Altijd wel wat leuks voor mij.

Fijne winkel, snelle levering en bij retour snel geld terug. Ik koop al verschillende jaren bij Kenza hopelijk mag dit nog lang zo blijven. Elke week even spieken of er wat voor mij bij zit.

Super fijne winkel

Leuke kleren snelle levering

Berijkbaar

Berijkbaar

Al meerdere keren bij Kenza besteld, bijna altijd goed en wanneer het retour moet is dit geen probleem, retouren zijn snel verwerkt

Zeer leuke kleding tegen een goede prijs

Al vaak besteld en altijd goed verzorgd ontvangen. Ik ben heel blij met deze webshop dit is ook één van mijn favoriete shows

Veel keus en snel geleverd

Was op zoek naar een zilverkleurige riem. Slechts 1 lengtemaat, waar omdat het gevlochten materiaal is, past hij altijd.

Online fijn shoppen met Kenza

De online winkel gevonden via facebook. Je kan er fijn shoppen. De bestelling wordt snel en netjes verstuurd. Zeer tevreden!

Leuke betaalbare kleding.

Alleen bij de Shirts heb je vaak dat t aan de kraag niet goed zit.. dan flapt er een kant . maar voor de rest altijd leuk zittend spul

Snelle levering mooie kwaliteit kleding

Ik ben een erg tevreden klant

Snelle levering.

Wat ik bestel pas ook goed, krijg altijd de kleding die ik bestel.

Super goede service

Klacht over een gedragen broek, na dat ik mijn broek gewassen had zag ik bij het strijken de druk fout in de stof. Deze klacht gemeld bij de klantenservice. De volgende dag had ik een nieuwe broek. Top service

Snelle levering en goed retour beleid.

Snel geleverd en makkelijk retourneren.

Hele goede service. Netjes mijn geld terug gekregen.

Goede ervaring

Duidelijke site, snelle en nette levering Prijs/kwaliteit verhouding prima

Altijd leuke kleren die perfect zitten

Al jaren bestel ik mijn kleding bij Kenza. De prijs is prima en de kwaliteit is goed. Heb je toch een artikel met loslatende stiksels of andere mankementen dan krijg je snel je geld terug. Kortom prima bedrijf waar ik graag online shop.

Altijd goede service

Leuke kleding. Pasvorm super voor mij . Snelle bezorging

Mooie mode voor een mooie prijs

Mooie kleding voor een mooie prijs en snel bezorgd

mooie kleding super services

super

Top!!

Altijd netjes verpakt, en als je belt met een vraag wordt je vriendelijk te woord gestaan. Pasvorm zoals aangegeven op de site klopt. En heel belangrijk leuke kleding!! Alleen heel jammer dat Kenza nog niet met Klarna werkt. Mvg.

Heel tevreden

Alles snel geleverd en de retouren snel afgehandeld!

Iets grotere maten , zou voor mij fijn zijn. Alle blouse enz zijn altijd 1 maat

Snelle levering en hele goede kwaliteit kleding

Jammer

Ik heb een aantal weken een broek met shirt bij jullie besteld. Alleen zat er in het shirt een klein gaatje. Maar omdat ik een 12.5 jarige bruiloft had en de kleren voor deze gelegenheid gekocht had heb ik het niet retour kunnen sturen omdat het tekort dag was en ik dan niet optijd een nieuw shirt zou hebben.

Snelle levering en netjes ingepakt Toppy.

Super snel en leuk verpakt

Mooie kwaliteit leuke betaalbare kleding