Tevreden met de aankoop

• Welk product heeft u aangekocht? N.v.t.

Vlotte levering en handige installatie

Vlotte levering en vlotte installatie.

• Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Dankzij Seniorenalarmen kreeg mijn papa een tweede kans!!!!

Beste mensen van Seniorenalarmen, Rond de jaarwisseling kochten wij bij jullie een 2 wegs Paniekknop voor min papa die nog zelfstandig woont. Nog geen 3 maanden later bleek dit de beste aankoop van ons leven te zijn geweest omdat we dankzij jullie systeem onmiddellijk gealarmeerd werden dat papa ongelukkig gevallen was. Dankzij jullie systeem kon er tijdig medische hulp geboden worden en is alles nu terug o.k. met mijn papa die nog steeds zelfstandig woont. Ik wou deze info graag met jullie delen in de hoop andere mensen te inspireren Danku, danku, danku!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed , eenvoudige instalatie

Vind het geluid op het alarm erg zacht , ouderen zijn vaak slechthorend.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

we hebben het terug gestuurd omdat ze overleden is nooit geopened

niet echt leuk , pakje hebben wij ontavngen maar nooit open gedaan omdat we het gevoel hadden dat ze door de ernst van de ziekte niet uit het hospitaal zou komen zoals gepland.dat is ook niet gelukt ik heb het ongeopend terug gestuurd na drieweken ,kreeg te horen overtijd u pakje ligt op u te wachten heb je dan al niet genoeg problemen , kan begrijpen als het pakje is open geweest maar in dit geval niet Ik hoop dat ze er gelukkig mee zijn en dat ze nog eens geld aan verdienen , wij zijn ze kwijt want ze is overleden

• Welk product heeft u aangekocht? Alarm Ouderen

Gewoon prima

Ik heb dit valalarm gekocht voor mijn dochter van 22 die kampt met PNEA aanvallen (lijkt op epilepsie). Voordat ik hem kocht had ik nog een paar vragen die allemaal uiterst vriendelijk en deskundig beantwoord werden. De service bleek al uitstekend te zijn! het instellen van het alarm bleek, na enig proberen, kinderlijk eenvoudig. Inmiddels is het alarm in gebruik en werkt uitstekend, je kunt praten met de omstanders en ook de locatie komt feilloos door. Af en toe, als mijn dochter een heftige beweging maakt is er vals alarm maar dat is eenvoudig op te lossen door even op de knop te drukken. Ze moet er wel om lachen. Voor haar is het een vergroting van haar vrijheid, voor ons een hele geruststelling. De polsband wordt het meest gebruikt, mensen vragen zich af of het een hippe sportwatch is... Kortom, een hele goede aanschaf.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? -geen antwoord-
  • Leeftijd Jonger dan 25 jaar
  • Welk product heeft u aangekocht? Valalarm

Correcte aankoopervaring van begin tot eind.

Bij het testen van de knop onstonden er wat problemen, helpdesk gebeld tijdens de avonduren en zeer correct geholpen. Instructies die duidelijk vermeld zijn niet door iedereen correct opgevolgd. Knop werkt prima. Enige minpuntje vind ik de korte oplaadkabel en het ontbreken van een stekker om deze te verbinden met het stroomnet.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Verrast door de service en betrokkenheid

Zeer snelle en persoonlijke benadering na vraag via e-mail. Correcte en snelle levering.

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor een bekende, bijv. buurvrouw

top!

Het voorprogrammeren van de 3 telefoonnummers is een goede service!

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Duidelijke uitleg om alles aan de gang te krijgen. En doet het perfect nu. En het is fijn dat je terug kunt praten tegen diegene die op alarm heeft gedrukt.

geweldig

ik ben nu minder angstig

Excellent!

Vlotte levering, degelijk product

werkt fantastisch

fijn dat de oproepnummers al op voorhand worden geprogrammeerd

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Een heel goed en simpel apparaat, telefonisch nog wat informatie ingewonnen en werd hier netjes later over terug gebeld, TOP

• Welk product heeft u aangekocht? Alarmknop

Nadat ik even vast liep in het programeren van de nummers heb ik telefonisch contact gezocht met Seniorenalarmen. Dit was op een zaterdagmiddag. Op zich al uniek dat de hulplijn van van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar is en dat 6 dagen per week. De oproep werdt gelijk beantwoord en we hebben de stappen even door genomen die ik inmiddels al een keer doorlopen had. Toen dit niet het gewenste resultaat op leverde hebben we een nieuwe afspraak afspraak gemaakt in de avond. op het afgesproken tijdstip werd ik gebeld en hebben ze op "afstand" de zender geprogrammeerd. Dit alles op een professionele vriendelijk manier van communiseren.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Eenvoudig in gebruik en opzet

Klein toestel dat eenvoudig is in gebruik en om te programmeren.

Goed product

Ok zonder meer.

Beveiliging voor ons personeel

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor zakelijk gebruik

Snelle goede service

Goed geholpen en snel verzonden

Ok

Werkt zoals beschreven

• Welk product heeft u aangekocht? N.v.t.

Tevreden, geeft een veiliger gevoel

Gekocht voor men ouders, geeft toch een beter gevoel dat ze op een knop kunnen drukken wanneer ze in nood zijn. Toestel is misschien niet het mooiste maar dat lijkt me nu ook niet het belangrijkste, de werking is gewoon goed en eenvoudig.

• Welk product heeft u aangekocht? Paniekknop 2 wegs communicatie

Zoals gewoonlijk weer perfect geleverd

Sinds enkele jaren koop ik voor ouderen bij SeniorenAlarm. Altijd naar tevredenheid. Je krijgt goed advies en je hebt een prima ondersteuning mocht er iets mis gaan. Bij dit bedrijf zit je goed. Zeker een aanbeveling!

• Voor wie heeft u het alarm aangekocht? Voor een bekende, bijv. buurvrouw

Ok

Mooi product en werkt zoals beschreven

• Welk product heeft u aangekocht? N.v.t.

Ik moet zeggen prima verzorgde levering en stipt geleverd zoals het beschreven is op de site

• Welk product heeft u aangekocht? Persoonlijk alarm

Goed product

Doet wat ze beloven!

Esdoornstraat 52

8300 Knokke-heist

Over Seniorenalarmen.be

Seniorenalarmen is reeds vele jaren gespecialiseerd in de verkoop van SeniorenAlarmen voor iedere toepassing of het nou voor zelfstandig wonen of persoonlijke beveiliging is. Al onze SeniorenAlarmen werken zonder meldkamer en alarmeren direct familieleden en/of bekenden die u zelf vooraf eenvoudig programmeert . Wij bieden al onze SeniorenAlarmen aan zonder vaste maandelijkse kosten. U betaalt enkel de communicatiekosten via uw eigen vaste lijn of SIM kaart. Zie onze webwinkels: www.seniorenalarmen.nl www.seniorenalarmen.be www.123-track.be www.alarme-senior.fr