ik ben uitstekend te woord gestaan en goed geadviseerd over de aanschaf. Echter, een punt van kritiek ten aanzien van de track and trace van de bestelling. Helaas is deze alleen in het Frans waardoor de informatie niet goed te volgen was. Ik ben Nederlander en heb de bestelling gedaan vanuit Nederland. Over het algemeen is de beheersing van het Frans in Nederland zeer beperkt. Je zou van een Belgisch bedrijf verwachten dat dergelijke informatie ook in het Nederlands beschikbaar is.

• Leeftijd 46-55 jaar

Esdoornstraat 52 8300 Knokke-heist

Over Seniorenalarmen.be

Seniorenalarmen is reeds vele jaren gespecialiseerd in de verkoop van SeniorenAlarmen voor iedere toepassing of het nou voor zelfstandig wonen of persoonlijke beveiliging is. Al onze SeniorenAlarmen werken zonder meldkamer en alarmeren direct familieleden en/of bekenden die u zelf vooraf eenvoudig programmeert . Wij bieden al onze SeniorenAlarmen aan zonder vaste maandelijkse kosten. U betaalt enkel de communicatiekosten via uw eigen vaste lijn of SIM kaart. Zie onze webwinkels: www.seniorenalarmen.nl www.seniorenalarmen.be www.123-track.be www.alarme-senior.fr