Leuke kwalitatief goede kleding voor een aantrekkelijke prijs

Overzichtelijke website, snelle levering!

Snelle levering en goede service

Twee maten van een kledingstuk besteld, was de volgende dag al in huis en één maat retour gestuurd ook gelijk geld retour op mijn rekening. Dat is pas service!

Snelle levering van goede produkten

Wel jammer dat er niet meer xxl maten zijn. Broeken zijn geweldig

Leuke kleding en snelle levering

Super leuke kleding

Ik heb recent voor de 1e keer een bestelling geplaatst, waarvan 3 van de 4 dingen in 1 maat en had verwacht dat ik wel iets terug zou moeten sturen maar alles zat perfect. Ik krijg leuke reacties op de kleding. Snelle levering, na 2 dagen had ik alles in huis. Ik ga zeker vaker bestellen.

Slechte kwaliteit en service

Let op! Na retour zijn de bezorg/retourkosten voor eigen rekening.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Retour sturen is bij ons gratis. Hiervoor kunt u het bijgeleverde antwoordnummer gebruiken. Dit zit bijgesloten in de doos. Alleen SALE artikelen zijn niet gratis retour te sturen. Hiervoor kun je indien gewenst wel het gratis antwoordnummer gebruiken, maar dan brengen we 5 euro portokosten in mindering. Met vriendelijke groet, Kenza Moda

TOP

al veel kleding in huis van jullie ,en alles even mooi en passend ,erg tevreden . Kom geregeld kijken naar weer wat nieuws of sale producten ,ook prima .

Prachtige kwaliteit kleding!

Alles voldoet aan mijn verwachting, zelfs meer dan dat.

Inmiddels 7 artikelen gekocht en maar 1 retour. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Kleding staat goed beschreven, maten kloppen en alles is in het echt nog mooier dan op de site.

Top winkel

Erg leuke mooie kleding. En goede service. Je hebt de kleding vlot in huis Ik ben echt blij met kenza. Als net vijftiger heb ik mijn kleding zaak gevonden!!

Fijne webwinkel

Superleuke kleding en niet duur! Al vaak wat besteld en hoef bijna nooit iets terug te sturen,zeer tevreden!

De bestelling was super gegaan, mooie internet site

Altijd goed.

Als je eenmaal je maat weet, hoef je ookniet meerdere stukken te bestellen, dan past het gewoon altijf

Leuke kleding , goede service Netjes en vlot geleverd

Leuke kleding en betaalbaar

Prima kleding. Zeker voor de prijs. Heerlijk om af en toe de kast aan te vullen. Bestel vaker een paar dingen met de intentie ook wat terug te sturen. Tot nu toe is er weinig terug gegaan Vooral de jurken en t-shirts. Bij de broeken heb ik wel even moeten zoeken welke bij mijn lijf het beste zit.

Pas geleden voor het eerst besteld,vrolijke printjes en jurkjes. Helaas had ik de jurk iets te groot besteld (mijn fout)maar het is heel snel en netjes opgelost. Zou het zeker aanbevelen.

Mooi kleding, snelle levering en snelle retour verwerking

Moie kleding van goede kwaliteit. Wordt altijd snel geleverd, maar ook wordt de retourzending snel verwerkt. Dus snel geld terug.

koop graag bij jullie

Mooie kleding en zeer snelle levering en afhandeling!!

Super snel levering en retour afhandeling

Goede en snelle service

Fijne site

Leuke mode, snelle levering

Leuke betaalbare collectie, net anders.

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit

De levering van je bestelling is altijd snel, de kleding komt overeen met de foto's en na een retourzending zeer snel je geld op je rekening. Bestel al wat jaartjes en andere bedrijven kunnen qua service en snelheid een voorbeeld nemen.

mooie kleding voor een mooie prijs!

Ik bestel al lang bij Kenza en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Duidelijke site, snel geleverd en leuke kleding!

Tevreden over mijn aankoop en vlotte levering

Mooie stijl,vlotte bezorging leuke prijs.

Gevarieerde stijl. Ieder seizoen toch net even anders maar wel herkenbaar.