Een mooie site maar slechte after sales

De site is wel duidelijk maar de afhandeling is dramatisch, je krijgt verkeerde informatie en er word niet gereageerd op een vraag. op de site is ook niet te zien of het op voorraad is, alleen achteraf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wauw echt een top ervaring met de zwembadspecialist! Ik had een waterstofzuiger besteld maar er was schijnbaar iets mis gegaan, deze was al verkocht maar niet op de site bijgewerkt. De dag erna kreeg ik een telefoontje van een medewerker met deze mededeling. Maar de medewerker had ook goed nieuws. Ik kreeg een andere en betere waterstofzuiger, het verschil in kosten wordt door hun vergoed. Echt een super oplossing en service. Nogmaals dankjewel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We kwamen op Hemelvaartsdag met onze kapotte zwembadrobot en het bleek niet eenvoudig dat op te lossen. Maar er werd ingezet op een oplossing en niet gestopt tot het klaar was. Super aardige medewerkers met geweldig vakmanschap en inzet. De robot is gerepareerd en de prijs was zeer netjes! Wij komen zeker terug. Dankjewel dames van de balie en monteur Kevin en Martijn.

Hard werkend personeel

Zeer tevreden over al het personeel; hard werkende mannen en vrouwen met zeker geen 08.30-17.00 mentaliteit en alles doen om een oplossing te zoeken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede uitleg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service! Klantvriendelijk en behulpzaam!

Geen lekker zo blijven functioneren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede informatie over de bestelling. Goed meegedacht over de oplossing van het feit dat artikelen niet in voorraad waren.

Zorg dat artikelen die aangeboden worden ook zo ruim voorradig zijn dat je ze kunt bestellen en aan de gratis afleveringsvoorwaarden (vanaf €100,-) kunt voldoen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Product is uitstekend

Ik heb een week moeten wachten achter mijn bestelling en heb tweemaal toe moeten bellen waar mijn bestelling was maar alles is in orde gekomen bedankt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Sorry geen punten

Als er iets gevraagd wordt of een mailtje met div vragen wordt je naar een collega verwezen terwijl je zelf zeg ik heb het in voorraad (niet doen niks beloven wat je niet waar kunt maken)en probeer zelf je mailtjes te beantwoorden als ik iets niet begreep kon ik mailen, wacht nu nog op antwoord!(niet doen dus) Is een beetje jammer maar ik wacht wel op de producten en zie het wel

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Netjes en op tijd geleverd. Omschrijving komt overeen met de werkelijkheid.

Misschien kleine dingen in een kleine doos verpakken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede service en prima monteur zeer tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Klantenservice contact was uiteindelijk vriendelijk en correct.

Omdat de bestelde producten niet voorradig waren duurde de leverig langer dan verwacht. Opzich geen schande, helaas moest ik hier echter tot twee keer toe zelf achteraan om hier ahter te komen. Bij problemen met levering binnen de beloofde termijn zou het bedrijf zelf actief contact met de klant moeten zoeken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

grote keuze zelfs artikelen nergens te vinden ongelooflijk vlugge levering

bedrijf is perfek

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top Service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Afgesproken tijd zijn ze er.

Vlugger reageren op mail. Nabestellingen vlugger afhandelen. Bijkomende extra kosten op service weglaten boven een bepaald bedrag.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Professional, fast reply to emails, friendly, Great service. Good honest advice.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte service, goed en eerlijk advies, vriendelijk en klantgericht personeel. ouden je goed op de hoogte!

Geen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Betere opvolging en veel sneller leveren 6 dingen besteld en 3 leveringen?? En veel te late levertijd Duur....

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Steeds snelle antwoorden bij vraagstelling per mail, niks is teveel !!! Knap werk van Jeroen Konings

Voorlopig nog geen verbeterpunten aan te brengen. Bestelling volgt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en betrouwbaar.

Doe zo verder

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk advies, goed info en fijne e-mailcontacten. Ik kreeg precies de onderdelen die ik zocht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie voor het oplossen van storingen

Over DeZwembadSpecialist.nl

Filter op Taal