Jeroen Konings is een bijzonder behulpzame werknemer die dadelijk alle hulp aanbiedt.

Mijn warmtepomp werkt niet meer. Jeroen is iemand die me vanaf het eerste moment geholpen heeft. We zijn inmiddels een heel eind op weg en hij zorgt ervoor dat de juiste onderdelen opgezonden zullen worden. Ik ben zeer tevreden over deze klantvriendelijkheid! Bert

Veel kennis van zaken

De eerste reactie liet even op zich wachten (wellicht als gevolg van de vakantie-periode) maar inhoudelijk veel nuttige informatie en tips gekregen. Ze leveren dus niet alleen spullen maar ook kennis. Na de eerste reactie een snel vraag en antwoord spel.

Goed opgelost.

In eerste instantie was men niet bereikbaar. Vervolgens is via de mail en telefonisch contact alles zeer goed opgelost. Zeker ook omdat de monteur precies kon vertellen welk type ik nodig had. Al met al prima service.

Met verkoper Jeroen positief

Algemene indruk van het bedrijf is rommelig en administratief niet op orde.

Een communicatie zoals het moet, bedankt

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Geweldig geholpen !

Ik had de verkeerde transformer voor mijn zwembadpomp besteld. Hierover contact opgenomen, en geholpen door Colin. Eerst foto's gestuurd, maar dit was toch niet duidelijk. Toen werd mij gevraagd mijn pomp en de transformer terug te sturen, zodat ik alsnog de goeie transformer kon krijgen. Deze is gelijk naar mij opgestuurd, en werkt super ! Dit alles vlak voor zijn vakantie. Ik ben geweldig geholpen en zal hier zeker mijn zwembadbenodigdheden bestellen.

Onjuiste product

Had een transformator voor de intex filterpomp 604 gs besteld maar krijg een transformator van de 636 gs toegestuurd met sticker van de 604 gs . Gebeld maar de klantenservice kan je niet verder helpen en er word doodleuk gezegd bel morgen maar terug er is niemand meer die iets kan ook de technische dienst weet dit niet . En bedankt hij gaat mooi retour en heb ergens anders een nieuwe besteld . Hier bestel ik niet meer .

Helaas zitten er een paar foute stikkers op de artikelen in ons magazijn. Dat is onvermijdelijk als je tienduizenden artikelen hebt liggen. De betreffende collega is inmiddels niet meer in dienst bij ons. Dat was een 'hulpkracht' van Tempo-Team waar helaas wel meer klachten over kwamen. Onze welgemeende excuses en wij hopen dat dit soort antwoorden in de toekomst niet meer naar onze klanten worden gegeven maar dat er gelijk een oplossing komt.

Mooi aanbod en goede prijs.

Hier vond ik de juiste skimmer voor het zwembad. De bestelling ging vlot en de leveringsinformatie was correct.

Bedankt voor uw positieve woorden.

Goed meegedacht met vinden van kapotte onderdeel.

Wij heten niet voor niets DeZwembadspecialist. Wij zijn meer dan een internet dozenschuiver. Wij proberen zoveel mogelijk mee te denken met de klant voor het zoeken naar een passende oplossing. En gelukkig lukt dat meestal wel. Bedankt voor u goede beoordeling.

SNELLE LEVERING . PERFECT

SNELLE LEVERING.

Dank voor uw positieve woorden.

In 1 zin.? in 1 woord: Waardeloos

21 6 19 bestelling gedaan 2x contact opgenomen beide keren verteld het word nu verzonden later was er toch iets niet op voorraad stuur dan iig hetgeen op wat WEL op voorraad is maar nee nu 10-7-19 bericht bestelling is klaar voor verzending. Heb het inmiddels al lang binnen via andere weg dus ze krijgen het sneller retour dan dat ze verzenden.

Goede snelle levering en goede kwaliteit

Goede snelle levering en goede kwaliteit

Gewoon goed. Online besteld snel in huis. En goed betaalbaar zwembadverwarming elders 180€ hier 120👍🏻

Sneller levering & beraling

Artikelen waren na 1 werkdag in huis. Keurig verpakt, 1 artikel was open maar er ontbrak niks.

negatief

ik heb een bestelling gedaan op19/06/2019 en heb 74,20 euro betaalt en nog steeds niets aangekregen.Telefonisch niet bereikbaar?

Niet geleverd ondanks mededeling.

Ik ga naar het track aan tracé nummer, daar staat groot op de pagina: "dinsdag 25 mei vanaf 16:00. Echter bij het ophaalpunt is niets geleverd. Ik ben met opzet extra gereden om het op te halen. Waar een teleurstelling. U vraagt om u aan te bevelen. Dat kan ik wel doen, want we zijn voor de rest geholpen, echter de verzenddienst moet u toch eens hierop aanspreken.

Goedendag, Mijn excuses hiervoor. Helaas gaat het bij DHL wel eens mis, waar ook u nu een voorbeeld van bent. In het verleden hebben we met GLS en TNT zaken gedaan maar ook daar ging het wel eens mis. DHL is wat dat betreft nog de meest betrouwbare als je kijkt aan de vele duizenden pakjes die wij per jaar verzenden. Als u bij een volgende bestelling even refereert aan deze foute zending dan zal ik u een gepaste korting geven. Met vriendelijke groeten, C. de Both

Zie info hieronder.

Duidelijke informatie, kwaliteit en goede service. Vriendelijk te woord gestaan en kennis van zaken.

Goed advies en perfecte service

Uitstekende levering voldoet geheel aan onze verwachtingen

Een mooie site maar slechte after sales

De site is wel duidelijk maar de afhandeling is dramatisch, je krijgt verkeerde informatie en er word niet gereageerd op een vraag. op de site is ook niet te zien of het op voorraad is, alleen achteraf.

Goede service. Snelle levering.

Heel klantvriendelijk en efficiënt

Na verkeerde levering telefonisch en per e-mail contact gehad. Probleem werd heel efficiënt en vriendelijk opgelost. Compliment!

Goede informatie, snel en correct geleverd.

alleen de berijkbaarheid was wat lastig. nu heb ik daar wel respect voor dat dit kwaqm door de drukte. Veder ben ik tevreden

Super service gekregen

Zeer vriendelijk Geduldig😁 Perfect afgehandeld